שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


בקי לינץ', נטליה, שארלוט וטאמינה מתווכחות מחוץ למשרד של דניאל בריאן. בריאן אומר שקודם הוא רוצה לשמוע מה יש לכרמלה להגיד.
&nbsp
כרמלה וג'יימס אלסוורת' יוצאים. אלסוורת' דורש מהקהל לכבד אותה. כרמלה אומרת שממש לא אכפת לה מהמחלוקת, ושממש לא אכפת לה מכוח נשי. היא אומרת שהשאר ניסו לעשות היסטוריה אבל היא פשוט ניצחה. אף אחד לא התלונן על בריי ווייאט או על סת' רולינס. האינטרנט אשם, אבל זה היה קרב ללא פסילות. בריאן רק יחזק אותה.
&nbsp
שארלוט מדברת עם בריאן ולמרות הפציעה בצוואר שלה, היא דורשת שבריאן יפעל.
&nbsp
ביג אי ניצח את ג'ימי אוסו אחרי ביג אנדינג.
&nbsp
נטליה וטאמינה דיברו עם בריאן, ובריאן מודיע שתהיה לו החלטה רשמית.
&nbsp
נעמי אומרת שלא אכפת לה מי תקבל את המזוודה, היא מוכנה. לאנה מאתגרת אותה לקרב חוזר בעוד שבוע ונעמי מסכימה.
&nbsp
רנדי אורטון מסביר שהוא ניצח את עצמו במאני אין דה בנק בגלל שהאחים סינג' תקפו את בוב אורטון. הוא הרי מבין מה זה כוח במספרים, כמו באבולושן או בלגאסי. ג'ינדר הפך את זה לאישי, זה רחוק מלהיגמר, ואולי הוא ייסע להודו לתת למשפחה של ג'ינדר RKO.
&nbsp
שינסוקה נאקאמורה ניצח את דולף זיגלר עם הקינשאסה.
&nbsp
דניאל בריאן קובע לסמי זיין קרב מול ברון קורבין בעוד שבוע. בקי לינץ' מגיעה ומתעמתת מול בריאן על התוצאה של הקרב.
&nbsp
קווין אוונס יוצא ומסביר שהוא היה האיש הכי מסוכן בקרב המאני אין דה בנק, ולכן שיתפו פעולה נגדו. הוא מוכן לתת למתאבק מקומי מדייטון סיכוי על אליפות ארה"ב. AJ סטיילס יוצא ואומר שהוא רוצה את התואר, אבל אוונס מסרב. צ'אד גייבל יוצא ומסביר שהוא עבר לדייטון הבוקר.
&nbsp
אליפות ארה"ב: קווין אוונס ניצח את צ'אד גייבל אחרי פופ אפ פאוורבומב.
&nbsp
דניאל בריאן קובע קרב בין ההייפ ברוז לאוסוז בעוד שבוע, ואם הם ינצחו הם ירוויחו קרב על התואר.
&nbsp
דניאל בריאן יוצא החוצה ומזמין את הנשים. הוא אומר שזהו תחום אפור: אין פסילות אבל אף אחת לא שחררה את המזוודה. אלסוורת' מנסה לדבר ובריאן משתיק אותו. בריאן אומר שכרמלה כן תעשה היסטוריה ותוותר על המזוודה. בשבוע הבא הן ילחמו בקרב חוזר. הוא לוקח את המזוודה ואז מתחיל ברול, כששארלוט פוגעת בכרמלה עם נאטורל סלקשן ובקי לינץ' גורמת לה להיכנע עם ארמבר.
&nbsp
ג'ינדר מהאל ניצח את לוק הארפר עם קוברה קלאץ' סלאם. במהלך הקרב ברון קורבין יצא ובהה בג'ינדר. לאחר מכן רנדי אורטון יצא ותקף את ההודים, כשג'ינדר ברח.
 

TL PUNK

New member
עכשיו...

עכשיו כשדניאל בריאן לקח מכרמלה את המזוודה בגלל הרמאות..מה היה בכלל הטעם בדירטי פיניש??? , אם היו משאירים את המזוודה אצל כרמלה או שהיא הייתה פודה את המזוודה ב MITB (לפניי שבראיין קיבל החלטה לקחת אותה ממנה) זה לפחות היה יכול להיות הגיוני ומתקבל.
עכשיו הם הודיעו שבסמקדאון שבוע הבא יהיה קרב MITB חוזר על המזוודה אז מה הטעם? . במקום לעשות את הMITB הראשון אי פעם של הנשים חשוב וחד פעמי (בשנה) אנחנו מקבלים אותו שוב כאילו זה סתם קרב ולא אירוע מיוחד בכלל.
 

PardoFM

New member
אולי...

הסיום הזה של מאני אין דה בנק הוציאו המון ביקורות רעות, יותר ממה WWE ציפו. אז אולי יעשו שידור חוזר רק בלי אלסוורת'
 
למעלה