שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


ברוק לסנר ופול היימן יוצאים החוצה. היימן מדבר על איך שלסנר נתן לגולדברג F5. הוא אומר שזה העתיד ברסלמניה, וגולדברג לא פה הערב. בשבוע שעבר הוא הצליח לעשות את מה שהוא לא הצליח לפני כן- F5 לגולדברג. והוא מביא את השורה לקראת הקרב: Down Goes Goldberg.

סטפני אומרת לפולי להחליט על מתאבק אחד שיפוטר הערב.

סשה בנקס (ע' ביילי) ניצחה את דיינה ברוק (ע' שארלוט) אחרי רול אפ וטייטס. לאחר הקרב, שארלוט צרחה על דיינה והחליטה להיפרד ממנה, אז דיינה תקפה אותה.

מחר ב-205 לייב, אקירה טוזאווה, בריאן קנדריק, טוני ניס, TJ פרקינס ואוסטין אריס ילחמו והמנצח ילחם מול נוויל ברסלמניה.

בריאן קנדריק וטוני ניס ניצחו את אקירה טוזאווה ו-TJ פרקינס אחרי שניס זרק את פרקינס אל טוזאווה ונתן לו רול אפ.

קווין אוונס מדבר על הבגידה בג'ריקו ומסביר שג'ריקו תמיד רצה להתקרב לאלוף. הוא אומר שהוא בגד בג'ריקו לפני שזה יבגוד בו ושהוא ייקח לו את התואר. הלילה הוא ילמד אותו ואת סמי זיין לקח.

סמי זיין וכריס ג'ריקו ניצחו בפסילה את קווין אוונס וסמואה ג'ו אחרי שאוונס וג'ו תקפו לסמי זיין את הברך. לאחר הקרב ג'ו נעל את זיין בקוקינה קלאץ' וג'ריקו תקף את אוונס. ג'ו תקף את ג'ריקו ואוונס נתן לו פופ-אפ פאוורבומב.

סטפני מציעה לפולי לפטר את סמי זיין. פולי מסרב. נייה ג'קס אומרת שהיא פצעה את סשה וסשה רק הצמידה אותה. סטפני נותנת לה קרב מול ביילי. פולי יוצא, ופוגש את ג'ינדר שאומר שהוא כישרון מיין איבנט. פולי קובע לו קרב מול ריינס.

הניו דיי מארחים מאחורי הקלעים את "ניו דיי טוקס". האורח הראשון שלהם הוא ביג שואו, שיהיה בבאטל רויאל לזכר אנדרה הענק. טייטוס או'ניל קוטע אותם ודוחף את ביג שואו.

המנצחים מקבלים קרב על תארי הזוגות: אנזו וקאס נלחמו מול שיימוס וסזארו עד שהקלאב תקפו את שניהם. לאחר הקרב הם נתנו לסזארו מג'יק קילר.

פולי רוצה לפטר את הקלאב, אבל קובע להם בסוף קרב מול שני הצמדים ברסלמניה.

רומן ריינס ניצח את ג'ינדר מהאל אחרי סופרמן פאנץ'. במהלך הקרב נשמע הגונג של אנדרטייקר. לאחר קרב, ריינס אמר שהוא לא צוחק וקרא לטייקר. שון מייקלס יוצא. הוא אומר שאסור לריינס להיות לא מרוכז. ריינס אומר שאנדרטייקר לא מוכן אליו. שון אומר שהוא בא לעזור לריינס, אבל ריינס אומר שטייקר הפריש את מייקלס, והוא יהיה זה שיפריש את טייקר. הוא עומד לצאת, אבל ברון סטרומן נותן לו שולדר בלוק.

אוסטין אריס ניצח את אריה דאבורי אחרי ספינינג פורארם.

ביג שואו ניצח את טייטוס או'ניל עם צ'וקסלאם.

סשה אומרת לביילי לא להקשיב לאלו שאומרים שהיא לא מתאימה לאליפות.

ג'ריקו אומר שבעוד שבוע יהיה היילייט ריל עם קווין אוונס. הוא מוסיף את המראיין לרשימה.

ביילי ניצחה את נייה ג'קס בפסילה אחרי שנייה לא הפסיקה לתקוף את ביילי. לאחר הקרב היא שלחה אותה אל מחסום האבטחה.

בשבוע הבא, ריינס ילחם מול סטרומן.

