שרשור לוצ'ה אנדרגראונד כפול!

Diunim

New member
שרשור לוצ'ה אנדרגראונד כפול!

אז לוצ'ה אנדרגראונד חזרה בשבוע שעבר.

אתם יודעים מה זה אומר- חזרת הדיווחים!
 

Diunim

New member
עונה 3, פרק 21: כל הלילה... שוב


אליפות לוצ'ה אנדרגראונד, כל הלילה:
&nbsp
אחרי ארבע וחצי דקות, ג'וני הצמיד את מאק עם מונלייט דרייב ופין דל מונדו. (ג'וני: 1 מאק: 0)
&nbsp
אחרי עוד שלוש וחצי דקות, ג'וני הצליח להשתמש ברול אפ ואחיזה בחבלים. (ג'וני: 2 מאק: 0)
&nbsp
אחרי עוד ארבע דקות, מאק הצליח סופסוף להצמיד את ג'וני עם סיטאאוט פאוורבומב. (ג'וני: 2 מאק: 1)
&nbsp
במהלך הקרב ג'וני ביצע קפיצה אל מחוץ לזירה ונראה היה שנפצע, ועמדו לפנות אותו. כמובן שזה היה תכסיס של ג'וני, שקפץ מהר, נתן למאק DDT על האלונקה והצמיד אותו עוד פעם לאחר שבע וחצי דקות. (ג'וני: 3 מאק: 1)
&nbsp
אחרי עוד ארבע דקות, מאק קשר את ג'וני לאלונקה ודחף אותו מהמדרגות. הוא ניצל את זה כדי לתת לו סטאנר בזירה ולהצמיד אותו. (ג'וני: 3 מאק: 2)
&nbsp
לאחר מכן ג'וני ברח מתחת לזירה ונראה כאילו ברח אל מאחורי הקלעים כשמאק רדף אחריו. אבל זה בעצם היה PJ בלאק, ג'וני האמיתי חיכה למאק עם קנדו סטיק בדרך חזרה. הם התחילו לתקוף את מאק עם מקל קנדו, עד שסאן אוף האבוק יצא עם מקלות משלו והרביץ להם. לאחר מכן האבוק הלך וקרא לדאריו מהמשרד שלו. מתברר שהוא היה צריך אלכוהול כדי להעיר את מאק... האבוק קיבל בירה שהוא שפך על מאק והעיר אותו.
&nbsp
לאחר מכן הם ניסו להעביר את PJ ומונדו דרך שני שולחנות, אבל מונדו ו-PJ הצליחו להשתלט עליהם עם הקנדו סטיקס. ג'וני ביקש מהלהקה לנגן לו שיר ניצחון. הם התחילו לנגן את לה במבה... עד שנגן המראקס הוריד את הכלים וקפץ עליהם מלמעלה, זאת סקסי סטאר!
&nbsp
סקסי והאבוק הבריחו את PJ אל מאחורי הקלעים כשמאק נתן למונדו פיילדרייבר דרך שתי שולחנות והצמיד אותו אחרי שמונה דקות! (ג'וני: 3 מאק: 3)
&nbsp
לקראת הסוף, ריקי מנדל רץ החוצה, מעריץ של ג'וני מונדו, כדי למנוע ממאק לקפוץ על מונדו מהסולם. סקסי והאבוק באו להבריח אותו. מאק קפץ על ג'וני, הוא נתן לו פרוג ספלאש מהסולם דרך השולחן!!!!!!!!!!!!!... אבל הזמן נגמר בדיוק לפני שהשופט ספר שלוש.
&nbsp
לאחר מכן, דאריו קוואטו יצא ובירך את השניים אל הקרב. אבל אין תיקו במקדש! אז בשבוע הבא... הקרב מתחיל מחדש, מי שיצמיד או יכניע ראשון ינצח ויזכה בתואר... אפילו אם הם יזדקקו לכל הלילה... שוב. לאחר מכן מאק נתן למונדו סטאנר והרים את החגורה.
 

