שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


רומן ריינס יוצא להכריז על התכניות שלו לסאמרסלאם. הוא מזכיר את כל מי שהוא ניצח. הוא מכריז שלא משנה מי יזכה בתואר, אם ג'ו או לסנר, הוא ילחם מולו בסאמרסלאם כי זאת החצר שלו. סמואה ג'ו יוצא ומזכיר שריינס לא ניצח אותו. ריינס אומר שכנראה פול היימן צדק- הוא לא סמואי. ג'ו נוגח בו ומתחיל לתקוף אותו, אבל ריינס הופך קוקינה קלאץ' לסופרמן פאנץ', ומבריח אותו.
&nbsp
ההארדי בויז ניצחו את הקלאב אחרי טוויסט אוף פייט/סוואנטון בומב לגאלוס.
&nbsp
גולדאסט נותן עוד פרומו ואומר שבשבוע הבא הוא יזמין את R טרות' לראות את הסרט שלו: אמת שבורה.
&nbsp
אליאס סמסון מסביר על הגיטרה שלו ומנסה לשיר. פין באלור יוצא וסמסון עוזב.
&nbsp
פין באלור ניצח את בו דאלאס עם קו דה גרה.
&nbsp
קורי גרייבס מקבל עוד הודעה והולך לפגוש את קורט אנגל. הוא מסביר שיש לו תכנית, אבל אנזו וקאס נכנסים. אנגל כועס שאנזו שלח טוויט לקונור מקגרגור. אנזו טוען שהרבייבל תוקפים אותם וקאס טוען שזה ביג שואו. אנגל מבטיח להם לגלות מי זה.
&nbsp
סת' רולינס יוצא ומדבר על זה שהוא על הקאבר של WWE 2K18. הוא מודה למעריצים שנתנו לו הזדמנות ונותן פרומו פייסי מאוד מלוקק. בריי ווייאט מופיע על המסך וטוען שיש מאבק בנשמה של רולינס. רולינס הופך למה שהאנשים רוצים שיהיה. סת' רולינס אומר שאולי בריי חושב שהוא אלוהים אבל בשבילו הוא פחדן. בריי מזהיר אותו ואומר שהוא יקריב אותו. הוא נכנס אבל רולינס קופץ עליו בקרוס באדי. בריי צוחק.
&nbsp
פין באלור מתראיין ואומר שהוא רוצה את התואר האוניברסלי. הוא מנסה לחזות את תוצאת המיין איבנט, אבל אליאס סמסון תוקף אותו.
&nbsp
אקירה טוזאווה ניצח את TJP אחרי סנטון ספלאש. לאחר הקרב טייטוס או'ניל מברך אותו וטוען שאם הוא ישתף איתו פעולה, הוא יהיה אלוף הקרוזרווייט הבא. נוויל (שפרשן) אומר לטוזאווה להיזהר. טייטוס אומר שטוזאווה יחסל אותו.
&nbsp
קורט אנגל דיבר עם הרבייבל.
&nbsp
R טרות' נענה לאתגר של גולדאסט.
&nbsp
המיז מבקר את קורטיס אקסל ובו דאלאס מאחורי הקלעים ומציע להם להיות המלווים שלו.
&nbsp
סמואה ג'ו מזכיר שהוא כבר ניצח את ריינס ואומר שהוא ישבור אותו.
&nbsp
סמואה ג'ו ניצח את רומן ריינס בנוקאאוט, כי ברון סטרומן יצא במהלך הקרב מאמבולנס והסיח את דעתו של ריינס, שננעל בקוקינה קלאץ'. לאחר מכן סטרומן הכריז שהוא לא גמר עם ריינס, נתן לו ריברס צ'וקסלאם ואתגר אותו לקרב אמבולנס בגרייט בולס אוף פייר.
&nbsp
המיז מארח מיז TV עם מאריס. יש מתנה גדולה באמצע הזירה, ושני דובים עם שלטים עם המילים "אני מצטער" ו"תסלחי לי בבקשה". מאריס עדיין כועסת על השעון שמיז שבר ועל זה שהוא הפיל אותה לפני שבוע. מיז חושף את המתנה: הוא תיקן את השעון. הוא מסביר שדין אמברוז מנסה להרוס להם ואומר כמה הוא אוהב את מאריס. מאריס סולחת לו ודין אמברוז יוצא. המיז בטעות דוחף את מאריס ומשפריץ עליה שמפניה, וכן, היא שוב כועסת, והוא מתנצל. הוא רץ אל אמברוז אבל מחליק ושובר את השעון. מאריס שוב עוזבת. אמברוז תוקף את מיז עד שהדובים, שהם בעצם בו דאלאס וקורטיס אקסל, תוקפים אותו ועוזרים למיז לתת לו סקאל קראשינג פינאלה.
&nbsp
קורט אנגל מדבר עם ביג שואו.
&nbsp
ברוק לסנר יחזור בשבוע הבא.
&nbsp
שייזארו ניצחו את טייטוס או'ניל ואפולו קרוז אחרי דאבל ווייט נויז.
&nbsp
יש סרטון לקידום ג'ו מול לסנר.
&nbsp
נייה ג'קס ניצחה את סשה בנקס בפסילה אחרי עימות בין אלכסה בליס (שפרשנה) ואמה. אמה רדפה אחרי אלכסה, ובטעות בעטה בנייה. אחרי ברול שבו הצטרפו גם דיינה ברוק ומיקי ג'יימס, ביילי מגיעה כדי לעזור לפייסיות לנצח.
&nbsp
קורט אנגל יוצא החוצה ומבקש מאנזו ומקאס לצאת. הם יוצאים ומבטיחים לנקום במי שתקף אותם. קורט אנגל מוציא את הרבייבל ואת ביג שואו. הוא שואל את ביג שואו אם הוא עשה את זה, ביג שואו אומר שהוא ענק ולא צריך לתקוף מאחורי הגב. קאס מאשים את ביג שואו. סקוט דוסון מכחיש שזה הם. קורט אנגל מבקש הסבר מקורי גרייבס. גרייבס אומר שקאס שיקר בנוגע לפציעה שלו, ושהרופאים לא בדקו אותו. הוא מראה סרטון בו קאס מארגן צינורות ושולחן ואז שוכב כאילו תקפו אותו. אף אחד לא תקף את קאס בכלל, קאס תקף את אנזו. קאס מודה, הוא אומר שזה סיוט להיות איתו בצוות. הוא רצה לגרום לאנזו לשתוק לרגע ותקף אותו. קאס הוא הכוכב שמציל את אנזו. הוא נותן לו ביג בוט ועוזב.
 

