טורניר מיי יאנג - פרקים 5 עד 8: שמינית, רבע וחצי גמר!

טורניר מיי יאנג - פרקים 5 עד 8: שמינית, רבע וחצי גמר!

אז אחרי הפוסט בנושא ארבעת הפרקים הראשונים, אנחנו ממשיכים בכל הכוח לארבעת הפרקים הבאים.

הגמר, למי שתוהה - ישודר בלייב היום בלילה, אחרי סמאקדאון, בלעדי בנטוורק!

שנתחיל?

 
פרק 5

תוצאות
אבי ליית' ניצחה את רייצ'ל אוורס
פייפר ניבן ניצחה את סרינה דיב
מרסדס מרטינז ניצחה את פרינססה סוהייט
קאירי סיין ניצחה את ביאנקה בל אייר

חוות דעת
פרק מעולה! ככה פותחים שמינית גמר!

אבי פשוט פייסית מעולה ומתאבקת מוכשרת. היא נתנה קרב טוב מול אוורס הפחות מנוסה. הקהל היה סבבה וזה היה קרב פתיחה מהנה שהכניס יופי לאווירה. 3.25 כוכבים.

חשבתי שיתנו לסרינה להמשיך עוד שלב, כמו שהיה עם קנדריק. אבל לא. פייפר ניבן לוהטת ומוכשרת ודיב גרמה לה להראות מעולה. עוד קרב טוב עם זוכה שאותי הפתיעה, אבל גם ראויה. 3.25 כוכבים.

עוד הפתעה, שוב הימרתי לא נכון על הזוכה. הייתי בטוח שימשיכו עם הפרינססה בגלל המסיכה והכל, אבל מרטינז הותיקה זוכה לכבוד המגיע לה. הקרב עצמו היה בינוני ואני שמח שמרטינז עלתה. הפרינססה לא הרשימה אותי וטוב לראות שלא המשיכו איתה למרות המסיכה והפניה לקהל המקסיקני. 2.5 כוכבים.

תקשיבו – ביאנקה הפתיעה בטירוף! איזה אתלטית נפלאה, איזה כריזמה, איזה מקוריות עם הצלפות השיער! זה נשמע כואב לאללה! קאירי מעולה וכל הקרב הזה, ביחד עם הקהל, היה ללא ספק קרב הפרק. 3.75 כוכבים.
 
פרק 6

תוצאות
טוני סטורם ניצחה את לייסי אוונס
שיינה בייזלר ניצחה את מיה יים
דאקוטה קאי ניצחה את ריאה ריפלי
קנדיס לאריי ניצחה את ניקול סאבוי

חוות דעת
יאללה, ממשיכים עם שמינית הגמר.
טוני סטורם. מה יש להגיד? היא כוכבת בהתהוות. פשוט מעולה בזירה, גימיק מעולה, כריזמה ללא גבולות. והיא רק בת 21! יחד עם זאת, לייסי אוונס עדיין ירוקה מדי בזירה וראו את זה. הקרב לא עלה לגבהים מיוחדים אבל הפינישר של סטורם נראה מעולה. 2.5 כוכבים.

שיינה בייזלר ממשיכה להרשים. הפעם נגד מיה יים הותיקה. הן נלחמו אחת בשניה בעבר מספר פעמים וראו שיש להן כימיה טובה. לדעתי זה היה קרב הערב, שתיהן התעלו וזה היה ברור לי שבייזלר תעלה. חבל על יים, הייתה יכולה (כמו סרינה דיב) להמשיך עוד שלב ואז ליפול. 3.25 כוכבים.

הקרב הבא הפגיש אוסטרלית נגד ניו זילנדית. הקהל פרגן ועודד וצרח את קריאות ה"אוזי, אוזי, אוזי. אוי אוי אוי!" אבל משהו שם פחות התחבר לי. שתיהן כשרוניות אבל הקרב לא עלה לרמה הבאה. עדיין, זה היה קרב טוב לשמינית הגמר עם הזוכה הראויה שמתקדמת הלאה. 2.75 כוכבים.

קנדיס רסלינג! שוב פעם ניקול סאבוי בקרב לא מרשים. קנדיס מאוד אובר עם הקהל (אולי השניה אחרי קאירי) והיא מתאבקת טובה. אבל לא היה לי חיבור טוב בקרב הזה ועם כמה רציתי להתלהב מקרב של קנדיס, אצטרך לחכות לקרב הבא. 2.75 כוכבים.
 
פרק 7

תוצאות
מרסדס מרטינז ניצחה את אבי ליית'
שיינה בייזלר ניצחה את קנדיס לאריי
טוני סטורם ניצחה את פייפר ניבן
קאירי סיין ניצחה את דאקוטה קאי

חוות דעת
שלב רבע הגמר! כבר עפו כל המתאבקות דרג ב' ונשארו עם הטופ 8 מתאבקות בטורניר!

