שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


AJ סטיילס מתעמת עם בריאן שאומר שהוא היה רוצה לפטר אותו, אבל שיין רוצה לגמור את הסיפור ברסלמניה. שיין בדרך, ו-AJ רומז שהוא שוב יתקוף אותו.

AJ יוצא החוצה ואומר שאחרי כל מה ששיין העביר אותו, הוא שמח שהוא הצליח להעביר את שיין דרך משהו, חלון של מכונית. הוא אומר ששיין רוצה להיות איתו בזירה כי הוא יודע שהוא סמאקדאון, ומתרברב על איך שהוא תקף את הבוס ועדיין קיבל קרב ברסלמניה. הוא מזהיר אותו.

דניאל בריאן מזהיר את שיין מ-AJ בטלפון. ברון קורבין מגיע ושואל לגבי הקרב שלו מול אמברוז ברסלמניה. בריאן קובע לו קרב מול אורטון.

אליפות הזוגות: האוסוז ניצחו את אמריקן אלפא אחרי סופרקיק מג'יי לג'ורדן.

לוק הארפר מבטיח להשמיד את בריי בשבוע הבא.

מיז ומאריס עשו פארודיה על TOTAL BELLAS.

רנדי אורטון ניצח את ברון קורבין אחרי שדין אמברוז הגיע על מלגזה, מה שנתן לאורטון לבצע RKO. לאחר הקרב אמברוז קיבל את האתגר של קורבין ונתן לו דירטי דידז.

רנדי אורטון מתראיין על האירועים האחרונים, האורות מתחילים להבהב. אורטון הוקף בידי אנשים במסכות כבשים והם תקפו אותו. בריי הגיע ואמר שאורטון הפך את החולשה הגדולה ביותר לכוח הגדול שלו. בריי אומר שהוא חזק יותר מאי פעם.

פאנדאנגו יוצא עם טיילר בריז שלבוש כמו ניקי בלה. הוא יורד על ג'ון סינה ואומר שהוא יחשוף אותו כמתאבק רע אחרי שהוא נחשף כחבר גרוע. סינה וניקי יוצאים, ניקי מכסחת את טיילר וסינה מנצח את פאנדאנגו אחרי STF.

כרמלה ניצחה את בקי לינץ' בפסילה אחרי שנטליה, שפרשנה, תקפה אותה. מיקי ג'יימס רצה לתקוף את נטליה ואלכסה בליס יצאה וחטפה. בקי ניסתה לתקוף את כרמלה שהשתמשה באלסוורת' כמגן. בסוף הברול אלכסה עמדה מנצחת.

המיז ומאריס ממשיכים לעשות פארודיה על סינה וניקי, כולל פארודיה על הצעת נישואין.

AJ סטיילס רואה מכונית... של סלייטריינו.

שיין מקמהן יוצא אל הזירה ומדבר על הקרב שלו. הוא אומר שעכשיו הוא מחפש את AJ. AJ יוצא ומסביר שהוא פשוט כעס על אובדן המיין איבנט. הוא רוצה להתנצל. ברגע שהוא נכנס לזירה, שיין תוקף אותו. הם מתחילים ברול שמסתיים בליפ אוף פייט של שיין דרך שולחן השדרנים.
 
למעלה