שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


שיין ובריאן צופים בסיום של הבאטל רויאל. AJ סטיילס מבקש שיעניקו לו את הניצחון, ויורד על הארפר שנמצא מאחוריו.

מיז מארח את ג'ון סינה במיז TV. הוא מנתק לו את המיקרופון ואומר שלסינה יש את הקשרים הנכונים ולא עבודה קשה. המיז אומר שהוא ניצח את סינה במניה, ושאמנם סינה ירד על רוק שעזב להוליווד עד שהוא בעצמו קיבל הצעות. המיז אומר שהם אמנם קונים את המרצ'נדייז שלו, אבל מיז תמיד יהיה מי שיקדם את סמאקדאון. לסינה לא מגיע להיות 16 פעמים אלוף עולם, והוא לא יקח לו הזדמנויות. בגלל זה מיז זרק אותו מהקרב. סינה אומר שמיז סתם חוזר על דברים שכולם אמרו לו, ושמיז הוא מעתיקן. הוא העתיק את הכינוי של הרוק, את האישיות של ג'ריקו, את המהלכים של בריאן ושל פלייר, וגם מ-AJ סטיילס. המיז מנסה להעתיק את הגדולים. סינה אומר למיז לא לנסות אותו. מאריס אומרת שסינה לא גבר כמו מיז ונותנת לו סטירה. ניקי בלה מגיעה להבריח אותם וצועקת לא להתעסק עם הגבר שלה.

קרב שניים משלושה: בקי לינץ' ניצחה את מיקי ג'יימס. ההכרעה הראשונה הייתה אחרי מיקי-DT, השנייה אחרי רול אפ של בקי, והשלישית התרחשה אחרי שמיקי נכנעה לדיסארמהר.

לוק הארפר אומר שבריי ווייאט הוא הרשע האמיתי.

בריי ווייאט מאחל הצלחה לשני הצדדים, ואומר שאורטון לצידו.

אלכסה בליס יורדת על נעמי ועל הפציעה שלה, ואז נטליה מגיעה ואומרת שהיא עומדת לקחת לה את התואר.

AJ סטיילס אומר לרנה יאנג שהקרב שלו עם לוק הארפר הוא לא בסדר.

המנצח הולך לרסלמניה: AJ סטיילס ניצח את לוק הארפר אחרי ספרינגבורד 450. במהלך הקרב הוא הצמיד אותו עם הפנומנל פורארם, אבל הרגל של הארפר הייתה על החבל אז שיין המשיך את הקרב.

סינה וניקי נתקלים בכרמלה ובג'יימס אלסוורת', ואחרי חילופי דברים סינה מציע קרב בשבוע הבא.

דין אמברוז הגיע להילחם מול קורט הוקינס, נתן לו דירטי דידז ואז קרא לברון קורבין לבוא להילחם. קורבין יוצא ויורד עליו, ואמברוז אומר לו לא להתחיל מה שהוא לא יכול לסיים.

נוויל יורד על ג'ק גלאגר, מולו הוא עומד להילחם ב-205 לייב.

קרב כיסאות: דולף זיגלר ניצח את אפולו קרוז אחרי מכת כיסא.

בריי ווייאט נמצא בזירה ואומר ש-AJ והארפר הם בני תמותה. הוא יישות אלוהית. רנדי אורטון מופיע על המסך, באסםשל בריי, על כיסא הנדנדה. אורטון אומר שנתנו לו את המפתחות לממלכה, אבל זה לא העולם שלו. עכשיו זה הזמן לדפוק אותם. הוא אומר שבאסם קבורה אביגיל, ושהוא מתכוון לשרוף את השאריות שלה או משהו כזה... עכשיו הוא יהיה המאסטר והוא ינצח את בריי ברסלמניה. בריי חוטף התמוטטות עצבים בזירה כשרנדי שורף לו את האסם. צירפתי את הקטע.

 

adireli

New member
דעה


על הנייר קרב מיז מריס נגד סינה ניקי משעמם
אבל אחרי שראיתי את הסגמנט הפתיחה של התוכנית ממש עשה לי חשק לראות תקרב ברסלמניה אם יהיה
 

pufpuf

New member
עושה רושם

שאורטון וויאט מפלסים את דרכם בזהירות לאחד מקרבות ופיודי האליפות הגרועים בהיסטוריה של רסלמניה
 

Diunim

New member
דעה אחת

ראיתי הרבה פה מאוד מבקרים את הקטע בין בריי ורנדי, ורציתי להגיד מה דעתי עליו.

