שרשור RAW

Diunim

New member
שרשור RAW

התכנית שבה מותר להגיד שרומן ריינס חסר כישרון פרומו, וזה אשכרה סטוריליין!
 

Diunim

New member
אירועים חשובים


תכנית לכבוד ה-11 בספטמבר. והקהל ממש לא מגיב טוב במהלך דקת הדומייה.
&nbsp
רומן ריינס ניצח את ג'ייסון ג'ורדן אחרי סופרמן פאנץ' וספיר. לאחר הקרב הם לחצו ידיים. לאחר מכן ג'ון סינה יוצא וטוען שריינס ירד על זה שהוא נלחם מול ג'ורדן לפני שבוע ותראו אותו עכשיו. ריינס אומר שהוא פשוט הוציא קרב נהדר, ויש לו יותר מאלה במשך שנתיים מאשר כל הקריירה של סינה. סינה צוחק על ריינס ואומר שהוא קובר את עצמו עם הדיבורים שלו. הוא ילמד מי הבחור האמיתי בנו מרסי. הוא עוזב, אבל ריינס קורא לו לחזור. הוא מאשים את סינה בהגעה ל-RAW בגלל שהוא מקנא. ריינס אומר שה-WWE לא צריכים את סינה אבל הוא צריך אותם כדי להגיע להוליווד. אין לו כלום חוץ מהמילים שלו. סינה אומר שבנו מרסי, הוא יהיה לריינס כמו מבדק סמים והוא לא יעבור אותו.
&nbsp
סשה בנקס ניצחה את אמה אחרי בנק סטייטמנט, כשאלכסה בליס ונייה ג'קס פירשנו.
&nbsp
פול היימן וברוק לסנר יוצאים. היימן מקדם את הקרב של לסנר מול סטרומן. זה הקרב הכי קשה של לסנר מאז הקרב מול אנדרטייקר ברסלמניה. אבל קשה לנצח את ברוק. כמו ב-2002, כשברוק ניצח את רוק, האלק הוגאן, ריק פלייר, רוב ואן דאם ואנדרטייקר. היימן קורא לסטרומן לבוא. הוא יוצא ואז לסנר מנסה לתת לו ג'רמן סופלקס. ברון יוצא מזה ומתחיל לתקוף אותו. הוא מנסה פאוורסלאם, לסנר יוצא מזה ומביא לו ג'רמן סופלקס, ממנו סטרומן קם מיד. סטרומן נותן לו צ'וקסלאם ופאוורסלאם, ומרים את החגורה.
&nbsp
בריי ווייאט ניצח את גולדאסט עם סיסטר אביגייל. הוא ירד על גולדאסט ואמר שגולדאסט מפחד להוריד את האיפור ולחשוף את האדם מתחתיו, כמו פין באלור. לאחר מכן באלור תקף אותו.
&nbsp
שיימוס וסזארו יורדים על אמברולינס ואומרים שלפחות הקלאב הם צוות. רולינס ואמברוז אנוכיים. לפני הקרב שלהם מול הקלאב, אמברולינס תקפו את שייזארו והקלאב גם הצטרפו, והקרב לא התחיל. קורט אנגל הסכים לאחר מכן לקבוע קרב רביעיות אם אמברולינס ימצאו שותפים.
&nbsp
אסוקה מגיעה ל-RAW! נייה ג'קס לא מתרשמת. אלכסה בליס מנסה שוב להתחבר איתה, ונייה אומרת שהן ילחמו בעוד שבוע.
&nbsp
אליאס ניצח את קאליסטו עם דריפט אוויי.
&nbsp
ג'ון סינה ניצח את ברון סטרומן בפסילה, אחרי שברון נתן לו פאוורסלאם על המדרגות. לאחר הקרב רומן ריינס אמר שהוא גם לא יראה רחמים לסינה בנו מרסי.
&nbsp
אמברולינס מצאו שותפים. הם ניסו לגייס שני עובדי במה, את ג'יימי נובל ודין מלנקו, אבל בסוף מצאו את ההארדי בויז.
&nbsp
המיז מארח מיז TV וחושף שמאריס בהיריון. אנזו אמורה יוצא החוצה והמיז יורד עליו. אנשים שונאים אותו בלוקר רום, הוא אומר, והוא מבין איך זה. אנזו צריך לבקש ממנו עצות. עכשיו הוא מנסה להגיע לנוויל. בלי קאס, אנזו הוא שום דבר. אנזו יורד על מיז ואומר שהוא חקיין. אנזו יהיה אלוף המשקל הקל ואחר כך ינצח את מיז שהוא אלוף נייר. הם מתעמתים ומסכימים על קרב.
&nbsp
אנזו אמורה ניצח את המיז בפסילה לאחר קרב ששניהם ירדו אחד על השני במיקרופון. אנזו עצבן את מיז לאחר ששאל מי האבא של התינוק, ומיז תקף אותו בלי לעצור כשהמיזטוראז' התערבו. לאחר הקרב אנזו חטף סקאל קראשינג פינאלה. לאחר הקרב נוויל צחק.
&nbsp
סת' רולינס, דין אמברוז וההארדי בויז ניצחו את שיימוס, סזארו והקלאב אחרי דירטי דידז לאנדרסון.
 

