שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


התכנית מוקדשת לזכרו של בובי הינן. במהלך התכנית הראו קטעים של מתאבקים מדברים עליו.
&nbsp
קורט אנגל פותח את התכנית ומקדם את נו מרסי. המיזטוראז' יוצאים ומיז מתעצבן שאין לו קרב בנו מרסי. אנגל קובע קרב בין ההארדי בויז, אליאס וג'ייסון ג'ורדן בו המנצח יפגוש את מיז. המיז אומר שיש אנשים שמגיע להם יותר מהבן של אנגל. אנגל מתעצבן על מיז ומקווה שהאבהות תשנה אותו. מיז אומר שיהיה אבא טוב יותר מאנגל, שהחמיץ עשרים ושמונה שנים מהבן שלו. ג'ורדן יוצא ואומר למיז לא לרדת על אבא שלו, ומציע לצרף את קורטיס אקסל ובו דאלאס לקרב. המיז יורד על ג'ורדן שמנסה לתקוף אותו. המיזטוראז' עוצרים אותו והוא בורח.
&nbsp
ג'ורדן מדבר עם אנגל מאחורי הקלעים, ואומר שמתלחששים עליהם, אבל כולם יפסיקו כשהוא ינצח את מיז. אנגל אומר שג'ורדן לא יכול לנצח את כולם. הוא צריך ללמוד להתעלם.
&nbsp
נייה ג'קס ניצחה את אלכסה בליס אחרי סמואן דרופ. לאחר הקרב, סשה בנקס, שמנעה מאלכסה לברוח במהלך הקרב, התחילה לתקוף את נייה. ביילי יצאה החוצה ועזרה לבליס ולסשה לתקוף את נייה. לאחר מכן ביילי נתנה ביילי טו בלי לאלכסה.
&nbsp
שיימוס וסזארו יוצאים ומדברים על נוסטלגיה. שיימוס אומר שהם השמידו את ההארדי בויז. סזארו מזהיר את אמברוז ורולינס מיום ראשון כי הם לא יכולים לסמוך אחד על השני. רולינס ואמברוז יוצאים ויורדים על שיימוס וסזארו. הקלאב יוצאים ויורדים עליהם, מה שמוביל לברול משולש בו אמברוז ורולינס מנצחים.
&nbsp
אסוקה מגיעה בקרוב.
&nbsp
שיימוס וסזארו ניצחו את דין אמברוז וסת' רולינס ואת הקלאב אחרי ששיימוס הצמיד את אנדרסון לאחר דירטי דידז מאמברוז.
&nbsp
המיזטוראז' מדברים על איך שהם יקבלו קרב מול מיז. המיז אומר להם להשתדל לעצור את ג'ורדן.
&nbsp
דאסטין רודס מבקש מקורט אנגל עוד קרב מול בריי ווייאט. הוא רוצה להוכיח שהוא יותר מסתם כלי משחק ביריבות של בריי מול פין באלור. אנגל מעניק לו את זה.
&nbsp
קורט הוקינס מבטיח שהלילה הוא מסיים את רצף ההפסדים שלו. אפולו קרוז (ע' טייטוס או'ניל) ניצח את קורט הוקינס אחרי ספינינג סיטאאוט פאוורבומב. הוקינס הפסיד 115 פעמים רצוף, או כך הם אומרים.
&nbsp
ברוק לסנר וברון סטרומן מתראיינים באמצעות לוויין. סטרומן אומר שהוא היחיד שיכול לחסל את לסנר. היימן אומר שלסנר העיר את החיה. לסנר מודה לסטרומן שדחק אותו לפינה, ואומר שהוא יראה אותו ביום ראשון בסופלקס סיטי.
&nbsp
ביילי התווספה לקרב הנשים בנו מרסי.
&nbsp
רומן ריינס יוצא ויורד על זה שחושבים שהוא ג'ון סינה. הוא אומר שסינה צבוע, כי אחרי שהוא ירד על רוק שהוא מתאבק במשרה חלקית, עכשיו הוא בדיוק כמוהו. ריינס אומר שסינה לא פה, אבל בנו מרסי הוא ינצח אותו כמו שרוק ניצח. הוא יראה אותו ביום ראשון.
&nbsp
ההארדי בויז מתראיינים ומתווכחים מי ינצח בקרב המשושה.
&nbsp
בריי ווייאט ניצח את דאסטין רודס אחרי סיסטר אביגייל. לאחר הקרב פין באלור הופיע על המסך וסיפר איך הוא יצר את השד. הוא אמר שאם הוא יצר את השד, הוא יותר מסוכן.
&nbsp
אנזו אמורה יוצא לתת פרומו, ברון סטרומן תוקף אותו. הוא נותן לו צ'וקסלאם ופאוורסלאם. נוויל יוצא וצועק "HOW YOU DOIN" על אנזו. לאחר מכן אנזו התראיין ואמר שהוא עדיין לוקח את התואר מנוויל.
&nbsp
נוויל ניצח את גראן מטאליק עם רינגס אוף סאטורן. הוא קרע לו את המסכה במהלך הקרב.
&nbsp
המנצח מקבל קרב מול מיז: ג'ייסון ג'ורדן ניצח את מאט הארדי, אליאס, ג'ף הארדי, קורטיס אקסל ובו דאלאס אחרי נאקברייקר לאקסל. לאחר הקרב ג'ורדן נתן למיז בלי טו בלי סופלקס, אבל המיזטוראז' תקפו אותו, ומיז נתן לו סקאל קראשינג פינאלה. הוא אומר שאחרי נו מרסי, הוא עדיין יהיה אלוף, אנגל עדיין יהיה אבא נוראי, וג'ורדן עדיין יהיה ממזר.
 

סלים וארזה

New member
מנהל
too little too late

היה צריך להכניס את נושא הרוק לפיוד בין סינה לריינס הרבה קודם. זה היה נותן קרדיביליות לריינס הרבה יותר מאשר החזרה הזו על "סינה קובר אנשים".
לומר שסינה בגד בערכים שלו עצמו זה היה הופך את הקרב ביניהם ליותר מעניין.
 

dannygoosh

New member
לא הבנתי

גולדאסט שינה גימיק ושם, או שזו סתם הייתה בחירה אמנותית של כותב הפוסט?
 

Turkisher

New member
גולדאסט נמחק

בשבוע שעבר, בריי וויאט ניצח את גולדאסט ואז מחק את האיפור מפניו להראות שכל התחפושות הם רק צבע עם רמז לשד של באלור.
השבוע דאסטין רודס הופיע עם החליפה של גולדי אבל בלי האיפור ואמר שהוא חייב לנקום את העלבון וביקש קרב מול וויאט כדסטין. אנגל הסכים וכך הוא גם יצא לקרב , עם השם דאסטין. קיבל בראש והלך.
 

meidadc

New member
חבל שלא עשו את זה

לסטארדאסט עוד כשקודי היה בחברה
 
למעלה