שרשור רסלמניה 33

Diunim

New member
שרשור רסלמניה 33

כאן אין כלום. האם באירוע כן?
 

Diunim

New member
אירועים חשובים


אליפות המשקל הקל: נוויל ניצח את אוסטין אריס אחרי שהרביץ לאוסטין אריס בעין הפצועה שלו, ורד ארו.
&nbsp
באטל רויאל לזכר אנדרה הענק: מוג'ו ראולי, כן, מוג'ו ראולי, ניצח בקרב משום מה, לאחר שהדיח את ג'ינדר מהאל, כן, ג'ינדר מהאל, אחרון משום מה. ביג שואו הודח בין הראשונים בידי סטרומן, שהודח לאחר מכן בידי כולם.
&nbsp
אליפות בין יבשתית: דין אמברוז ניצח את ברון קורבין אחרי שהפך אנד אוף דייז ל-DDT.
&nbsp
כאן מתחילה רסלמניה באופן רשמי.
&nbsp
הניו דיי פותחים את האירוע ומקדמים את רסלמניה.
&nbsp
AJ סטיילס ניצח את שיין מקמהן אחרי פנומנאל פורארם.
&nbsp
אליפות ארה"ב: קווין אוונס ניצח את כריס ג'ריקו אחרי אייפרון פאוורבומב.
&nbsp
האירוע הבא: פייבאק.
&nbsp
אליפות הנשים: ביילי ניצחה את סשה בנקס, שארלוט ונייה ג'קס אחרי אלבו דרופ של רנדי סאבאג' לשארלוט. נייה הודחה ראשונה בידי כולן, ואז סשה כששארלוט זרקה אותה על טורנבאקל חשוף.
&nbsp
חברי היכל התהילה הוצגו.
&nbsp
לפני קרב אליפות הזוגות, הניו דיי הכריזו שקרב הסולם המשולש יהפוך לקרב סולם מרובע. עוד צוות אחד יהיה שם... ההארדי בויז!
&nbsp
אליפות הזוגות: ההארדי בויז ניצחו את הקלאב, אנזו וקאס ושיימוס וסזארו וזכו בתארי הזוגות בפעם ה-11. אגב, בכניסה שלהם קול אמר שדברים עומדים להיות "Broken".
&nbsp
ג'ון סינה וניקי בלה ניצחו את המיז ומאריס אחרי פינישר כפול, לאחר הקרב סינה הציע נישואין לניקי.
&nbsp
קרב ללא חוקים: סת' רולינס ניצח את טריפל אייץ' אחרי פדיגרי. סטפני נזרקה דרך שולחן.
&nbsp
סטיבן מארלי, פיטבול, פלו רידה ולאנצ'מאני לואיס שרו.
&nbsp
אליפות ה-WWE: רנדי אורטון ניצח את בריי ווייאט אחרי RKO. אגב, בסיום היה וידאו של מקקים או משהו.
&nbsp
אליפות אוניברסלית: ברוק לסנר ניצח את גולדברג אחרי ארבע דקות בלבד, עשרה סופלקסים ו-F5.
&nbsp
אליפות הנשים של סמאקדאון: נעמי ניצחה את אלכסה בליס, בקי לינץ', כרמלה, מיקי ג'יימס ונטליה אחרי באד פלייס.
&nbsp
75,000 אנשים בבניין.
&nbsp
רומן ריינס ניצח את אנדרטייקר אחרי ספיר. ג'ים רוס פרשן את הקרב. אנדרטייקר השאיר את הכפפות והמעיל שלו בזירה לאחר מכן.
 
דעות מהירות על הבוקר, אחרי צפיה של 4 שעות


קמתי ב3 וראיתי בלייב עד הסוף.
בינתיים דעות קצרות של משפט או 2 על מה שראיתי.

אליפות הנשים של ראו: עד שהדיחו את ניה היה מעולה. משם זה הלך והתדרדר, למרות הקורקסקרו מונסולט של שארלוט החוצה. סוף מהיר מדי ומשום מקום. קצת אנטיקלימטי.

ההארדי בויז היו מארק אאוט מומנט אמיתי עבורי. אף פעם לא הייתי מעריץ שלהם, אבל כל הברוקן והתחייה מחדש של הקריירה הייתה מעולה. היו לי אשכרה צמרמורות בגוף כשהם הוצגו. קרב מעולה, מלא אקשן וספוטים טובים. מועמד 1 (מתוך 2) לקרב הערב ממה שראיתי.

סינה וניקי נגד מיז ומאריס היה קרב מאכזב למדי, אחרי כל הבניה הטובה שהייתה. לפחות סינה הציע והיה עוד רגע רסלמניה.

