שרשור פייבאק

Diunim

New member
שרשור פייבאק

אירוע בלי אלוף, אלוף שני בלי חגורה, ובאופן כללי בטיימינג גרוע.
 

Diunim

New member
תוצאות


קרב קיקאוף: אנזו וקאס ניצחו את הקלאב אחרי רול אפ של אנזו לגאלוס.
&nbsp
מיז TV: מיז אירח את פין באלור בתכנית שלו, ירד על הבאלור קלאב ועל ההישגים של באלור. באלור אמר שהוא לא יצטרף לבאלור קלאב אבל כן למועדון של אנשים שבאלור כיסח. מיז תקף אותו אבל באלור הבריח אותו.
&nbsp
כאן מתחיל האירוע.
&nbsp
אליפות ארה"ב: כריס ג'ריקו ניצח את קווין אוונס אחרי שאוונס נכנע לוולס אוף ג'ריקו. ג'ריקו עובר לסמאקדאון.
&nbsp
אליפות המשקל הקל: אוסטין אריס ניצח את נוויל בפסילה אחרי שנוויל תקף את השופט לפני שאריס הכה בלאסט צ'אנסרי.
&nbsp
אליפות הזוגות: ההארדי בויז ניצחו את שיימוס וסזארו אחרי סוואנטון של ג'ף על שיימוס. לאחר הקרב, שיימוס וסזארו תקפו את ההארדי בויז.
&nbsp
אליפות הנשים: אלכסה בליס ניצחה את ביילי עם DDT.
&nbsp
קרב בית האימה, חלק א': אורטון נסע לבית של בריי והייתה שם קטטה, שבסופה בריי קבר את אורטון מתחת למקרר ונסע.
&nbsp
סת' רולינס ניצח את סמואה ג'ו אחרי שסת' הצמיד אותו בזמן הקוקינה קלאץ'.
&nbsp
קרב בית האימה, חלק ב': איכשהו רנדי הגיע לארינה יחד עם בריי, והם התקוטטו בקרב הארדקור. הבוליווד בויז וג'ינדר מהאל תקפו את אורטון, ג'ינדר עדיין מחזיק בחגורה, ובריי ניצח עם סיסטר אביגייל.
&nbsp
ברון סטרומן ניצח את רומן ריינס אחרי שני פאוורסלאם. לאחר הקרב סטרומן תקף את רומן עם מדרגות, ורומן סירב לעזרת האייג'נטס כדי ללכת. לאחר האירוע, התברר שרומן ניסה להיכנס לאמבולנס אבל סטרומן תקף אותו. סטרומן קרע את הדלת מהצירים שלה, אבל ריינס תקף אותו עם הדלת השנייה והבריח אותו.
 

dannygoosh

New member
מזל

שלא ראיתי את זה. זה נשמע כמו מזבלה יותר מיותרת מ"פאסטליין".
&nbsp
מעצבן אותי שבמשך שנים ג'וברים יוצאים מהוולס אוף ג'ריקו, אבל פתאום הוא מצליח לנצח עם זה את אחד המתאבקים היותר טובים ברוסטר. אני יודע שאני אמור להשהות את אי-האמונה, אבל זה ספציפית מעצבן אותי במיוחד.
&nbsp
"קרב בית האימה" הזה נשמע כמו המשך רסלקראפי ראוי לפיוד הרסלקראפי בין אורטון לווייאט.
&nbsp
מחכה לאירוע משמעותי יותר.
 

Diunim

New member
אל תדאג. עוד שלושה שבועות

ונוכל לראות את באקלאש, עם אותו אורטון משעמם מול ג'ינדר מהאל!!!!!
&nbsp
אגב, לי אין בעיה עם הוולס, זה בכל זאת אמור להיות הפינישר שלו. וחבל שג'וברים יוצאים ממהלך שבמשך שנים היה דבר שהקשה על אוסטין, רוק, טריפל אייץ' ועוד.
 

Rami V

New member
איך יתכן?


