סיכום סופ"ש שיקגו באיחור - טייקאובר ובאקלאש

סיכום סופ"ש שיקגו באיחור - טייקאובר ובאקלאש

לכל מי שאיחר, לא הספיק, רצה ושכח - להלן שרשור שמוקדש כולו לסופ"ש האחרון שהיה בשיקגו.

נתחיל בטייקאובר!
מה אגיד ומה אומר? אולי הטייקאובר הכי מהנה שהיה ואין ספק שהקהל בשיקגו טרם.
רודריק סטרונג הוא מתאבק מוכשר ומעולה. מקווה שיעשו איתו משהו בקרוב. אריק יאנג הוא מקפצה לאחרים וזה סבבה. קרב פתיחה מהנה.

ואז... קרב הערב וקרב הסופ"ש! טיילר בייט, בן 20, ופיט דאן, בן 23, קרעו את הזירה ואת האולם! הם קיבלו צ'אנטים של פייט פוראבר, למען השם! איזה קרב מעולה. אולי הקרב הכי טוב של השנה תחת המעטפת של הWWE. פשוט קרב מדהים בין שניים שהעתיד שלהם ורוד לחלוטין. רוצו לראות!

אסקה והנשים שוב קיבלו משימה לא פשוטה, לעלות אחרי קרב הערב. הם עשו עבודה טובה ולמרות שכל הראן של אסקה היה פושר למדי, היא עדיין כל כך מעולה בזירה. רובי ריוט וניקי קרוס תרמו את שלהן והרימו את הקרב לרמה טובה פלוס.

בובי רוד נגד הידאו איטאמי סיפקו לנו את הקרב הטוב ביותר של רוד בNXT לטעמי וגם של איטאמי. הקהל התנהג יפה ולא התחיל צ'אנטים של פאנק בזמן הGTS. רוד מעולה בתפקיד ההיל השחצן אבל הפגיע. נהנתי ממש מהקרב.

ואז - קרב הסולמות שהיה אלים ומעולה, אבל שום דבר לא הכין אותי לשבירת הלב בסוף הקרב. הם אפילו שמו את הלוגו של הסיום, הבני זונות!!!! ואז צ'אימפה, הסייקו קילר הזה, שבר את ג'וני רסלינג לחלוטין. קודם ג'ריקו ואוונס, אחרי זה טרות וגולדאסט ועכשיו צ'יאמפה וגרגאנו. חברות זה הדבר הכי נוראי בWWE בשנת 2017. היל טרן מעולה אחרי קרב מעולה.

וכעת, באקלאש.
כאילו, לא ראיתם את NXT לפני זה? לא יכולתם להתאמץ קצת יותר? וזה לא שאין את הכשרון הדרוש לזה.
קרב הבכורה של נאקאמורה ברוסטר הראשי היה מאכזב. למה דולף זכה לכל כך הרבה התקפה? למה שינסקה לא חיסל אותו תוך שניה? מאכזב.

אליפות הזוגות הייתה קרב קומי מעולה ונהנתי ממנו, לפחות בקטע של הצחיקו אותי. בריזנגו זהב קומי, חבל שלא זכו לריצה קצרה. אבל קרדיט גם לאוסוז שזרמו עם הבוקינג ונתנו לנו קרב מהנה.

סמי זיין נגד קורבין היה סבבה, אבל ממוצע לחלוטין. כנראה שקורבין מתחיל לצבור הפסדים לקראת הזכיה במזוודת הMITB, כמו שאוהבים לעשות בWWE.

קרב הנשים היה קרב עם בוקינג תמוה וחבל. כי פעם דיוויזיית הנשים הייתה טובה בסמאק.

אוונס נגד סטיילס היה הקרב הטוב של הערב, אבל הוא לא גירד את הקרבות הטובים של טייקאובר. גם הניצחון בספירת חוץ היה לפחות מקורי בגדר רעיון, אבל זה הרגיש כמו אכזבה בפועל.

שמח שהארפר ניצח, מקווה שיקבל פוש בקרוב. היה קרב סביר ברמה מעל המצופה משני ביגמנים.

ואז המיין איבנט. זה שג'ינדר ניצח זה עוד מילא. הWWE רוצים את הקהל ההודי ומאז קאלי לא היה אלוף הודי. לא שג'ינדר הודי, הוא קנדי אחרי הכל. אבל שששש, נתעלם מזה. גם סנטינו לא איטלקי וגם לאנה לא רוסיה. אבל היה קרב בינוני למדי עם סיום חלש.

