קרבות ברסלמניה - לא הגזמנו?

Nurd4Life

New member
קרבות ברסלמניה - לא הגזמנו?

נכון לרגע זה, הוכרזו על 12 קרבות לרסלמניה. ברו הקרוב יוכרז הקרב בין טריפל אייץ' לסת רולינס, מה שיעלה את מכסת הקרבות ל-13.
בתוך זה יש 2 קרבות אליפות עולם, שלושה קרבות פרופיל גבוה מאוד (ריינס-אנדרטייקר, האנטר-רולינס ושיין-אייג'יי), שני קרבות פרופיל בינוני שזכו להרבה מאוד בנייה (סינה מיז זוגות מעורב וג'ריקו נגד אואנס) ובנוסף 5 קרבות אליפויות משנה (ביניבשתי, זוגות, קרוזרווייט ופעמיים נשים). אה, ויש גם באטל רויאל.
אז השאלה היא - האם זה לא יותר מדי? ידוע שיש רצון להכניס כמה שיותר אנשים מהרוסטר ברסלמניה, מה שגרם בעבר למקרים של ריבוי קרבות מרובי משתתפים (ברסלמניה 16 לזכרוני לא היה קרב יחידים אחד) אבל האם כשאתה מתאבק בפרישואו שעתיים לפני האירוע מול אצטדיון רבע מלא - זה עדיין נחשב שהיית חלק מרסלמניה?
רסלמניה האחרונה לדעתי היה דוגמה טובה של רסלמניה ארוכה מדי. האירוע עצמו היה כחמש שעות, עם פרישואו של שעתיים שכלל לא מעט מהקרבות שפורסמו לרסלמניה עצמה. אני זוכר שהיינו במפגש רסלמניה ואנשים כבר צפו במיין איבנט בחוסר סבלנות מובהק. אמנם זה היה קרב גרוע ולא מעניין, אבל גם עצם העובדה שאנשים ישבו שש שעות באותו מקום וצרכו את אותו תוכן השפיע על כך.
אז נחשו מה? למרות שזה היה ארוך בטירוף - האירוע כלל רק 12 קרבות, כשאחד מהם היה בכלל קרב לא מוכרז ולא אמיתי (רוק נגד רואן). השנה יש אפילו יותר.
מה אתם חושבים, ה-WWE מגזימים או שכל המרבה הרי זה משובח?
 

dannygoosh

New member
הם מגזימים בכל דבר

גם כמות ה-PPV מגוחכת. אני זוכר איזו ציפייה ובנייה הצליחו לעשות לרסלמניה בתקופה שהראמבל היה האירוע האחרון לפני. היום מילא שיש את הצ'יימבר, שיכול לפעמים לערבב את הקלפים, אבל דחפו גם את פאסטליין, ה-PPV המיותר בתבל.
&nbsp
אני חושב שכתבתי את זה כבר פעם, אני בטוח שאגיד את זה גם השנה:
לא בכל חודש צריך PPV, ולא בכל שנה צריך רסלמניה.
&nbsp
לשאלתך: בשביל אירוע של 4-5 שעות, 13 קרבות נשמע הרבה, במיוחד כשחלק גדול מהאירוע זה גם השואו, הכניסות, הופעות, סגמנטים ועוד. אבל סביר להניח שלפחות אחד מהקרבות (חוץ מלסנר-גולדברג) יהיה קצר במיוחד. להגיד לך תכלס? לפעמים זה ממש מבאס כשיש לך קרב ממש קצר, אבל באירוע כזה - זה כנראה מתבקש.
אני מניח שפשוט הרצון שציינת, להכניס כמה שיותר מהרוסטר לקארד, מתעלה כאן על "חוויית הלקוח". לא חושב שזה כל כך נורא.
 

pufpuf

New member
הגזימו

גם הרסלמניות הותיקות הן עם מספר כזה של קרבות ורובן לא ממש עומד במבחן הזמן.
רסלמניה של שנה שעברה הייתה אירוע בלתי נסבל ואפשרי לצפייה וכנראה גם השנה זה הולך להיות ככה.
&nbsp
באידיאל יש ברסלמניה 8-9 קרבות שרובם קרבות משמעותיים של פיודים גדולים ואם רוצים לדחוף את כל הרוסטר תמיד אפשר להוסיף איזה באטל רויאל לסגור את הפינה הזאת.
 

Diunim

New member
בוא'נה מקמהן הגזמת

קודם כל- מגזימים, בטח... צריך סדר עדיפויות ברור, הבאטל רויאל הוא מקום מעולה להכניס את כל ה"עודפים". אגב, קצת בעייתי שבשלושה מהקרבות הגדולים, המתאבקים הם אורטון, ריינס, בריי (לא המתאבקים הכי טובים), אנדרטייקר, גולדברג ולסנר (שלושה שהם בקושי פעילים).

ושיין, כמובן.

והעובדה ששתי תארי הנשים מוגנים. ואני עוד חששתי שגם תואר הזוגות של סמאקדאון יוגן...

