שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


האחים סינג' מציגים את ג'ינדר מהאל. ג'ינדר מדבר על זה שהלילה הוא ורוסב ילחמו מול שני היריבים הגדולים שלו, רנדי אורטון ושינסוקה נאקאמורה. ג'ינדר אומר שלא מכבדים אותו. האחים סינג' מתנצלים בפני ג'ינדר על ההפסד ומנשקים לו את הרגליים. נאקאמורה יוצא לתקוף אותו, אבל כשהם משתלטים עליו אורטון יוצא. רוסב מגיע ונותן לאורטון סופרקיק כשג'ינדר נותן לנאקאמורה קוברה קלאץ' סלאם.
&nbsp
צ'אד גייבל ושלטון בנג'מין ניצחו את האסנשן אחרי שבנג'מין הצמיד את ויקטור.
&nbsp
ברון קורבין מתמרמר על זה שהוא הפסיד את המזוודה בגלל סינה.
&nbsp
AJ סטיילס מכריז על אתגר פתוח על תואר ארה"ב. טיי דילינג'ר רוצה לענות, אבל ברון קורבין תוקף אותו. הוא מנסה להיכנס לזירה אבל דילינג'ר תוקף אותו גם כן. בקרב עצמו דילינג'ר נכנע תוך כמה שניות לקאלף קראשר. לאחר מכן קורבין תקף את דילינג'ר עד ש-AJ הבריח אותו.
&nbsp
רוסב אומר לג'ינדר שאחרי שהם ינצחו, הוא רוצה קרב על התואר.
&nbsp
בובי רוד ניצח את מייק קנאליס (ע' מריה) אחרי גלוריוס DDT.
&nbsp
בשבוע הבא רנדי אורטון ילחם מול שינסוקה נאקאמורה והמנצח יקבל קרב מול ג'ינדר על התואר.
&nbsp
אידן אינגליש שר עד שקווין אוונס בא לקטוע אותו ולסלק אותו. אוונס טוען ששיין מקמהן עלה לו בתואר. הוא דפק אותו פעמיים. שיין יוצא ואומר שקורבין היה שופט משוחד. שיין אומר לאוונס להסתלק מהזירה.
&nbsp
אידן אינגליש ניצח את סמי זיין אחרי שאוונס השתלט על השופט, הפך לשופט, נתן לזיין פופ אפ פאוורבומב וספר ספירה מהירה. לאחר מכן שיין הודיע שהקרב לא נחשב.
&nbsp
דולף זיגלר אומר לא לצפות לכלום הלילה כי הם בליטל רוק, אבל הוא עומד להיות כוכב.
&nbsp
המנצחים בוחרים את הסטיפולציה לקרב בשבוע הבא: האוסוז ניצחו את הניו דיי אחרי רול אפ של ג'ימי לקופי.
&nbsp
ג'יימס אלסוורת' מציג את כרמלה בריאיון. נטליה יורדת עליו. היא מאיימת להפוך את כרמלה לברון קורבין. נעמי הולכת ומזכירה שיש לה קרב חוזר.
&nbsp
טאמינה ניצחה ג'וברית עם סופרקיק. לאחר מכן היא חגגה עם לאנה.
&nbsp
הפאשיון פיילס חזרו לעונה שנייה.
&nbsp
רנדי אורטון ושינסוקה נאקאמורה ניצחו את ג'ינדר מהאל ורוסב אחרי קינשאסה של שינסוקה לרוסב. לאחר הקרב, באמצע החגיגה, אורטון נתן לנאקאמורה RKO.
 
למעלה