כבר בקרב הראשון קיבלנו סיום הדרך של ליית', אחת הפייסיות המובילות בטורניר. האמת שהופתעתי כי ליית' חתומה בNXT ואילו מרטינז לא, אבל המשיכו את הסיפור של הלוחמת הותיקה שעכשיו מקבלת הכרה עולמית. היה קרב טוב, מרטינז נראתה כמו זוכה אמיתית וליית' קיבלה סימפטיה. 3 כוכבים.

קנדיס רסלינג! שיינה! הו, ליבי ליבי! לא יכול לבחור פייבוריטית, למרות נטייה קלה לקנדיס. למרות שהקרב היה קצר (קצת יותר מ3 דקות), זה היה קרב אינטנסיבי ונראה ששתיהן באו עם מטרה ברורה של לנצח, שזה משהו שחשוב להעביר בטורנירים שכאלה. ספוט הסיום בוצע מעולה אבל מה שהיה יותר מעולה היה כל הסגמנט אחרי הקרב, ששיינה לא מיהרה לשחרר את החניקה ואז עוד באה ובעטה בקנדיס החבולה על הרצפה, כשבעלה ג'וני גארגאנו בודק לשלומה. ככה בונים היל מפלצתי! 3.5 כוכבים.

וכעת, לקרב של 2 המתאבקות שלא הכרתי לפני ומשכו את תשומת ליבי יותר מכולן. מה אגיד ומה אומר? שתי מתאבקות מעולות, שיחקו יפה את התפקיד של הזריזות נגד הכוח, הספוטים היו מרשימים, הלחיצת יד בהתחלה כשהן עושות גשר היה מקורי, הסופלקס מהחבל העליון היה יפה. סטורם סוף כל סוף נתנה קרב מעולה כי הייתה לה יריבה מעולה. שמח שסטורם עולה לחצי הגמר. קרב הטורניר עד כה והקהל לגמרי הוסיף. 4 כוכבים.

המיין איבנט היה קרב טוב מאוד ואינטנסיבי. שתיהן באו עם אסטרטגיה נכונה לקרב, התמקדו באיברים גוף שהשניה משתמשת בהם והקהל היה לגמרי בעניין. בסופו של דבר, היה די צפוי שסיין תנצח. לא פשוט לעשות קרב פייס נגד פייס שיהיה מעניין אבל הן הצליחו. מה שכן, בעיניי הוא היה פחות טוב מהקרב הקודם ועדיין היה קרב טוב מאוד. 3.5 כוכבים.
 
פרק 8

תוצאות
שיינה בייזלר ניצחה את מרסדס מרטינז
קאירי סיין ניצחה את טוני סטורם

חוות דעת
חצי הגמר! האמת, שהופעתי שעשו היל נגד היל ופייס נגד פייס. היה יותר הגיוני לעשות היל נגד פייס, אבל אולי זאת הדרך שלהם להבטיח שתהיה הילית ופייסית בגמר. יאללה, מתחילים!

אהבתי את הסיפור של הקרב הזה. המורה (מרטינז) נגד התלמידה (בייזלר). גם אהבתי שמרטינז הייתה המתאבקת היחידה שבייזלר הסכימה ללחוץ לה את היד לפני הקרב. קרב אינטנסיבי, ברוטאלי ופשוט מעולה בין שתיהן. בסופו של דבר התלמידה עלתה על המורה, הן התחבקו ואפילו טריפס, סטף ושרה אמאטו באו והביאו פרחים לשיינה, שנראתה כאילו היא הולכת לתקוף את שלושתם. 4 כוכבים.

והנה המיין איבנט של חצי הגמר, קרב פייסית נגד פייסית. סיין הפייבוריטית מרגע ההכרזה נגד טוני סטורם הסנסציה. הקרב היה בקצב טוב, הכיל ספוטים מעולים, הייתה להם כימיה מעולה (השתיים מכירות עוד מסטארדום, הארגון היפני, שם נלחמו מספר פעמים) והן נתנו את קרב הטורניר עד כה. כמה שהיה לי עצוב על טוני, היא הגיעה רחוק והיא ללא ספק תהיה כוכבת גדולה ביום מן הימים. טריפס, סטף ושרה אמאטו יצאו שוב לתת פרחים לקאירי סיין על הנצחון. 4.25 כוכבים.

בסוף קיבלו עימות ראש בראש בין סיין לבייזלר, אבל כזה שלא הגיע למגע פיזי, רק החלפת מבטים מאיימים.

הגמר, כאמור, היום בלילה (בין ה12.9 ל13.9) בשידור חי בנטוורק, אחרי סמאקדאון. לא יודע מי תנצח, מה שבטוח שיהיה פיצוץ!
 
למעלה