שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


התכנית מתחילה בשלוש דקות שהקהל פשוט צועק את השם של טייקר, וגם "רומן סאקס". רומן ריינס יוצא ובמשך כמה דקות לא מצליח לדבר כי הקהל פשוט נותן לו היט. ריינס פשוט מסתכל על המצלמה, אומר שהזירה היא החצר שלו ועוזב.
&nbsp
אליפות הזוגות: ההארדי בויז ניצחו את הקלאב אחרי טוויסט אוף פייט וסוואנטון בומב לגאלוס.
&nbsp
נוויל מתרברב על הניצחון שלו, ואומר שיחגוג מחר ב-205 לייב. לאחר מכן הוא ניצח את מוסטפה עלי עם רינגס אוף סאטורן.
&nbsp
וינס מקמהן נמצא בבניין. הוא יוצא ומודה לקהל על רסלמניה. הוא מכריז על דראפט בעוד שבוע. בנוסף הוא מדבר על דבר נוראי שקרה אתמול ששבר לכולם את הלב... סטפני נזרקת דרך שולחן. סטפני לא תהיה לקצת זמן, והוא מכריז על מנכ"ל חדש לתכנית. איש שצורף להיכל התהילה... טדי לונג יוצא ואז וינס צועק עליו שזה לא הוא. המנכ"ל החדש הוא קורט אנגל! קורט אומר שהוא חזר ללילות שני. It's True. It's Damn True.
&nbsp
הניו דיי יוצאים לזירה כמו LOD כשנשפך עליהם בוטי אוז. הם מודים לקהל על רסלמניה, אבל אומרים שהם לא נלחמו, אז הם מחליטים לאתגר כל צוות שרוצה. הרבייבל יוצאים, ומנצחים אותם לאחר השאטר משין לוודס. לאחר הקרב הם גם תקפו את קופי.
&nbsp
קורט אנגל פגש את אנזו וקאס שהתלוננו על זה שההארדי בויז זכו בתארים. הוא קובע להם קרב מול שיימוס וסזארו, ומופתע כשהם מאייתים SAWFT.
&nbsp
ביילי, דיינה ברוק וסשה בנקס ניצחו את שארלוט, נייה ג'קס ואמה אחרי שסשה נעלה על שארלוט בנק סטייטמנט. לאחר מכן נייה תקפה את שארלוט.
&nbsp
קורט אנגל מסביר לסמי זיין שיש לו את שלושת ה-I. ג'ינדר מהאל מגיע, מעוצבן מהתוצאה של הבאטל רויאל, ונקבע ביניהם קרב.
&nbsp
פול היימן מציג את ברוק לסנר. הוא מדבר על איך שלסנר חיסל את גולדברג ואומר שלא נראה אותו יותר. עכשיו הוא מחפש מאתגרים חדשים: סת' רולינס? ההארדי בויז? היימן רוצה לדבר על ה-"2" ב-"23-2", הכוונה היא לרומן. הגיע הזמן לדעת של מי החצר באמת. הוא מציע קרב הלילה. ברון סטרומן יוצא ומתעמת עם לסנר, כי הוא רוצה קרב על התואר. כשלסנר רוצה מולו קרב, סטרומן עוזב.
&nbsp
נקבע קרב חוזר בין ג'ריקו ואוונס בפייבאק. אוונס וסמואה ג'ו תוקפים את ג'ריקו ומעבירים אותו דרך שולחן. אגב, קצה האצבע של אוונס הצטרפה לרשימה לאחר נגיעה בחבל ברסלמניה. לאחר מכן אנגל הבטיח למצוא לרולינס שותף.
&nbsp
המנצחים ילחמו מול ההארדי בויז: שיימוס וסזארו ניצחו את אנזו וקאס אחרי אפרקאט של סזארו לאנזו.
&nbsp
סמי זיין ניצח את ג'ינדר מהאל עם הלובה קיק, למרות שג'ינדר תקף אותו לפני.
&nbsp
השותף המסתורי של רולינס: פין באלור!
&nbsp
סת' רולינס ופין באלור ניצחו את סמואה ג'ו וקווין אוונס אחרי קו דה גרה של באלור על אוונס.
 

