לוצ'ה אנדרגראונד עונה 3 פרק 30- שושלות

Diunim

New member
לוצ'ה אנדרגראונד עונה 3 פרק 30- שושלות

התכנית עם סטוריליינים הזויים וטובים.
 

Diunim

New member
דיווח


קרב שלשות על שלושה מדליונים אצטקיים עתיקים: שבט הארנב (פול לונדון, מאלה סווארטה וסאלטאדור) ניצחו את הוורלדווייד אנדרגראונד (PJ בלאק, ריקי מנדל וטאיה) (ע' ג'ק אוונס) עם נקברייקר ממאלה סווארטה ושוטינג סטאר פרס מלונדון לריקי מנדל. אחרי ארבע וחצי דקות כל הקרב ג'ק אוונס, שלא יכול היה לדבר, ניסה לתקשר בעזרת שלטים.

סגמנט מצולם: בנג'מין קוק יורד על הוורלדווייד אנדרגראונד שלא צריכים להדאיג את ג'וני מונדו לפני הקרב שלו מול ריי, אבל אומר שג'וני סולח להם. ג'וני אומר שהוא יכול לעשות מה שהוא רוצה כי בנג'מין קוק מציע לו מלא תפקידים והוא רוצה להישאר האלוף. ג'וני אומר להם להשתפר אחרת הוא יעזוב. קוק לוקח את ג'וני לתצלומי יח"צ. אבל לא לילדים חולים, כי היה לו מספיק מהם.

רבע גמר בטורניר גביע קוואטו, קרב ללא פסילות: מיל מווארטס (ע' קתרינה) ניצח את ג'רמייה קריין עם פלאטליינר אחרי ארבע עשרה דקות וחצי של קרב. הקרב התחיל כשמיל תקף את ג'רמייה ודאריו קוואטו נאלץ להפוך את הקרב לקרב ללא פסילות. השניים התקוטטו בכל המקדש והשתמשו בשולחנות ובכיסאות. לאחר הקרב קתרינה נישקה את קריין ולא ליקקה אותו, מה שעצבן את מיל שנתן לו עוד פלאטליינר.

סגמנט מצולם: דאריו פוגש במשרדו את הסוכן ווינטר מה-FBI. הסוכן אומר שהוא לא בא לעצור אותו בגלל אינטרסים משותפים. הוא מחליפו של דאלגאדו. הוא מגלה לדאריו שקייג' ריסק לדאלגאדו את הראש. אבל זה בסדר. החבר מהלימוזינה ביקש שישים עין על המקדש ועל דאריו. אגב, הוא מעריץ את פנטגון דארק. רק חבל שכשהמלחמה תבוא הוא ימות כמו כולם. דאריו לא ידע שלמסדר יש אנשים ב-FBI. ווינטר מסביר שהם בכל מקום ויעשו את מה שצריך כדי שהאלים שוב ישלטו.

רבע גמר בטורניר גביע קוואטו: פנטגון דארק ניצח את טחאנו ג'וניור אחרי שש דקות. במהלך הקרב, פיימוס בי וביוטיפול ברנדה הגיעו לצפות בטחאנו. ברנדה הסיחה את דעת השופט כשפיימוס בי זרק לטחאנו פרסה, אבל פנטגון היה זה שתפס אותה ונתן לטחאנו מכה איתה כדי לסיים את זה. לאחר הקרב פנטגון ניסה לשבור לטחאנו את הזרוע ופיימוס בי התחנן בפניו לא לעשות את זה וניסה לאיים עליו. פנטגון פשוט תקף את פיימוס בי ושבר לו את הזרוע. ברנדה באה לבדוק גם כן את בי, ופנטגון החליט לתקוף גם אותה ולשבור גם לה את הזרוע.

משתתפי חצי הגמר בטורניר גביע קוואטו: פיניקס מול פרינס פומה, פנטגון דארק מול מיל מווארטס.

סגמנט מצולם: קפטן ואסקז נמצאת במשרד שלה ומתברר לה שקתרינה רוצה לפגוש אותה. קתרינה אומרת שהיא חשבה שהסכימו להתרחק אחת לשנייה מהעניינים. ואסקז אומרת שהיא צריכה עזרה. האלים מגיעים, וכשהם יתאחדו לא רק היא תסבול. קתרינה אומרת שהיא לא מפחדת מהם, וקפטן ואסקז מסבירה שהיא צריכה לפחד. הכפפה תרדוף את קייג'. קתרינה אומרת שזאת לא הבעיה שלה. ואסקז טוענת שהיא העניקה לקתרינה חיים פעמיים. קתרינה אומרת שהיא בין שני העולמות כמו רוח רפאים. ואסקז אומרת שרק איש אחד במקדש יכול לקחת את הכפפה מקייג' והוא עונה לקתרינה. ואסקז אומרת שברגע שהיא תקבל את הכפפה, היא תתן לקתרינה את החצי השני של התליון ואת החיים שלה. קתרינה מזכירה לה שהיא תהיה בת תמותה בלי התליון. ואסקז אומרת שהיא לא מפחדת מהמוות אלא מהאלים. קתרינה אומרת שבקרוב האלים יפחדו מהמוות. מאלף מיתות. קתרינה מסבירה שיש עסקה... "אימא". היא נעלמת.
 

Diunim

New member
כמו בשבוע שעבר

לוצ'ה פשוט לא סידרו נכון את הקרבות והמיין איבנט החוויר לעומת הקרב לפניו. עם כי בשני המקרים זה מובן כי החבר'ה שניצחו בקרבות הלפני אחרונים נאלצו להשתתף בסגמנטים בסוף התכנית. אז הבנתי.
&nbsp
קרב הפתיחה היה כיפי, חולה על הארנבים. טוב שריקי הפסיד. אוונס קורע.
&nbsp
לג'וני יש לב זהב.
&nbsp
הברול בין קריין ומיל היה ענק, קרב ממש טוב, ככה בן אדם צריך להפסיד אם הוא כבר מפסיד. איזה קרב.
&nbsp
טחאנו ופנטגון נתנו קרב טוב שהחוויר בגלל הקרב של מיל וקריין. אבל פנטגון ענק כרגיל עם שבירת הזרוע.
&nbsp
אז אני משער שבשבוע הבא נדע סופסוף את מי פומה יפגוש על הגביע. אני רוצה להגיד מיל, אבל פנטגון חזק גם כן...
&nbsp
בנוגע לעלילה הבלשית: נורא נהניתי. החדש הזה חושף לנו הרבה מאוד דברים על המטרה של דאריו. החשיפה שבסוף ואסקז היא אימא של קתרינה הייתה אדירה, אז כנראה אנחנו נקבל בקרוב קייג'-מיל. תלמדו, WWE, ככה חושפים קשר משפחתי.
 
למעלה