Ring of Hell: פרק אחרון

שי מילר

New member
מנהל
נזכרתי בעוד משהו שראיתי

אחד מהמתאבקים חושב שבנואה הרג את ננסי בטעות, כחלק מהזיה כלשהי עקב הכדורים שלקח. הם חושבים שהוא התעורר לאחר מכן וקלט שהיא מתה.
הוא נלחץ ואז במקום לדווח החליט לבחור בדרך הפחדנית של להרוג את דניאל ולהתאבד. זה אגב יכול להסביר את הפרשי הזמנים בין הרצח הראשון לשני ולהתאבדות. זה נאמר על ידי ואל וניס או רנה דופרי או שניהם, לא בטוח.
 

dannygoosh

New member
טוב, זה כבר פחות מעניין

תיאוריות קונספירציה של מתאבקים פחות רלוונטיות מבחינתי.
יפה שזה מעסיק אותך, אבל תיזהר שלא יעסיק אותך יותר מדיי. שלא תגמור כמו...
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
(מוטי בננה בציריך)
 

Aberforth

New member
תודה רבה.

משום מה, אני מרגיש כאילו לא מעט אנשים חיים, עובדים ומתנהלים באופן שהוא לא החלום הורוד שלהם. כלומר, יש להם קשיים במשפחה, יש צורך להביא משכורת הביתה ויש את שאר הירקות.

ופה אנחנו מדברים על אדם שלכאורה חי את החלום, ולכן לא מן הנמנע שהוא יחשוב שאסור לו להתלונן, קל וחומר - לאכזב את הבוס, את המעריצים ואת המשפחה.

תוסיפו על כך את אופי העבודה, כמות המופעים בשנה, הכדורים, הבדידות, הסמים, האימונים, את הסוג מתאבק שבנואה רצה להיות, את האנשים שהוא חלם להיות כמותם ועיצב את עצמו בדמותם, את הפגיעות לראש, את הזעזועים, השברים, והניתוחים, ואנחנו מקבלים בסופו של יום רק קליפה של אדם.

הסיבה שזה נוגע בעצב כל כך חשוף אצל כולנו היא כי זה אדם שאנחנו הערצנו, אדם שגדלנו עליו, שחשבנו שאנחנו מכירים אותו, והנה, פתאום הוא רצח את אשתו ואת הילד שלו ואז התאבד.

אבל דבר אחד צריך לומר לזכותו. הוא חשף אותנו לעוולות שמתרחשות מאחורי הקלעים של היאבקות מקצועית. הוא הקריב את עצמו ואולי כתוצאה מזה, העסק יהיה טוב יותר, והמעריצים יהיו חכמים יותר, והמתאבקים ידעו איפה למתוח את הקו.

דבר נוסף שאני רוצה לומר הוא שדפנה למיש טעתה. היא טענה שמי שצופה בתוכניות היאבקות נוטה להיות אלים יותר. אני חושב שזה דווקא הפוך. אני הייתי ילד מאוד בעייתי כשהייתי קטן, וצפייה בהיאבקות דווקא השביעה את הצורך האישי שלי לעסוק במכות בעצמי. היה לי מעין קתרזיס כאשר צפיתי באנשים אחרים הולכים מכות, ואז לא הרגשתי צורך לעשות את זה בעצמי.

ולמה אני רושם את זה? כי מצד אחד, אני חושב שיש לאוהדי היאבקות יד בגורל המתאבקים שהם מעריצים, אבל מצד שני, הם גם צריכים להיות אסירי תודה להם. בזכות בנואה אני אדם טוב יותר היום. הוא שהקריב את עצמו, בידר אותי והשתגע עד שרצח את משפחתו, גרם לי להיות אדם טוב יותר, אדם שיודע להבדיל בין טוב לרע, בין אסור למותר, ובין הרצון שלי לעשות סופלקסים על אח שלי לבין לראות את זה בטלוויזיה ולהסתפק בזה.

אז למרות הכל, ניתן גם להפיק משהו טוב מכל הסיפור הנורא הזה.

תודה לשי על כל העבודה הקשה. עשית לי חשק לתרגם ספר בעצמי. אבל יש לי רק את זה של ברט הארט בבית והוא כמו אינציקלופדייה, אז יקח לי קצת זמן להחליט אם זה משהו שאני רוצה לעשות או לא. בכל מקרה, גם אני ממליץ לך לפרסם את זה בעוד מקומות. אסור שזה יהיה ידוע רק לקהל מצומצם. דבר כזה ראוי לחשיפה ארצית. תודה.
 

שי מילר

New member
מנהל
תודה רבה על הפרגון


מסכים עם כל מה שאמרת, במיוחד לגבי דפנה למיש.
מעניין שהזכרת את הספר של ברט, בהחלט צפויות הפתעות בתחום הזה.
אעדכן בקרוב.
גם לגבי הפייסבוק ייתכן שאעשה עם זה משהו, שוקל את זה.
 

dannygoosh

New member
לומר שדפנה למיש טעתה

על סמך החווייה האישית שלך, זה לא הכי רציני. מן הסתם מדובר במחקר שבדק עשרות / מאות / אלפי מקרים.
&nbsp
אני מאוד מסכים איתך, אבל בלי קשר למחקר המעצבן של למיש.
 