Diunim

New member
לעזאזל

איזו חזרה!!!!!!!!!!!!!
&nbsp
לא ציפיתי שהם יצליחו בכלל, מאק בכלל לא נראה כמו מישהו שיצליח לשרוד כל הלילה, אבל הוא שרד גם שרד.
&nbsp
חברים, כל מי שעדיין צופה ב-WWE ועדיין חושב שהשעמום הזה קשור איך שהוא רסלינג- תעשו טובה, פשוט תהיו בשקט. זה רסלינג אמיתי.
&nbsp
הספוטים היו כאלה יצירתיים. כל הקרב היה מלא הפתעות. הקטע עם הפציעה- מעולה. הקטע עם דחיפת האלונקה- קורע!
&nbsp
PJ מתחזה למונדו- אכזרי. האבוק והמקלות- ענק.
&nbsp
מאק מקבל בירה מדאריו כדי להתעורר- שופך. סקסי סטאר קופצת ומפתיעה את כולם- לא יאומן.
&nbsp
והסיום! אתם מבינים, אני ידעתי שמונדו יוצא כאן עם החגורה, היה לי ברור, ועדיין לא יכולתי שלא להתאכזב בסיום בשביל מאק. אני אחזור שנית- שנת 2017, אני מאוכזב בשביל פייס. מתי בפעם האחרונה הרגשתם מאוכזבים בשביל פייס? ולא מאוכזבים סטייל "אוף, שוב פעם רומן ריינס מקבל פוש על חשבון רולינס/אמברוז/בריאן/באלור/ג'ו/וואטאבר"- התאכזבתם בשביל הפייס כי הרגשתם שרציתם שהוא ינצח, פשוט כי נקשרתם אליו מאוד, והוא לא ניצח, ופשוט בכיתם כמו ילדים קטנים?
&nbsp
איזה סיום דאונר.
&nbsp
לוצ'ה חזרה, תודה רבה לכם, הרסלינג חזר.
 
דעות

אחרי חצי עונה ראשונה פושרת למדי, אני שמח שהם חזרו וחזרו בפול גז!
לא חשבתי שיהיה קרב טוב, אבל השניים התעלו על הציפיות.
מונדו בכושר אבל מאק לא פראייר.

אהבתי את הסיפור שהם סיפרו ואת המתח בסוף. וכמובן - דריו הענק.

אחלה פרק עם קרב שעלה על הציפיות!
 

