שרשור RAW

Diunim

New member
שרשור RAW

עם הדראפט... אה, סופרסטאר שייקאפ. אז זה יעבוד ככה: היום אנשים מגיעים ל-RAW, מחר אנשים מגיעים לסמאקדאון.
 

Diunim

New member
אירועים חשובים


לפני התכנית, התברר שאפולו קרוז עבר ל-RAW. לאחר התכנית, התברר שדייוויד אוטונגה עובר ל-RAW ואילו ביירון סקסטון לסמאקדאון.
&nbsp
מיז ומאריס יוצאים כסינה וניקי. המיז יורד על החוקים של סינה ומסביר שהוא לא הציע נישואין בשביל יחסי ציבור. מאריס מסבירה שהם חרא שחקנים. דין אמברוז יוצא ומחליט לשתף פעולה עם הקטע, כשהוא מחבק אותם על האירוסין ואומר שיפה שהם ניצחו את מיז ומאריס כי הם מצחיקים. מיז ומאריס מנסים להסביר לו שהם לא באמת סינה וניקי (אמברוז בשוק כשמאריס מורידה את הפאה). אמברוז אומר שבמקרה הזה... הוא בועט למיז בבטן ונותן לו דירטי דידז. כן, הם כולם עברו ל-RAW. התחילו בטבח של סמאקדאון.
&nbsp
קורט אנגל מדבר עם סמי זיין. סמי טוען שאולי הוא צריך לעבור לסמאקדאון, או שאנגל יתייחס אליו אחרת. המיז ומאריס מגיעים ומתווכחים עם אנגל, ונקלעים לוויכוח עם סמי זיין, ואנגל קובע ביניהם קרב.
&nbsp
הניו דיי יוצאים לזירה עם עגלת גלידה- ועם קופי קינגסטון מתנפח. הם אומרים שהרבייבל פצעו את קינגסטון והם רוצים נקמה. הרבייבל יוצאים עם חולצות שכתוב עליהן "נוחי בשלום עגלת גלידה, 2017-2017" ו"שברנו לקופי את הקרסול".
&nbsp
הריבייבל ניצחו את הניו דיי אחרי שאטר משין.
&nbsp
נוויל מתראיין בנוגע לאוסטין אריס, ויורד על כל הקרוזרווייטים. TJ פרקינס מגיע להתעמת איתו, ונוויל יורד עליו. גם אריס מגיע.
&nbsp
קורט הוקינס מגיע ל-RAW ומקדם את עצמו. ביג שואו יוצא ונותן לו מכת נוקאאוט.
&nbsp
TJ פרקינס ניצח את אוסטין אריס אחרי רול אפ, כשנוויל (שפרשן) הסיח את דעתו. פרקינס תוקף אותו אחר כך.
&nbsp
סת' רולינס מגיע לזירה ושמח על הניצחון ברסלמניה. הוא אומר שיש לו הרבה מה ליישב עם סמואה ג'ו. הוא גם רוצה קרב מול לסנר. הבעיה היחידה היא שאולי הוא לא יקבל את ההזדמנות אחרי מה שעשה לסטפני. כשסטפני תחזור היא לא תהיה שמחה, אז אולי כדאי שיעבור לסמאקדאון לייב. אבל הוא לא רוצה והוא נשאר. קורט אנגל יוצא ואומר שאולי סטפני רוצה שתלך, אבל הוא רוצה להשאיר את רולינס ב-RAW. סמואה ג'ו יוצא לתקוף את רולינס, אבל רולינס מצליח להשתלט עליו ולהבריח אותו.
&nbsp
קווין אוונס יורד על הפציעה שגרם לג'ריקו. הוא האלוף המוביל ב-RAW. בנוגע לאמברוז, שלא ישכח את מקומו אחרת אוונס יראה לו.
&nbsp
נייה ג'קס ניצחה את שארלוט פלייר אחרי סמואן דרופ.
&nbsp
פין באלור ניצח את ג'ינדר מהאל אחרי קו דה גרה. לאחר מכן, הוידיאו של בריי ווייאט מופיע על המסך, והוא מסביר שהגיע ל-RAW עם מתנה מיוחדת, העינוי של רנדי אורטון. וכדאי שפין באלור ייזהר.
&nbsp
RAW קיבלה גם את קאליסטו וסלייטריינו.
&nbsp
סמי זיין ניצח את המיז עם רול אפ.
&nbsp
מייקל קול מראיין את רומן ריינס. ריינס אומר שהיה לו קשה לנצח את אנדרטייקר כי הוא מכבד אותו. אבל עכשיו זאת החצר שלו. ברון סטרומן תוקף אותו מאחור ונותן לו פאוורסלאם על ארגז. אגב, הקהל צועק "You Deserve It". לאחר מכן סטרומן הופך את האלונקה עם ריינס עליה. ולאחר שריינס מועמס לאמבולנס... סטרומן הופך את האמבולנס!
&nbsp
סזארו, שיימוס וההארדי בויז ניצחו את הקלאב והשיינינג סטארס אחרי טוויסט אוף פייט/סוואנטון בומב לאפיקו. בפייבאק, ההארדי בויז ילחמו מול סזארו ושיימוס.
&nbsp
דיינה ברוק מתעמתת עם אמה. אמה אומרת שבזכותה היא ב-RAW, ודיינה אומרת שאמה עברה משבר אישיות. היא אומרת שאולי היא לא הכי טובה שיש, אבל היא לוחמת. והיא לא תצטרף לאמה.
&nbsp
סשה בנקס מציגה את ביילי. ביילי מודה לקהל וסשה מברכת אותה. סשה אומרת שיש לה משהו לבקש ממנה... אבל אלכסה בליס מגיעה. בליס אומרת שהיא כאן כדי להשתלט על המחלקה. מיקי ג'יימס מגיעה גם כן ואומרת שהדרמה של בליס לא נגמרה. נייה ג'קס תוקפת את מיקי ואז אלכסה זורקת את סשה אל נייה. נייה ג'קס נותנת לביילי סמואן דרופ כשאלכסה בורחת.
&nbsp
דין אמברוז ניצח את קווין אוונס עם דירטי דידז. לאחר הקרב כריס ג'ריקו יצא ונתן לאוונס קודברייקר.
 

