לוצ'ה אנדרגראונד עונה 3 פרק 26- פיניקס ללהבה

Diunim

New member
דיווח


סיבוב שני בגביע קוואטו: ג'רמייה קריין ניצח את טאיה אחרי שש וחצי דקות עם קרניאל קונטיושן אחרי שסקסי סטאר יצאה להסיח את דעתה של טאיה. לאחר מכן סקסי הכתה את טאיה עם האגרופן.
&nbsp
סגמנט מצולם: פיניקס עושה כפיפות בטן ומרביץ לשק איגרוף. אירוסטאר מגיע אליו ואומר שאחרי שהוא הפסיד בטורניר הוא מהמר על פיניקס שינצח. פיניקס אומר שזה לא הוגן שמישהו שנוסע בזמן יהמר. פיניקס אומר שדראגו יראה את האור, הוא כבר עזב את שבט הזוחלים. אירוסטאר אומר שהוא לא בטוח. פיניקס מציע לו להיות אופטימי, ואירוסטאר אומר שאופטימיות זה לא משהו קל עבור מי שרואה את העתיד.פיניקס שואל אותו אם הוא עומד לנצח הלילה, ואירוסטאר מסרב להגיד.
&nbsp
סיבוב שני בגביע קוואטו: מיל מווארטס (ע' קתרינה) ניצח את פול לונדון אחרי תשע וחצי דקות עם ריפר'ס טריידנט ופלאטליינר. במהלך הקרב מאלה סווארטה וסולטאדור הסיחו את דעתו של מיל ולונדון כמעט ניצח עם שני שוטינג סטאר פרס. לאחר הקרב קתרינה ליקקה את לונדון.
&nbsp
סגמנט מצולם: טחאנו ג'וניור יושב בבר, וביוטיפול ברנדה מגיעה ומציעה לו לקנות לה משקה חזק כמוהו. ברנדה אומרת שכשהיא שותה האמת יוצאת. שטחאנו משעמם. הוא אמנם ברולר של צווארון כחול אבל הוא יבש. טחאנו שובר בקבוק וטוען שהוא לא משעמם. ברנדה טוענת שהוא רק צריך מגע של אישה. פיימוס בי צופה בזה מהצד של הבר.
&nbsp
סיבוב שני בגביע קוואטו: פיניקס ניצח את מרטי "דה מות'" מרטינז (ע' מריפוסה) אחרי אחת עשרה דקות עם ויקטורי רול, לאחר שמליסה סנטוז מנעה ממריפוסה לתת למרטי את תיק האוכל שהוא בא איתו ולהשתמש בו נגד פיניקס. לא שזה עזר, כי אחרי הקרב מרטי עדיין השתמש בתיק האוכל על פיניקס. לאחר מכן מרטי דקר את פיניקס עם מזלג כשמריפוסה החזיקה את מליסה וגרמה לה להסתכל. מרטי צעק שזה בשביל מליסה ושהוא אוהב אותה. לאחר מכן הוא ליקק את המזלג.
 

Diunim

New member


פרק מלא בליקוקים.
&nbsp
אז נתחיל בצילומים:
&nbsp
טחאנו מצטרף לפיימוס בי? ברנדה צודקת במאה אחוז. משעמם הבחור. כולנו זוכרים את המספר- פור טו טרי, גט פיים!
&nbsp
אירוסטאר צדק בנבואה שלו, כי ניצחון זה לא היה.
&nbsp
הקרבות:
&nbsp
ג'רמייה וטאיה מטורפים, טאיה באמת לוחמת נהדר מול בנים וזה היה קרב סטיפי. סקסי ממשיכה בפיוד איתה וזה הגיוני וטוב.
&nbsp
הפתיע אותי שלונדון שרד כל כך הרבה, אפילו הייתי בטוח לרגע שהוא מנצח את מיל אבל כמובן שלא. יאללה, ג'רמייה מול מיל! סכנה!
&nbsp
מיין איבנט ממש טוב וסיום ממש נהדר. כן, מזלג. כמו עבדאללה הקצב, מזלג. זה היה מטריד העניין. הרסני ומפחיד. סופסוף היל! היל אמיתי! היל מפחיד! זה מה שבריי ווייאט היה צריך לעשות כל הזמן, מרטי הוא בריי ווייאט האמיתי! גאווה אצטקית!
 

y2pach1

New member
תוכנית ההאבקות שאני הכי נהנה ממנה

פול לונדון בדמות הזויה ואדירה.
טאיה ענקית וכל דמות ברוסטר בצבע.
לוצה גורמת לי להנות מהאבקות כמו ילד.
תודה שאתה ממשיך להשקיע בדיווחים
 
למעלה