טריפס נגד סת הוא המועמד השני שלי לקרב הערב. קרב די איטי ושיטתי. העבודה של שניהם הייתה מעולה, הפסיכולגיה בקרב הייתה מעולה, ספוט הסיום היה מעולה. נהנתי ממש. אהבתי גם שלא היה סמואה ג'ו, באלור או שום אחד אחר שהתערב.

אורטון נגד בריי היה קרב WTF לחלוטין, עם כל האימג'ים של התולעים. חבל שזה לא הוביל לכלום והסיום היה נראה סתמי ואנטיקלימטי גם. חבל.

ברוק נגד ביל היה מהנה יותר ממה שציפיתי. גולדברג יצא טוב מהקרב, לסנר סוף סוף החזיר לעצמו את הביסט שלו. היה סבבה.

מתבאס שאליפות הנשים של סמאק הייתה "קרב הפסקת השירותים" של האירוע. לפחות נעמי קיבלה את הרגע הגדול שלה מול הקהל הביתי. קרב סתמי, סיום טוב.

טייקר פורש. זה היה קרב עצוב. טייקר לא הצליח לעשות חצי מהמהלכים. ריינס ניסה כמיטב יכולתו. לא מפריע לי שריינס ניצח. זה היה הגיוני. הסוף היה מרגש מאוד, עכשיו זה מובן למה זה סיים את האירוע.
 

Sandro

New member
הדעות שלי

דילגתי על הפריי שואו.
הקרב של סטיילס מול מקמהן היה טוב מאוד, מקמהן הפתיע אותי לטובה עם השוטינג סטאר פרייס ועם הנעילות, הרבה פחות עם האגרופים. *אבל* - 1. היו יריבים ראויים יותר לשים מול סטיילס ברסלמניה, סטיילס - אורטון במיין איבנט היה יכול להיות יותר מעניין. 2. בא לי ש-AJ יכניס מדי פעם גם איזה תרגיל לא צפוי ויחדש את הארסנל שלו ב-WWE.
קווין אוואנס - ג'ריקו - ציפית יליותר.
אליפות הנשים - אני דווקא אהבתי את הקטע שעשו קומבינה על ניה ג'אקס, זה היה מאוד משעשע. שרלוט סופר מרשימה. קרב לא רע.
אליפות הזוגות - וואו וואו, הארדי בויז! איזה מדהים! הקרב הכי טוב של הערב.
ג'ון סינה ובלה מול מיז ומאריס - כגודל הציפיות גודל האכזבה. כ"כ בנו את הקרב הזה וזה הרגיש כמו קרב מתוכנית סמאקדאון. למרות שכביכול ניסו להפתיע, הסוף היה צפוי וכולם ראו את זה מקילומטרים וגרוע מכך, זה פשוט לא מעניין.
טריפל H - רולינס - הכניסה של H מרשימה וסטפני מדהימה. אבל הקרב היה איטי כ"כ שלא התאפקתי לעשות FF.
רנדי אורטון - בריי ווייאט - מה - זה - החרא - הזה?! בריי ווייאט מיצה את עצמו מבחינתי. העלילה דפוקה ברמות.
לסנר - גולדברג - זה היה קרב שהפתיע לטובה. בנו עלילה טובה, היה הרבה מתח. היימן בצד מביע רגשות עם פרצופים שהם פרייסלס. ממש אהבתי. קצר וקולע.
ביי ביי גולדברג.
2 הקרבות הבאים היו זוועה:
קרב הפסקת השירותים - אליפות הנשים של סמאק. אני מצטער, רוב הנשים של סמאק פשוט לא יודעות להתאבק ועושות בושות עם מלא בוצ'ים. ציפיתי להצטרפות של נשים כפי שהיו שמועות. חייבים לרענן את הרוסטר של Smackdown דחוף בנשים. היה אפשר לוותר על הקרב הזה.
טייקר - ריינס - תיהיו כנים עם עצמכם. אני לא ראיתי את כל הרסלמניות, אבל אני בטוח שזה אחד הקרבות מיין איבנט הכי גרועים בהיסטוריה של רסלמניה. טייקר היה צריך לפרוש מול לסנר ולגמור את זה יפה. ריינס חייב היל טרן או להיות בלואו קארד. הוא משעמם פילים כמתאבק יחיד. אין לו את זה על המיקרופון והיכולות שלו בזירה חלשות.
 

adireli

New member
דעות

ארוך מאוד
קרב הערב היה קרב הזוגות וזה לא היה 5 כוכבים, אבל ככה עושים קאמבק
נקודות אור נוספות: סטפני נופלת על שולחן
&nbsp
 

