שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


דין אמברוז פותח את התכנית עם כיסא. הוא מזמין את המיזטוראז' לסיים את מה שהתחילו לפני שבוע. סת' רולינס יוצא וטוען שאמברוז לא יוכל לנצח לבד. אמברוז אמר לו לא להתערב בקרבות שלו, אבל רולינס אומר שאמברוז בא להתערב בקרב שלו. הוא צריך תכנית טובה יותר. אמברוז אומר שהוא פועל לפי איך שהוא מרגיש. רולינס אומר שהוא יכול לעזור לו, הם הרי היו אחים. אמברוז אומר שהרולינס שהוא מכיר הוא שקרן בוגדני. רולינס אומר שהוא מצטער, מאז הם נלחמו בסאל ואמברוז לקח ממנו את התואר. הם צריכים להמשיך הלאה. אמברוז אומר שהוא לא מקשיב. רולינס מציע לו להכות אותו עם הכיסא. אמברוז לא מכה אותו, ואז המיזטוראז' יוצאים. המיז אומר שאמברוז לא יסלח לרולינס, הוא מכיר את המטורף שהוא ניצח. אמברוז לא יכול לנצח אותו לבד ואין לו תכניות. בו דאלאס וקורטיס אקסל מוציאים כיסאות מתחת לזירה וגם המיז מוציא. המיזטוראז' מכסחים את רולינס ואמברוז, ורולינס חוטף סקאל קראשינג פינאלה לתוך כיסא.
&nbsp
ביילי ניצחה את אלכסה בליס אחרי ביילי טו בלי. במהלך הקרב נייה ג'קס ניסתה להתערב וסשה בנקס מנעה ממנה.
&nbsp
קורט אנגל מתייעץ עם קורי גרייבס בנוגע למה שהוא יגלה הלילה. גרייבס אומר לו שעדיף לספר.
&nbsp
טייטוס או'ניל מדבר עם אקירה טוזאווה ואפולו קרוז, ואריה דאבורי בא לרדת עליהם. הוא מאתגר את טוזאווה.
&nbsp
מוסטפה עלי ו"ג'נטלמן" ג'ק גלאגר ניצחו את הבריאן קנדריק ודרו גולאק אחרי 450 ספלאש של עלי על קנדריק.
&nbsp
אנזו אמורה יוצא ואומר שלכל פעולה יש תגובה. הוא אומר שבמשך חמש שנים הוא התאבק עם ביג קאס. הוא מאשים את קאס בזה שהם לא זכו בתארים ואומר שהוא תמיד יקום מהמכות. אנזו מאשים את קאס שברח מביג שואו, ומנסה לתאר אותו במילה אחת. קאס יוצא ואומר שאולי הוא צריך ללמד אותו שוב לסתום את הפה. אנזו מסכים לקרב, אבל יוצא מהזירה ומביא את ביג שואו. הם מתקוטטים קצת ובסוף קאס מצליח להשתלט על ביג שואו. אנזו מנסה להתערב אבל חוטף ביג בוט.
&nbsp
רומן ריינס אומר שאולי סמואה ג'ו ניצח אותו פעמיים, אבל הוא תמיד מתעלה על עצמו והלילה הוא יחזיר לעצמו את החצר שלו כשיתחיל את המסע לקחת את התואר מברוק לסנר.
&nbsp
קורט אנגל קובע שאמברוז ורולינס ילחמו מול כל המיזטוראז' בשבוע הבא.
&nbsp
פין באלור ניצח את אליאס סמסון בפסילה אחרי מכת גיטרה מסמסון. בריי ווייאט מופיע על המסך ואומר שהוא אוהב את הכאב הזה. בריי אומר שהוא הסיוט של באלור.
&nbsp
קורט אנגל קובע שבשבוע הבא סשה בנקס וביילי ילחמו והמנצחת תקבל קרב מול אלכסה בליס בסאמרסלאם.
&nbsp
הריבייבל מסבירים שהם תקפו את ההארדי בויז כי הם רוצים כבוד.
&nbsp
אריה דאבורי ניצח את אקירה טוזאווה (ע' טייטוס או'ניל) אחרי שאו'ניל עצר את הקרב בגלל פציעת זרוע של טוזאווה. טוזאווה עזב את או'ניל לאחר מכן.
&nbsp
קורט אנגל יוצא החוצה ומתנצל על החודשים הקשים שעבר. הוא טוען שלפני כמה חודשים הוא גילה משהו מהעבר שלו. הוא חשש משינוי אבל המשפחה שלו תומכת בו וגם WWE. במכללה הוא יצא עם מישהי ותשעה חודשים לאחר שהפסיקו לצאת, היא ילדה ילד. הילד הזה נמסר לאימוץ ואנגל לא ידע עליו. הוא הצטיין בהיאבקות, והפך להיות מתאבק. הוא החבר החדש ב-RAW, הבן שלו... ג'ייסון ג'ורדן. ג'ורדן יוצא ומחבק את אנגל.
&nbsp
הריבייבל ניצחו את ההארדי בויז אחרי רול אפ של דוסון לג'ף עם אחיזה בטייטס.
&nbsp
סמואה ג'ו אומר שאחרי פעמיים, הוא סופסוף יוריד את רומן ריינס.
&nbsp
טייטוס או'ניל מנסה להתנצל בפני טוזאווה, שדורש קרב מחר ב-205 לייב.
&nbsp
בשבוע הבא, פין באלור ואליאס סמסון ילחמו בקרב ללא פסילות.
&nbsp
המנצח מקבל קרב מול ברוק לסנר בסאמרסלאם: רומן ריינס וסמואה ג'ו נלחמו עד שברון סטרומן יצא. סטרומן תקף את ריינס וגם את ג'ו אחר כך, וריינס וג'ו ניסו לתקוף אותו ביחד. סטרומן נתן לשניהם פאוורסלאם.
 