Yonipac

New member
אז ככה

החזרה של קורט אנגל היתה מצמררת, מרגשת.
אבל הוא נראה מחוק, גמור ומנופח מתרופות וסטרואידים. זה ממש לא האנגל שעזב, אפילו לא האנגל שהיה בTNA.
אני נותן לו עוד סאמרסלאם לעבור לפחות פעם על ה-WELLNESS POLICY (בודקים גם מתאבקים לא פעילים)
 

ninjastar

New member
יש לי חוסר עניין עצום

בכל מה שקשור בפין באלור. אפילו בתוכנית כזאת שחזרה שלו אמורה להיות רגע מלהיב, במינימום, פשוט לא הצלחתי למצוא שום עניין בו. וזה עוד מימי NJPW, כבר אז הוא היה אחד הפחות אהובים עלי.
&nbsp
ואם כבר חוסר עניין, הקהל רק הראה לוינס כמה איכפת לו מריינס ומהבוקינג שלו עם התגובות שלהם, אני פשוט לא מבין אותם, הם לא חיו בעידן של סינה? סינה קיבל תגובות כאלה על בסיס שבועי והWWE לא זזו מהפוש שלו.
&nbsp
יש לי הרגשה שזה לא הקרב האחרון של טייקר נגד ריינס.
 

Yonipac

New member
הכי מה שחשבתי

אבל בתכלס, מה הם כבר יעשו? הם כבר שם.
הכרטיס נקנה.
ואי אפשר להגיד שהפתיעו אותם עם ריינס. הבנאדם בפוש בלתי נגמר של 3 רסלמניות רצופות כשרק באחת מהן הוא הפסיד וגם זה בגלל פדייה של MITB.
סיוט.

נקווה שהמכירות הלכו להם חרא. זו הדרך היחידה להגיד "לא קנינו".
 

kendog keds

New member
אף אחד בחיים לא ישלם כסף בשביל להתאמץ לשתוק

ועוד ברו שאחרי מניה... פשוט לא יילך.
האמת שאם מישהו ממש מעפן אז הקהל באמת שותק, הוא לא צריך לתכנן את זה מראש כדי "להעביר מסר", פשוט משעמם אותו אז הוא שותק. אז אולי מה שהם עושים עם רומן דווקא כן עובד. אמנם הפוך ממה שהם מקווים, אבל עדיין סוג של עובד. ג'ייביאל אמר כבר כמה פעמים שמצחיק אותו שכל האוהדים מתבכיינים על הפוש של ריינס ועדיין רוצים לשלם כדי לראות אותו חוטף מכות
 

AMEOBI

New member
זה בדיוק ההיפך

לא רק שזה לא עובד...רומן הוא כרגע המתאבק הכי אובר ברוסטר. לא זוכר תגובות כאלה למישהו. אולי קצת לבטיסטה כשחזר בתור פייס. אם הם לא חכמים מספיק כדי לשתוק...אז בבקשה,ריינס ימשיך לקבל את הפוש הבלתי נגמר שלו. טריפס צדק במה שהוא אמר. הם יצרו פה סוג אחר של היל (אמנם בטעות), אבל הוא ההיל הכי אובר שיש להם.
 

AMEOBI

New member
דעה מקריאה

יש רק פתרון אחד לעניין רומן ריינס והקהל פשוט מטומטם ברמות. הפתרון הוא...שימו לב...שקט מוחלט! לא היטים בכלל (כמובן ששום פופ),כי טריפס אמר את זה והוא צדק: ריינס מבחינתם הוא היל לכל דבר...רק עם בוקינג של פייס. סגנון סינה לגמרי. ואם הקהל ימשיך עם ההיא הפסיכי הזה, זה משחק בדיוק לידיים של הwwe. מבחינתם ריינס באמת הכי אובר כי תראו איזה תגובות הוא מקבל מהקהל. פשוט צריכים להיות בדממה...או לצעוק בורינג במקסימום. זה הדבר היחיד שאולי יזיז שם משהו,כי אחרת...ריינס הוא הפנים של החברה ל10 שנים הבאות. ושאפו לעצמי שלא התפתיתי לראות את מניה או ראו כי ידעתי שזה הכיוון שילכו אליו. לסנר פייס ורומן היל. וריינס ינצח כמובן.
 

kendog keds

New member
שונא את הצביעות של השדרנים

כדי להתמודד עם זה שהקהל לא תמיד אוהב את מי שקובעים לו לאהוב, הם מתחילים את התכנית עם "הרו שאחרי רסלמניה הוא תמיד יום הפוך, האוהדים מעודדים את מי שבדרך כלל הם שורקים לו בוז, ושורקים בוז שלמי שהם בד"כ מעודדים".
במילים אחרות הם אומרים שהאוהדים מעודדים ההפך מהטעם האמיתי שלהם כשבדיוק ההיפך הוא הנכון
 

dannygoosh

New member
כן. זה יותר

"האוהדים מעודדים הפוך ממה שאנחנו מכתיבים להם".
 
למעלה