שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


ביג קאס יוצא ויורד על אנזו אמורה. קאס אומר שהוא יהיה אלוף אוניברסלי יום אחד, וכולם יראו. ביג שואו יוצא והם מתחילים להתקוטט עד שקאס בורח.
&nbsp
אליאס סמסון מנגן בזירה ואז פין באלור מגיע. פין באלור ניצח את אליאס סמסון אחרי קו דה גרה.
&nbsp
ההארדי בויז יוצאים וטוענים שהם אולי פספסו אתמול, אבל הם ממש לא OBSOLETE (המממ...) הקלאב יוצאים אל הזירה ויורדים עליהם. מאט מחליט שהם ילחמו. הקלאב ניצחו את ההארדי בויז אחרי מג'יק קילר למאט. לאחר מכן הרבייבל תקפו את ההארדי בויז עם שאטר משין.
&nbsp
המיז מארח טקס פרסים, המיזיס. הוא מעניק לבו דאלאס ולקורטיס אקסל את פרס שחקני המשנה. השחקנית הטובה היא מאריס והשחקן הטוב הוא דין אמברוז... סתם, מיז. הוא מתרברב על הניצחון שלו. אמברוז יוצא וחוטף מדאלאס ואקסל עד שסת' רולינס יוצא לעזור לו. לאחר מכן אמברוז אמר לרולינס שהוא לא רוצה עזרה ממנו כי הוא לא סומך עליו.
&nbsp
סשה בנקס וביילי ניצחו את אלכסה בליס ונייה ג'קס אחרי רול אפ של ביילי לבליס.
&nbsp
גולדאסט מצטט שוב סרטים, וטוען ש-R טרות' הרס את הבכורה של הסרט. לכן הוא יציג את הסרט "אמת שבורה חלק 2". עידן הזהב חוזר.
&nbsp
גולדאסט ניצח את R טרות' אחרי פיינל קאט.
&nbsp
קורט אנגל יוצא ומסביר שהוא לא ממש יודע מתי ברון סטרומן יחזור אחרי הפציעות שריינס גרם לו. הוא מציג את ברוק לסנר ומדבר על העבר שלהם. הוא מברך אותו על הניצחון על ג'ו ואז אומר שיש לו רעיונות לסאמרסלאם. פול היימן אומר שהוא לא מוכן לזה עדיין ועומד ללכת עם לסנר, אבל רומן ריינס יוצא. קורט אנגל צועק עליו שיש לו חוצפה לצאת, אבל ריינס טוען שזה מה שהם עשו באטיטיוד ארה. ריינס אומר שלפחות הוא טיפל בסטרומן, בניגוד ללסנר שלא נמצא. ריינס מבקש את לסנר בסאמרסלאם. היימן אומר שהוא אוהב את זה, אבל לסנר אומר שכלום לא מגיע לריינס. סמואה ג'ו יוצא ומבקש מהם לחזור למציאות, לסנר מסביר שהמציאות היא שהוא כיסח אותו אתמול. ג'ו אומר שלסנר רק ברח ממנו וריינס לא ניצח אותו. היימן אומר שריינס ניצח את אנדרטייקר ושג'ו לא יקבל עוד הזדמנות על התואר. ג'ו אומר שהיימן מנסה להגן על לסנר וריינס אומר שהוא לא הוכיח כלום אתמול. ג'ו יורד על ההפסד לסטרומן. ריינס אומר שהוא לא ימצא את סטרומן. אנגל קובע קרב בין ריינס לג'ו בשבוע הבא שבו המנצח יפגוש את לסנר בסאמרסלאם, אבל שלא יריבו כי אחרת הוא יבטל את הקרב.
&nbsp
קורי גרייבס וקורט אנגל מדברים על עוד SMS. אנגל מודיע שבשבוע הבא הוא יחשוף את זה ואולי זה יגרום לו להיפרד.
&nbsp
אקירה טוזאווה (ע' טייטוס או'ניל) וסדריק אלכסנדר ניצחו את נועם דר (ע' אלישה פוקס) ונוויל אחרי שטוזאווה הצמיד את נוויל עם סנטון ספלאש.
&nbsp
סת' רולינס אומר שהוא בא לתקוף את מיז ולא לעזור לאמברוז, ושהוא יחשוף את בריי ווייאט. בריי מופיע במקום אחר ואומר שרולינס לא יכחיש אותו.
&nbsp
בריי ווייאט ניצח את סת' רולינס עם נגיחה בעין וסיסטר אביגייל. לאחר מכן הוא נעלם, והמיזטוראז' יצאו לתקוף אותו עד שאמברוז הבריח אותם עם כיסא.
&nbsp
קורט אנגל דיבר עם מישהי מאחורי הקלעים ואמר לה לבוא ל-RAW בעוד שבוע כי אין להם במה להתבייש, והם יספרו את זה לכל העולם בעוד שבוע. הוא אוהב אותה.
 

ziv86

New member
ספיקולציה


לדעתי הולכים לעשות כאילו יש לקורט אנגל ילד/ה מחוץ לנישואים או משהו כזה.
השאלה היא למה ואיך קורי גרייבס קשור, ולמה גם הוא מקבל את כל ההודעות האלה..
 

rkoron

New member
אולי....

רומן עם סטפני שיוביל לפיוד HHH וקרב בסאמרסלאם? או שמופרך מידי?
 
למעלה