אז לדעתי- זה היה סגמנט מגניב. טוב. אחד מהטובים ב-WWE הרבה מאוד זמן.

וזה כי זה יצירתי.

אולי זה בגלל צפייה בלוצ'ה אנדרגראונד, אולי זה בגלל שאני מאוד אוהב את הקטעים של ההארדי בויז ב-TNA, אולי זה סתם כי אני אוהב לפעמים דברים דביליים- אבל אהבתי את זה מאוד.

ה-WWE כאלה שבלוניים, סופסוף משהו יוצא מהשבלונה. ואני מבין את הביקורת על הצילום- אבל בואו נודה, זה מבוים... כמו שלוצ'ה החליטו שלא אכפת להם, ואם זה מבוים אז עד הסוף, אז למה לא? סופסוף סגמנט מקורי. לא פרומו של "אני יותר טוב ממך, אתה לוזר" כמו תמיד (שגם הפרומו של מיז-סינה היה כזה, עם כמה שהיה נחמד), לא איזה קומדיה בשקל (עם התייחסות מפגרת לאוסקר, כמו שהיה ברור שיהיה) אלא סתם קטע יצירתי.

באטיטיוד היו מלא כאלה. כן, זה היה לפעמים מגניב (רוק זורק את אוסטין מגשר) ולפעמים קצת מפגר (טייקר והפיוד שלו מול אוסטין עם הניסיונות לרצח), אבל זה מה שעשה את האטיטיוד בעיני- זה היה מקורי, זה היה שונה, זה יצא מהקופסה לפעמים והיה חדשני.

בלי קשר לעובדה שברור שהקרב בין רנדי לבריי יהיה נוראי, למרות שרנדי די נתן קרב טוב מול הארפר, ובלי קשר לעובדה שזה לא צריך להיות הקרב המרכזי לדעתי (בטח שלא עם הרוסטר שלהם כרגע), אני חיבבתי את הקטע הזה. מפגר ככל שיהיה... פרו רסלינג, דבילי מאוד, דפוק מאוד, אבל היי! אלו הדפוקים שלנו...
 

kendog keds

New member
"אם כבר מבוים אז למה לא עד הסוף"?

אז פשוט תראה סדרות טלוויזיה וזהו, הרי ברגע שמכניסים פסקול ואפקטים בזמן אמת, זה מה שיוצא. ובתור סדרה הרי מדובר בסיפורים לא מוצלחים בלשון המעטה, ושחקנים ברובם לא משהו...
&nbsp
גם באטיטיוד בחיים לא עשו פסקול ואפקטים על סגמנטים, רק בקליפים שמסכמים אותם. הכי קרוב שעשו זה לשחק קצת עם זוויות צילום וטייקים, וגם אז זה היה דפוק.
מיק פולי למשל מתאר בספר שלו איך הוא כעס כשראה את השידור של הקרב בו הוא זכה באליפות השנייה שלו מרוק - קרב הכרעות בכל מקום באולם ריק, כשהצלמים עוקבים אחריהם כל הקרב, ובסוף פולי מוריד עליו בלוק עץ עם מלגזה, ופתאום הייתה זווית צילום מהבלוק שירד כלפי מטה על רוק (כזה זום אין לתוך הפרצוף של רוק).
הוא מספר שראה את זה באיזה מקום ציבורי עם חבורת אנשים, וברגע שהייתה הזווית הזאת כולם התחילו לצחוק וכל האמינות של הקרב נהרסה.
&nbsp
הפעם הראשונה שאני זוכר ששמו פסקול בלייב הייתה אחרי שטייקר חזר בתור דדמן ב-2004, והיה איזה פרומו הזוי שהוא איים על פול היימן, ופתאום נכנסה מוזיקה מותחת מאחורה
 

Diunim

New member
טוב, זה בערך מה ששנינו עושים, לא?

זאת תכנית טלוויזיה, לא?

כן היה באטיטיוד מוזיקה (אם זה מה שכל כך מפריע), בקטעים של טייקר והמיניסטרי, אבל כן. ולא נדבר עוד על הקטעים בהם מידאון היה קשור מאחורי הקלעים כשמוזיקה מאיימת ברקע. אבל לא דיברתי על מוזיקה אלא על סגמנטים יותר יצירתיים.

פולי מתלונן על אמינות? זה הרי אותו אחד שכל הקטע שלו היה לשחק שלוש דמויות במקביל. מי שהפינישר שלו היה לתקוע אצבעות בפה של היריב, ועוד עם גרב! אז כל מה שהוא עשה לפני כן מאוד אמין ודווקא זה לא?