rkoron

New member
דעה

הביטדאון של סטרומן על ריינס היה פשוט נהדר(וקצת מענג)..הרגיש כאילו נתנו לקהל מה שהם רצו כל כך הרבה זמן.
 

meidadc

New member
אבל

זה אומר שהם לא יעשו לריינס היל טרן מצופה...
אני ממש לא מבין מה הם עושים
 

TL PUNK

New member
אוליי

אוליי יעשו לו Slow build Heel turn לסאמרסלאם ?
או שיאכזבו את כולם וישאירו אותו פייס...
 

dannygoosh

New member
גם אני חושב

הסיבה היחידה לעשות לריינס היל טרן, זה כדי שיוכלו להתעלם מתגובות הקהל כלפיו. אבל הם לא מטומטמים, הם רואים שהקהל פשוט לא אוהב את המתאבק וישרוק לו בוז בלי קשר לכלום, אז שישאירו אותו כבר פייס וינסו לעשות איתו משהו מעניין יותר.
 

meidadc

New member
להפך!

כהיל הוא יוכל להשוויץ שהבוזים שלו הם כתוצאה מכך שהוא היל כל כך מוצלח
 

rkoron

New member
חשבתי על זה את האמת, וזה נראה כאילו

מנסים לנו לגרום לרחמים כלפי ריינס..אבל זה פשוט לא עובד, הקהל שונא אותו כל כך.
אין לי מושג למה ההיל טרן שלו מתעכב, אני גם לא מחשיב אותו לכוכב כזה גדול בקנה מידה של סינה(וגם בעתיד לא)..באמת לא מובן מה הולך שם.
 

dannygoosh

New member
לא נראה לי שהוא מתעכב

הוא פשוט לא נחוץ, לא רצוי ולא ישנה שום דבר באמת. לא חושב שהוא יקרה.
זה לא שאם ריינס יהיה היל - אז הקהל ישרוק לו בוז כי הוא היל (ולא כי הוא פשוט לא רוצה לראות אותו), זה לא יהפוך אותו למתאבק יותר טוב ולא יוסיף לו כריזמה.
 

TL PUNK

New member
שמע

הקהל מתחבר יותר ואוהב יותר את ההילים , אין הרבה פייסים מוצלחים (לפחות שהWWE בונים) . הרעיון זה שכבר אין להם מה להפסיד עם רומן , ישרקו לו בוז בין אם הוא היל או פייס אז אם כך כבר עדיף שיהיה היל ואז יהיה טעם אשכרה בבוזים האלה .אם המיין איבנט של WM 33 יהיה לסנר פייס נגד רומן היל זה עדיין יהיה גרוע אבל לפחות הגיוני .
 

kendog keds

New member
אני לא מסכים עם שניכם

אני די בטוח שאם הם ינסו ללכת איתו בכל הכוח כהיל, הקהל דווקא יריע לו בטירוף וזה יהיה אובר.
ע"ע סינה אם אי פעם היה עושה היל טרן.
&nbsp
במילים אחרות, הדרך היחידה שלהם להפסיק את הבוזים שהוא מקבל, היא לפעול בצורה שהם יצטרכו את הבוזים של הקהל
 

סלים וארזה

New member
מנהל
אני לא מסכים עם שלושתכם

אני חושב שצריך לשלוח אותו לחופשה ואז ליצור היל רציני סטייל רוסב שיוצר היט מהרגשות הכי בסיסיים. רק אחרי שיהיה היל כזה שיהרוס את כל מי שמגיע אז אפשר להחזיר את ריינס כפייס המושיע.
&nbsp
אופציה אחרת היא לאחד את השילד. אמברוז חזר לרו וכחלק מסטייבל ריינס יקבל שוב פופים.
 

