שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


בריי ווייאט יוצא ואומר שהוא מפלצת. באקסטרים רולז הוא ינצח ארבעה יריבים ויחסל את ברוק לסנר. הוא יורד על היריבים שלו ואז רומן ריינס יוצא ואומר לו לא לרדת עליו בחצר שלו. ריינס רוצה להוציא את ווייאט מהזירה. קורט אנגל יוצא החוצה וקובע ביניהם קרב.
&nbsp
רומן ריינס ניצח את בריי ווייאט בפסילה אחרי שסמואה ג'ו תקף אותו. לאחר מכן ג'ו גם תקף את בריי וסת' רולינס בא לתקוף את ג'ו. ריינס הבריח את בריי ואז תקף גם את רולינס.
&nbsp
ריינס אומר לרולינס שהוא לא צריך את העזרה שלו. רולינס אומר שהוא היה שם כדי להילחם בג'ו. אנגל קובע קרב זוגות. אליאס סמפסון משוטט באזור ואנגל קובע לו קרב מול אמברוז.
&nbsp
אקירה טוזאווה ניצח את אריה דאבורי אחרי סופר סנטון ספלאש. בריאן קנדריק צפה בקרב, ואמר אחר כך שהוא יחסל את טוזאווה בקרב רחוב ב-205 לייב.
&nbsp
סשה בנקס אומרת שהיא תטפל באלישיה פוקס. אלישיה ונועם דר מגיעים ויורדים עליה.
&nbsp
אליאס סמפסון (ששר לפני הקרב) ניצח את דין אמברוז בפסילה אחרי שמיז (שפרשן) תקף אותו. לאחר מכן אמברוז רדף אחרי מיז אבל סמפסון תקף אותו.
&nbsp
אנזו אמורה נמצא מעולף מאחורי הקלעים. קורט אנגל מבטיח לחקור את זה, וקאס אומר שכדאי לו.
&nbsp
פין באלור יוצא לדבר על הקרב באקסטרים רולז, אבל פול היימן יוצא. הוא יורד על כל אחד מהמשתתפים בקרב המחומש. היימן אומר שפין זה המתאבק הכי מוכשר כיום, ואומר שהוא מאוד ירצה לראות לסנר מול באלור. הוא מאחל לו בהצלחה. באלור אומר לו למסור שהוא ייקח מלסנר את התואר שהוא לא הפסיד.
&nbsp
פין באלור ניצח את קארל אנדרסון אחרי קו דה גרה.
&nbsp
סשה בנקס ניצחה את אלישיה פוקס אחרי ברך כפולה. לאחר מכן נועם דר צעק עליה, ואלישיה תקפה אותה מאחור.
&nbsp
קאליסטו מאשים את אפולו קרוז בזה שהוא עושה לטייטוס או'ניל את העבודה השחורה. הוא טוען שקרוז תקף את אנזו. טייטוס מציע לקאליסטו להצטרף אליו ואז קובע ביניהם קרב.
&nbsp
גולדאסט נותן פרומו על R טרות'. גולדאסט חזר לגימיק של כוכב סרטים, וטוען שהוא יחליט איך הסרט יסתיים. הוא הבמאי, ועידן הזהב חזר.
&nbsp
אלכסה בליס טוענת שהיא שמחה מהמכות שביילי חטפה. היא תהרוס אותה באקסטרים רולז כי ביילי לא יכולה להיות אקסטרים. הלילה היא תעשה למיקי ג'יימס מה שהיא עומדת לעשות לביילי.
&nbsp
קאליסטו ניצח את אפולו קרוז עם סאלידה דל סול.
&nbsp
המנצח בוחר את סוג הקרב באקסטרים רולז: מאט הארדי ניצח את שיימוס אחרי טוויסט אוף פייט. ההארדי בויז בחרו להילחם מול שאזארו בקרב כלוב.
&nbsp
אוסטין אריס ניצח את טוני ניס אחרי לאסט צ'אנסרי. לאחר מכן נוויל נעל את ניס ברינגס אוף סאטורן (יש לו ולאריס קרב הכנעות באקסטרים רולז). אריס אומר שינסה את זה עליו.
&nbsp
אלכסה בליס ניצחה את מיקי ג'יימס אחרי DDT. לאחר מכן היא תקפה את מיקי עם מקל קנדו, אבל ביילי באה והבריחה אותה.
&nbsp
בריי ווייאט וסמואה ג'ו ניצחו את רומן ריינס וסת' רולינס אחרי שריינס בטעות תקף את רולינס, וג'ו נעל עליו קוקינה קלאץ'. לאחר מכן פין באלור דרש מאנגל להצטרף לקרבות, ואנגל קבע לשבוע הבא באלור מול בריי מול ג'ו. רולינס וריינס ילחמו אחד מול השני.
 
למעלה