Diunim

New member
זמנים ללא תוצאות

קרב קרוזרווייט: 15:30
&nbsp
באטל רויאל: 14:11
&nbsp
אליפות בין יבשתית: 10:47
&nbsp
AJ מול שיין: 20:31
&nbsp
ג'ריקו-אוונס: 16:48
&nbsp
נשים של רו: 12:14
&nbsp
אליפות הזוגות: 11:00
&nbsp
זוגות מעורב: 9:39
&nbsp
טריפל אייץ'-רולינס: 25:20
&nbsp
בריי-רנדי: 10:13
&nbsp
אליפות אוניברסלית: 4:44
&nbsp
נשים סמאקדאון: 5:37
&nbsp
טייקר-ריינס: 22:57
 

oronm316

New member
בקשר למיין איבנט

פשוט אכזבה עצומה
&nbsp
אמנם הפרישה עצמה נעשתה מעולה ובאמת היה מרגש, אבל העובדה שזה היה דווקא נגד ריינס, בלי שום בניה איכותית מקדימה לזה ובלי טיפת רמז שמשהו כזה אמור לקרות.
מצד אחד אני מקווה שהוא לא באמת פרש כי זה צריך להיות עם בניה טובה יותר מול מתאבק שבאמת מגיע לו...
מצד שני טייקר באמת גמור ואני רוצה לזכור את זה שהייתי בקרב האחרון של טייקר
 

סלים וארזה

New member
מנהל

זו היתה ההכנה הכי טובה להיל טרן של רומן ריינס. הרי כבר הרבה זמן הוא אומר שהוא THE MAN ועכשיו יש לו הוכחה.
 

OZ M1

New member
דעות רסלמניה 33

ראיתי את כל האירוע. שוב 7 שעות רצוף של רסלינג שמאוד התיש. אז נתחיל:
פרישואו:
נוויל - אוסטין אריס: אני חושב שהקרב הזה עמד בציפיות בסך הכל אבל עדיין חבל שהיה בפרי שואו. יכל להיות קרב פותח בשקט של האירוע עצמו. נוויל לא מנוצח מאז אוקטובר ומעניין מי יצליח לנצח אותו ולקחת לו את האליפות כי ציפיתי דווקא שאוסטין אריס ינצח כאן.

הבאטל רויאל לזכרו של אנדרה: ברגעה שהראו את השחקן פוטבול הזה היה די ברור שמוז'ו ייקח ולפחות אני יכול לתת להם קרדיט על כך שהם די בנו אותו לקראת הזכיה. קרב מיותר שאין לו שום משמעות.

בארון קורבין - דין אמברוז על האליפות הביניבשתית: אני מבין שהייתם צריכים למלות פרישואו של שעתיים אבל למה דווקא לשים את הקרב על אליפות יוקרתית כמו הבניבשתית? קב נחמד סך הכל ונחמד שאמברוז ניצח ברסלמניה אבל לשים קרב על האליפות הביניבשתית בפרישואו זה לגמרי לא לעניין.

ועכשיו לארוע עצמו:

שיין מקמהן נגד AJ סטיילס: ידעתי ש - AJ מסוגל לסחוב את שיין לקרב טוב והוא לא אכזב גם הפעם. זה מדהים כמה ש - AJ מסוגל להוציא את היריב שלו גדול גם כשהוא מנצח קרב מעולה לפתיחה.

כריס ג'ריקו נגד קווין אוונס על אליפות ארה"ב: כאן דווקא התוצאה הייתה צפויה ואפילו ציפיתי לספוט שבו קווין אוונס ירים את ג'ריקו לפופ אפ פאוורבומב וג'ריקו יגיב עם קודברייקר אבלל עדיין סך הכל נתנו שואו ואחלה קרב.

ביילי נגד סשה בנקס נגד שארלוט נגד נייה ג'קס: עד שג'קס הודחה היה קרב לא רע בכלל ואהבתי את שיתוף הפעולה של השלוש נגדה. חבל לי רק שאחר כך ההדחות היו עלובות. אומנם אני דווקא בעד זה שביילי שמרה על התואר ולמרות שמגיע לשארלוט כבוד עצום על מה שהיא עשתה בקרב הזה (פשוט אטלטית ברמה הכי גבוהה) אני חושב שהיה נחמד אם היו נותנים לביילי וסשה כמה דקות ביחד. אבל כנראה שעדיף לתת את הזמן לפיטבול. קרב קצר מדי אבל דווקא היה נחמד לראות את ביילי מנצחת עם מאצ'ומן אלבו דרופ. סה"כ לא מאוכזב מהתוצאה אלא יותר מהדרך.

קרב סולם על אליפות הזוגות של רו: אין ספק שכאן הייתה הפתעת הערב. קרב טוב ומהנה וההארדיז, שקיבלו תגובות מדהימות נראים טוב. הופתעתי קצת לרעה שנתנו להם לזכות אבל כנראה עשו את זה בשביל הרגע ואני מאמין שהם יפסידו את התואר בקרוב לצמד צעיר יותר.

