שרשור סמאקדאון לפני רסלמניה

Diunim

New member
אירועים חשובים


דניאל בריאן מכין את הקהל לרסלמניה ומארח את חתימת החוזה בין שיין מקמהן ו-AJ סטיילס. שיין אומר שכשהוא קיבל את סמאקדאון, הוא ובריאן רצו להפוך אותה לארץ ההזדמנויות ולכן הם נתנו את ההזדמנות ל-AJ, שהוא פנומנאלי. האגו עלה לו בתואר, והוא החליט לתקוף את שיין כדי להיכנס לרסלמניה. AJ צריך לעבוד קשה כדי לנצח אותו. AJ אומר שהפעם זה לא יהיה קרב ללא חוקים אלא קרב רגיל, שיין בקושי נלחם בקרבות האלה ובטח לא יצליח לנצח את AJ. הוא חותם על החוזה. AJ מסרב ללחיצת יד עם שיין.

כרמלה ובקי לינץ' נלחמו ללא תוצאה, כשאלכסה בליס ומיקי ג'יימס, שפרשנו, נכנסו אל הזירה והתחילה קטטה. מיקי ג'יימס ניצחה בקטטה.

לאחר הפרסומות, מתברר שהקרב הפך לקרב זוגות, ואלכסה בליס וכרמלה ניצחו את בקי לינץ' ומיקי ג'יימס אחרי התערבות של נטליה (שפרשנה) והצמדה של כרמלה על בקי. לאחר הקרב הן נלחמו, ונעמי יצאה לתקוף אותן. היא מכריזה שהיא נכנסת לקרב ביום ראשון.

בריזאנגו מבקשים מבריאן מקום ברסלמניה, הוא מכניס אותם לבאטל רויאל.

המיז ומאריס מארחים מיז TV ומראים קטע המשך למעללי ניקי וסינה משבוע שעבר. בקטע ניקי רוצה להתחתן עם ג'ון, שמסרב. הם אומרים שהם ינצחו ברסלמניה. סינה וניקי יוצאים, וסינה אומר שהקטע מצחיק. הוא קורא למיז ולמאריס שקרנים. הוא יורד על מאריס ואומר שמיז משתמש בה כדי להיות בטוטאל דיווס. סינה וניקי ינצחו, וסינה קורא למיז ולמאריס "השיט קאפל", ואומר שמיז הוא כוסית. מיז רוצה לתקוף אותו אבל מאריס עוצרת אותו.

מוג'ו ראולי, אמריקן אלפא וסלייטריינו ניצחו את דולף זיגלר, האוסוז ובריזאנגו לאחר שראולי הצמיד את בריז עם פורארם בריצה.

לוק הארפר אומר שהוא לא צריך את בריי ווייאט ושבריי צריך לברוח.

בריי ווייאט ניצח את לוק הארפר אחרי סיסטר אביגייל. לאחר הקרב, רנדי אורטון מופיע על המסך בחווה השרופה, ואומר שהוא ינצח את בריי.
 
למעלה