שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


דניאל בריאן מדבר בטלפון ואומר שהלילה יהיה מיז TV מיוחד. AJ נכנס וצועק שהוא רוצה את שיין. בריאן אומר לו להירגע כי שיין עוד לא פה. AJ רוצה לצאת ולדבר על משהו.

AJ יוצא מול הקהל, ואומר שהוא היה צריך להיות במיין איבנט של רסלמניה. הוא לא קיבל את הקרב החוזר שלו, אורטון צריך להיעצר על מה שהוא עשה לבית של בריי, ובכלל ל-AJ הייתה השנה הכי טובה. אין לו קרב ברסלמניה. הוא קורא לבריאן בובה של שיין ואומר שהוא ידבר הלילה עם שיין על הקריירה שלו, אם בכלל יש לו אחת.

בקי לינץ' ניצחה את נטליה אחרי ארמבר. לאחר הקרב כרמלה תקפה את שתיהן. בריאיון לאחר מכן, כרמלה אמרה שהיא האלופה הבאה.

מיז מציג את האורחים שלו במיז TV... הוא ומאריס. הם אומרים שסינה וניקי אוהבים את עצמם יותר מדי, ומאריס אומרת שניקי מנעה ממנה להופיע בטוטאל דיווס. בנוסף, היא אומרת שניקי משתמשת בסינה כדי להשיג מעמד. מאריס קוראת לניקי כלבה שקרנית. סינה וניקי יוצאים ומיז ומאריס בורחים מהזירה. ניקי אומרת שאם היא כזאת מרושעת, איך מאריס עדיין עובדת? ניקי אומרת שמאריס סתם עומדת ומחזיקה ידיים עם מיז. היא רוצה קרב. מיז אומר שאין להם שום דבר להוכיח והולך. בריאן יוצא ואומר שהתכנית בכלל לא הייתה מיוחדת. בריאן אומר שמיז גורם לו לרצות להרביץ לו, אבל מכיוון שהוא לא יכול, הוא קובע סינה/ניקי מול מיז/מאריס.

מיקי ג'יימס ניצחה את אלכסה בליס אחרי מיק קיק.

שיין מגיע, ו-AJ תוקף אותו. הוא זורק אותו דרך חלון מכונית.

האוסוז וקורט הוקינס אומרים ל-AJ שהוא עומד להיות מפוטר על מה שהוא עשה. בריאן מגיע, אומר שהוא איבד את כל הכבוד ל-AJ ומפטר אותו.

מוג'ו ראולי ניצח את דולף זיגלר בספירת חוץ.

נוויל נותן פרומו.

רנדי אורטון אומר שהוא חיכה חודשים לחסל את בריי. הוא שמע את הצרחות של אביגיל, ועכשיו בריי לבד והוא יהיה לבד ברסלמניה. בריי מופיע על המסך, כורע על החצץ שנשאר מהבית שלו. הוא אומר שהוא נטבל באפר של אביגיל, ותפקידו הוא לטהר את כל החוטאים. הוא מכסה את עצמו באפר ואומר לרנדי TO FOLLOW THE BUZZARDS.

ברון קורבין מציע קרב מול אמברוז ברסלמניה.

האוסוז ניצחו את אמריקן אלפא עם סופרקיק לג'ורדן.

שיין יוצא החוצה ואומר של-AJ יש עכשיו יריב ברסלמניה.
 

rkoron

New member


הפרומואים של בריי וואייט כל כך מאוסים ומשעממים.
הבנו את הקטע האפל הזה כבר לפני שנתיים.
תוכנית לא משהו...כמו שדיווחו לפני חודשיים, קרב זוגות מעורב ושיין נגד סטיילס במאניה..שום הפתעה.
 
למעלה