אגב, בנוגע לזה שאתם מתעייפים במשך שש שעות, אולי עדיף פשוט לא לצפות בפרישואו של שעתיים? ממילא אין שם משהו חשוב, לא זכור לי קרב משמעותי מהפרישואו, אפשר תמיד שמי שרוצה ישלים אחר כך, ובכלל, רסלמניה של ארבע שעות (ושמונה קרבות, אם אני לא טועה) תמיד יכולה להיות טובה יותר. למזלכם אתם לא הקהל שם, אתם לא צריכים לסבול את המתאבקים שש שעות...
 

קופיני1

New member
עיקר ההגזמה היא

בפרי שואו. שעה של אירוע מקדים זה סביר. שעתיים זה סיוט. אני זוכר שנכחתי ברסלמניה 27, עם אחי שהוא גם אוהד היאבקות, אשתי ואבא שלי(שלא ממש אוהדי רסלינג). חמש שעות בשבילם היה ארוך מדי ושנה שעברה צחקנו ואמרנו להם שאם זה היה השנה,הם היו סובלים שש שעות. שנה שעברה דחפו לא פחות משלושה קרבות לפרי שואו ואני מניח שגם השנה.ישאירו עשרה קרבות לאירוע עצמו(שלדעתי זה סביר. אחד הדברים שעצבנו אותי ברסלמניה 27, הוא שהיו רק שמונה קרבות באירוע עצמו, שאחד ממנו היה שנייה וחצי ועוד אחד היה חרא עם סנוקי וויקי גררו). את הפרי שואו הייתי מקצר לשעה. שם שם שני קרבות מקסימום, לא ארוכים מדי ואת אלה שהורדתי מכניס לבאטל רויאל.
 

קופיני1

New member
וכמובן שאת האירוע עצמו מחזיקים במסגרת של ארבע שעות גג

צריך לשמור על הקהל חם.
 

Aberforth

New member
זה לא 4 שעות של אירוע.

זה שעתיים של המתנה, שעתיים פרי שואו, ואז 4 שעות מניה. הקהל יגיע למיין אבנט סחוט כמו לימון. וזה בלי שחישבתי את הג'ט לג, אקססים, HOF ושאר הפעילויות שאנשים עושים בעיר כתיירים.
 
היכונו לאירוע של 8 שעות, maaaaaaaaaaan!

כשכמובן שאוונס-ג'ריקו יקבלו 7 דקות, הקרוזוויט יקבלו 3 דקות וקרב הנשים של סמאק בקושי 5 דקות.

חייבים זמן של חצי שעה לכניסה של טייקר, עוד 20 דקות לתחרות מבטים בין גולדברג ללסנר (הקרב עצמו יהיה 20 שניות, אבל המבטים והכל יגרמו לו להיות 20 דקות).

רסלמניה זה האירוע הכי גדול שלהם. לדעתי 10 קרבות זה מספיק.
מה שיש השנה, זה הרבה קרבות של 1 על 1, בניגוד לשנים קודמות. אין השנה קרב סולם מרובה משתתפים למשל. בדיוק כמו שאמרת.

זה גרם לאינפלציה של קרבות.
ומתוך כל הקרבות - יש אולי 3 שממש בא לי לראות. כל השאר אסתפק בתקציר.
 

iRoNBaLLz

New member
זאת לא רק הכמות, זאת גם האיכות

עריכה קטנה - שמתי לב שלפי האתר של הWWE, קרב הנשים של סמאקדאון, הבטאל רויאל, ולצערי הרב מאוד, גם אליפות הקרוזרוויט, יהיו קרבות הקיקאוף של האירוע.
&nbsp
כי אם נסתכל על הקארד, רוב הקרבות, קרבות האליפות, הקרבות שצוינו כפרופיל גבוה ופרופיל בינוני - גבוה, כמעט כולם נשמעים רע ועם בנייה רעה.
כמעט ובטוח שהקרבות של טייקר, אייץ ושיין, לא יימשכו 10 דקות אלא הרבה יותר.
קרבות האליפות עוד יכולים להיות קצרים איכשהו, אבל הפרופיל גבוה ישאבו הרבה זמן.
הקרב של אוונס וג'ריקו, שהוא כנראה הקרב עם הבנייה והסיפור הכי טובים במניה השנה, יכול בקלות להסתיים ב7-8 דקות, כשאם היו הולכים על איכות במניה הזאת, וזה אחד הקרבות עם פוטנציאל של 4 כוכבים, היה יכול לקבל גם 25-30 דקות.
וזה בעצם הסיפור של המניה השנה - ריבוי קרבות, כשהם גם על הנייר לא מעניינים מספיק וככל הנראה לא יהיו טובים מספיק. ואם לה יהיו הפתעות, אנחנו נקבל את אחת המניות הארוכות, האיטיות וחסרות האיכות שהיו אי פעם.
וכשהקרוזרווייט בקיקאוף, יש מעט מאוד קרבות שיכולים לספק את הסחורה במניה עצמה, ואני מתקשה לראות את אותם הקרבות מקבלים זמן ראוי...
 

שי מילר

New member
מנהל
בחיי

שבדיוק על זה חשבתי בזמן שהכנתי את שרשור ההימורים
אמרתי לעצמי שרוצה להכין הרבה הימורים ובסוף נכנס 12 די בקלות בלי להכניס כלום מהפרי שואו.
הגזימו לגמרי והולך להיות אירוע ארוך כמו הגלות, מקווה לפחות שלא נתחרפן ממנו.
 
למעלה