Aberforth

New member
המחקר הוזמן על ידי משרד החינוך.

במטרה להוריד את ה"זבל" הזה מהמרקע. המטרה שלו הייתה למצוא את הקשר הזה. וגם במחקר המדובר יש כשלים מהותיים להגיע להסבר של סיבה ותוצאה. אם תרצה, אביא לך מצגת שעשיתי בזמנו במסגרת לימודי ההוראה שלי.
 

dannygoosh

New member
מגניב. האמת שזה נשמע ממש מעניין

אם בא לך, אשמח אם תעלה.
 

Diunim

New member


על מה מלצר כתב את הדברים שלו? זה היה חצי שנה לפני אדי. על קנדידו?
&nbsp
כל אלו שמתו היו סיפור מאוד רציני.
&nbsp
אדי לא אהב להיות האלוף, הוא לא אהב להיות פייס, הוא היה מאוד ממורמר בשנתו האחרונה.
&nbsp
הם בטוחים לגמרי שאדי היה אמור לזכות בתואר באותו היום שמת? שמעתי שמועות שאמרו את זה רק כדי לסגור מעגל, ושבעצם אורטון היה אמור לזכות בתואר. מה שכן הוא היה אמור לעבוד עם שון ברסלמניה. המוות של אדי בזמנו היה באמת נורא בעיקר בגלל שהוא בדיוק חזר למיין איבנט. אדי דווקא יוצא בן אדם נחמד מאוד בספר הזה, רק מגזים מאוד באהבה לביזנס.
&nbsp
"ג'רי לולר אומר בתוכנית שזה קרב שאדי היה אוהב. אני צופה בזה ולא יודע אם לצחוק או לבכות. על מה אתם מדברים? אדי היה מעדיף לחיות ולשבת כרגע בבית עם בנותיו. נפלתם על הראש?" - יש כזה דבר, "צורת דיבור". אולי הול היה צריך ללמוד אותו. סתם ביקורת גועלית.
&nbsp
בנואה נראה זוועה. מה גם, הוא בוכה יותר מצ'אבו, וצ'אבו האחיין של אדי!
&nbsp
"דייב בטיסטה נשמע כמו כומר טלוויזיוני..."- דיקון, אני מבקש.
&nbsp
"בנואה מחה בפני וינס על כך שאורטון אמר לויקי שאדי "נמצא בגיהינום". "- לריי הוא אמר. אבל זה היה הדבר הכי גרוע באותה תקופה, כל מה שקרה עם ריי וצ'אבו ואחר כך כשבנואה הצטרף.
&nbsp
"ב-28 לינואר 2006, חברו האחרון של בנואה בעולם ההיאבקות הלך לעולמו... לאחר 3 שבועות ג'וני גראנג' נפטר מהתקף לב. הוא היה שכנו וחברו של בנואה." - טוב, איך זה מסתדר?
&nbsp
ההתקרבות של בנואה לדת והחשש הזה עם הפרנויה מפחידים. זה מזכיר לי את ג'ון נאש, המתמטיקאי, גם סכיזופרן שהיה בטוח שרודפים אחריו. אם כי במקרה של בנואה קל להבין למה זה קרה.
&nbsp
"לא נמצאה שום הוכחה לכך שדניאל סבל מפיגור שכלי או לקות למידה"- לא היה איזה דיבור על תסמונת X שביר? ג'ריקו טען שזה כנראה נכון, למרות שהוא חזר בו וטען שפשוט היה נסער מהמקרה.
&nbsp
ננסי לא יוצאת טוב בספר, אני חייב להגיד. היא לא הייתה מסכנה. בהודעות שהיא מסרה לבנואה כמה ימים לפני הרצח היא מדברת אליו בחיבה מוחלטת. ואלו הודעות קוליות, לא משהו ציבורי, אז היא לא הייתה צריכה להעמיד פנים. אולי היא עצמה אהבה את זה.
&nbsp
"זה עצוב מאוד שאתה מחפש תמיכה נפשית ופונה לאיירון שיק"- עצוב? עצוב זאת לא מילה... לאיירון שיק הוא פנה?!
&nbsp
RVD דווקא בסדר גמור. הוא קצת מסומם והכול, אבל עובדה שהוא חי בסדר ולא שמעו עליו כלום. קצת ירוק מדי פעם, קצת סטלן, אבל לפחות לא הואשם בכלום פרט ליותר מדי חומר. סאבו, מצד שני...
&nbsp
המוות של 2007 היה נוראי! באם באם ואז שרי ואז אוסום שאני זוכר שהיה נוראי בזמנו. מה שהיה עוד יותר נוראי היה שב-2005 ג'ואי סטיילס אמר לאוסום שחבל שכשהוא עשה סואיסייד דייב הוא לא באמת התאבד...
&nbsp
דווקא הסטוריליין עם המוות היה טוב בהתחלה, אבל כולנו מכירים את WWE ויודעים שהם הורסים הכול תוך זמן קצר. מה שכן, אני זוכר שהופתעתי שהמון חשבו שזה אמיתי. עכשיו מתברר שווינס ממש רצה שזה יהיה אמיתי.
&nbsp
"עורך הדין ג'רי מקדוויט"- טוב, זה רציני, הוא עובד עם וינס איזה עשרים שנה או שלושים, אם גם הוא היה מעורב...
&nbsp
"המשטרה המקומית הוצפה בשיחות טלפון מגורמים אשר טענו כי מעוניינים למסור מידע בנוגע לרצח. אוהדים הדליקו נרות בסטמפורד לזכרו של מקמהון. שדרן CNBC דארן רובל טען כי מדובר בסטוריליין מגוחך, ו-WWE גרסו בתגובה כי הוא אחד מהחשודים ברצח."- טוב, כמה צחקתי כאן. איזה מידע עמדו למסור למשטרה?! איזה אוהדים בדיוק היו מדליקים נרות?! ומה הם מאשימים שדרן?!
&nbsp
"הפרשן JBL..." - כדאי לו להוציא מהדורה חדשה של הספר וללכלך גם על בראדשו. יש מלא חומר.
&nbsp
"אין ספק שהוא היה חלאה, אך זאת הסיבה שהביזנס הצליח." - מה שנכון נכון.
&nbsp
"ננסי גילתה שבנואה רכש ביטוח חיים. הוא רשם את אשתו לשעבר וילדיהם בתור המוטבים."- אוקיי, לא נשמע טוב!
&nbsp
"הרופא חסר האחריות..."- כן, יש הרבה כאלה בענף.
&nbsp
אין לי מושג אם ננסי הייתה בכלל בהכרה או בהבנה של מה קורה כשכריס רצח אותה. כאילו זה טריפ רע.
&nbsp
"הוא חנק אותה למוות באמצעות כבל טלוויזיה... נתון זה מצביע על כך שבנואה הרג את בנו באמצעות שימוש באחיזת הקריפלר קרוספייס." - אני לא חושב שאי פעם אצליח לצפות בספוטים האלה שוב. גם זה שאנשים השתמשו קצת בקרוספייס בתקופה אחר כך, נורא! זה מהלך שהרג ילד!
&nbsp
"כריס חיפש באינטרנט מידע לגבי אליהו הנביא." - כל זה מביא לסיפור מין מימד דתי מפחיד כזה.
&nbsp
משהו קטן- בתמונה השנייה בחלק ה', מתחת לבנואה מוזכר שמו של אדם פאקמן ג'ונס, שחתם ב-TNA באותה השנה. קצת מפתיע.
&nbsp
כל הסיפור של בנואה אחרי הרציחות פשוט... רע.
&nbsp
"כריס היה אמור לזכות באליפות עולם כלשהי של WWE"- הגדרה טובה לתואר ECW...
&nbsp
וואו. זהו זה, הא?
&nbsp
סיפור עצוב.
 