קרב זוגות מעורב ג'ון סינה וניקי בלה נגד מיז ומריס: ציפיתי שזה יהיה קצר ומוחץ. לפחות סופסוף סינה הציע נישואים לניקי וזה רגע יפה מאוד. שמח בשבילם!

טריפל אייץ' נגד סת' רולינס: קרב טוב! אומנם כמו שאמרו היה קצת איטי אבל קרב ממש טוב! טריפל אייץ' מצליח כל שנה להתעלות על עצמו עם הכניסה ובהחלט הייתה לו כניסה מרשימה עם האופנוע. סטפני זו תופעת טבע! כל שנה היא נראית יותר ויותר טוב! גם הכניסה של סת' הייתה לא פחות מרשימה והסיום היה חזק וכל הכבוד לסטפני על הבאמפ שהיא לקחה.

והנה הרגע המיותר של הערב: ההופעה של פיטבול ופלו - רידה. כל כך היו לתת את הזמן הזה לנשים של רו או לאמברוז-קורבין וגם לחסוך כסף על הדרך.

בריי וויאט נגד רנדי אורטון על אליפות ה - WWE: אני דווקא מאוד אהבתי את הפיוד הזה. בנייה ארוכה של פיוד זה משהו שכדאי להעריך בימים אלה אבל איזה קרב מעפן. די נמאס לי מבריי וויאט וכל הראסלקרפ שבא יחד איתו ואני דווקא שמח שלקחו ממנו את החגורה אבל קרב מעפן ותוצאה צפויה.

ברוק לסנר נגד ביל גולדברג על האליפות האניברסלית: קרב שדי הפתיע באיכותו. וכל הכבוד לגולדברג שככה הסכים לשתף פעולה עם זה. אומנם גם פה התוצאה הייתה צפויה אבל ת'כלס זה הקרב הכי טוב שלהם והם הוציאו מזה את המקסימום.

קרב על אליפות הנשים של סמאקדאון: גם כאן התוצאה הייתה ידוע ברגע שנעמי חזרה. לדעתי היה יותר מתאים אם היו שומרים את החזרה שלה עד הקרב וככה היא גם הייתה מקבלת יותר תגובות. כמה חבל לי על בקי לינץ'...

קרב ללא חוקים: רומן ריינס נגד אנדרטייקר: הקרב די הסריח אבל אם טייקר באמת רצה שרומן ריינס יסיים לו את הקריירה אז רצונו של אדם כבודו (במיוחד כשמדובר בטייקר) ואין לי תלונות על כך. כל הטקס של הורדת הכפפות, המעיל והכבוע והצבתם במרכז הזירה היה מאוד מרגש והיה לי קשה להישאר עם עיניים יבשות.

זהו, טייקר פורש. הדמות הכי גדולה שהייתה אי פעם ב - WWE אומרת שלום ותולה את המגפיים. מצד אחד אני שמח בשביל הבנאדם כי כבר באמת הוא לא יכל כבר לעשות יותר מדי ואולי סופסוף הוא באמת ייתן לגוף שלו להחלים מכל הפציעות שספג ויבלה יותר זמן עם המשפחה שלו (למרות שבילה איתם הרבה בשנים האחרונות). אבל מצד השני אני הייתי מארק שלו מאז שהתחלתי לצפות וכבר לפני 24 שנים שמהלכן סיפק רגעים וקרבות ענקיים שלא אשכח וזה בכל זאת חתיכת תקופה מהחיים שלי. תודה טייקר! על הקרבות, הרגעים ועל כך שלא משנה מה תמיד היית שם ונתת מעצמך את ה - 100% גם כשלא היה קל. מגיע לך את הכבוד שבעולם!
 

pufpuf

New member


עושה רושם שרסלמניה אכן עמדה בציפיות הנמוכות שהיו ממנה ולא הפתיעה לטובה מעבר למה שהיה צפוי.
&nbsp
אני מתכוון לצפות בקרב זוגות, אולי בקרב של סטיילס, אבל לא רואה משהו אחר שנשמע שווה צפייה.
המיין איבנט נשמע קטסטרופה. מאז ההפסד של ללסנר לא היה שום ערך להופעה של טייקר, וזה היה צריך פשוט להסתיים שם ולחסוך מאיתנו את כל מה שהיה איתו מאז.
&nbsp
אורטון אלוף שלא מעניין אף אחד בפעם המיליון בקרב שנשמע כמו רסלקראפ.
&nbsp
מקווה שעד שנה יהיה שינוי משמעותי במוצר ושרסלמניה תחזור להיות אירוע שמספק קרבות טובים והיסטוריים ולא ניסיון בכוח לייצר "רגעי רסלמניה"
 