Diunim

New member
לוצ'ה אנדרגראונד עונה 3, פרק 21: הארכה


סגמנט מצולם: פרינס פומה נזכר בקבורה של קונאן ונראה שהוא מפתח פסיכוזה עד שריי מיסטריו עוצר אותו. הוא מודאג לגביו. ריי אומר שואמפירו מנצל אותו. פומה טוען שזה כמו קונאן או ריי. ריי אומר שהוא לא חבר או מאסטר, ופומה אומר שגם ריי לא. הוא עוזב. ואמפירו מופיע ואומר לריי להתרחק מפומה אחרת הוא ישלח אותו למקום בו קונאן נמצא. ואמפירו נעלם. ריי שובר את המראה.
&nbsp
לפני הקרב על אליפות העולם, דאריו קוואטו יצא להסביר את החוקים: הכרעה אחת, המנצח יהיה האלוף. אבל הפעם הקרב יהיה לטובתו של מאק, הכרעות בכל מקום.
&nbsp
הכרעות בכל מקום, אליפות לוצ'ה אנדרגראונד: ג'וני מונדו ניצח את דה מאק. במהלך הקרב, שוב פעם, התערב ריקי מנדל, המעריץ של ג'וני. סקסי סטאר באה להבריח אותו. גם PJ בלאק היה מתחת לזירה כדי לתקוף את מאק, למרות שהוא חטף סטאנר ונפל דרך שולחן. גם טאיה רצה לעזור לג'וני, ואפשרה לו להצמיד את מאק עם סאנסט פליפ פאוורבומב לערימת כיסאות אחרי עשר דקות.
&nbsp
סגמנט בזירה: דאריו קוואטו נמצא בזירה ומכריז שהשנה לוצ'ה אנדרגראונד עשתה מהפך בתעשייה, עם דברים כמו גלגל האבדון, ההזדמנות האולטימטיבית וקרב השוורים. הוא מודה לעצמו וקורא לעצמו גאון. הוא אומר שיש לו עוד רעיון לאולטימה לוצ'ה 3, הרעיון הכי מדהים שאי פעם נראה. מליסה סנטוז מציגה גביע, גביע קוואטו (הוא מסלק אותה בטענה שיש מקום רק ליפה אחד בזירה). דאריו מכריז שהחל מהשבוע הבא יהיה טורניר בן 32 אנשים על הגביע. המנצח יזכה בגביע ובקרב על האליפות באולטימה לוצ'ה 3. השאלה היא מי יהיה האלוף. אחרי שג'וני הגן על התואר הלילה, הוא יצטרך להגן על התואר באותו יום של סיום הטורניר. דאריו חשב לתת את הקרב למטנזה, אבל מטנזה נראה חלש מול ריי מיסטריו ולא יקבל את הקרב. במקום זאת, הוא יעניק את הקרב למי שהביא תהילה למקדש... לריי מיסטריו. ואם מדברים על אלופים, עכשיו יהיה קרב על אליפות השלשות. יחי גביע קוואטו!
&nbsp
אליפות השלשות: ויבורה, פינדאר וקוברה מון ניצחו את אירוסטאר, דראגו ופיניקס... או שזה מה שחשבו, כי דראגו ירק על אירוסטאר ערפל ירוק, והתברר שדראגו בעצם בצד של הזוחלים! לאחר מכן הוא נתן ספלאש לאירוסטאר כששני הזוחלים האחרים החזיקו אותו, וניצח בקרב אחרי חמש וחצי דקות.
&nbsp
סגמנט מצולם: ג'וני מונדו יוצא מהמקלחת ופוגש את ריקי מנדל. הוא לא מבין למה ריקי לא הביא שמפניה, וריקי אומר שטאיה אמרה לו לחכות. טאיה מגיעה ומסבירה על הקרב שדאריו הכריז. ג'וני מבקש מריקי להתניע את המכונית כי הוא צריך ללכת לדוג'ו. ג'וני לא רצה שריקי יראה אותו עצבני, אבל ריי הוא לא בדיחה. כדי לקחת אותו לסלאם טאון הוא צריך להתאמן יותר ממה שהוא התאמן בכל החיים שלו. הוא עומד ללכת... עד שמתברר שהוא לא שם מכנסיים. בעצם, אין זמן למכנסיים.
&nbsp
קרב רחוב בויל הייטס: פרינס פומה ניצח את מיל מווארטס (ע' קתרינה). כל הקרב ואמפירו היה שקט מאוד, למרות שהוא שמח שפומה הגיע לזירה בשחור. השניים התקוטטו גם במשרד של דאריו. הקרב הסתיים כשפומה הכה את מיל 630 ספלאש, אבל קתרינה הכתה אותו עם האבן. לאחר מכן ואמפירו בא ונתן לפומה לבנה, שאותה הוא ריסק על מיל והצמיד אותו אחרי אחת עשרה וחצי דקות.
 

Diunim

New member
ו...

טוב, קצת נפילת מתח, אבל אני זה שצפיתי בשני הפרקים רצוף...
&nbsp
טוב, בתכל'ס פרק די טוב, קרב נחמד של מונדו ומאק (שום דבר לעומת הקרב הקודם), אנגל טוב עם הזוחלים וכן, אחלה של מיין איבנט.
&nbsp
אין זמן למכנסיים.
 
דעות

קרב האליפות הראשית היה מעולה אבל פחות טוב משבוע לפני.

אליפות השלשות היה מעניין ועם סיפור ייחודי. אהבתי את זה שדראגו החליף צדדים ושקוברה מון שולטת בו לגמרי.

קרב הרחוב היה עוד קרב מצוין בסדרה של פומה נגד מוארטס. היה קרב אלים וההתפתחות של הסיפור בין ואמפירו לפומה, כולל הקטע עם מיסטיריו בתחילת הפרק, הפכו את זה למסקרן.

אין זמן למכנסיים, ללא ספק!
 
למעלה