שרשור רסלמניה 33

kendog keds

New member
מסכים שהמרדף אחרי "מומנטס" הוא גרוע

אבל מתוך כל זה בסוף יוצא רגע אמיתי וטהור כמו עם אנדרטייקר, שהוא הוציא ממני כילד כל כך הרבה רגשות, הפעיל לי את הדמיון, היה סוג של אל מיסטי בשבילי, ואז התבגרתי והוא עדיין היה שם, ואז נהייתי איש משפחה והוא עדיין היה שם, ואני מרגיש שאני אשכרה מכיר את הבן אדם הזה... והוא דופק סיום קריירה שלקוח כאילו מסרט הוליוודי, וברור שבשבילו זה יותר מסתם לשחק את התסריט והוא באמת מתרגש מזה... כשאני רואה כאלה דברים אני מבין למה אני עדיין רואה את זה. אלה רגעים אמיתיים. והיה לי ממש חבל לקרוא על זה ואז לראות את זה קורה.
&nbsp
ונקודה קצת יותר חלשה אבל עדיין, באופן כללי, מעבר ל"מומנטס", רסלמניה בכללי היא משהו אחר. אני אוהב שהכניסות מיוחדות ושכל המתאבקים לוקחים ברצינות את הספוט שלהם באירוע. הדינמיקה עם הקהל יותר מסקרנת, הכל יותר גדול.
אז ברור שהייתי רוצה שבסוף כל זה יהיו גם קרבות מעולים, אבל תכלס, כל עוד הקרבות הם לא זוועה אחד-אחד שזה ממש דופק את חווית הצפייה (למשל בשנה שעברה אני זוכר שממש לא נהניתי מהאירוע מבחינת קרבות, ובעיקר את המוות המוחי שלי בשעה האחרונה של האירוע), די קל לי ליהנות מהצפייה ברסלמניה. אם אתה מחפש לעשות FF על כל מה שבין הפעמונים ולראות נטו רק קרבות, באמת אין סיבה לחכות לרסלמניה.
&nbsp
מה שנכון, כשאין קרבות טובים אין חשק לחזור לראות את זה שוב, אבל אם אני רוצה לראות את זה שוב או לא זה דיון אחר מהאם אני נהנה כשאני רואה את זה לראשונה או לא.
 

dannygoosh

New member
ספירמניה

בדיוק כמו רסלמניה הקודמת וזו שלפניה (ועוד הרבה רסלמניות לפניה), היה אירוע משעמם ומתיש, בהתאם לבנייה שלו. המון המון FF.
&nbsp
אנדרטייקר נראה כאילו הוא כבר פרש מזמן. קיוויתי שלפחות בקרב האחרון והמשעמם שלו נגד ריינס נראה ממנו קצת יותר מהרגיל, אבל האיש פשוט כבר לא סוחב וזה ניכר עליו. פרש בזמן (אולי כמה קרבות מאוחר מדיי), חבל שריינס הוא זה שקיבל את הכבוד. אם אני לא טועה, זה ריינס שפישל עם הסיום (עם הספיר מהחבלים, כשטייקר מסתובב אליו כל הזמן).
אגב, מישהו ספר כמה ספיר היו ברסלמניה הזאת??
להביא את JR היה מחווה מגניבה, אבל נראה שכבר לא באמת מעניין אותו והוא נשמע לי כבוי אפילו יותר מהשנה האחרונה שלו כפרשן.
&nbsp
בכל מקרה, לא ממש רואה צורך להתייחס לשום דבר אחר מהרסלמניה הזו. טוב שהיא נגמרה, קשה לי להאמין ששנה הבאה יהיה יותר טוב, כי נראה שהם ממשיכים כל הזמן באותו הכיוון המחורבן. לפחות התפאורה הייתה מגניבה.
 

kendog keds

New member
מסכים לגבי הקרב/

דווקא לגבי הספיר, זה לא נראה לי כמו פשלה. מה שהיה שנייה קודם היה פשלה - שריינס רץ לחבלים ואז טייקר היה קרוב מדי בשביל לחטוף ספיר, אז ריינס נעצר והביא לו סתם כמה אגרופים, ואז שוב הלך על ספוט הסיום. זה היה מעפן...
אבל הריצה המשולשת לחבלים הייתה טובה, נראה לי גם מכוונת. ריינס כל פעם ניסה ספיר אחר וזה לא השאיר את טייקר למטה, והוא החליט לבוא עם הרבה יותר מומנטום מהחבלים (הוא באמת רץ באטרף לחבלים בפעם האחרונה). גם הגיוני ואמין שטייקר יסתובב כל פעם, אתה לא רוצה להישאר עם הגב ליריב שלך כשהוא מגיע אליך בריצה :)
&nbsp
קיצר אהבתי את זה. קצת הזכיר לי את הסוף של טייקר-מייקלס 2, כשטייקר היה מתוסכל מזה שמייקלס קם משני טומבסטון והלך על שלישי עם קפיצה גדולה, יעני להוסיף עוד אלמנט שמחזק את המכה
 