elotan

Member
שאלה

מי זה הג'ייסון ג'ורדן הזה? מתאבק חדש? קיים? מישהוא שעבר מסמאק? לא זכור לי השם שלו.
 

rkoron

New member
תשובה

ג'ייסון ג'ורדן היה חלק מהצמד שנקרא "האמריקן אלפא", ביחד עם צ'אד גייבל.
בקצרה, התחילו בNXT ב2015, עברו לסמאקדאון ב2016, זכו באליפות הזוגות פעם אחת ועכשיו הופרדו..גייבל בסמאקדאון וג'ורדן מסתבר בRAW..והוא הבן של קורט אנגל.
 

elotan

Member
איפה קייטי ויק כשצריך אותה

אני מרחם על אנגל, מדליסט אולימפי, שצריך לקחת חלק בחרא הזה.
 

dannygoosh

New member
אין לך מה לרחם

הוא לא ויקי גאררו, הוא לא מושפל בשיטתיות והוא מרוויח יפה מאוד על הטלנובלה בשקל הזו.
 

Diunim

New member
זה לא דומה לזה בכלל

פשוט סתם גרוע. כי אני לא מבין איך זה בדיוק "יכול להרוס לאנגל את הקריירה".
&nbsp
וכמובן שאני מתנגד לפירוקי צמדים, זה לא שה-WWE בכזה מצב טוב...
 

elotan

Member
אני לא אמרתי שזה יכול להרוס לו את הקריירה

אבל כן חבל לי על מתאבק ברמתו ובמעמדו שנאלץ לקחת חלק בחרא הזה, אפילו אם הוא מקבל על זה כסף. לדעתי אנגל הוא לא בשלב בחיים ובקריירה שהוא אמור לקחת חלק בזה.
כמובן שאני מבין שזה לא החלטה שלו ושברור לכולם שהכל הצגה וכו' וכו'.
אני גם לא מבין מה המטרה של כל האנגל הזה, אבל אולי זה יתברר בהמשך.
 

Diunim

New member
לא הסברתי את עצמי נכון

ה-WWE טענו שהסוד של אנגל הוא סוד שיכול "להרוס לו את הקריירה", מה שכמובן לא נכון כי זה מגוחך.
&nbsp
אני לא חושב שזה כזה גרוע, גם ג'ייסון ג'ורדן לא מתאבק גרוע בכלל, אבל אני גם לא ממש מתלהב מהסטוריליין הזה.
 

ziv86

New member
שאלה לכל מי שחושב שהסטוריליינים בWWE חרא (אין ספוילרים ל-WWE

סתם שרשרתי את זה לכאן, בעקבות אחת התגובות..