Diunim

New member
שתי דעות לבינתיים


1) זה מעליב, משפיל ומגעיל ששני הקרבות האחרונים על התואר האוניברסלי (עם איזו מורשת שאמורה להיות לו) נמשכו בממוצע שתי דקות. מה אתם אומרים פה? תעבוד פחות מחמש דקות שלוש פעמים בשנה ותוכל להיות אלוף? אני מקווה שלסנר מפסיד את התואר הלילה כי ממש לא בא לי עוד פעם שהתואר יהיה חסר עד להופעה הבאה שלו.
&nbsp
2) ריינס-טייקר לא היה כזה נורא בעיניי, היה קרב די טוב. פשוט לא ממש כמו מיין איבנטים אחרים של רסלמניה, אבל בטח ובטח לא הגרוע מביניהם, ואם זה היה סתם קרב מידקארד או אפילו סתם קרב סטריק של טייקר לפני... נניח... שלוש שנים, אז זה לא היה נחשב לגרוע בכלל. למרות שריבונו של עולם- אני לא קונה את זה שטייקר, שקם מכל כך הרבה דברים בקריירה שלו (עזבו שהוא זקן כבר)- כמעט מתעלף מהסופרמן פאנץ' של ריינס! אגב, במהלך הקרב ריינס השתמש בערך בשלושה מהלכים. לטייקר יש יותר... הוא זה שסחב את הקרב (עם כמה שזה עצוב). הוא אפילו חטף מכות כיסא ונפל דרך שולחן בגילו. ואם כבר- למה עשו את זה נו הולדס בארד? היית מצפה לקצת יותר נשקים (טוב, לא נורא מדי). ועוד משהו- אם זה כבר הקרב האחרון, לא הגיע הזמן שאנשים- טריפל אייץ', רנדי אורטון, עכשיו ריינס... יקלטו שלא מרביצים לטייקר כשאתם על החבל?! הוא הופך את זה ללאסט רייד! אבל למרות חוסר הקידום של הפרישה של טייקר (למי זה שינה אחרי חוסר הקידום המזוויע של שבירת הסטריק), היה קרב די טוב.
&nbsp
אולי בפסח אצפה בכל האירוע, אבל בינתיים אני מתכנן לצפות גם בטריפל אייץ'-רולינס וזהו זה. ואולי בקרב הסולם אם יהיה לי זמן.
 

Diunim

New member
והדעה השלישית והאחרונה

טריפל אייץ'-רולינס: איזה קרב מדהים.
&nbsp
במשך שנתיים הם דיברו על הקרב הזה, והוא לא נעשה. והיה שווה לחכות, כי היה מדהים.
&nbsp
אמרו פה שהיה איטי. לא הרגשתי בכלל שהיה איטי. היה בדיוק כמו שצריך.
&nbsp
העבודה על הרגל- תענוג, סת' מוכר מעולה פה. זה בכלל מה שטוב כשהוא פייס, המכירה, כי היל פחות צריך למכור. עכשיו, אני רק אגיד שכשהוא עשה את הפאוורבומב מהטורנבאקל, והוא מכר את הרגל, אני חשבתי שהיה מגניב אם פתאום אחרי שטריפל אייץ' היה צוחק עליו, רולינס פתאום היה נותן לו פאוורבומב משום מקום והיה מראה שהוא סתם העמיד פנים ששוב כאבה לו הרגל.
&nbsp
והקרב פדיגרי בסוף- ענק! לגמרי!
&nbsp
זה היה צריך להיות המיין איבנט, ללא ספק. WWE, אתם כבר שלוש שנים מפספסים ונותנים פוש לחבר השילד הלא נכון! במקום לתת לאמברוז או לרולינס, נותנים לריינס. ממש לא.
&nbsp
טריפל אייץ' הוציא את הפרויקט שלו אובר ברסלמניה. התלמיד ניצח את המורה, ועוד עם הפדיגרי שלו. זה היה ענק.
 

keyfabeSH

New member
אם כבר אתה בוחר לראות רק 2 קרבות לך על..

איג'יי-שיין וקרב הזוגות, אפשר גם את טריפלH-סט. אבל שאר הקרבות באמת לא ממש טובים.
 

ninjastar

New member
איזה הפתעה...

שני הקרבות שהכי לא סבלתי שייכים לאורטון וטריפל-אייץ'.... ועוד נגד סת' ובריי... ממש הפתעה.
&nbsp
שנה הבאה הכוכבים שיקבלו פוש למניה הם: קורבין, ריינס, מוג'ו רולינס, סטרוומן, ובטח ביג קאס. במילים אחרות, כבר מעכשיו אפשר להגיד שמניה 34 זאת מניה גרועה.
 