סלים וארזה

New member
מנהל

טמטום, זה מה שיש לי לומר על פירוק הצוות של אנזו וקאס. לקאס אין כריזמה להיות לבד ולאנזו אין לוק כדי להצליח בזירה לבד. זה לא שאנזו מגיע עם ארסנל אתלטי כמו קאליסטו, וקאס יהיה עוד רומן ריינס רק בלי הלוק.
הרי הפיוד בין גולדאסט לטרות עוד בעיצומו, אז עוד בגידה? מי בדיוק נשאר במחלקת הזוגות של ראו? הקלאב, ההארדיז, שיימוס וסזארו וקרוז את אוניל שגם אצלם יצרו מתיחות שמחכה להתפוצץ. כפיים!
 

TL PUNK

New member
האמת

האמת שהפרומו שקאס עשה על אנזו היה ממש טוב ,אשכרה היה שם רגש מאחורי המילים ולא כמו בדרך כלל עם הקול המונוטוני והיבש.
בעיה זה ששניהם לא ככ מעניינים לבד ובטח יחזירו אותם להיות צוות עד סוף השנה..
 

Diunim

New member
זה מזכיר לי

את האאוטלוז בזמנו.
&nbsp
גם אצלם היה אחד כריזמטי מאוד אבל די גרוע בזירה (באמת, הבדיחות שיש על אנזו היום ועל זה שהמהלך היחיד שלו זה טאג לקאס היו בזמנו גם על רוד דוג).
&nbsp
וגם אצלם היה אחד עם אחלה לוק של כוכב, רק עם כריזמה של צבע יבש.
&nbsp
והפרידו אותם, וניסו לתת פוש לבילי גאן, וזה נכשל אחרי כמה חודשים, ומהר מאוד הם שכחו מזה ופשוט החזירו אותם להיות ביחד כאילו כלום.
&nbsp
אני גם לא ממש רואה סיבה להפריד ביניהם... לכו תדעו, אולי קאס יהיה גדול, אף אחד גם לא חשב שסטרומן יהיה גדול, אבל בכל זאת...
 

kendog keds

New member
מצחיק שאתה מדבר על רגש בפרומו הזה

ואתה לא מתכוון לאנזו שפאקינג בכה! הבן אדם הוריד דמעות בלי לגעת בפנים, אתם יודעים כמה זה נחשב במונחים של שחקנים לגיטימיים? לעומת הצנון הרובוטי שהוא קאז... באמת לא יודע איזה פיודים יבשים מצפים לנו כשהוא מתאבק יחיד. לא צופה פה גדולות, ואם הוא יקבל פוש מגובה בהרבה זמן מיקרופון, זה ירגיש פוש יותר מלאכותי מרומן ריינס...
 

dannygoosh

New member
קראו לאמבולנס

קרב אמבולנס הוא אחד הגימיקים היותר גרועים, שמשום מה הצליחו לשרוד עד היום, בניגוד לכל הקרבות "על עמוד" למיניהם. לא זוכר קרב אמבולנס אחד שהיה ראוי לצפייה או אפילו חיוני למשהו. זה תמיד קרב מסורבל ומשעמם, עם כל מיני באמפים מאוד מאולצים וזהירים.
&nbsp
מתי יקברו כבר את הגימיק האידיוטי הזה??
 
למעלה