אני רואה רק WWE, בלי שום תוכנית היאבקות אחרת, וכן יש טענות ותלונות..
השאלה שלי היא לגבי אלו שחושבים שהסטוריליינים בWWE חרא, וגם רואים לוצ'ה אנדרגראונד.
אני אומנם לא רואה את זה, אבל מדי פעם נכנס כאן לדיווחים.. [מכאן ספוילר לאחד הדיווחים שקראתי לפני מספר שבועות] - אני קורא שם על אדם שהוא חצי מכונה חצי אדם, או בנאדם עם יד מכנית, אין לי מושג מה זה מהם, ושהוא עורף ראשים, ובסיום אחת התוכניות הוא ערף ראש של מישהו ואז ראו גופה של בנאדם בלי ראש..

החרא הזה נשמע טוב ונורמלי יותר מהחרא של WWE?
(עזבו את רמת ההיאבקות, שאולי בLU יותר/בטוח יותר טובה וכו'.. כל מה שאני קורא בדיווחים נשמע תוכנית הזויה מבחינת סטוריליינים)
 

pufpuf

New member
אין עם זה שום בעיה כל עוד

זה בתחום גבולות הגיזרה של "הסיפור" של הארגון וכל עוד שומרים על עקביות ואחידות בעלילה.
האבקות זה מזוייף ומבויים, זה ידוע לכולם וזאת נקודת המוצא.
עכשיו לכל ארגון יש את נקודת המוצא העלילתית שלו וממנה משתמע כל מה שלגיטימי ורלוונטי לעולם התוכן שלהם ומה שלא.
&nbsp
זה כמו שבסרט ביוגרפי על חסידי אומות עולם בשואה יהיה לא קשור אם פתאום תהיה עלילה על חייזרים שבאים ומנסים להשתלט על העולם, אם אם בסרט מדע בדיוני על נחיתה במאדים פתאום תהיה סצינה לא קשורה לעלילה של מיוזיקל. לכל סרט או תוכנית טלוויזיה יש את ה"עולם" שיצרו סביבה ואת החוקיות של העולם הזה, ומה מתיישב ומסתדר עם העולם הזה ומה לא.
&nbsp
עכשיו ארגון כמו ה WWE מספק סטורליינים שהם סביב "מציאות אמיתית" שלנו, ולכן כל מה שקשור ל"כוחות על" או דברים שהם נגד הטבע או נגד החוק לא מסתדרים עם המציאות הזו ולא רלוונטים אליה.
&nbsp
בארגון כמו LU העולם שהם יצרו הוא עולם שמראש יש בו על טבעי, רציחות וכו' ולכן הסטורליינים האלה לגיטימיים ובאים בהלימה שלא יוצרת סלידה מהם.
&nbsp
&nbsp
 
עונה ללא ספוילרים

זה הכל תלוי בארגון.
היה לך השנה, בדרך לרסלמניה, את כל הפיוד של רנדי ובריי שהיה על גבול העל טבעי, שלא לדבר על ההקרנות של התולעים על הזירה בזמן הקרב ברסלמניה.

יש לך את טייקר, אולי הדמות הכי גדולה בהיסטוריה של הענף, שהיא "איש מת שקובר אחרים". איכשהו, האיש המת הזה, שלא מרגיש כאב ולא מוכר את המכות של היריבים שלו, נשאר המון זמן בפסגה.

בלוצ'ה כל הקטע זה שהם תוכנית טלויזיה על ארגון האבקות מחתרתי ולא נסיון להיות ארגון קיים. יש שם מתאבק שהוא דרקון, יש את איש אלף המיתות (סוג של טייקר שלהם), יש שם נוסע בזמן שיכול גם לעוף, נינג'ה ללא פחדים ועוד.

זה עובד שם כי אלה חוקי היסוד של הארגון וזה טבעי בהקשר של מה קורה שם. כן, גם רצחו שם כבר איזה 6 אנשים בערך (כולל כמה מתאבקים), כולל בתלישת הלב מהחזה. וזה בסדר, כי זה הארגון.

הקטע ששם יש עלילה ברורה, אפיונים נכונים לדמויות, עומק ומחשבה קדימה.
מבחינתי, הפיוד של רנדי ובריי היה מעולה מבחינה עלילתית (לא כולל הקטע שרנדי שרף למוות את הצלם שהיה תקוע בבקתה של בריי).

אני גם מאוד אוהב את הסטוריליין של ג'ו ולסנר וגם של ברון וריינס. גם בסמאק יש סטוריליינים מעולים שכתובים טוב.