איך זה שזה לא היה קרב על התואר? לא ראיתי את האירוע, אלא את התקציר, אז הייתי בטוח שזה על התואר, ואז ברו ראיתי את בריי בלי האליפות ובסמאק שהביאו לרנדי אותה.
מה ההסבר שלהם לזה? איך יכול להיות שבריי ויתר על ההזדמנות החוזרת שלו לאליפות? וככה בסמאק דאון אומרים שרדני האלוף? איזה מין אלוף מפסיד בקרב 1 על 1?
היה עדיף כבר שהיו עושים את זה באיזו תוכנית רגילה וזהו, או שבכלל מוותרים.
 

Diunim

New member
ההסבר הדבילי ששמעתי

היה זה שג'ינדר גנב את התואר.
&nbsp
כאילו שזה משנה בכלל!
&nbsp
כל הסיבה לקרב הייתה קרב חוזר של בריי ורנדי על התואר, אז למה זה קרה?
&nbsp
אין הסבר, הנטוורק פשוט גורמת ל-WWE לזרוק, לחשוב שזה בסדר שלא יהיה אלוף עד סאמרסלאם, שיהיו אירועים בלי אלופים ולתת לג'ינדר מהאל פוש. ועוד יש אנשים שמתחילים לאהוב אותו.
 

Rami V

New member
אני איתך...

זורקים על כולם וחושבים שלא ישימו לב.
 

kendog keds

New member
אבל זה בדיוק ההיפך מהשהיית חוסר האמונה, זה הכי מציאותי שיש

אם הקרבות היו אמיתיים, אז היה סיכוי סביר ביותר שתרגיל שלא הצליח לנצח אף אחד, ביום מוצלח של המבצע, בהקשר הנכון, עם יריב מותש מספיק שלא מצליח להיחלץ ובביצוע חזק, יצליח לנצח מישהו - גם אם חזק יותר מהקודמים.
&nbsp
זה כמו אגרוף שיכול להישלח אלפי פעמים בקריירה, אבל מדי פעם היריב נופל ומפסיד בנוקאאוט ומדי פעם מנער את הראש ולא קרה לו כלום.
&nbsp
 
דעות מורחבות!!!!

אני לא יודע מה איתכם, אבל האירוע עלה על הציפיות! זה כי הציפיות שלי ממנו היו בקרשים, אבל עדיין.
אירוע מהנה ברובו.

לא ראיתי קיקאוף, אז לא יכול לדרג את 2 הדברים שהיו שם.

ג'ריקו נגד אוונס: גם אני, כמו רוב האנשים, קראתי וראיתי את לו"ז ההופעות של פוזי, הלהקה של ג'ריקו. תיארתי לעצמי שהוא יפסיד, אוונס ייתן לו ביטדאון שיוציא אותי עם פציעה עלילתית למשך סיבוב ההופעות. כמה כיף להיות מופתע! קראתי פה שחלק ירדו על זה שג'ריקו ניצח עם הוולס אוף ג'ריקו. לדעתי זה היה מעולה וזה היה חלק מהסיפור הנפלא של הקרב ושל הפסיכולוגיה של הקרב הזה. עצם זה שאוונס שוב עצר ספירה עם אצבע על החבל וזה שג'ריקו מיד החל לעבוד על האצבעות של אוונס, דבר שמנע מאוונס בסופו של דבר לשבור את האחיזה, בוצע יפה.
קרב פתיחה טוב מאוד. 3.5 כוכבים.

נוויל נגד ארייס - קרב סביר נוסף בין שניהם. אהבתי טיפה יותר את הקרב שלהם מרסלמניה. הם עובדים טוב ביחד, נוויל הפך לדמות מעניינת, ארייס גדול מהחיים. אבל מה? מה זה הסיום המפגר הזה??? אני מבין שנוויל היה נואש ולא רצה להכנע לארייס, אבל פסילה על דחיפת שופט?! נו טוב, הפיוד צריך להמשיך. 2.75 כוכבים.

הארדיז נגד שייזארו - הסיפור פה הוא כמובן ההיל טרן של שייזארו. הקרב היה קרב טוב, אבל לא התעלה לגבהים מטורפים. ההארדיז ניצחו וחילקו עוד רמזים שהם ברוקן, שייזארו עשו את ההיל טרן המתבקש, הפיוד ימשיך עם טוויסט. הכל טוב. 2.75 כוכבים.