dannygoosh

New member
כן, אנחנו מסכימים

הרצף האחרון של הריצות לחבלים ואז ספיר היה אחלה. אבל נראה שריינס שכח את זה והוא רץ לחבלים פעם אחת, חשב שהוא צריך לעשות ספיר אבל אנדרטייקר הסתובב קצת (כי הוא ציפה שהוא ימשיך לרוץ לחבלים) וריינס נתקע בו והמשיך עם האגרופים.
&nbsp
האמת שזה עצבן אותי הרבה יותר מבוץ' רגיל:
1. איך אתה שוכח את הבוקינג של סיום המיינאיבנט שלך ברסלמניה??
2. איך אתה שוכח את הבוקינג שמסיים לאנדרטייקר את הקריירה???
 

TL PUNK

New member
דעות ממאניה

*איג'י-שיין : הפתיע לטובה , השוטינג סטאר של שיין ממש בא לי בהפתעה , סטייל כמו תמיד פנומנאלי אני חושב שהגיע הזמן לריצת פייס כהפנים של סמאק\ראו.

*סינה-מיז : הקהל מת על מיז ויש סיבה לכך ,הייתה לו שנה מצויינת מקווה שיהיה טופ היל יום אחד

*ריינס-טייקר : טוב WWE עשיתם את זה! יצרתם את ההיל הכי גדול בתולדות הביזנס!...אא הוא אמור להיות פייס? זה לא אפשרי . הגיע הזמן להיל טרן לרומן אי אפשר לסיים כל ראסלמניה עם השריקות בוז האלה , תנו לו להיות ההיל הכ גדול בכל הזמנים ויום אחד הוא יוכל לחזור להיות פייס אחריי שהקהל יתחיל לכבד אותו.
חוץ מזה מאניה סבירה ביותר.
 

Diunim

New member
אז אחרי שראיתי גם את

שיין-סטיילס, חייב להגיד שלא מבין ממה ההתלהבות פה, או של מלצר, מהקרב הזה.
&nbsp
בחייאת? זה לא היה מדהים בכלל. אני אפילו אומר- פחות טוב מהמיין איבנט.
&nbsp
והנה הבעיות:
&nbsp
1) אורך. קרב כזה היה אפשר לקצר, בעיקר את החלק המתיש בהתחלה.
&nbsp
2) לא קונה את העובדה ששיין מתאבק (בגיל קרוב לחמישים) טוב יותר מסטיילס.
&nbsp
3) שיין פשוט גרוע בקרב שאינו הארדקור, מה גם שההארדקור לא ממש היה מדהים. אז הוציאו פחים ובאמת כאן יכולת לראות שהם פשוט מנסים לעשות רגעים, לא בצורה אורגנית. הקוסט טו קוסט נראה כל כך עלוב. באמת. הפחים לא היו מוצבים טוב, כש-AJ חטף את זה ראו אותו פשוט יושב שם ומחכה לזה, אפילו לא מנסה להעמיד פנים שהוא מעולף.
&nbsp
4) מה אכפת לי ששיין נופל דרך שולחן השדרנים עוד פעם?! ראינו את זה אלף ואחת פעמים. ולפני שנה הוא עשה את זה מסאל. ופעם מהמסך. אז מה? די. לא מרגש אותי. לא מעניין.
&nbsp
5) עם כמות הפעמים ששיין מצטלב, ישו יכול להגיד לו "עזובת'י בלינדה" (יענו, באימא ש'ך).
&nbsp
6) ופינישרים. ריבונו של עולם, מה יש לכולם עם הזניות פינישרים?! כולם חוטפים פינישרים ויוצאים! שיין יוצא מסטיילס קלאש?! והופך בקלות את הקאלף קראשר?! זה מה שאהבתי בקרב של רולינס-טריפל אייץ'. היו שם בדיוק שני פדיגרי- אחד סיים את הקרב. והראשון, של טריפל אייץ', שרולינס יצא ממנו, בא לסמל בעצם שרולינס הוא המאסטר של הפדיגרי עכשיו. ושהוא יכול לצאת מהפינישר שעכשיו, באמת, שלו. הם בסוף נלחמו על לעשות את הפינישר, והרעיון כאן היה שמי שיכה בזה ראשון ינצח... כי זה פאקינג פינישר. וגם שמי שיכה בזה ראשון הוא בעצם מי שראוי למהלך.
&nbsp
בנימה אחרת, אהבתי את השוטינג סטאר פרס. אבל בזבוז משווע של AJ, וזה מגוחך שזה היה בקארד ודין אמברוז נמצא בפרישואו. היו שמים את אמברוז מול AJ, אולי מוסיפים את קורבין (שלא היה רע בכלל בקרב המשולש מול AJ וסינה) והיינו מקבלים קרב הרבה יותר טוב.
 
למעלה