שי מילר

New member
מנהל


תודה רבה על הפידבק החיובי לאורך הפרויקט, זה בהחלט נתן לי מוטיבציה לסיים את הספר.

בהחלט צירוף מקרים הזוי הקטע עם פאקמן.. לגמרי במקרה.
סיפר עצוב מאוד, היה ניתן למנוע את הכל וחבל שלא הייתה מערכת תומכת מסביבו. אני חושב שהמון אנשים מתו לפני שמישהו בכלל שם לב.
 

Turkisher

New member
תשמע גבר - שיחקת אותה

מגיע לך מצ*צה מכל הפורום על ההשקעה והפרויקט היפה הזה.
יבורכו ידיך ומקווה שתעשיר אותנו בעוד ספרים מתורגמים.
אגב, כל העניין המורבידי העלה לי רעיון - אולי כדאי לעשות ליין הימורים מי יהיה הבא בתור שילך קאפוט? בטח 99% ישימו את הניחוש על הנייץ'... הגיוני.

תודה ובמפגש רסלמניה הבא אתה מוזמן לממש את ההצעה... :p
 

dannygoosh

New member
דווקא ההימור הנפוץ בפורום

היה על סקוט הול. זה אמנם היה לפני היוגה של DDP, אבל ניסיון העבר מלמד שהרוב נופלים בחזרה ולא מצליחים להשתקם לגמרי.
ופלייר זה לא חוכמה, הוא עוד רגע מת מזקנה.
 

kendog keds

New member
רספקט

מתכוון להדפיס ולקרוא ביום כיפור או משהו כי לא רואה מתי יהיה לי זמן לפני...
 

אסף Day

New member
תודה רבה! הסבלנות השתלמה.

אף אחד אחר לא היה עושה את זה יותר טוב.
 
למעלה