הבעיה בWWE שיש הרבה פעמים פיודים בלי שום הגיון, דמויות שמשנות עמדות בין היל לפייס מהר מדי, חוסר התייחסות לעבר (חוץ מאמברוז שזכר גם לג'ריקו וגם לרולינס את מה שהם עשו לו) ולפעמים נראה שיש פיוד רק כדי שהוא ימלא מקום וזמן עד שימצאו משהו טוב יותר לעשות. לפעמים נראה שהכתיבה בWWE היא סתמית ושאין להם מושג מה הם עושים.

ניקח את בקי לינץ' - פייסית לחלוטין, אלופה טובה, הבחירה הראשונה בדראפט וכו'. הם חושבים שאם היא תכנס ללופ הפסדים, זה יוציא אותה אובר עם האוהדים. כנל סמי זיין. ולמה? כי זה עבד עם דניאל בריאן.
או כל מה שהם עושים עם בריי ווייאט. בריי היה יכול להיות הטייקר הבא, אבל קשה לקחת אותו ברצינות כשהוא מנהיג כת ללא כת, כשהוא מדבר על זה שהוא אל אבל מפסיד כל פיוד שלו בערך. זאת הבעיה העיקרית, שלי לפחות, עם הסטוריליינים בWWE. חוסר עקביות וזלזול באינטילגנציה של הצופה.
 

Diunim

New member
מי ירד על לוצ'ה אנדרגראונד?!
(עם ספוילרים)

תראה, לא שאני מבין מה קשור לוצ'ה לפה ובלי קשר לזה שטעית לגמרי בנוגע לקייג'- שרק הכינוי שלו זה "המכונה" (כמו שקורט אנגל לא באמת מכונת היאבקות), למרות שהוא כן קיבל כפפה מקוללת וכן הרג אנשים.
&nbsp
זה טוב ונורמלי יותר מהחרא של WWE, כי זה בכלל לא חרא.
&nbsp
כן, זה הזוי. כי יש גיבורי על ויש מפלצות והם החליטו שהם לא סתם רסלינג אלא שואו, ושואו די טוב למען האמת, וגם עם רסלינג לא רע.
&nbsp
לוצ'ה פשוט מספיק טובים ומעניינים כדי שאני אשחרר קצת. הרי אם הייתי קצת יותר ציני, הייתי צועק שזה מטומטם שכל דבר שם מצולם כאילו הוא מינימום סרט ושמראים רציחות ושדמויות מתות וחוזרות לחיים. אבל אני לא כי אני נהנה.
&nbsp
אצל WWE זה הפוך, אני תמיד ביקורתי כי הם לא מעניינים אותי ומאכזבים כל כך הרבה. כשהתחיל הסטוריליין הזה עם אנגל, זוכר מה אמרו כולם? שבטוח הוא ברומן עם סטפני. שבטוח האות'וריטי חוזרים. כלומר אוטומטית הניחו על הדבר הגרוע ביותר. ועכשיו התברר שזה לא זה: אבל זה גם לא ממש מעניין, כי איך זה בדיוק הורס לאנגל את הקריירה? זה היה הדבר שסחטו אותו איתו כל כך הרבה זמן?
&nbsp
בתכל'ס מה זה היאבקות? מספרים סיפור. אפשר לספר אותו עם שלוש מפלצות שרוצות קרב תואר מאלוף, ואפשר לספר אותו עם דרקון שנאלץ להצטרף לשבט של זוחלים...
&nbsp
ההבדל הוא שבלוצ'ה יש דמויות הרבה יותר טובות. הפייס הכי גרוע שלהם עדיין יותר טוב בעיניי מסת' רולינס, המפלצת הכי הזויה שלהם טובה יותר מברון סטרומן, פייס שהוא לא מתאבק טוב גורם לי לבכות כשהוא מפסיד לאלוף ההילי שלהם, והפסיכופת שלהם טוב פי אלף מבריי ווייאט אפילו שאין ביניהם הבדל מבחינת הפסדים. למה? כי הם מצליחים לעניין אותי. WWE לא.
 

dannygoosh

New member
אהבתי את הדיון

בתור מישהו שלא עוקב אחרי לוצ'ה או כל ארגון אחר (והאמת שאני עוקב הרבה פחות אחרי ה-WWE, אבל עדיין צופה באירועים וקורא דיווחים), אני יכול לומר שלפחות מאזור 'גרייט בולז אוף פייר' אני אוהב את רוב הסטוריליינים של ה-WWE (ג'ו-לסנר, אנזו וקאס, ריינס-סטרומן ועוד).
אני פחות מתחבר לכל הטלנובלות העלק-משפחתיות, כמו מה שקורה עכשיו עם אנגל, או הסטוריליין של ריי-אדי-דומיניק על עמוד. אבל באופן כללי, מרגיש לי שיש פה איזה שינוי לטובה - גם אם זמני.
&nbsp
לגבי מה שתיארת שמתרחש בלוצ'ה, אקצר כי כבר כתבו לפניי את הכל. מבחינתי זה כמו קומיקס או סדרת טלוויזיה, תלוי בבסיס ובנקודות המוצא שהם יצרו לעצמם. לא יודע אם אני אישית הייתי נהנה מדברים כאלה, אבל לא נראה לי שאפסול.
 

ziv86

New member
עכשיו הכל ברור.

