שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


AJ סטיילס יוצא החוצה ואומר שהוא הקדים את באטלגראונד. הוא לא הפרצוף של אמריקה, אבל זה שדרוג בהתחשב בפרצוף של קווין אוונס. AJ אומר שהגיע הזמן להחזיר לאליפות את היוקרה, כמו בתקופה שג'ון סינה היה אלוף ונלחם מול כולם. הוא מחזיר את האתגר הפתוח ומבקש ממישהו לבוא. ג'ון סינה יוצא ושואל את AJ האם הוא יכול להשתתף באתגר. AJ אומר שהאתגר במיוחד בשבילו. סינה אומר שאין לו בעיה, והם יכולים להילחם עכשיו. אבל בדיוק לפני תחילת הקרב, קווין אוונס יצא ואמר שנמאס לכולם מלראות אותם נלחמים. הוא הכי חשוב, התואר שלו וסינה לא צריך להיות קרוב אליו. סינה אומר שאם אוונס רוצה לסלק אותו שיעשה משהו. לפתע רוסב יוצא ותוקף את סינה. AJ משתלט עליו אבל אוונס נותן לו פופ אפ פאוורבומב. רוסב נתן לסינה סופרקיק ואקולייד. לאחר מכן נקבע קרב זוגות למיין איבנט.
&nbsp
ג'ינדר מהאל (ע' האחים סינג') ניצח את טיי דילינג'ר אחרי קאלאס. לאחר מכן ג'ינדר התרברב וטען שלרנדי אורטון לא מגיע העידוד של הקהל. 1.3 מיליארד הודים יודעים שהוא האלוף הגדול ביותר בעולם. ג'ינדר אומר שאם אורטון רוצה- הוא יביא את הפונג'אבי פריסון אל סמאקדאון בשבוע הבא.
&nbsp
אקסבייר וודס ניצח את ג'יי אוסו אחרי אלבו דרופ. במהלך הקרב ג'ימי אוסו והניו דיי סולקו מהזירה.
&nbsp
שיין מקמהן מדבר עם דניאל בריאן בטלפון ואומר שאף אחד לא שאל על ג'יימס אלסוורת'. נעמי מגיעה ושואלת מול מי היא תגן על התואר שלה. שארלוט מגיעה ואומרת שאם זאת שוב לאנה, יצטרכו להרחיק אותה כמו את אלסוורת'. בקי לינץ' מגיעה וטוענת שהיא צריכה לקבל קרב על התואר, לאנה, טאמינה ונטליה מגיעות גם כן. שיין קובע קרב מחומש בין הנשים שהמנצחת תפגוש את נעמי בסאמרסלאם. הנשים קצת מתכסחות ושיין קובע קרב בין בקי ושארלוט לטאמינה ונטליה. כרמלה מגיעה עם מכתב מעורך דין שדורש את ביטול ההשעיה של אלסוורת'. שיין קורע את המכתב.
&nbsp
ברון קורבין אומר שהוא מפחד ממה שהוא מסוגל לעשות לשינסוקה נאקאמורה. נאקאמורה ילמד שהוא מר מאני אין דה בנק. הקרב ביניהם לא התחיל כי הם התקוטטו לפני הקרב וקורבין סירב להיכנס לזירה.
&nbsp
סינה ו-AJ מסכימים לטפל בנושא התואר אחר כך ולשתף פעולה הלילה.
&nbsp
סדריק אלכסנדר מקדם את קרב ה"אני פורש" שלו מול נועם דר.
&nbsp
נטליה וטאמינה ניצחו את שארלוט ובקי לינץ' אחרי הסחת דעת מלאנה וסופרקיק של טאמינה לשארלוט.
&nbsp
מריה קנאליס חיפשה את סמי זיין ולא מצאה. לאחר מכן סמי מצא אותה ואת מייק קנאליס והיא דרשה התנצלות. סמי זיין מסרב ויורד עליהם, מריה נותנת לו סטירה ומייק שובר עליו כד ורדים. מריה אומרת שלפעמים האהבה כואבת.
&nbsp
הפאשיון פיילס ממשיך. בריזאנגו מוצאים את זאק ריידר ומנסים לעצור אותו. מוג'ו ראולי מגיע וריידר טוען שזה לא בסדר איך שהדיח אותו מהבאטל רויאל לפני שבוע. ראולי אומר שכל אחד לעצמו. בינתיים, ככל הנראה רוחות של חייזרים חטפו את מקלות הסוסים של בריזאנגו.
&nbsp
AJ סטיילס וג'ון סינה ניצחו את קווין אוונס ורוסב אחרי AA לאוונס. במהלך החגיגות, סינה הסתכל על החגורה של AJ אבל הרים לו את היד בסוף.
 
למעלה