טורניר מיי יאנג קלאסיק: ארבעת הפרקים הראשונים!

טורניר מיי יאנג קלאסיק: ארבעת הפרקים הראשונים!

שימו לב – הפוסט הנ"ל יעסוק אך ורק בארבעת הפרקים הראשונים של הטורניר, שלב ה32 מתחרות. לפרקים 5 עד 8 אעלה פוסט חדש (בתקווה מחר) כי טרם ראיתי את כולם.
לכן, אנא – הישמרו מספוילרים לפרקים 5 עד 8 בתגובות פה. תודה.

מה זה טורניר מיי יאנג?
כמו שעשו בשנה שעברה את טורניר הCWC למתאבקי המשקל הקל, השנה החליטו לעשות טורניר לנשים בלבד, תחת מעטפת הWWE.
הביאו 32 מתאבקות מרחבי העולם, כולל כמה שכבר חתומות בNXT וזרקו אותן לטורניר הדחות, כאשר הפסד והמתאבקת בחוץ. בהתחלה לא היה לטורניר את הבאזז שהיה לCWC, אבל מנתונים שפורסמו השבוע – שמונת התוכניות הכי נצפות השבוע בנטוורק היו שמונת פרקי הטורניר. כן, אפילו יותר מהפרק השבועי של NXT או של 205לייב!

הפוסט יכיל תוצאות כל פרק ואחרי זה חוות דעת אישית. מוזמנים לשתף גם את דעתכם!

 
פרק 1

תוצאות
פרינססה סוהייט ניצחה את קיי לי ריי.
סרינה דיב ניצחה את ונסה בורן.
שיינה בייזלר ניצחה את זדה.
אבי ליית' ניצחה את ג'אזי גאברט.

חוות דעת
פרק מעולה להתחיל את הטורניר ולהכניס לאווירה.
קיי לי ריי מאוד הרשימה אותי וקצת התאכזבתי שהיא לא ניצחה. מצד שני, הפרינססה היא מתאבקת לוצ'ה ליברה עם מסיכה – מישהי לקהל יעד שוינס אוהב לדחוף. היה קרב טוב. 3 כוכבים.

סרינה דיב חזרה לWWE והיא על תקן בריאן קנדריק של הטורניר. היא גילחה את הראש במסגרת הסטוריליין עם סי אם פאנק, התמכרה לאלכוהול, פוטרה ועכשיו היא באה לסיפור הגאולה. קרב סביר עם מנצחת צפויה. 2 כוכבים.

שיינה בייזלר. וואו. איזה טיפוס. ניסו לשווק את זה כקרב של 2 מתאבקות עם רקע של MMA אבל שיינה חיה רעה. זה עוזר כשהיא חברה בארבעת ההורסוומן של עולם הMMA ויש את רונדה ראוזי לעודד בקהל. 2.5 כוכבים.

הפתעת הסיבוב הראשון שלי היא ג'אזי גאברט. היא מפלצת הילית, כל מה שניה ג'קס וטמינה היו אמורות להיות. אבי ליית' (פרינסס קימבר לי מצ'יקארה, בין היתר) חתומה בNXT כבר והראתה מלא ניצוצות. היא גם אחלה פייסית והניצחון שלה היה חמוץ מתוק. מגיע לה להתקדם, אבל גם לג'אזי הגיע. 3.5 כוכבים – קרב הפרק.
 
פרק 2

תוצאות
מרסדס מרטינז ניצחה את קסייה לי.
רייצ'ל אוורס ניצחה את מארטי בל.
ריאה ריפלי ניצחה את מירנדה סאלינס.
מיה יים ניצחה את שרה לוגאן.

חוות דעת
מרטינז היא מתאבקת ותיקה ומנוסה מאוד שרוצה לקבל חשיפה גדולה יותר. קסייה היא מתאבקת סינית בתחילת דרכה. ראו את הפרשי הרמה והיה ברור שמרטינז תנצח. 1.5 כוכבים.

מארטי בל נוראית. זה היה הקרב הכי גרוע בשלב הזה והכל בגלל מארטי. שמועות אומרות שבל הייתה אמורה לנצח אבל שינו את זה באמצע הקרב כי היא הייתה כל כך גרועה. אוורס היא הבת של פול אלרינג והיא דווקא הצליחה להרשים בקרב המזעזע הזה. 0.5 כוכבים.

ריאה ריפלי רק בת 20 וכבר עם המון נסיון. סאלינס אומנה על ידי בוקר טי. זה היה קרב לא רע, אבל לא משהו מרשים או שאפשר לזכור ממנו משהו בולט. 1.5 כוכבים.

המיין איבנט קצת כיפר על הפרק הדי משעמם הזה. לוגאן חתומה בNXT והראתה ניצוצות. מיה יים ותיקה מאוד (וגם החזיקה באליפות הנשים של TNA). היה קרב טוב עם זוכה ראויה. 3 כוכבים.
 