אני לא מבין מה כולם לחוצים על אמינות. גם בלי מוזיקה, הדמויות של טייקר ושל בריי לא אמינות. זה מזכיר לי איך ברט הארט רשם על זה שהוא סיפר לילדים שלו שהכל מבוים ממש לפני שאואן בגד בו. אבל באותו לילה היה את טייקר שעולה לשמיים. מי חושב שזה אמיתי בכלל? ואם נלך כמו שאתה אומר, יש הרבה דברים די מפגרים ברסלינג.

בגלל זה אני צופה ב-TNA ובלוצ'ה. הם פחות רציניים ויותר משוחררים. למען האמת, זה אחד הקטעים היחידים שראיתי ב-WWE לאחרונה.

הגיע הזמן להפסיק לקחת את זה בכזאת רצינות. אף אחד לא חושב שזה אמיתי כבר ממזמן...
 

kendog keds

New member
לדעתי יש הבדל

לא זכרתי את כל מה שהזכרת מהאטיטיוד, אבל גם שם זה דפוק באותה מידה.
&nbsp
אבל כן, יש הבדל בין לזרום על זה שזה רסלינג , ככה שיכולים לקרות מבחינת הסיפור דברים הזויים כמו בן אדם אחד שמשחק שלושה מתאבקים (ואגב, גם על הדברים המפגרים והמופרכים האחרים, כמו טייקר עולה לשמים וכו', עדיין רוב האנשים אומרים שהם מפגרים. זה שהם קיימים לא אומר שזה בסדר עכשיו לדפוק את האמינות מכל הכוונים), לבין להפוך את כל צורת ההגשה של השידור עצמו למשהו קולנועי וערוך. בשביל מה יש קטעי וידאו לפני קרבות חשובים ב-PPV? כדי להפוך את זה לטריילר קולנועי. שם זה סבבה, בשביל זה הם קיימים. אז למה צריך גם בזמן ההתרחשות עצמה?
&nbsp
באותה מידה אתה יכול להגיד שלא נורא אם השופט יגיד להם בקול רם באמצע קרב מה צריך לעשות עכשיו, הם יעצרו, יקשיבו לו ואז יעשו את זה... במילים אחרות, זה שאתה יודע שזאת הצגה לא אומר שהם צריכים "לצרוח את זה" בכל האמצעים האפשריים. הם צריכים לגרום לך לשכוח שאתה רואה משהו מתוסרט, לא להזכיר לך את זה כל שנייה.
&nbsp
ולגבי מנקיינד, אכן הגרב דפקה את התרגיל לגמרי אבל במקור זה תרגיל ממש חזק, כי הוא הולך על לחיצה על העצבים שמתחת ללשון, או כמו שהוא היה אומר לאנשים שלא הבינו את זה:
it's a nerve hold! come on it's great!

 

Diunim

New member
שטויות הסיפור הזה של העצבים

כשביל וואטס שאל אותו למה לא לנשוך כשהוא הציע את זה כפינישר מיק לא אמר כלום. אחרי ארבע שנים פתאום הוא יודע איך לענות לוינס? אין לי מושג, זה עדיין פינישר די דבילי.
&nbsp
אתה זורם על זה שהוא משחק שלושה תפקידים (כאילו זה בסדר שמצד אחד הוא מאהב, מצד שני הוא מטורף הארדקור ומצד שלישי בחור שגדל עם עכברים)? לא יודע, מבחינתי זה לא הכי אמין.
&nbsp
ואני לא חושב שהם צריכים לגרום לי לשכוח שאני רואה משהו מתוסרט. קודם כל הם צריכים לגרום לי להתעניין, ואת זה הם בקושי עושים. ובשביל לעניין אותי הם צריכים קודם כל לצאת מהקופסה הנוראית הזאת שהם כלואים בה מאז סוף האטיטיוד. לדוגמה, הסגמנט שבו אוסטין תקף את בוקר בסופרמרקט לא נראה לי אמין במיוחד. או זה שאוסטין מאיים על הבוס שלו באקדח. אבל לא ממש משנה לי כי זה מאוד מבדר.
 

