שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


אלכסה בליס חוגגת עם כל מחלקת הנשים את הזכייה שלה. אלכסה אומרת שהמלכה של המחלקה מתה, והיא האלה הגדולה. היא הראשונה שהחזיקה בתארי הנשים בשתי התכניות. היא מודה למיקי ג'יימס על ההשראה שנתנה לה. היא מודה לסשה בנקס ואומרת שהיא יכולה לקרוא לה אלופה שגם הצמידה אותה. נייה ג'קס בסדר. וביילי... שרק בזכותה הניצחון היה אפשרי. כל המשפחה של ביילי בכתה אתמול כשהיא ניצחה. אבל עכשיו למשפחה שלה יש מישהי חדשה להעריץ. ביילי מתעצבנת ומתחילה איתה קטטה.
&nbsp
אלכסה בליס, נייה ג'קס, אלישיה פוקס ואמה ניצחו את ביילי, סשה בנקס, מיקי ג'יימס ודיינה ברוק אחרי שאלכסה נתנה לביילי מכה בעין ו-DDT.
&nbsp
אנזו וקאס יוצאים לרדת על הקלאב, אבל הקלאב תוקפים אותם. לוק גאלוס ניצח את אנזו אמורה אחרי הסחת דעת מאנדרסון ופיירמן קארי פלאפג'ק. במהלך הקרב אנזו נפגע בעין.
&nbsp
TJ פרקינס אומר לנוויל שאולי הוא עמד להיכנע ובגלל זה הוא תקף את השופט. נוויל אומר שהשופט לא היה במקום הנכון, אבל שהם חייבים לטפל באוסטין אריס. נוויל אומר שככה פרקינס יוכל לקבל קרב על תואר המשקל הקל. פרקינס ילחם הלילה מול אריס, ונוויל אומר לו לנצל את זה טוב.
&nbsp
סת' רולינס יוצא ואומר שהוא מרגיש טוב מאוד. חצי השנה האחרונה הייתה קשה, אבל הוא נלחם במהלכה, הבין שהוא עדיין סת' רולינס, וברסלמניה הוא ניצח את טריפל אייץ'. אתמול הוא ניצח את סמואה ג'ו. נשאר רק דבר אחד לנצח... את החייה. הוא רוצה את ברוק לסנר על התואר, הוא לא מפחד לחזור לסופלקס סיטי. פין באלור יוצא. הוא אומר שהוא מכבד את רולינס, רולינס נפצע בברך והוא נפצע בכתף. אבל גם עם כתף אחת הוא עדיין זכה בתואר, אם רולינס זוכר. באלור לא הפסיד את התואר, והתור לברוק לסנר מתחיל איתו. דין אמברוז יוצא וקורא להם תרנגולות, כי ככה הם נשמעים כשהם אומרים "ברוק". לסנר נלחם מתי שהוא רוצה, וזה לא הרבה. RAW צריכה אלוף לוחם כמוהו. התואר הביניבשתי הוא התואר מספר אחת ב-RAW. מיז יוצא עם מאריס ואומר שאף אחד מהם לא הרוויח שום דבר. המיז הוא זה שהפך את התואר הביניבשתי לחשוב. באלור אומר שהוא גם הצטרף למועדון של אנשים שבאלור כיסח. המיז קורא לו פחדן, ואומר שאמברוז לא הגן אתמול על התואר. ורולינס צולע. הוא האיום הכי גדול ב-RAW. כל השלושה אומרים לו לסתום. אמברוז מתקשר לקורט אנגל (שלא שמח שיש לו את המספר) שקובע קרב משולש שהמנצח יקבל קרב מול אמברוז.
&nbsp
ריץ' סוואן, אקירה טוזאווה ו"ג'נטלמן" ג'ק גלאגר ניצחו את טוני ניס, הבריאן קנדריק ונועם דר אחרי ג'נטלמן דרופקיק על קנדריק.
&nbsp
שיימוס וסזארו מסבירים את המעשים שלהם מאתמול. שיימוס אומר שהוא האמין לסזארו בנוגע לכוח המעריצים, אבל ההארדי בויז באו לרסלמניה וגנבו להם את התארים. סזארו אומר שהאנשים חוו התקף נוסטלגיה. אתמול הם הוכיחו שזה לא שורד. ה-WWE שייך להם והם יזכו מחדש בתארים. ההארדי בויז יצאו ומאט השתמש במבטא הברוקן. יש להם תגובה... DELETE! הם רצים אל הזירה ושיימוס וסזארו בורחים.
&nbsp
המיז מתראיין על המיין איבנט, ואמברוז אומר שהג'ל שלו נכנס לו לעיניים כשהוא מתאבק.
&nbsp
אפולו קרוז ניצח את הית' סלייטר אחרי סיטאאוט פאוורבומב. לאחר מכן הוא חגג עם טייטוס או'ניל.
&nbsp
קורט אנגל מדבר על הקרב בין סטרומן וריינס. שניהם די פצועים והוא חושב על מה לעשות. בריי ווייאט יוצא ומציג את עצמו. הוא אומר שהוא נולד מחדש. בריי אומר שאנגל צריך לעמוד בצד ולא להפריע לו. אנגל אומר שזאת התכנית שלו. בריי אומר שזה העולם שלו.
&nbsp
דין אמברוז ורולינס מדברים ואמברוז אומר שהוא יכול ללכת רחוק מאוד כדי לשמור על התואר.
&nbsp
אוסטין אריס ניצח את TJP אחרי לאסט צ'אנסרי. לאחר מכן TJP נועל את הברך שלו.
&nbsp
אמברוז מדבר עם פין באלור שאומר שהוא לא עצבני. אליאס סמפסון ממשיך לשוטט.
&nbsp
גולדאסט ו-R טרות' מבקשים קרב מול ההארדי בויז. אנגל לא מסכים וקובע קרב טאג טים טורמויל בעוד שבוע כדי להכריע מי ילחם מולם.
&nbsp
המנצח מקבל קרב על התואר הביניבשתי: המיז ניצח את פין באלור וסת' רולינס אחרי שסמואה ג'ו בא לתקוף את רולינס, ובריי ווייאט בא לתת סיסטר אביגייל לפין.
 

oronm316

New member
מייקל קול הרג אותי מצחוק

במיין איבנט הוא הזכיר את שלושת המתאבקים ואז הזכיר את מאריס
&nbsp
Maryse, Miz's hot.... wife
&nbsp
חחח אחרי ההוט הוא הבין שלא מתאים לומר משפט
 

Diunim

New member
הוא זוכר שזה אמור להיות המתאבק האהוב עליו? לפני שש שנים?

 
למעלה