לוצ'ה אנדרגראונד עונה 3 פרק 31- הגביע עולה על גדותיו

Diunim

New member
לוצ'ה אנדרגראונד עונה 3 פרק 31- הגביע עולה על גדותיו

שבוע לגמר הגביע!
 

Diunim

New member
דיווח מלא


סגמנט מצולם: קייג' מרים משקולות. קתרינה מופיעה מאחוריו. היא שואלת אותו אם הוא מבין מה הכפפה. קייג' אומר שהיא שלו. קתרינה אומרת שהיא לא שייכת לו ובקרוב הכפפה תאכל אותו. זה קסם מסוכן. קייג' שואל אם הוא צריך להביא לה את הכפפה, וקתרינה אומרת שזאת הדרך הקלה. קייג' אומר שהוא לא רוצה את הדרך הקלה. קתרינה עוצרת אותו ואומרת שהוא ישנא את הדרך הקשה עוד יותר. הוא מנסה לפגוע בה אבל היא נעלמת.
&nbsp
סגמנט מצולם: דאריו קוואטו במשרד שלו ומישהו דופק לו בדלת. ג'ואי ראיין נכנס. דאריו מתלהב מגמר הגביע בשבוע הבא, עד שהוא קולט שג'ואי הפסיד בסיבוב הראשון ושהוא היה די מובך. ג'ואי אומר לו שוואנינו, הבחור עם מסכת העכביש, הוא כנראה רייז, קורטז קסטרו. דאריו מוצא פתרון: לסקסי סטאר יש בעיות עם העכביש, אז בשבוע הבא היה תקבל סיכוי לנקום. שניהם ילחמו בקרב מסכה מול מסכה. והרי סקסי תכסח אותו. דאריו מסלק את ג'ואי מהמשרד שלו.
&nbsp
חצי גמר של טורניר גביע קוואטו: פרינס פומה ניצח את פיניקס עם 630 ספלאש אחרי עשר וחצי דקות. לקראת סוף הקרב הגיע מרטי דה מות' מרטינז להטריד את מליסה ופיניקס קפץ עליו.
&nbsp
סגמנט מצולם: סקסי סטאר נמצאת מאחורי הקלעים ובינתיים מיל מווארטס מפרק שק איגרוף. קתרינה אומרת לו לשמור משהו לפנטגון ואז קייג' תוקף אותו עם משקולת. הוא שואל את קתרינה מה היא אמרה קודם.קתרינה מחייה את מיל עם האבן ומונעת ממנו לרדוף אחרי קייג'. היא אומרת שזמנו יגיע, והוא יצטרך להשתמש בכעס כדי לשבור את פנטגון לשניים.
&nbsp
חצי גמר בטורניר גביע קוואטו: פנטגון דארק ניצח את מיל מווארטס (ע' קתרינה) עם דייבינג פוט סטומפ אחרי שבע דקות וחצי. לאחר הקרב פנטגון ניסה לשבור למיל את הזרוע, אבל מיל זרק אותו ויצא מהזירה.
&nbsp
הפייס אוף: דאריו קוואטו בזירה. דאריו מקדם את השבוע הבא. דאריו רוצה שהם יצאו וילכלכו אחד על השני. ריי מיסטריו ג'וניור יוצא, ואז ג'וני מונדו יוצא עם אבטחה ועומד בכניסה. ג'וני אומר שאם למישהו ובמיוחד לריי יש חלום לקחת את התואר ממנו, הוא בא לרסק את זה כמו שהוא מרסק הכול. הוא עבד יותר קשה ממה שהוא עבד כל חייו כדי לקחת את ריי לסלאם טאון בשבוע הבא. המאבטחים עומדים בין ג'וני וריי. ג'וני אומר שהיה כיף לראות את דומיניק לפני שבוע, הוא ממש גדל. בטח ירש את הגודל מאימא. ג'וני אומר לריי להרגיע את הכעס המקסיקני ויורד על הגובה של ריי. הוא רומז שדומיניק לא מריי (הוא מאדי, לא?) וריי נותן לו דרופקיק אל מחוץ לזירה וקופץ עליו. המאבטחים מרסנים את ריי וג'וני מנסה לתקוף אותו וחוטף. המאבטחים מרסנים אותו אבל ריי תוקף אחד מהם והשאר תופסים אותו. לאחר מכן הוורלדווייד אנדרגראונד יוצאים לתקוף את ריי.הוורלדווייד אנדרגראונד בורחים כשמאק, אל דראגון אצטקה ג'וניור וסקסי סטאר באים לתקוף את הוורלדווייד אנדרגראונד והמאבטחים. מאק מכסח את PJ בלאק, סקסי מבריחה את טאיה ואצטקה משתלט על ריקי מנדל. ריי וג'וני נשארים להתקוטט בזירה עד שפומה יוצא לעזור. פנטגון דארק יוצא גם הוא ומתרחש ברול. פומה מחטיף גם לריי ופנטגון מחטיף גם לריי. מיל מווארטס יוצא ונותן דאבל קלוזליין לפומה ולפנטגון. קייג' יוצא, תוקף את ריי עם דיסקוס קלוזליין, ואז נותן לג'וני פאוורבומב. הוא מתקוטט עם מיל. הם יוצאים החוצה עד שמרטי מרטינז מגיע כשפנטגון חונק את פומה. מרטי מסתכל עד שפיניקס תוקף אותו במדרגות. מריפוסה באה לעזור לאחיה. ג'ואי ראיין בא וגם וינסצ'ו מסארו בא להחטיף לו. שבט הארנב מתיישב לצפות בכיף ולפרשן עם גזרים במקום מיקרופונים. ג'רמייה קריין תוקף את מרטי. דאנטה פוקס צופה מלמעלה. קילשוט תוקף את דאנטה מאחור. זה מסתיים כשפומה קופץ על כולם מהזירה ומוריד גם כמה שופטים. בינתיים ריי נותן לג'וני 619 בזירה.ריי מרים את החגורה ומסיים את התכנית כשדאריו קוואטו צופה בשמחה באלימות.
 

Diunim

New member
דעות

איזה פרק מגניב!
&nbsp
שני הקרבות היו ממש טובים עם כי ההתערבות הייתה די צפויה (טוב, לא ממש התערבות במקרה של הקרב השני ובכל זאת). מרטי-פיניקס מגיע לנקודת רתיחה, וגם קייג' לא פראייר כשתוקף את מיל.
&nbsp
ידעתי כל הזמן שזה יהיה הגמר, לא יכול להיות אחרת. בשבוע הבא יהיה ענק.
&nbsp
לא יודע איך אני מרגיש בנוגע לזה שגם סקסי סטאר מעורבת. כנראה שהיא עומדת לעזוב, אז אולי היא תאבד את המסכה שלה?
&nbsp
והברול בסוף, איזה גדול! קודם כל, ג'וני לא מעודכן? הרי הוא היה זה שהתחיל בעצם את הפיוד בין אדי לריי (זכה בתארים מהם אי שם ב-2005), מה, הוא לא יודע שדומיניק בכלל לא של ריי אלא של ויקי ואדי? בחייאת! אבל הופתעתי שבסוף כל הרוסטר יצא כדי להתערב. ללא ספק, גם אני אוהב את האלימות של דאריו.
 
למעלה