סטפני אומרת לפולי להחליט את מי הוא מפטר. פולי מחליט לפטר אותה! סטפני אומרת שזה לא בסמכותו, ופולי אומר שהיא שיקרה לו כשאמרה שהיא לא פועלת בשם טריפל אייץ'. טריפל אייץ' יוצא ויורד עליו. טריפל אייץ' אומר שהוא יכול לפטר את דיואי פולי ולמנוע מנואל פולי להפוך למתאבקת. פולי נותן לטריפל אייץ' מנדיבל קלו! סטפני נותנת לו מכה מתחת למפשעה. סת' רולינס יוצא ותוקף את טריפל אייץ' עם קביים. טריפל אייץ' תוקף לו את הברך ונועל פיג'ר פור.
 

dannygoosh

New member
וואו

הכל נשמע גרוע ומשעמם לחלוטין.. זה באמת סוג של שיא.
&nbsp
דוחפים את שון מייקלס כדי לנסות לגרום לאוהדים להתעניין בריינס-טייקר, וזה עדיין נשמע זוועה.
&nbsp
כמה שנים וכמה פעמים אפשר לדחוף את אוונס נגד זיין?? הם שניהם מאוד מוכשרים והכל, אבל זה מרגיש כאילו אוונס הוא הווינר, שזכה באליפות NXT, עלה מהר לרוסטר הראשי, זכה באליפות הראשית והתקדם המון, בעוד שסמי זיין הוא האפס שלא מפסיק להציק לו ולרדוף אחריו כבר איזה שנתיים... וזה גם אף פעם לא נגמר באיזה פיוד היסטרי וקרב ענק בין השניים, אלא תמיד כחלק מה"מסביב" ומפיודים אחרים. פשוט לא מבין את זה.
&nbsp
גם כל הריבים הללו בהנהלה, בין פולי לסטפני ל-HHH נשמע כמו בלאגן שלם משעמם וגרוע במיוחד, שאני מקווה שלפחות יוביל לקרב של רולינס-טריפל אייץ' ולא לקרב של רולינס ופולי נגד טריפל אייץ' וסטפני.
&nbsp
צריך להתאמץ כדי לגרום לרסלמניה להישמע כל-כך גרועה ומיותרת. אז, כל הכבוד...אני מניח...
 

Diunim

New member
אז ככה

א) רק מקריאה זה נשמע מפגר ומשעמם... ג'ינדר מהאל? וטייטוס או'ניל? בחייאת? וניו דיי זה ממש ללחוץ.

ב) אוונס וזיין יכולים להילחם כמה שהם רוצים מבחינתי, זה תמיד יוצא קרבות מעולים. כמובן שה-WWE לא יודעים לסיים את זה...

ג) שמעתי תשבוחות על הסגמנט המסיים, אבל כן, נראה לי שדי ברור שרולינס יהיה מול טריפל אייץ' ולא יהיו תוספות.
 

AMEOBI

New member
דעה מקריאה

גאה בעצמי שהפסקתי לראות את החרא הזה...מיותר לגמרי.
 
דעות קצרות

בRAW הזה היו 2 סגמנטים טובים, שבלטו במיוחד.
כן, שון מייקלס היה באחד מהם והאנטר היה בשני.
DX FOR LIFE!!!!

רומן הראה ניצוצות של היל שחצן שבטוח בעצמו אל מול המתאבק הותיק ולמוד הקרבות שון מייקלס. לא ברור לי למה היו חייבים להביא את שון דווקא בשביל הפיוד מול טייקר, אבל אני לא מתלונן על הופעה של שון מייקלס.

ואז בא ברון ופשוט דרס את רומן! איזה אימפקט היה לזה! רומן עשה אחלה עבודה של מכירה, או שהוא פשוט באמת התעופף לו שם.

והסגמנט הראשי. כל הקטע עם פולי וסטפני שנמרח על כל התכנית, 3 שבועות לפני רסלמניה (כשאף אחד משניהם לא מתוכנן להופיע באירוע כרגע) היה שווה רק בשביל הסיום.
סוף כל סוף סת מקבל פופים של פייס אמיתי, הרגע שבו הוא הפיל את הקב שלו היה רגע מעולה והברול בינו לבין האנטר היה טוב.

אני שמח שראינו את זה, כי זה אומר שסת כנראה כשיר לרסלמניה והקרב שלהם עלול לגנוב את ההצגה. האנטר הראה כמה שהוא עדיין המתנקש המוחי וThe Game וסת הראה אש של בייביפייס בצרה. סיום טוב לתוכנית.

כל השאר... לא שווה התייחסות. גם לא ג'ו/אוונס נגד זיין/ג'ריקו אפילו.
 

rkoron

New member


חוץ מהסגמנט האחרון ואולי הסגמנט של ריינס ומייקלס, כרגיל עוד תוכנית חלשה לאוסף.
נקווה שסמקדאון תספק את הסחורה כרגיל מחר.
 
למעלה