כאמור לא ראיתי או שמעתי על לוצ'ה פרט לדיווחים כאן בפורום. מבחינתי זה היה כמו TNA וWWE...
עכשיו שאני מבין ששם הכל בדיוני ורציחות וכדו' זה דבר קביל אז הכל ברור לי..

אולי אנסה בעתיד לראות את זה

תודה לכולם על התשובות!
 

ninjastar

New member
אני יגיד מפרספקטיבה אחרת שלא איכפת לי מהאנגל

לא בגלל שמפריע לי האנגל, אלא כי לא איכפת לי מג'ייסון ג'ורדן. הוא מתאבק סופר משעמם שאיכשהו הפך מעניין בגלל גייבל, ועכשיו נותנים לו פוש יחידים כי יש לו את הגוף שוינס אוהב.
 

dannygoosh

New member
אני אוסיף על זה

אין לי שמץ של מושג מי זה הג'ייסון הזה, לא חושב שמעולם ראיתי אותו מתאבק או בכלל. אני זוכר במעורפל צמד שנקרא אמריקן אלפא (דווקא לא ממזמן), אבל גם אותם לא חושב שראיתי אי פעם ואין לי מושג מי הם.
&nbsp
אבל גם אם זה היה סי אמ פאנק במקום ג'ייסון ווטאבר, זה עדיין היה מסוג הסטוריליינז המעאפנים שוינס נורא אוהב (כל הדרמות המשפחתיות האלה), ולדעתי כבר אין להם מקום היום, כי זה נורא אייטיז (בדיוק כמו כל הבולשיט הפטריוטי עם סינה ורוסב).
 

TL PUNK

New member
הבולשיט הפטריוטי

לדעתי זה תלוי על מי , אם ראית את הפרומו של סינה כל הקהל היה איתו אחריי שהוא התחיל לדבר על אמריקה והדגל וכולם שרקו בוז לרוסב בסוף .
לנו זה נראה נדוש וממוחזר אבל על הקהל האמריקאי זה תמיד יעבוד (אלא אם התפקיד של הפייס בסיפור היה רומן ריינס)
 

dannygoosh

New member
לדעתי

מבחינה תרבותית, כאמריקאי, אם אתה לא מריע ומתלהב כשמדברים על הדגל ועל "אמריקה דה גרייט" אז אתה כנראה חרא ששונא את המדינה, וזה משהו שמתייחסים אליו שם כמו אל פשע. כאילו יש איזו חובה אמריקקית להיות פטריוט - או יותר נכון - לשחק אותה פטריוט.
&nbsp
העולם מחוץ ל-WWE הוא הרבה יותר ציני ומציאותי, גם בארה"ב (להמחשה ההצלחות של תכניות כמו של ג'ון סטיוארט או ביל מאהר, שלא מתביישות להדגיש את החרא שיש בארה"ב), אבל גם בלי קשר ל-WWE, הפטריוטיות המאולצת הזו כל כך מושרשת בתרבות האמריקאית, שאותם פטריוטים לכאורה, בכלל לא יודעים על מה ולמה הם מריעים, אלא פשוט עושים את זה "כי צריך".
&nbsp
עצם הקיום של ה-WWE כתכנית מיינסטרים לכל המשפחה, שמתאמצת לפנות למכנה המשותף הנמוך ביותר, מחזק את הפטריוטיזם המזויף הזה. אני לא אגיד לך שהפופים מוקלטים או שכל אלה שמריעים - לא מריעים באמת מכל הלב, אבל אני בטוח שגם הקהל האמריקאי כבר מזמן שבע מכל הפיודים של "אמריקה נגד מדינה זרה" ומכל השימוש הפופוליסטי והדמגוגי בדגלים ובהדגשת השוני מתרבויות ומדינות אחרות.
 
למעלה