Yonipac

New member
סיכום של תקופה

עברנו את זה.
אחת התקופות היותר מפוספסות והיותר לא מעניינות של לפני המניה חלפה.
זה היה פשוט גרוע מהרגע שזה התחיל, ואני ממש שמח שזה נגמר.
עכשיו אפשר להתכונן לדבר האמיתי: ראואפטרמניה.
מקווה שהם לא ינסו להכתיב את מה שיקרה שם בעצמם. ממש מקווה.
 

Katzomoto

New member
דעות רסלמניה מורחבות

נתחיל מהפרה שואו
אני מקווה שנוויל ואריס יצלחו ביחד להחיות את דיוויזית הקרוזרוויט ולהפוך אותה למשהו ששווה לעקוב אחריו, אבל אני לא אופטימי.

עד FASLANE, הבנייה של ברון סטרומן הייתה מושלמת, ובערך הדבר העקבי היחיד שהכותבים של רו הצליחו לעשות מאז הפיצול. ואז הוא הפסיד לריינס בפאסט ליין, ברח מאנדרטייקר ביום למחרת, ואתמול הפסיד את הבאטל רויאל ג'וברים. אם לא התכוונו לתת לו לנצח, הוא לא היה בכלל צריך להשתתף.

עד כמה התדרדר אמברוז. רק לפני ארבעה חודשים הוא היה במיין איבנט של TLC בקרב על אליפות העולם, לפני עשרה חודשים הוא היה הבחירה הראשונה של סמאקדאון בדראפט (לפני סינה, סטיילס, אורטון, ואייט..), ולפני שנה הוא זכה באליפות העולם והיה המתאבק הכי אובר בחברה. היום הוא אפילו לא בקארד הראשי של האירוע ויש 11 קרבות יותר חשובים משלו.
לא שאין לו חלק באשמה לזה, אבל פשוט מאכזב לראות איך סוס העבודה הכי גדול של החברה בשנתיים האחרונות, שלא נפצע אף פעם, עוד פעם מקבל F ענקי.

קארד ראשי
איי ג'יי סטיילס שוב הוכיח שהוא פשוט פנומנל. הקרב הזה היה הרבה יותר טוב ממה שהיתה לו זכות להיות. לא קרב מושלם ואפילו לא 4 כוכבים, אבל בהחלט קרב מהנה שנבנה בצורה טובה והצליח להתמודד בצורה טובה עם המגבלות של שיין. הדבר שהכי הפריע לי זה ששיין יצא מהסטיילס קלאש. זו הייתה ההתחלה של ערב שבו כל הפינשרים כבר לא שווים כלום.

ג'ריקו - אוונס - היה קרב טוב סך הכל, אבל נפגע קצת מהמיקום בקארד, שלא היה ראוי לפיוד הארוך השנה עם הבנייה הכי טובה. הבעיה שלי היא אותה בעיה שיש לי עם ג'ריקו כבר שנים. עד כמה שאני אוהב את הסגמנטים איתו, אני פשוט לא מצליח ליהנות משום קרב שלו.
האצבע של אוונס הייתה הכוכבת הגדולה של הקרב.

קרב הנשים של רו היה פחות טוב משנה שעברה, נגמר בצורה אנטי קליימטית והבנייה אליו הייתה נוראית. אני פשוט לא מצליח להבין למה לא השאירו את התואר אצל שארלוט עד רסלמניה ושמרו את הסטרייק שלה. זה היה הופך את הניצחון של ביילי לכל כך הרבה יותר חשוב.

ההופעה של ההארדיז הייתה הפתעה נעימה, אולי קצת פחות הפתעה למי שקרא את התוצאות של ה-PPV האחרון של ROH. בכל אופן הם גנבו את ההצגה, חבל שללא הברוקן גימיק.

סינה נגד מיז - היה צפוי, חבל שמיז גם הוצמד אבל ניחא, הבנאדם קיבל פופים של הוגאן ואני מצפה לדברים גדולים ממנו השנה.

עד כאן האירוע בהחלט היה סביר ויש אף יגידו שגם עלה על הציפיות. מכאן דברים החלו להתדרד.

HHH נגד רולינס - לא רע בכלל, בוקינג בהחלט ראוי, אבל 25 דקות זה יותר מדי ארוך לטעמי באירוע שגם ככה הוא ארוך מדי. הקהל כבר מאבד אנרגיה.

