שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


כריס ג'ריקו מארח את ההיילייט ריל. הוא טוען שביום ראשון, הוא ינצח את קווין אוונס ויזכה בתואר ארה"ב, ולכן הוא הולך לסמאקדאון. אז לפרק האחרון ב-RAW הוא מביא את עצמו. הוא יורד על אוונס עד שמיז ומאריס יוצאים, ומיז אומר ש-RAW זאת התכנית שלו. הוא מחליף את התכנית למיז TV. דין אמברוז יוצא ואומר שמיז הוא סטופיד אידיוט, ושאי אפשר להשתלט ככה על תכנית... אבל מכיוון שהקהל רוצה את זה, הוא יהפוך את התכנית לאמברוז אסיילום. ג'ריקו אומר שאמברוז עדיין חייב לו 15,000 דולר על הז'קט מלפני שנה. אמברוז מביא לו מתנה- ז'קט חדש עם אורות חג מולד. המיז אומר שאמברוז מוזיל את התואר הביניבשתי, אז אמברוז נותן לו דירטי דידז. ג'ריקו מצרף את מאריס לרשימה כי היא נשואה לסטופיד אידיוט.
&nbsp
מאט הארדי (ע' ג'ף הארדי) ניצח את שיימוס (ע' סזארו) אחרי שג'ף וסזארו התקוטטו, מה שאפשר למאט להשתמש בטוויסט אוף פייט. הם מתווכחים קצת לאחר הקרב אבל בסוף לוחצים ידיים.
&nbsp
קורט אנגל מבקש ממיז למצוא שותף כדי להילחם מול ג'ריקו ואמברוז.
&nbsp
"ג'נטלמן" ג'ק גלאגר ואוסטין אריס ניצחו את נוויל ו-TJ פרקינס אחרי דיסקוס פייבארם מאריס לפרקינס.
&nbsp
עומד להיות קרב פח זבל בין סטרומן לקאליסטו. סטרומן אומר שהוא ידחוף את קאליסטו פנימה כדי להראות עד כמה הוא חושב שכולם זבל, כולל ריינס. קאליסטו אומר לקורט אנגל שהוא מוכרח להילחם.
&nbsp
קרב פח זבל: קאליסטו ניצח את ברון סטרומן אחרי דרופקיק מהזירה שהפיל את סטרומן אל הפח. סטרומן מתעצבן ומכסח את קאליסטו אחרי הקרב. הוא מכניס אותו לפח הזבל ודוחף אותו מהבמה.
&nbsp
בריי ווייאט אומר שסבל מחכה לאורטון בבית האימה. כל חדר יביא אותו לסיוט שלו, והוא יחכה שם לאורטון. אז הוא ייוולד מחדש.
&nbsp
דיינה ברוק ניצחה את אלישיה פוקס עם מה שאמור להיות מיצ'ינוקו דרייבר. לאחר הקרב אמה יצאה לחבק את דיינה.
&nbsp
סמואה ג'ו והקלאב מתכוונים לחסל את אנזו, קאס ורולינס. במהלך הכניסה של אנזו, הקלאב וג'ו תקפו אותו, מה שגרם לקורט אנגל להכריז שפין באלור הוא השותף החדש.
&nbsp
סת' רולינס, פין באלור וביג קאס ניצחו את סמואה ג'ו והקלאב אחרי שרולינס נתן מרפק חזק לפנים של אנדרסון.
&nbsp
אלכסה בליס יוצאת ומדברת על איך שתנצח את ביילי ביום ראשון. ביילי יוצאת ואומרת שבליס תמיד יורדת עליה, אבל היא, ביילי, מנצחת, כי היא עובדת קשה וכי פייבאק בבית שלה. אלכסה אומרת שהיא תשפיל אותה, וסשה בנקס יוצאת. בליס יורדת על סשה ואז מתברר שנקבע ביניהן קרב.
&nbsp
סשה בנקס ניצחה את אלכסה בליס בספירת חוץ כשאלכסה ברחה. לאחר מכן אלכסה תקפה את ביילי.
&nbsp
ג'ריקו מוריד את אמברוז מהרשימה לשמחתו של האחרון. למרות זאת, הוא מוסיף אותו שוב לאחר מכן.
&nbsp
מיז יארח את פין באלור במיז TV בפייבאק קיקאוף שואו, ואנזו וקאס ילחמו מול הקלאב.
&nbsp
המיז מנסה לצרף את הית' סלייטר וקורטיס אקסל (שאיתו במארין 5) להיות שותפים שלו, והם מסרבים. הוא מקבל פתק ושמח על השותף שקיבל.
&nbsp
קורט הוקינס מבקש שמישהו יבוא להצטרף למפעל הכוכבים שלו. אפולו קרוז יוצא ומנצח אותו עם ספינינג פאוורבומב. לאחר מכן טייטוס או'ניל יוצא לחגוג איתו להפתעתו.
&nbsp
רומן ריינס כותב בטוויטר שלמרות המכות מסטרומן והאובדן של אחיו רוזי, הוא יהיה מוכן לסטרומן ביום ראשון.
&nbsp
אליאס סמפסון ממשיך לשוטט ב-RAW.
&nbsp
המיז יוצא ומסתבר שהשותף שלו קצת מאחר, אז צריך לבטל את הקרב. קורט אנגל יוצא ואומר לו שהקרב מתחיל גם אם הוא לבד.
&nbsp
במהלך הקרב, בריי ווייאט מופיע, והוא ומיז תוקפים את באלור ואמברוז. בריי נתן לאמברוז סיסטר אביגייל על שולחן השדרנים, ואז גם לג'ריקו. כשמיז חגג איתו, בריי נתן גם לו.
 
למעלה