לסיכום: טייקאובר היה חוויה, באקלאש היה אכזבה.
רוצו לראות את הקרב של בייט נגד דאן!
 

dannygoosh

New member
לא מסכים עם דבר אחד

קרב הבכורה של נקאמורה היה סבבה לגמרי. לי נמאס כבר מהנוסחה של מתאבק שעושה בכורה, מקבל איזה ג'ובר ומסיים את הקרב אחרי 2 דקות, זה כל כך ניינטיז. יפה מאוד שנתנו קרב באורך מלא עם סיפור ובוקינג.
&nbsp
הייתי מקבל בברכה גם הפסד של נקאמורה לזיגלר בקרב הזה, כי היה קרב טוב ונקאמורה בכל מקרה אובר. הפסד לזיגלר בקרב הזה לא היה הורס לו את העתיד, בהנחה ונקאמורה היה מנצח את בקרב החוזר.
 

ninjastar

New member
אני כל-כך לא מסכים

הקרב של נאקמורה נגד דולף היה הכי נוסחה של הWWE והרגיש כמו כל קרב אחר שבו מתאבק עושה תרגיל גדול, ויש איזה קיק-אואט, rinse, repeat. אני יגיד יותר שכולם ציפו לקרב גדול, ובראייה לאחור, קרב של 2 דקות היה הרבה יותר טוב.
&nbsp
הקרב שקיבלנו היה ממש לא טוב. בתור קרב של נאקמורה זה היה קרב לא טוב, ובתור כל קרב של כל אחד זה הרגיש מאוד ג'נרי.
&nbsp
הפסד של נאקמורה בקרב הראשון שלו היא האופציה הכי חסרת תועלת. דולף פשוט לא אובר מספיק כדי להצדיק ניצחון שלו כרגע, וזה יהרוג כל סיכוי להפוך את נאקמורה למשהו מיוחד.
 

kendog keds

New member
נכון, הוא לא מספיק אובר כרגע,

והוא גם לא יהיה מספיק אובר אם לא יתנו לו להבליח אם משהו לא צפוי, למשל לנצח את נקאמורה בקרב הראשון שלו.
דווקא במקרה הזה דולף הוא זה שצריך את הבנייה מבין השניים. נאקמורה כבר מגיע עם הבנייה מוכנה ואני די בטוח שהוא לא היה נפגע בכלל בעקבות הפסד. הקהל עדיין היה שר את המוזיקה שלו ותומך בו כל הדרך לאליפות הבטוחה.
מצד שני דולף מדדה אל עבר המאוחר-מדי בלי שום הישג משמעותי לאחרונה. ניצחון על נאקמורה היה נותן לו משהו להתרברב עליו וגורם לו להילקח שוב בחשבון כמישהו ששווה משהו.
&nbsp
 

Nurd4Life

New member
דולף זיגלר כבר סגר סיפור

הם לא בונים עליו, הוא לא בונה עליהם. מנצל את המשכורת ואת הפרסום לנסות דברים אחרים שמעניינים אותו במקביל (ראיתי שהוא התחיל סבב הופעות סטנדאפ פה ושם כשמתאפשר לו).
&nbsp
ידעו שהוא יכול להוציא קרב פתיחה טוב מנקאמורה (אגב, לדעתי הוא לא היה יותר מנחמד). לא חושב שהם בונים על לבנות אותו מחדש ובטח שלא יקריבו את נקאמורה עבורו.
 

dannygoosh

New member
אגב המנגינה של נקאמורה

זה באמת הקהל שר או ש"הלבישו" שם צעקות של הקהל כמו בכניסה של סמי זיין?
כי הראו בקהל כמה ששרים, אבל זה נשמע לי יותר כמו הדברים שה-WWE מנסים לשדר בכוח, כמו כשהם עושים קלוז אפים על הבודדים שמעודדים את רומן ריינס.
&nbsp
 

kendog keds

New member
ב-NXT הקהל בונה הכול

אין לי ספק ששם זה היה אמיתי, וזה אינדיקציה טובה לכך שגם ב-PPV זה היה אמיתי, אבל עם זאת, לא הייתי מתפלא שבמעבר ל-WWE הם התחילו/ יתחילו לדחוף בכוח את השירות, כמו שעשו בזמנו עם קריאות גולדברג
 
למעלה