אורטון נגד בריי - הכל פה היה נוראי, הקרב, הבוקינג, הקהל שכבר היה מותש, אורטון. הקרב הזה היה ממש מיקרוקוסמוס של ה-WWE בחמש שנים האחרונות וראיה חותכת לעובדה שהם כושלים פעם אחר פעם לייצר כוכבים חדשים. בריי הגיע ב-2013 בתופים ובמחולות כהבטחה הבאה, סגנון אנדרטייקר מודרני רק עם פחות ראסלקראפ. אבל אז הוא הוקרב שנה אחר שנה על מזבח הפארט טיימרים ברסלמניה; סינה, טייקר, רוקי (לא ממש הוצמד אבל יצא לא טוב) והשנה אורטון. וזה אחרי שכבר הצליחו להחיות אותו השנה עם בנייה נכונה, זכייה בתואר וניצחונות בסרבייבר סרייס על ריינס, ועל סינה וסטיילס בחודשים האחרונים.
בקצב הנוכחי הוא גם יבנה לעצמו רצף כמו טייקר, רק הפוך.

גולדברג נגד לסנר - הפתעת הערב, קרב ראוי ששיחק ליתרונות של שניהם. הקהל התעורר ובסך הכל נהנתי. אני תוהה אם מישהו אי פעם יצא מהג'קהאמר של גולדברג לפני ברוק.

קרב הנשים של סמאקדאון - לא היה להן באמת זמן לעשות משהו משמעותי. ההחלטה להוריד מנעמי את התואר לפני חודש נראית מטופשת, גם אם הם לא היו בטוחים שתחזור בזמן.

טייקר נגד ריינס - בינוני מינוס, יותר טוב משלושת הקרבות האחרונים של טייקר במאניה, אבל זה לא אומר הרבה כי הם היו זוועה. אני אפילו לא מאשים את ריינס, טייקר כבר שנים גמור והיה צריך לפרוש כבר אחרי הקרב עם טריפל H, או עם פאנק, ואני שמח שמעכשיו מתפנות 25 דקות פנויות ברסלמניות הבאות למתאבקים שאשכרה נמצאים כל השנה.

גם הניצחון של ריינס היה יכול להראות הרבה יותר משמעותי אם טייקר לא היה מפסיד כבר לפני כמה שנים ברסלמניה לברוק, הפסד שכולו החלטת בוקינג נוראית. בהסתכלות בפרספקטיבה רחבה יותר, אפשר לראות את הרעה החולה הכי משמעותית בחברה, כל הרגעים הגדולים שמורים לפארט טיימרים שגם ככה לא זקוקים לזה.
ברוק מנצח את טייקר ברסלמניה 30 וקוטע לו את הרצף ההיסטורי במקום מישהו שאשכרה צריך את הניצחון הזה כדי לבסס עצמו בטופ גאי אמתי, כמו פאנק בשנה שלפני.
גולדברג מחסל את לסנר בסרבייבר סירייס במקום מתאבק צעיר שהיה יכול להקפיץ עצמו מדרגה, כמו אמברוז ברסלמניה לפני שנה.
לסנר מנצח את גולדברג במקום מתאבק שיכול היה לבסס את עצמו, כמו אוונס נגיד.
כמובן שכל השלושה האלה גם נשארים כמעט בלתי מנוצחים נגד כל שאר המתאבקים.
המעגל הזה הוא הסיבה שאף אחד לא באמת מצליח להיות היום אובר בחברה, חוץ מאותם פארט טיימרים, ולכן זאת הייתה בסופו של דבר ההחלטה הכי הגיונית לתת ללסנר, גולדברג וטייקר להיות הפנים של הרסלמניה הזאת, כי הם היחידים שהחברה דוחפת באופן עקבי.

בסך הכל היה אירוע סביר, הבוקינג היה טוב חוץ מהקרב של אורטון, אבל האורך מאוד פגע בו והיה חסר קרב אחד טוב מאוד בכדי להפוך את המאניה הזאת לטובה.
 

