שרשראו 14/8- האחרון לפני סאמרסלאם

דיווח: תוצאות ואירועים


התכנית מתחיל בפרומו של אמברוז. הוא קורא לרולינס. הם מתחילים לריב. שייזארו באים לתקוף. זה מאחד את אמברולינס. הסגמנט נגמר בזה שאמברולינס מבריחים את אלופי הזוגות ועושים את הפיסט באמפ של השילד לקול תשואות הקהל.

סשה באנקס ניצחה את ניה ג'קס ותלחם נגד אלכסה בליס בסאמרסלאם.

באלור ו-וויאט נלחמים מאחורי הקלעים. קורט אנגל קובע קרב ביניהם עוד הערב וטוען שסאמרסלאם הגיע מוקדם.

ביג קאס בפרומו נגד אנזו וביג שואו. שניהם יוצאים, אבל הקלאב באים ותוקפים. שוברים את היד לביג שואו עם הכלוב. כן, מרגש מאוד. האם ביג שואו יילחם עם יד שבורה בעוד שבוע?! המתח, המתח!

עוד במסגרת "סאמרסלאם הגיע מוקדם", מקבלים את הקרב של נוויל נגד טאזאווה.
בסופו של דבר, טאזאווה מנצח וזוכה באליפות המשקל קל. הוא חוגג עם טייטוס ואפולו.
מוכרז לקראת סוף התכנית שהקרב החוזר ייערך ב...סאמרסלאם!

בריי ווייאט מנצח את פין באלור, במפגש הראשון ביניהם אי פעם אחד על אחד. אחרי הקרב, הוא שופך עליו דלי של "דם". הדבר מכעיס את באלור מאחורי הקלעים והוא מודיע שאם לבריי יש שדים, אז יש לו שד משלו. מוכרז כי בסאמרסלאם ייערך הקרב החוזר, הפעם של דימון באלור נגד ווייאט.

מיקי ג'יימס מנצחת את אמה.

מיז נגד ג'ייסון ג'ורדן (לא על התואר) הופך למיזטוראג' נגד ג'ורדן וההארדיז. ג'ורדן וההארדיז מנצחים. ג'ורדן עדיין מקבל היט, למרות הציוות להארדיז.

סגמנט סיום: כל ארבעת משתתפי הקרב על האליפות האוניברסלית באים לפרומו. היימן מייחצן חזק את הקרב. ג'ו קובר מילולית את כל השאר. סטרומן אומר שהוא יעמוד אחרון. ריינס בא ופשוט מתחיל מכות.
הסגמנט נגמר עם לסנר וסטרומן שמופרדים על ידי שאר המתאבקים.
 
דעות


אמברולינס היה מושלם! הקטע עם הכן-לא-כן-לא היה עשוי מעולה וגם אני מת לראות אותם מכסחים לשייזארו את הצורה.

סשה מנצחת את ניה במה שהיה הקרב הטוב בין שתיהן. אהבתי שבליס משקיפה מלמעלה. הפאה של סשה כמעט עפה בסוף. קרב טוב.

הפרומו של קאס היה לא להיט... אבל התקיפה של הקלאב הייתה טובה. מקווה שיורידו את הקרב לגמרי בעקבות התקיפה. לא בא לי שואו נגד קאס.

אליפות קרוזרוויט מתחלפת - בהחלט הפתעה. יהיה קרב חוזר בראשון, אז החלטה מוזרה קצת. אני יודע שנוויל וטאזאווה חברים, אז זה בטח הרגיש טוב לשניהם.

באלור נגד ווייאט היה סביר. לא מבין למה לעשות עוד קרב בפרק האחרון לפני האירוע, אבל עם כל המוטיב של סאמרסלאם בא מוקדם, היו חייבים גם את זה. הסוף עם ה"דם" היה דבילי אבל רעיון טוב כדי להביא את הדימון. אבל רבאק, רציתם את הדימון בסאמרסלאם? תעשו שבריי יתקוף את באלור וישפוך עליו את הדם. אל תראו לי קרב שאני אמור לראות לראשונה באירוע!

מיקי ג'יימס נגד אמה - סתם כדי שיהיו בתכנית וימלאו זמן מסך. הקהל היה מת ולא מפתיע. מסכנה אמה, אפילו את מיקי ג'יימס לא יכולה לנצח.

