שרשור RAW

dannygoosh

New member
אני לא איזה חוקר תרבויות

אבל אפילו בישראל, זה כבר הרבה זמן נורא "מגניב" ומיינסטרימי לרדת על המדינה, לרדת מהמדינה, לדבר על כמה שחרא פה, לשנוא ישראלים, ועוד התבטאויות אנטי-ישראליות אחרות.
וזה רק מבחינת התרבות והמדיה, אני לא נכנס אפילו לפוליטיקה, לארגוני שמאל קיצוני וכיו"ב, שבכלל צוברים פה פופולאריות בעשורים האחרונים.
 

Diunim

New member
אפשר לא להשתמש במילה "אנגל" הפעם?

אני לא יודע ממש בנוגע לג'ורדן, אני רק יודע שזה עדיף על ריינס. אגב, רוב האנשים בכלל השוו בין אנגל לגייבל, אבל הסיבה שזה לא הוא, היא לכאורה בגלל שהוא מבוגר מדי לתפקיד (הפרש של שלוש שנים מג'ורדן) הבן של אנגל.
&nbsp
וכן, לדני מתחתיך, מדובר בהוא מאמריקן אלפא, ואם הוא לא מכיר אותם אז כנראה שהוא די לא צופה בתכניות כי הם הרי טריים. מצד שני, ג'ינדר מהאל אלוף אז למה שמישהו יצפה...
 

kendog keds

New member
בקשר לסטוריליין הבעייתי של השבוע...

לא אומר שזה הולך להיות מוצלח,
לא אומר שזה נשמע כמו רעיון טוב,
ואם כבר הולכים על זה, היו צריכים לעשות לא שאנגל גילה את זה לאחרונה, אלא שהוא ידע על זה כל הזמן אבל לא יכל לחשוף לאף אחד שי שלו ילד מחוץ לנישואים, אבל הוא כן שמר איתם על קשר שושואיסטי ועזר לו להתקבל ל-WWE. ככה זה חוסך את השטות שב-מ-קרה הבן שלו הגיע לאותו ארגון שהוא עובד בו...
&nbsp
אבל אני כן אומר שהביצוע של עד כה ממש לא נורא, והמשחק של אנגל שהיה זוועה בחודשים האחרונים (הבן אדם נראה מנותק ומקריא טקסטים, בניגוד גמור לאיך שהכרנו אותו), הפעם היה מצוין, ונראה שהוא ממש מתרגש - וכל זה מסטוריליין שהרוב היו בו נופלים למשחק מוגזם או לא מספיק משכנע.
גם הראיון איתם שהיה אחרי היה נחמד ולא פידח יתר על המידה
http://watchwrestling.in/watch-wwe-kurt-ange-jason-jordan-exclusive-interview-71717/
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

Nurd4Life

New member
מה שלא מובן זה

שבמשך שבועות הוא ניסה להסתיר את זה, אמר שזה יהרוס לו את הקריירה, יהרוס לו את המשפחה, כל כך חשש שהדבר ידלוף או שמישהו ישמע או יגלה - כשבסוף המשפחה שלו מקבלת אותו, ה-WWE מחבק את הקשר ביניהם - אז ממה אנגל כל כך חשש? בעיקר במהלך התכנית, שנראה היה שהוא מתחרט ולא רוצה לספר - למה? כולם סבבה עם זה, אתה אוהב את הילד והוא אוהב אותך...
&nbsp
עשו מזה סיפור גדול יותר ממה שבסוף הסטוריליין התפתח. קורי גרייבס חוזר שוב ושוב שאסור שזה יצא מגורם אחר - כי? זה משנה למה?
 

dannygoosh

New member
יכול להיות שעוד יהיו התפתחויות בנושא, אבל

הכתיבה הזו מאוד אופיינית ל-WWE: להתחיל איזה סיפור יעני גדול, לבנות רק את ההתחלה שלו ולאלתר אח"כ. זה בדיוק מה שהיה עם הנקסוס, עם הלפטופ שהיה ג'נרל מנג'ר ועם עוד אינספור פיודים וסטוריליינים "גדולים" אחרים בשנים האחרונות.
&nbsp
הכותבים של ה-WWE אלופים בלהמציא התחלות של סיפורים, אבל נראה שאין להם מושג איך לבנות את הסיפור עד הסוף ובכלל לא מעניין אותם הפייאוף, אלא רק להעביר עוד שבוע.
 
למעלה