לוצ'ה אנדרגראונד עונה 3 פרק 33- האבוק משתולל

Diunim

New member
לוצ'ה אנדרגראונד עונה 3 פרק 33- האבוק משתולל

מה נעשה בלי גביע קוואטו?
 

Diunim

New member
דיווח


סגמנט מצולם: דאריו קוואטו מבקר את מטנזה בתא שלו. הוא אומר שהוא טעה. הוא שמר עליו נעול כי הוא האמין שהמאבק עם ריי יפגע בהם. אבל מטנזה רצה להגן עליו. כשהוא לא היה לצידו, ריי נתן לו 619. הוא השפיל אותו. הוא חייב לשלם. מטנזה צריך לחכות רק עוד שבועיים. בפרק המאה של לוצ'ה אנדרגראונד, הוא ילחם מול ריי. והוא צריך שהוא ינצח בשביל המשפחה וישמיד את ריי. מטנזה שואג ומרעיד את הסורגים.
&nbsp
סאן אוף מאדנס ניצח את מאסקאריטה סאגראדה עם בריינבאסטר אחרי שתיים וחצי דקות. לאחר הקרב, סאן אוף האבוק בא לתקוף את מאדנס. דאריו הביא את האבטחה לעצור את זה. פול לונדון בא לקחת את מאסקאריטה. דאריו אמר שהוא רוצה שהם ילחמו על משהו. הלילה, במיין איבנט, האבוק ומאדנס יילחמו על אחד מהמדליונים. ובגלל שהם אופנוענים, זה יהיה קרב קטטת אופנועני בויל הייטס.
&nbsp
מרטי "דה מות'" מרטינז (ע' מריפוסה) ניצח את ארחניס עם גאטבאסטר אחרי שש דקות. לאחר הקרב מרטי הוריד את המסכה של ארחניס המדמם, שמיד כיסה את פרצופו. לאחר מכן מריפוסה לקחה ממליסה סנטוז את המיקרופון ונתנה אותו למרטי. מרטי שאל אם היא אהבה שהוא הוריד את המסכה. הוא זורק אליה את המסכה וטוען שזאת לא המסכה שהוא רוצה, הוא רוצה את זאת של פיניקס. הוא ישיג אותה באולטימה לוצ'ה. הוא יראה לכל העולם עד כמה פיניקס מכוער. לאחר מכן פיניקס הגיע ותקף את האחים מרטינז. מליסה שאלה אם מרטי חושב שהוא יכול להוריד לפיניקס את המסכה, כי היא לא. פיניקס מכריז על קרב מסכה מול שיער.
&nbsp
ג'ואי ראיין ניצח את סקסי סטאר עם סופרקיק אחרי חמש דקות וחצי. קצת לפני סיום הקרב טאיה הגיעה עם שלט תמיכה בסקסי, שתקפה אותה בסופו של דבר. לאחר הקרב ג'ואי ניסה לתקוע את הסוכריה שלו בפה של סקסי, אבל קורטז קסטרו בא להרביץ לו עם מקל קנדו.
&nbsp
סגמנט מצולם: דאריו נמצא במשרד שלו ואז קסטרו נכנס למשרד. דאריו אומר שהוא הרשים אותו בפעם הראשונה מזה שנה, והוא יודע שהוא שוטר. קסטרו אומר שהוא צריך לעצור אותו בגלל מה שהוא עשה לסיסקו. נראה כאילו תתחיל קטטה, אבל דאריו אומר שהוא אהב את מה שהוא עשה לג'ואי- שגם הוא שוטר. בשבוע הבא, במקום שהשוטרים ירביצו לחפים מפשע, הם ילחמו אחד בשני בקרב רחוב 5-0. דאריו אומר שקסטרו חייב לנקום בג'ואי, והוא ישים מדליון על הכף.
&nbsp
קרב קטטת אופנוענים, מדליון אצטקי: סאן אוף האבוק ניצח את סאן אוף מאדנס אחרי חמש עשרה דקות, כשהוא שבר עליו בקבוק בירה והשתמש בשוטינג סטאר פרס.
&nbsp
מחזיקי מדליונים: פול לונדון, מאלה סווארטה, סאלטאדור, סאן אוף האבוק.
 

Diunim

New member
נס פך השמן

כן, מאט סטרייקר ממש הזכיר את נס פך השמן בפרשנות שלו במיין איבנט.
&nbsp
טוב, נפילת מתח אחרי השבוע שעבר, והקרבות לא היו כאלה טובים, אבל הבוקינג טוב.
&nbsp
מטנזה וריי שוב! יש! בפעם שעברה הם הרסו את המקדש.
&nbsp
מרטי ממש אחלה בשבועות האחרונים, הוא מחסל את כולם. אני מהמר שהוא יאבד את השיער שלו, אבל הבוקינג לקראת הקרב ממש טוב.
&nbsp
ג'ואי ראיין הוא הדבר הכי מצחיק בלוצ'ה. הבחור מתאבק עם סוכריה בתחתונים שלו. טאיה הצחיקה וקורטז עומד להגיע לקרב שנקווה שיהיה טוב.
&nbsp
המיין איבנט היה נחמד. רק נחמד. אבל הסיום ממש יפה.
 
למעלה