שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים

רומן ריינס יוצא אל הזירה ומבקש מהקהל דקה. הוא מזכיר איך ברון סטרומן תקף אותו בשבוע שעבר ואתגר אותו לקרב אמבולנס. הוא אומר שזאת החצר שלו, ולכן הוא ישים את סטרומן באמבולנס ויסיע אותו משם. לפתע מגיע אמבולנס. ריינס בודק אותו והוא ריק, ואז סטרומן תוקף אותו. סטרומן מתחמק מסופרמן פאנץ' וזורק את ריינס מהבמה אל האמבולנס. הוא מכניס אותו לתוך האמבולנס שנוסע.
&nbsp
ההארדי בויז ופין באלור ניצחו את שייזארו ואליאס סמסון אחרי קו דה גרה לסזארו.
&nbsp
גולדאסט היה אמור להילחם מול R טרות', אבל תקף אותו לפני הקרב שלא התחיל.
&nbsp
פול היימן אומר שברוק לסנר כאן, וג'ו מגיע. הוא לא יתקוף את היימן היום, הקוקינה קלאץ' הייתה ללסנר.
&nbsp
המיז מארח את לוואר בול שמוציא את הבן שלו, לונזו בול (למי שלא יודע, לוואר הוא שחקן כדורסל בלייקרס). המיז רוצה לשתף איתם פעולה עסקית, אבל לוואר מסרב והם מתעמתים. דין אמברוז יוצא עם חולצה של ביג בולס.
&nbsp
המיז, קורטיס אקסל ובו דאלאס ניצחו את דין אמברוז וסלייטריינו אחרי רול אפ של בו לריינו.
&nbsp
אנזו אמורה יוצא ומסביר כמה הוא ניסה לתפוס את ביג קאס השבוע. הוא מזמין את קאס לזירה. אנזו אומר שהתגובה של הקהל פוגעת בקאס. הוא מסכים, הוא אמר כמה דברים מאוד דביליים, כי זה מי שהוא וקאס תמיד עזר לו. קאס שבר לו את הלב והוא רוצה שהם יחזרו. הם חייבים להיות אלופי הזוגות. קאס אומר שאנזו לא יודע מתי לשתוק, אבל הם אחים והוא התבייש במה שעשה שבוע שעבר. הוא מקבל אותו כמו שהוא. הוא מצטער והם מתחבקים. קאס אומר שאם מישהו חשב שהוא מפרק את השותפות יש לו מילה אחת לתאר אותם. הם עוזבים, ואז קאס תוקף את אנזו על הבמה, וזורק אותו משם.
&nbsp
ביג קאס רצה לתקוף את קורי גרייבס, אבל קורט אנגל אסר את זה. קאס אומר שלגרייבס בטח יש משהו טוב על אנגל.
&nbsp
סת' רולינס ניצח את קורט הוקינס עם הברך לפנים. לאחר מכן בריי ווייאט הופיע על המסך וירד על התאגידיות של רולינס. בריי אומר שהוא יציל אותו ולהיזהר במה שהוא חושב. הם ילחמו בגרייט בולס אוף פייר.
&nbsp
פול היימן יוצא ומסביר שסמואה ג'ו לא מפחד מברוק לסנר. זה אומר שג'ו טיפש, כי רק חכמים מפחדים. הוא מזמין את לסנר. לסנר יוצא, וג'ו תוקף אותו מאחור עם קוקינה קלאץ'. צריך שופטים ומתאבקים כדי למשוך את לסנר מג'ו.
&nbsp
נוויל ניצח את לינס דוראדו אחרי רינגס אוף סאטורן כשאקירה טוזאווה צפה. לאחר הקרב טייטוס או'ניל חשף שהוא קבע לשניהם קרב בגרייט בולס אוף פייר.
&nbsp
פול היימן מבטיח שהקרב בין ג'ו ולסנר יהיה אלים. לסנר ייקח אותו לסופלקס סיטי וייתן לו F5.
&nbsp
אמור להיות קרב גאנטלט שהמנצחת תקבל קרב מול אלכסה בליס. כל הלילה נשים שלפו מספרים. נייה ג'קס מדברת עם אלכסה בליס. אלכסה אומרת שהן מאוד דומות ושהיא רוצה לאחל לה בהצלחה. נייה אומרת שהיא תראה אותה באירוע.
&nbsp
קרב גאנטלט: נייה ג'קס ניצחה את ביילי עם סמואן דרופ.
&nbsp
נייה ג'קס ניצחה את מיקי ג'יימס עם אבלנס.
&nbsp
נייה ג'קס ניצחה את דיינה ברוק עם לגדרופ.
&nbsp
נייה ג'קס ניצחה את אמה עם סמואן דרופ.
&nbsp
סשה בנקס ניצחה את נייה ג'קס עם בנק סטייטמנט. לאחר מכן אלכסה יצאה להסתכל על סשה.
 
למעלה