פרק 3

תוצאות
טוני סטורם ניצחה את איישה ריימונד.
דאקוטה קאי ניצחה את קאביטה דווי.
ביאנקה בל אייר ניצחה את סייג' בקט.
פייפר ניבן ניצחה את סאנטנה גארט.

חוות דעת
טוני סטורם מהפנטת. אוסטרלית בת 21 עם ים כשרון וארסנל מהלכים אמממממ... מעניין... אבל בקרב הזה רק היא התבלטה וזה לא משהו טוב. 2 כוכבים.

דאקוטה קאי הניו זילנדית יכולה להיות פייסית ענקית. קאביטה היא הודית שאומנה על ידי... קאלי הגדול. הקרב הזה לא היה ממש טוב וזה חלק מהקטע של 32 משתתפות – לא כולן טובות. מנצחת ראויה. מחכה לראות עוד מקאי. כוכב 1.

ביאנקה בל אייר הרשימה אותי לטובה. הצמה הענקית שלה שהיא משתמשת ככלי נשק זה אחד הדברים היותר מקוריים והיא מפוצצת כריזמה. היא תהיה כוכבת ענקית בעתיד. הקרב עצמו היה בינוני למדי אבל שמח שבל אייר מתקדמת הלאה. 2.25 כוכבים.

גארט היא אחת הכוכבות הגדולות שיש בטורניר וגם ניבן. הקרב היה פשוט מעולה ומותח לכל אורכו. ניבן מאוד הרשימה אותי עם היכולות שלה וחבל לי על גארט שצריכה ללכת הביתה כזה מוקדם בטורניר. 3.5 כוכבים.
 
פרק 4

תוצאות
קנדיס לאריי ניצחה את רנה מישל.
לייסי אוונס ניצחה את טאינרה קונטי.
ניקול סאבוי ניצחה את ריינה גונזאלס.
קאירי סיין ניצחה את טסה בלאנצ'רד.

חוות דעת
קנדיס רסלינג!!! סוף כל סוף, אחת ממתאבקות האינדיז האהובות עליי מגיעה לWWE. יש לי הרגשה שזה שהיא נשואה לג'וני גארגאנו לא הזיק. היא מתאבקת מעולה וחיכיתי לראות אותה בטורניר. הקרב היה סביר למדי. קנדיס הרשימה, יש לה אחלה פינישר והיא אובר עם הקהל. 2.75 כוכבים.

לייסי אוונס מזכירה לי את הגימיק מהסדרה GLOW, של הילדה הכל אמריקאית הטובה. שתיהן בלי הרבה נסיון אבל נתנו קרב טוב מהמצופה. ועדיין, לא קרב וואו כשהפייסית הכל אמריקאית ממשיכה הלאה. 1.5 כוכבים.

בכל הקליפ שלפני הקרב דיברו כמה שסאבוי היא מלכת הסופלקסים. בפועל? לא ראו את זה בכלל בקרב. מי שתיכנן את הקרב הזה לא היה פיכח לגמרי. בעיקר כשסאבוי הותיקה הייתה זאת שספגה את רוב המכות. 1.5 כוכבים.

והנה מגיע קרב הסיבוב הראשון! שתי מתאבקות טובות, עם קהל מעריצים גדול. סיין היא הכוכבת הגדולה הבאה מיפן, טסה היא דור שני למתאבקים והבת זוג של ריקושה. הקרב הבטיח וקיים אבל גם ביאס כי זה אומר שטסה מודחת ולא נראה אותה כחלק מהטורניר. היה קרב מעולה שבכיף היה מתאים גם לשלב רבע הגמר או חצי הגמר. 4 כוכבים.
 

kendog keds

New member
יש הרגשה שנגזר הדין על הטורניר הזה עוד לפני שהתחיל

אין סביבו שמינית מהבאז שהיה סביב הקרוזרווייטים. כנראה עדיין המוח לא מקבל ישר את הרעיון של היאבקות נשים כמשהו שיכול להיות מספיק טוב סביב הרסלינג נטו, גם כשלא מכירים את הדמויות.
לא יודע להסביר את זה אבל גם אני ממש חיכיתי ל-CW, ולמיי יאנג קלאסיק ידעתי מראש שאין לי סבלנות וזמן לפנות לזה...
&nbsp
אגב, לא מבין למה לא קראו לזה מולה קלאסיק. מישהו באמת יכול להעיד שהוא ראה פעם קרב של מיי יאנג בשיאה? יש תיעוד מעבר ל-8 תמונות שתמיד מראים שהיא צעירה?
 

kendog keds

New member
וואלה, אוקיי יפה, לוקח בחזרה

כנראה המדד שלי של פורומים ופייסבוק לא כזה מהימן
 
למעלה