שרשור RAW לפני רסלמניה

Diunim

New member
אירועים חשובים


אנדרטייקר בבית הקברות.

ביילי יוצאת ומכינה את הקהל לקראת הבכורה שלה ברסלמניה. שארלוט יוצאת ויורדת עליה, ואומרת שהיא הדרך של סשה לחזור לתמונת האליפות. סשה יוצאת ואומרת שהיא תעשה מה שצריך כדי לזכות בתואר. נייה ג'קס יוצאת ויורדת על כולן. סשה תוקפת את שארלוט, ונייה תוקפת את ביילי.

ביילי וסשה בנקס ניצחו את שארלוט ונייה ג'קס אחרי שביילי הצמידה את שארלוט עם ביילי טו בלי. לאחר הקרב נייה נתנה לביילי סמואן דרופ והרימה את התואר.

סמי זיין מתראיין על הפיטורין של מיק פולי. הוא מכריז על כניסתו לבאטל רויאל על שם אנדרה. סטפני מסבירה לו שהוא צריך לעשות את זה בדרך שלה, ושמה אותו בקרב ללא פסילות מול קווין אוונס. אם הוא מפסיד, הוא מפוטר.

אוסטין אריס ניצח את נועם דר (ע' אלישה פוקס) אחרי לאסט צ'נסרי. נוויל פירשן.

אנדרטייקר הולך בבית הקברות.

סת' רולינס יוצא אל הזירה על קב וקורא לטריפל אייץ'. טריפל אייץ' יוצא ומזהיר את רולינס מלתקוף אותו, בטענה שהקרב יבוטל. הוא אומר לו לשבת ולהקשיב לתנאים אחרת הקרב יבוטל. החוזה אומר שרולינס מוותר על כל זכויותיו, וטריפל אייץ' ישמיד את מה שהוא יצר. הוא לא יוכל לתבוע אותו כשהוא יסיים לו את הקריירה. טריפל אייץ' מצדיק את ההצטרפות של רולינס לאות'וריטי. טריפל אייץ' חותם על החוזה, ואומר שחבל שרולינס יחמיץ את רסלמניה, אבל אם הוא חותם, הוא לא יצא משם. רולינס אומר שהפציעה שלו נתנה לו פרספקטיבה. רולינס אומר שהוא יחזור להיות מה שהיה לפני טריפל אייץ', וחותם על החוזה. טריפל אייץ' תוקף את רולינס, שמנסה לתת לו פדיגרי, אבל טריפל אייץ' פוגע בו. רולינס מונע ממנו לתת לו פדיגרי ומחטיף לו עם הקב. טריפל אייץ' בורח.

אתגר זריקה מעל החבל: ביג שואו זורק את ג'ינדר מהאל מעל החבל, את בו דאלאס, ואת השיינינג סטארס, לפני שגולדאסט, קורטיס אקסל ו-R טרות' רצים לתקוף אותו. מהאל, דאלאס והשיינינג סטארס עוזרים להם להדיח אותו. ביג שואו מתעצבן ותוקף את כולם חוץ מגולדן טרות' שבורחים. ברון סטרומן יוצא ואומר שהוא יכול לכסח את ביג שואו, אבל הוא עושה את זה בתנאים שלו, אז הוא יחכה לרסלמניה.

הקלאב יורדים על אנזו וקאס.

אנדרטייקר חופר קבר.

פיטבול יהיה ברסלמניה.

רומן ריינס אומר שהוא אדם מבוגר ולא מאמין במתים. הוא יסביר לעולם מה הוא יעשה לאנדרטייקר אחר כך.

הניו דיי עושים פארודיה על ריצת המדרגות של רוקי. למרות שביג אי אוכל בוטי אוז, הוא עדיין משיג את השניים האחרים.

שיימוס וסזארו מתראיינים, סזארו אומר שבשנה שעברה הוא החמיץ את רסלמניה. הקלאב תוקפים אותם עם סולם.

נוויל ניצח את ג'ק גלאגר עם רינגס אוף סאטורן. אריס יוצא ושואל את הניו דיי מי הם חושבים שינצח ברסלמניה. הם מעודדים אותו.

לקרב הזוגות המעורב, הכרוז האורח יהיה אל רוקר.

רומן ריינס נכנס ומסביר על הקרב מול טייקר. בפילדלפיה הוא זכה בראמבל, ואז הוא נלחם פעמיים במיין איבנט ברסלמניה. הרגע הגדול בקריירה שלו יהיה להוריד את טייקר ברסלמניה. עכשיו הזירה היא החצר שלו. אנדרטייקר מופיע וחושף את החצר של ריינס: בית הקברות. הוא מראה קבר חדש עם השם של ריינס. לאחר מכן הוא מופיע בזירה ומסביר שריינס ינוח על משכבו בשלום.

אנזו וקאס יוצאים לדבר על רסלמניה, הקלאב תוקפים אותם וסזארו ושיימוס גם באים. הם תוקפים אחד את השני עם סולם, והקלאב מנצחים.

קווין אוונס אומר שהיה טיפש כשהעריץ את ג'ריקו. הוא לוקח את תואר ארה"ב.

קרב ללא פסילות: סמי זיין ניצח את קווין אוונס אחרי רול אפ, כשג'ריקו מנע מג'ו להתערב. לאחר הקרב ג'ריקו תקף את אוונס והכניס אותו לרשימה.

פול היימן יוצא לזירה עם לסנר ומציג אותו. הוא טוען שלסנר הוא החייה. הוא אומר שלסנר לא מפחד מהספיר, ושהוא יחסל את גולדברג סופית ברסלמניה. גולדברג יוצא ומאתגר את לסנר לקרב. לסנר יוצא מהזירה וגולדברג נותן לו ספיר.
 

kendog keds

New member
לא שכחת משהו חשוב?

פול היימן אומר על גולדברג קדיש בעברית
 

kendog keds

New member
אני מניח שכן

הוא אוהב לדחוף שטיקים שקשורים ליהדות שלו בהרבה פרומואים. לא נראה לי שיש איזה כותב עקבי שטורח להגיד לו לעשות את זה
 
למעלה