בליס נגד ביילי - כמובן, המסורת של האלוף/ה מפסיד/ה בעיר הביתית שלו/ה ממשיך גם כאן. הופתעתי שדווקא בליס הדיחה את ביילי מהתואר, תוך זמן כה קצר מהמעבר שלה לראו. שאפו לבליס, שהיא הראשונה בהיסטוריה להחזיק את אליפות הנשים של סמאק ושל ראו. היה קרב טוב, מעל המצופה, עם סיום מתוחכם שמגן קצת על ביילי. 3.5 כוכבים.

רולינס נגד ג'ו - קרב לא רע, אבל מהשניים האלה ציפיתי ליותר. רולינס עכשיו יחטוף תמיד בברך נגד כולם, נכון? לפחות הסוף סיפר סיפור של ג'ו שרצה לפגוע ברולינס גם על חשבון הפסד בקרב ולכן לא שיחרר את החניקה למרות שהוא הוצמד. רק מה? אם כבר - תשאירו אותו שיחנוק את סת עוד אחרי שהקרב נגמר. מחכה להמשך הפיוד. 2.75 כוכבים.

ווייאט נגד אורטון - טוב, אז הWWE ראו את הקרבות של ברוקן הארדיז בTNA והחליטו לעשות גרסה משלהם. חבל רק שהם עשו גרסה רצינית מדי, מבוימת מדי ומופרכת מדי. וכשאני אומר מופרכת - אני מזכיר לכם שבקרבות של ההארדיז בTNA היה הר געש מתפרץ, דאון מרחף וסירה!
לגבי הסיום - היה צפוי שג'ינדר יתערב אבל זה הוציא את ווייאט חלש לדעתי. שיעמום וכישלון.

סטרומן נגד ריינס - קרב שסיפר יופי של סיפור. תגידו מה שתגידו, ריינס הוא אחד המוכרים היותר טובים כיום. אם אני זוכר נכון, הוא לא השתמש ביד החבושה אפילו לא פעם אחת למהלך התקפי. הוא גם שינה את הספיר כדי לא לפגוע ביד החבושה. תוצאת הקרב הייתה התוצאה הרצויה, התקיפה אחרי הייתה אכזרית, רומן יורק דם היה אימג' טוב ויזואלית והתקיפה אחרי זה באמבולנס בוצעה טוב. לשניים יש כבר כימיה טובה ביחד והם הפגינו אותה שוב. קרב הערב לטעמי. 4 כוכבים.
 

rkoron

New member


אני בערך 16 שנה רואה היאבקות, ראיתי הרבה דברים הזויים בחיים.
ראיתי בוגימן,
ראיתי את טייקר וקיין מושכים אנשים למתחת הזירה,
ראיתי את טייקר עושה ברקים,
בקיצור, ראיתי מלא חרא בהיאבקות..

אבל כל מה שקרה בפיוד הזה בין וואייט לאורטון פשוט מתעלה על הכל, ואתמול בפייבאק זה הגיע לנקודת שיא. אני באמת מרחם על הצופים באולם שראו את מה שהלך שם בטייטנטרון...זה פשוט היה מביך לצפייה. מביך מביך מביך.
 

kendog keds

New member
הכתובת הייתה על הקיר, ואני הייתי הראשון להזהיר...

אמרתי לפני כמה שבועות או לא אמרתי, שהסגמנטים המבוימים קולנועית האלה, עם המוזיקות רקע והעריכה הקולנועית, אסור שיתקיימו כי הם גם יזלגו לתוך הקרבות? אמרתי.
&nbsp
היו פה אלה שהגנו על זה, שזה לא נורא כשזה לא בקרבות. אז הנה, חטפנו עונש של סרט אימה לילדים בני 5.
&nbsp
הדרך היחידה מבחינתי שהם היו יוצאים מכזה דבר בכבוד זה אם מראש הם היו יוצאים בהצהרה לבורסה, שהם מתחילים לשלב בתוכניות מדי פעם קרבות בסגנון חדש שמיועדים לקהל צעיר יותר. ככה במקום להרגיש שמזלזלים בך, לפחות תגיד "אוקיי, זה הקטע שהוא לא בשבילי"...
אבל זה לא קרה
 

Diunim

New member
זה כי WWE לא יודעים מתי להפסיק

אבל מה חדש פה?
&nbsp
מה גם שבניגוד למה שההארדי בויז עשו ב-TNA, פשוט ה-WWE לא יודעים איך לעשות את זה.
 
למעלה