נסיון נואש להוציא את ג'ורדן אובר בציוות להארדיז. קרב שלא תרם לכלום. לפחות תנו לג'ורדן להצמיד ולנצח ולא להארדיז. מסכן מיז, בחיי.

סגמנט סיום גאוני! ג'ו מלך על המיק! היימן עשה אחלה עבודה בלהכין את השטח. ג'ו הרג אותי עם העקיצה לברון. ואז בא ריינס ועשה מה שריינס צריך לעשות - לשתוק ולתקוף.

תכנית לא רעה בכלל, עשתה חשק לסאמרסלאם. סוף כל סוף תכנית go home שעושה את עבודתה נאמנה!
 

TL PUNK

New member
נקודות מראו

סגמנט פתיחה- הסגמנט היה בסדר , קצת מצחיק שאמברוז ורולינס מתווכחים ורבים כמו שני ילדים קטנים ,אני לא אתן לך פיסט באמפ אבל אז אני כן ארצה ואז אתה לא תרצה לתת לי ושנינו נלך מכות ..חחח די מטופש אבל שיהיה. (אגב עוד מישהו חשב כשרולינס רצה לצאת מהזירה ואמברוז תפס וסובב אותו שהם הולכים להיתנשק? לא? רק אני?...כולם יודעים שאמברוז וריינס הם הזוג היותר שווה).

בנקס-ג'קס - עוד מישהו חושב שנאיה ממש מתחילה להפוך לראקישי? מה יש בגנים של הסמואנים האלה?. היה קרב.

ביג קאס-ביג שואו- ממש אהבתי את ההיטים שקאס קיבל, הם לא נתנו לו לדבר ברמה של רומן ריינס!!! סופסוף היל שהקהל אשכרה יכול לשנוא. אולי עוד אפשר לעשות משהו עם הבחור הזה.

טוזאווה-נוויל- חבל כ"כ חבל..למה לתת לו את האליפות בפאקינג ראו שבוע לפניי הPPV הכי גדול של הקיץ?? , אם אתם רוצים לבנות את המחלקה הזאת כחשובה תנו לה מקום טוב בקארד של סאמרסלם ותעשו את הזכייה הגדולה שם. הקהל היה מת לגמרי .רגשתי רע בשביל טוזאווה ונוויל שככה סיימו את הריין שלו.

באלור-וויאט - קרב טוב סה"כ,מחכה לקרב בסאמרסלם.

מיקי-אמה: בחייאת תנו לאמה לנצח , תבנו הילית חזקה נגד האלופה הבאה, מה מיקי צריכה את הניצחון הזה? .

סגמנט סיום- פרומו אדיר של היימן , בנה את כולם כמו מפלצות וכמובן בעיקר את ברוק . קשה לי לראות אותו מפסיד את האליפות . דווקא טוב שלא נתנו לברוק וסטרומן להילחם יותר מידי..כבר נתנו לנו יותר מידי בראו הזה (באלור ויאט-נויל טוזאוה).
 

rkoron

New member


לא נמאס להם מאותה הרוטינה שחוזרת בקטעים שהמאבטחים מנסים להפריד בין 2 מתאבקים(כמובן בלי הצלחה), ואז הקטע הקבוע עם כל הרוסטר שיוצא החוצה?
בכל פעם מתאבק אחד מצליח להשתחרר ולקפוץ על השני ואחרי זה המתאבק השני עושה אותו דבר... קצת שחוק הקטע הזה כבר.
 

Yonipac

New member
ספוילר

כל הקטע של אמברוז ורולינס.
עקרונית זה רעיון טוב אם אפשר לקרוא לזה רעיון, זה פשוט נכון לעשות.
עבר מספיק זמן מאז הבגידה, הרי בימינו 3 שנים בWWE יכולים להיחשב נצח ואלה הוכיחו לא פעם ולא פעמיים שהם גם יכולים לסגור את זה הרבה יותר גרוע.
אז הפעם התקבלה ההחלטה הנכונה.
מלבד הקטע עם הפיסטים בסוף שבוצע בצורה מושלמת, כל מה שקדם לזה היה עשוי רע. מאוד.ילדותי. הפרומואים בזירה היו אסון אחד אחרי השני. המשחק של אמברוז ורולינס היה קטסטרופה. והקטע עם ה"איים סורי של אמברוז", אני מניאק אם השתיקה של הקהל לא היתה ממבוכה. אין לי בעיה עם אופרות סבון, אבל זה באמת בוצע בטעם רע מאו
 
למעלה