שרשור מאני אין דה בנק

Diunim

New member
אירועים חשובים


מאני אין דה בנק נשים: כרמלה ניצחה את שארלוט, בקי לינץ', טאמינה ונטליה אחרי שג'יימס אלסוורת' הוריד בשבילה את המזוודה.
&nbsp
לאנה מבטיחה ניצחון הלילה מול נעמי.
&nbsp
אליפות הזוגות: הניו דיי ניצחו את האוסוז בספירת חוץ, כשהאוסוז עזבו את הקרב.
&nbsp
דניאל בריאן יחזור לסמאקדאון ביום שלישי.
&nbsp
סרג'נט סלוטר ובוב אורטון נמצאים בקהל.
&nbsp
אליפות הנשים: נעמי ניצחה את לאנה אחרי שלאנה נכנעה, כשכרמלה יצאה ונראה היה שעמדה לפדות את המזוודה שלה. לאחר מכן שוב כרמלה נראתה כאילו היא עומדת לפדות.
&nbsp
בקטע של הפאשיון פיילס, בריזאנגו קיבלו קלטת משני האנשים שתקפו אותם בסמאקדאון ורוצים להיפגש איתם בזירה.
&nbsp
מריה יוצאת החוצה עם הגבר המושלם שלה, מייק קנאליס (כן, זה מייק בנט. משום מה הוא קיבל את שם המשפחה של אשתו, כפי ש-JBL הופתע לגלות). הם אומרים שהם יראו לכולם את כוח האהבה.
&nbsp
שיין מקמהן מפרסם בטוויטר שהוא כועס על הסיום לקרב המאני אין דה בנק נשים.
&nbsp
גרג גאנייה, לארי האניג, ברון ואן רשקה, סרג'נט סלוטר, בוב אורטון וריק פלייר נמצאים בקהל.
&nbsp
אליפות ה-WWE: ג'ינדר מהאל (ע' האחים סינג') ניצח את רנדי אורטון אחרי קוברה קלאץ' סלאם.
&nbsp
בריזאנגו ניצחו את האסנשן אחרי שבריז נתן רול אפ לויקטור.
&nbsp
מאני אין דה בנק: ברון קורבין ניצח את AJ סטיילס, דולף זיגלר, סמי זיין, קווין אוונס ושינסוקה נאקאמורה. קורבין תקף את נאקאמורה לפני הקרב, אבל נאקאמורה חזר אחר כך. הקרב הסתיים כשקורבין דחף את AJ ונאקאמורה מהסולם.
 

rkoron

New member
.....

הקרב MITB של הגברים היה נהדר, האווירה הייתה מושלמת..הסיומת? נוראית לדעתי.
 
דעות בנקודות

סיכום אירוע שלי בנקודות!!!!

1. הסוף של MITB נשים היה גאוני ומביך בו זמנית. חבל שהקרב הראשון של הMITB הנשים יירשם בהיסטוריה עם "זוכה" גבר. זה סיום הילי מושלם, אבל לא לקרב הראשון בהיסטוריה של הנשים. ספוטים טובים, טמינה הרשימה, נטי הייתה שם לבאמפים וכרמלה מחזיקת המזוודה. הללויה.

2. ניו דיי ואוסוז היה סבבה, יש להם אחלה כימיה. הספוט שקופי נפל אחורה היה מרשים וגם הביג אנדינג של ביג אי. החלטה לעשות סיום של ספירת חוץ - פחות אהבתי. אבל זה סביר, כי זה שומר על 2 הצוותים.

3. לאנה לא משהו בזירה, אבל הלבוש שלה... פאק יה! אהבתי את הטיזינג של כרמלה עם הפדיה, אבל כשזה ההיילייט של הקרב - סימן שהקרב היה חרא.

4. מריה קנליס ומייק.... קנליס! הוא משתמש בשם של אשתו! פוטנציאל לזוג הילים מעולה, דמות של דושבאג שרוכב על הצלחת אשתו זה מעניין.

5. ג'ינדר נגד אורטון היה בסדר. ג'ינדר משתפר אבל עדיין באסה שהוא האלוף. רנדי אורטון ממשיך את קללת "קרב האליפות בעיר הביתית" ומפסיד בסיינט לואיס.

6. בריזנגו נגד... האסנשיין?!?! מאכזב. היו עושים שאמריקן אלפא תקפו אותם ועושים היל טרן לגייבל וג'ורדן. סתם קרב.

7. קרב MITB מהטופ שבהם. לא הבנתי למה להוציא את נאקאמורה בתחילת הקרב, אבל זה הכניס לאווירה וקורבין היה טוב בתפקיד. כולם זרחו שם לדעתי, בעיקר זיין ואוונס (שמת איזה פעמיים לפחות בקרב). הסטיירדאון בין שינסקה לאיי ג'יי היה מדהים ומחכה כבר לקרב שלהם. בסופו של דבר, קורבין זאת בחירה טובה למזוודה ויהיה מעניין לראות מה עושים איתו.
 
למעלה