kendog keds

New member
לא כ"כ מבין אנשים בקטע הזה

נאלצתי לראות בחלקים את האירוע, רק עכשיו סיימתי.
יכול להיות שזה קשור לזה שדי נהניתי כי לא יצאתי חבוט ומוכה משבע שעות צפייה רצופות...
&nbsp
אבל איך אפשר לשפוט את האירוע מלקרוא את התוצאות? הרי זה רסלמניה, הקטע בה אף פעם לא היה התוצאה היבשה (חוץ מהניצחונות הגדולים של טוענים לכתר שמחכים לניצחון הגדול הראשון, אבל כזה לא היה הפעם) אלא איך שזה מרגיש בדרך. ואיך אנשים צולבים את האירוע מזה שלא היו קרבות גדולים... אני הרגשתי אווירה מיוחדת לאורך כל הדרך. הכניסות ובכלל ההפקה באמת באמת התעלתה על עצמה אפילו יחסית לרסלמניות קודמות, שהסטנדרט הוא כבר מאוד גבוה בפני עצמו.
&nbsp
הכניסה של ההארדיז הייתה רגע WTF לפנים, זה היה חסר ערך לחלוטין אם הייתי קורא את זה ואז רואה את זה.
ההצעה של סינה - האמת שראיתי את זה בא לפני כמה שבועות כח אם מתישהו הוא רצה להציע, צריך להיות די דוש כדי לא להציע אחרי פיוד שמבוסס על זה שאתה לא מציע... ועדיין, יש פה בן אדם שאנחנו מכירים 15 שנה כמעט בכל אספקט מהחיים שלו, משתף אותנו באחד הרגעים החשובים בחיים שלו (ככל שזה היה אמיתי), לדעתי זה יפה ומעניין.
&nbsp
הפרישה של טייקר - בדיוק אמרתי לאשתי שאני בטוח שבשנה הבאה מקסימום הוא פורש, וזה תפס אותי קצת לא מוכן, הקטע עם הכפפות והמעיל. ממש היה מרגש, הבן אדם הזה שיחק לי במוח מגיל 11 וליווה אותי ever since....
&nbsp
רסלמניה טובה מאוד מבחינתי עם הרבה רגעים יפים ורמת רסלינג לא רעה בכלל. נכון שמאכזב שלא היו קרבות ממש גדולים אבל הרמה הכללית הייתה טובה, כולם נראו מפוקסים (חוץ מטייקר ששכח שהמשולש הוא הכנעת חניקה ולא מעיכת-זרוע... או שסתם לא הצליח לו) והיו כמה קרבות טובים עד טובים פלוס.
&nbsp
בהחלט מוצר שעושה חשק לחכות ולראות איך תיראה הרסלמניה הבאה.
&nbsp
 

pufpuf

New member
אבל דווקא בדיוק ברסלמניה

היא האירוע הכי קל בעולם לשפוט לפי קריאת תוצאות, כי כבר כמה שנים שאין בכלל שום ערך לאיכות קרבות שבה. בגלל שרסלמניה הפכה להיות חסרת ערך מבחינת איכות קרבות וקארד, אז מה נשאר בערך חוץ מהתוצאה היבשה למי שכבר לא מתרגש מחזרות של האס בינס?
להתרגש מהתפאורה? להתרגש מהאווירה?
אפילו החזרה של ההארדיז שכנראה הייתה ההיילייט של האירוע, בתכלס הקרב עצמו היה לא משהו בכלל. אני יכול לראות את ה TLC מרסלמניה 17 7000 פעם והוא לא ימאס עלי, הקרב זוגות הזה לא נראה לי אי פעם יהיה לי איזשהו חשק לראות אותו שוב.
&nbsp
לפני כמה חודשים היה רסלינג קינגדום, הרסלמניה של יפן, אירוע בערך עם 4-5 קרבות של 4 כוכבים ומעלה (ויש כאלה שנתנו למיין איבנט 6 כוכבים!), אירוע כזה באמת אי אפשר לדרג בלי לראות! כי יש באמת מה לראות.
&nbsp
אבל רסלמניה? עם פיודים כל כך עבשים, מפגשים כל כך לא מעניינים וקרבות שהם החלק הכי שולי בכל העניין? מה יותר מתבקש מאשר לשפוט את זה מבלי לראות את זה בכלל.
&nbsp
שה WWE יחזרו ולוותר על "רסלמניה מומנטס" כפויים ומאולצים, ולחזור לרסלמניה מומנטס שנובעים מתוך הקרבות עצמם, יהיה אפשר באמת לחזור ולהנות מרסלמניה.
&nbsp
 

Diunim

New member
שיקצרו את האירוע ונדבר

כמה זה היה? שבע שעות? למי יש זמן להקדיש לזה?
&nbsp
אגב- ידעת שזה האירוע הראשון ששודר במשך יומיים שלמים? בחלקים מסוימים של ארצות הברית הוא שודר גם אחרי חצות...
&nbsp
אבל כן, אחרי מה ש-WWE עושים כל השנה, אני לא מאשים את מי שאומר שלא בא לו לצפות. אני מוכן להקדיש לזה קצת זמן, לצפות בדברים שאני רוצה ואפילו ליהנות קצת. אבל כשזאת רסלמניה... אני לא חושב שהשיח צריך להיות "לא בא לי לצפות", ואם זה השיח, אז WWE לא מעניינים מספיק.
&nbsp
אני ממליץ לצפות ברולינס-אייץ', וחוץ מזה בחירה שלך, ולא יהיה איזה משהו שלא תוכל לחיות בלעדיו.
 
למעלה