שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
שרשור סמאקדאון

אחרון לפני באקלאש, האירוע בו יתחיל העידן הנהדר של ג'ינדר מהאל!

מוכנים לעוד מנה גדושה של ג'ינדר?!
 

Diunim

New member
אירועים חשובים


קווין אוונס אירח את ההיילייט ריל. אוונס אומר שג'ריקו לעולם לא יארח את ההיילייט ריל שוב. אוונס אומר שג'ריקו נמצא ברשימת הפצועים, וגם AJ סטיילס יגיע לשם ביום ראשון. AJ מגיע ואומר שאחרי שאוונס גנב את אור הזרקורים מג'ריקו, הוא גונב לו את התכנית. אוונס אומר שהוא יכול לנצח את AJ יותר טוב מג'ריקו. AJ אומר שהוא יזכה בתואר בשביל אמריקה, אבל אפשר לעשות את הקרב עכשיו. ג'ינדר מהאל יוצא עם האחים סינג'. הוא אומר שהוא צריך להיות האורח, אבל AJ האמריקני קטע אותו. הוא אומר שאחרי שהצמיד את רנדי אורטון לפני שבוע, כולם ישתחוו לו בבאקלאש כשהוא יהיה האלוף. AJ אומר שקודם ג'ינדר צריך לעבור אותו. אוונס עוזב, ו-AJ אומר שביום ראשון לא יהיה לו לאן לברוח.
&nbsp
ג'ינדר מהאל ניצח את AJ סטיילס אחרי שהאחים סינג' הסיחו את דעתו של השופט, אוונס (שפרשן) הכה את AJ עם תואר ארה"ב וג'ינדר השתמש בקוברה קלאץ' סלאם.
&nbsp
לאנה מגיעה לסמאקדאון.
&nbsp
בריזאנגו ממשיכים עם הסגמנטים שלהם, פאשיון פיילס (ממליץ לכם לראות, דווקא די מצחיק). טיילר בריז מוסווה כשרת, והם יורדים על החולצות של כולם ובעיקר של האוסוז. בריז מקנא בשיער של האוסוז, ופאנדאנגו אומר שהם יהיו יותר יפים אחרי שיזכו בתארי הזוגות.
&nbsp
רנדי אורטון אומר לרנה יאנג שאנשים לא אוהבים את ג'ינדר לא בגלל שהוא זר אלא בגלל שהוא חמור.
&nbsp
בריזאנגו ניצחו את הקולונס אחרי שפאנדאנגו השתמש בפלקון ארו על אפיקו. לאחר מכן האוסוז יצאו ואמרו שהם יחסלו את בריזאנגו ביום ראשון.
&nbsp
שיין מקמהן מארח חתימת חוזה לקרב השלשות של הנשים ביום ראשון. נטליה אומרת שמצחיק לראות את היריבות שלהן מתחברות, ושבקי פתטית. הן יכסחו אותן גם בבאקלאש. הן הכי טובות שיש, שהיו ושיהיו אי פעם. נטליה, טאמינה וכרמלה חותמות על החוזה. בקי לינץ' אומרת שהיא לעולם לא הייתה מצטרפת אליהן. נעמי אומרת שהיא תתלוש להן את השיערות. שארלוט אומרת שמאז שהיא הגיע לסמאקדאון היו לנשים בעיות איתה, אבל הן יצטרכו להתאמץ כדי לנצח אותה. ואחרי שהיא תטפל בהן, המלכה תנסה להחזיר לעצמה את הכתר. ג'יימס אלסוורת' נואם ואומר שהנשים רוצות אותו. נעמי מנסה להרביץ לו אבל כרמלה תוקפת אותה ושיין קובע ביניהן קרב.
&nbsp
כרמלה ניצחה את נעמי אחרי ברול המוני בין הנשים ורול אפ.
&nbsp
הניו דיי מגיעים לסמאקדאון.
&nbsp
דולף זיגלר אומר שהוא לא מכיר טוב את שינסוקה נאקאמורה, אז הוא עשה מחקר על כל מה שנאקאמורה עשה פה... כלום. לעומת זאת הוא עשה הכל. זיגלר אומר שהוא יראה מה זה לצבועים שהפנו לו את הגב ויחסל את שינסוקה לפני שהוא מתחיל.
&nbsp
סמי זיין מכריז שבבאקלאש הוא ילחם מול ברון קורבין. קורבין אף פעם לא מצליח לחסל אותו וזה איום לאגו שלו. קורבין תוקף אותו ואומר לו שעדיף לוותר אחרת הוא יחסל אותו בבאקלאש.
&nbsp
TJP מקדם את הקרב שלו מול אוסטין אריס ב-205 לייב.
&nbsp
רנדי אורטון ניצח את ברון קורבין אחרי RKO. לאחר מכן ג'ינדר יצא ואמר לאורטון לזכור את הניצחון הזה כי בבאקלאש הוא לוקח לו את התואר. האחים סינג' תוקפים את אורטון ואורטון מתחיל לתקוף אותם ואת ג'ינדר. הוא מנסה לתת את ה-DDT לאחים סינג' אבל ג'ינדר תוקף אותו ונותן לו קוברה קלאץ' סלאם לפני שהוא מרים את התואר.
 

סלים וארזה

New member
מנהל
שאלה
ג'ינדר מהאל תמיד היה סוג של צפלון. גם ב-3MB וגם עם קאלי. אני לא זוכר אותו כזה נפוח.
איך הוא נראה ככה בלי לעבור על הולנס פוליסי?
 

Aberforth

New member
בדקתי איך הוא נראה באתר של WWE וגיליתי פרט טריוויה מעניין.

הוא נולד בקלגרי, אלברטה, קנדה.
 
למעלה