שרשור RAW איז חג שבועות

Diunim

New member
שרשור RAW איז חג שבועות

תכנית אחרונה לפני אקסטרים רולז.
 

Diunim

New member
אירועים חשובים


התכנית מתחילה עם סרטון של ג'ון סינה לכבוד יום הזיכרון.
&nbsp
המיז מארח מיז TV. הוא אומר שהוא ינצח את דין אמברוז ביום ראשון ומזמין את שיימוס וסזארו. המיז אומר שמגיע להם להיות האלופים וההארדי בויז גנבו את זה מהם ברסלמניה. סזארו ושיימוס מסבירים שכולם הפנו להם את הגב כשההארדי בויז הגיעו. שיימוס מבטיח לשבור את הצעצוע החדש של הקהל באקסטרים רולז. המיז אומר שהקהל לא מזהה גדולה, כמו מה שהוא עשה לתואר הביניבשתי. אמברוז יוצא ואומר שהוא רוצה לסתום להם את הפה. אבל הוא אמנם מטורף, אך לא טיפש. ההארדי בויז יוצאים ומנקים את הזירה.
&nbsp
דין אמברוז וההארדי בויז ניצחו את המיז, שיימוס וסזארו אחרי טוויסט אוף פייט/סוואנטון למיז.
&nbsp
קורי גרייבס קיבל הודעה ועזב את עמדת הפרשנות. קורט אנגל גם קיבל הודעה שהיה כתוב בה שהוא בושה ל-WWE. קורי אומר שהוא יעזור לו, ואנגל אומר שאם זה נכון, זה יכול להרוס אותו.
&nbsp
אליאס סמפסון ניצח ג'ובר אחרי רולינג קאטר.
&nbsp
סמואה ג'ו יורד על פין באלור ואומר שהוא רוצה להכאיב לו. לפתע הוידיאו של בריי מופיע ובריי טוען שהוא עיוור. העיוורון גורם לו להיות לוחם שרוצה תהילה. אבל בריי רואה חייה, חייה שמחסלת את התרבות, ורק הוא יכול לחסל אותה. השאר צריכים לרוץ.
&nbsp
סמואה ג'ו ניצח את פין באלור ובריי ווייאט אחרי שבריי חטף קו דה גרה מבאלור וג'ו זרק אותו אל עמוד הזירה.
&nbsp
סת' רולינס מתראיין ואומר שהוא מכיר טוב את רומן ריינס. הלילה עומדת להיות מלחמה, אבל הוא ינצח וינצח גם ביום ראשון.
&nbsp
ריץ' סוואן (ע' סשה בנקס) ניצח את נועם דר (ע' אלישיה פוקס) אחרי ברול בין הנשים ופניקס ספלאש. סוואן וסשה רוקדים לאחר מכן. ביום ראשון יהיה קרב זוגות מעורב.
&nbsp
הרבייבל מדברים על הפציעה של דאש. הם מכחישים כל קשר להתקפה על אנזו אמורה לפני שבוע. למרות שכן ראו אותם ברקע. אבל הם לא מבזבזים את הזמן שלהם על אנזו.
&nbsp
ביג קאס מתעמת עם קורי גרייבס ובטוח שהוא תקף את אנזו, קורי מכחיש.
&nbsp
טייטוס או'ניל (ע' אפולו קרוז) ניצח את קאליסטו אחרי רול אפ ואחיזה בטייטס. אפולו כעס על הרמאות וטייטוס צילם איתו סלפי.
&nbsp
אלכסה בליס נכנסת אל הזירה עם שולחן מזכרות, שלושה אנשים ומקל קנדו על מוט. היא אומרת שביום ראשון ביילי אולי תחבק את המקל אבל לא תרביץ, כמו שקרה לפני שבוע. אבל כדי לנצח את ביילי היא צריכה לחפור בעבר שלה, ולכן היא עושה לה "אלו הם חייך". היא מוציאה בובה שביילי שיחקה איתה בגיל שנתיים (בעצם כנראה היא עדיין משחקת איתה). גביע ספורטיביות והעובדה שבספר המחזור היא נחשבה לבחורה הכי מתנצלת. היא מראיינת את המורה של ביילי מכיתה ד' שטוענת שביילי תמיד בכתה כשהפרידו אותה מאבא שלה אז היא למדה עם אבא שלה. לאחר מכן היא מראיינת את החברה הטובה של ביילי, שטוענת שכולן ניצלו את ביליי שתכין להן שיעורי בית ולהאשים אותה בדברים. הן הפסיקו להיות חברות כי ביילי התמכרה לרסלינג. ואז היא מציגה את האקס של ביילי, שטוען שאבא של ביילי תמיד בא לכל דייט ובכלל הוא רצה את החברה של ביילי. ביילי יוצאת ותוקפת את אלכסה. היא מנסה להשיג את המקל אבל אלכסה משיגה אותה, ומרביצה לה.
&nbsp
אנזו שוב הותקף מאחורי הקלעים. קאס מאשים את הרבייבל, אבל אנגל אומר שהוא ראה אותם עוזבים את הבניין. קאס מבטיח לשמור על אנזו.
&nbsp
אוסטין אריס ו"ג'נטלמן" ג'ק גלאגר ניצחו את נוויל ו-TJP אחרי שאריס נעל את נוויל, שפספס פניקס ספלאש, בלאסט צ'אנסרי. לאחר מכן נוויל מתחמק מריאיון.
&nbsp
רומן ריינס אומר שלא אכפת לו ההיסטוריה שלו עם סת' רולינס, זאת החצר שלו.
&nbsp
גולדאסט נותן עוד פרומו ואומר ל-R טרות' שהוא גדול מדי לחלוק את אור הזרקורים. טרות' הוא אנוכי וגולדאסט עומד לסיים את הסרט שלהם. לאחר מכן מופיע וידיאו של הפקה של R טרות' שטוען שסרטים זה בריחה. הוא סותם לגולדאסט את הפה ואומר שהוא יכסח אותו.
&nbsp
רומן ריינס ניצח את סת' רולינס אחרי שריינס מתחמק מהברך של רולינס ונותן לו ספיר.
 

dannygoosh

New member
לא הבנתי

מי שלח את ההודעות המסתוריות? זה נשמע כמו התחלה של סטוריליין גדול, אבל נשמע קצת צולע, לפחות בינתיים...
 

adireli

New member
אולי

זו סטפני מקמהן ששולחת תהודעות
אולי רמז לחזרה שלה וירידה של אנגל מהמסך
 

dannygoosh

New member
ואולי כמו עם הGM המסתורי

אין לאף אחד ב-WWE שום כיוון מי זה או מה זה והם סתם מחפשים דרכים לעשות סגמנטים מעניינים משבוע לשבוע, בלי לחשוב על איך ממשיכים ואיך מסיימים את הסטוריליין הזה.

ועוד חצי שנה נגלה שהורנסווגל שלח את ההודעות.
 

ziv86

New member
לא אתפלא אם

לא אתפלא אם בסוף זה יהיה מייק בנט (פורסם שהוא ומריה חתמו על חוזה וידלגו על NXT ישר לרוסטר הראשי כמדומני)
 
למעלה