dannygoosh

New member
כל תגובה אני רק לא מסכים יותר


אני לא יודע כמה מרצ'נדייז ריינס מוכר, אם כבר השווינו לסינה. אבל קשה לי מאוד להאמין שזה שווה את התגובה של הקהל אליו. אם הוא יעשה היל טרן, הקהל ימשיך לשרוק לו בוז (גם אם ינכסו את זה ל"היליות" שלו) והוא לא באמת יהיה היל אובר, ככה שגם פייס טרן אח"כ לא באמת יעזור, הקהל ימשיך לקלל אותו.
ההבדל בין ריינס לבין סינה, זה שלסינה לפחות יש כישרון וכריזמה. לקהל נמאס מהדמות שלו, אבל אין ספק שהוא היה (ועדיין) יכול להיות היל מדהים. לריינס אין שום דבר להציע.
&nbsp
ופייס טרן סופרמני על בסיס "המושיע" זה אולי הדבר הכי גרוע שיוכלו לעשות עם ריינס, כי זה בדיוק איך שבנו אותו עד עכשיו והקהל לא סובל את זה. לדעתי אם יתנו לו ריצה בתור היל ואז יעשו לו פייס טרן כזה - זה יהיה הפייס טרן עם התגובות הגרועות בהיסטוריה, בערך כמו הראמבל שדניאל בריאן לא שותף בו.
&nbsp
מה שריינס צריך - זה לרדת בקארד, להפסיד הרבה ולהראות קצת יותר אופי, אז יהיה סיכוי לנסות להחזיר אותו למעמד שה-WWE רצו עבורו מלכתחילה. לא רואה שום נוסחה אחרת שתצליח עבורו.
 

Diunim

New member
אם אני לא טועה

הוא מוכר הכי הרבה אחרי סינה.
&nbsp
מי קונה את זה בכלל?!
 

סלים וארזה

New member
מנהל
הסבר
חופשה ארוכה. שיחזור כסוג של כניסה מפתיעה ברויאל ראמבל או משהו כזה, אבל שלא יזכה ויהיה רחוק מחגורת האליפות. בערך מה שקרה עם לסנר שהיה נוראי בזירה והיום מקובל כמפלצת אימתנית עם אותו ארסנל תרגילים מוגבל.
&nbsp
מושיע זה לא בקטע של מי שמציל את התוכנית של ראו, אלא מושיע מהיל שהורס כל חלקה טובה. תראה את האול אמריקן אמריקן שחסר כריזמה, אבל כששמו אותו מול רוסב פתאום הוא קיבל פופים והיה אובר (עד שהרסו את זה).
 

dannygoosh

New member
ההשואות שלך מאוד רחוקות

לריינס לא תעזור חופשה, אם מחזירים אותו ממנה שוב לתבנית של הפייס הדגול שעושה קאמבק. אין שום מקום להשוואה בין לסנר לריינס. לסנר עם ארסנל התרגילים המוגבל שלו הוא מאוד אובר ונבנה בצורה אמינה כמפלצת. זה שמשהו עבד טוב עם לסנר, לא אומר שאותו הדבר יעבוד עם ריינס.
&nbsp
אף אחד לא יקנה את ריינס כמושיע בשום צורה, כי ככה הוא נבנה עד עכשיו (כבר היה לו פיוד דומה למה שתיארת, עם רוסב. ובכלל).
וגם כאן אין טעם להשוות בין סוואגר, מידקארדר שאף אחד בחברה לא ספר מעולם (חוץ מהזכייה ההזויה והמיותרת באליפות ב2010), שרק אחרי אולי יותר מ-5 שנים שלו במידקארד סוף סוף הצליח להוציא כמה פופים, לבין ריינס והמעמד שמייעדים לו. זה היה סבבה בשביל סוואגר, זה לא יעבוד עם ריינס.
 

סלים וארזה

New member
מנהל
הכל תלוי בבנייה
הקהל נגד ריינס כי דוחפים אותו לגרון במסווה של "אנחנו יודעים טוב יותר מה אתם צריכים כקהל". זה נכשל עם ריינס וזה נכשל עם באטיסטה וזה גם נכשל עם שיימוס כהיל. תן חופשה של שלושת רבעי שנה מריינס והקהל ישכח למה הוא שונא אותו. רק שלא יחזרו על הטעות וישימו אותו בפרופיל גבוה על החגורה ושלא יבנו דמות זחוחה כמו הדמות הנוכחית. הרי בסך הכל הוא יותר טוב בזירה מברון סטרומן, רק שסטרומן נבנה כמפלצת מלמטה. בהתחלה כחלק מסטייבל ואחר כך מול סמי זיין ורק לא מזמן מול ריינס. יש לריינס את הלוק, אבל כרגע זה הפך לבון טון של הקהל שרוצה שיפסיד בגלל שהבוקרים דוחפים אותו כל הזמן למיין איבנט.
 

kabukim

New member
מנקודת מבט פיננסית הוא הצלחה

אם ריינס "נדחף לגרון" של הקהל אבל מצליח למכור כל-כך הרבה מרצ'נדייז אז הוא לא כישלון. הקהל הסמארקי (אנחנו) לא אוהב אותו, אבל הוא מביא אנשים לאולמות ומוכר חולצות וזה מכניס כסף לחברה. וזה, אל לנו לשכוח, מה שהכי חשוב ל-WWE.
 
למעלה