TL PUNK

New member
דעות על ראו

*דקת דומיה לזכר 9/11 - הקהל היה די רועש , אני לא אמריקאי ואפילו אני חשתי בושה מהם .

ריינס V ג'ורדן - קרב טוב של שניהם , עדיין יותר אהבתי את הקרב של גורדן נגד סינה מבין השניים אבל היה סבבה . מה שמצחיק זה שגורדן ממש מוכשר ורק משני הקרבות האלה הוא היה יכול לצאת אובר עם הקהל . אבל דווקא מה שהורס לו זה הגימיק שהוא הבן של אנגל!. הם עוד לא קולטים שהקהל לא אוהב דברים מזוייפים מידי??.

ריינס-סינה פרומו - עוד פרומו טוב ,למרות שבבירור סינה ניצח בגדול הפעם (מבחינתי סינה ניצח בכל 3 הפרומואים אין בכלל שאלה) . וכמובן השורת מחץ עם הבדיקת סמים...מה הם מנסים לעשות לרומן? למה לקבור אותו ככה אם הם יודעים שאין שום מצב שרומן יצליח לצאת מזה?.

נשים- FF

פול היימן -ברוק פרומו- פרומו טוב , כרגיל מהיימן . בסוף בראון יצא וכיסח לברוק את הצורה!! ברון אדיר הוא חייייב לנצח את לסנר ולזכות באליפות הוא כזה אדיר! חבל שזה לא יקרה בחיים .

וואיט V גולדאסט - דייי ברי בחייך רד מאיתנו אתה מפסיד בפיוד בדוק.

אליאס V קאליסטו - יש משהו בגימיק של אליאס שהוא כ"כ גרוע שהוא אשכרה יכול להפוך לאהוב על הקהל (כמו מיזדאו) . הוא מתחיל לנגן והקהל הצטרף אליו והתחיל למחוא כפיים . זה אשכרה ניצנים של קטע עם הקהל ,נראה אם יעשו עם זה משהו.
עוד דבר מצחיק ששמתי לב : הם אמרו שקליסטו חובש מסיכה בצבע זהב כי הם מתכוונים להציאה את זה למכירה פומבית והכסף ייתרם לילדים חולים...ואז הוא הפסיד..זה כאילו : "היי מי רוצה לקנות את המסיכה של הלוזר הזה במאות דולרים?" . חחח היו צריכים לתת לו לנצח כי הוא נלחם בשביל הילדים.

*מיז V אנזו - תראו את ההיל הארור הזה מיז מכריז שאישתו בהריון ושהוא אוהב אותה ומקדיש את הרגע הכי חשוב בחיים שלו בשביל התינוק שלו שעוד לא נולד! אחחח איזה היל מגעיל! מזל שאנזו הפייס הגיבור יצא לרדת עליו...באמת מה הם עושים?. אנזו יצא הדוש הכי גדול בעולם . הם קברו לגמרי את המחלקת CW בזה שהם אמרו שהורידו את אנזו למחלקה הזאת כי אף אחד בלוקר רום לא סובל אותו. הפרומו היה טוב אבל אם עכשיו בכל פיוד הם יכניסו עקיצות "שוט" זה לא יהיה מיוחד יותר! יש לכם כבר את ריינס וסינה שעושים את זה..למה אנזו גם צריך?.
אגב: אנזו יורד על היכולות היאבקות של מיז XDDDDD

אמברולינס - הארדיז - שיימזארו -קלאב: קרב בסדר , אבל לא יותר מיזה.

לסיכום: ראו סבבה , כמה דברים מטופשים פה ושם אבל עדיין סבבה.
 

rkoron

New member
חייב להגיד ש..


אני מת על הפיוד של סינה וריינס..פשוט מחכה לRAW כל שבוע רק בגלל שניהם.
הסגמנטים שלהם אדירים, העקיצה של סינה לריינס על הבדיקת סמים הייתה גדולה.
סינה בהחלט מעלה אצלי את המניות שלו ואני חושב שלראשונה מזה 14 שנים, אני אשכרה הולך להיות בעדו בקרב היאבקות.
 

שי מילר

New member
מנהל
בזמן האחרון

הוורקד שוט חוגג, סינה וריינס התחילו את זה ומיז המשיך אתמול עם הגרסא שלו.
אני אוהב מאוד דברים כאלה, מקווה שיימשך.
 
למעלה