kendog keds

New member
אתה פשוט מערבב בין שני הסוגים של חוסר אמינות

חוסר אמינות בסטוריליין ובמה שקורה בזירה זה דבר אחד, שם זה לדעתי עניין של טעם (גם לי כל הקטעים שכתבת נראים דפוקים) ויש הרבה שטויות - אבל עדיין, הן שטויות בתוך האריזה של תכנית היאבקות.
חוסר אמינות בהפקה זה משהו אחר לגמרי.
למשל, ב-2006, בקטע מפגר לגמרי, ריי מיטריו חטף מכות במהלך קרב כלשהו, ובעודו זוחל על הרצפה הוא הצביע למעלה וצעק "אדי! אדי!" כדי לקבל כוחות מאדי גוררו או וואטאבר. זה קטע מופרך קלאסי של היאבקות.
עכשיו תאר לך שבאמצע הקרב, בזמן שהוא בוהה בשמים, פתאום אתה רואה על המסך פלאשבקים שכאילו רצים לו בראש, של רגעים משותפים שלו ושל אדי גוררו, ומוזיקה מעוררת השראה מתגברת עד לקאמבק ההירואי שלו...
זה לא היה מעיף אותך למקום של "מה לעזאזל הם מתערבים לי בסיפור?"
בשביל זה עושים "וידאואים" שמסכמים סטוריליינים וקרבות, כדי להפוך את זה לקולנוע בדיעבד, לא בזמן ההתרחשות.
אם לך זה נחמד, סבבה. אני לא מבין איך אפשר...
 

Diunim

New member
דווקא אתה ערבבת עכשיו קצת

אני דיברתי על קצת יותר יצירתיות בסטוריליין בתחום הזה, לא בקרבות.

בקרב לא הייתי מקבל שריי יחטוף פלאשבקים.

אבל בקטע בלי רסלינג? תן לי לחדש לך... הוא די כן עשה את זה. בלוצ'ה אנדרגראונד. שם כולם עושים את זה. באמת.

גם אנדרטייקר וגם סטינג עשו את זה וגם מיק פולי ועכשיו גם ההארדי בויז.

אני לא מבין- מה שמפריע לך זה זה שהייתה מוזיקה בקטע השריפה? או זה שהיו כמה שוטים של צילום? או שהקטע עצמו (שאורטון שורף את הבית כדי לחסל את הכוח של בריי) זה העניין?

כי נכון, זה מגוחך. אבל כל הדמות של בריי ווייאט, כשחושבים על זה, היא די מגוחכת. של אורטון דווקא לא. אבל משום מה דווקא אורטון הוא הדמות הכי משעממת בעולם. ודווקא דמויות "מגוחכות" פחות משעממות.

אגב מוזיקה והיאבקות- וזה שבדיוק ברגע שההילים מכסחים את הפייס, נשמעת המוזיקה של הפייס שבכלל לא חשבנו שיהיה כאן כי הוא פצוע והוא בדיוק חוזר - ודווקא ברגע הזה הם מנגנים את המוזיקה שלו (ההפקה ידעה שהוא יהיה כאן? הם ידעו שהוא ירוץ לזירה ברגע המדויק הזה?) זה גם סוג של מוזיקה לא אמינה ברסלינג.

צפה קצת בלוצ'ה אנדרגראונד ושחרר, בן אדם. זאת עדיין תכנית טלוויזיה...
 

kendog keds

New member
מאוד לא לטעמי. שוב - אם לטעמך, שיהיה לך בכיף


ואני לא עושה סלט, אני פשוט עושה חלוקה של מהלך הסטוריליין (שזה גם קרבות וגם מחוץ לקרבות, זה בעצם ההתרחשות השוטפת של התכנית) לבין קליפים ופרומואים שמסבירים לך מה קורה.
הקטע עם המוזיקה כשמישהו בא באמצע קרב- די טיפשי מצד אחד, מצד שני האנשים שמפעילים את המוזיקה יושבים ממש צמוד לכניסה לטייטנטרון, אז כשהם כביכול רואים שמישהו עומד לצאת לזירה הם יכולים לשים את המוזיקה שלו, אבל אני סתם אומר את זה כבדרך אגב - עדיין היה הרבה יותר מקובל עליי שמישהו היה רץ לזירה, ונגיד אחרי 5-6 שניות מתנגנת המוזיקה שלו כשהמפיקים "קלטו" שהוא מגיע, או לחלופין שלא תתנגן בכלל.
מתישהו עשו את זה עם אריק בישוף שבא לזירה עצבני כדי לטפל במשהו, ורק כשהיה באמצע הדרך ניגנו את המוזיקה שלו. זה נתן תחושה הרבה יותר אותנטית.
&nbsp
בכל אופן, זה של-LU יש אחלה מוצר לא אומר שכל אמצעי אמנותי שהם נוקטים בו הוא טוב. אם הייתי צופה בהם קבוע בהחלט הייתי מעדיף שישנו כיוון בהיבט הזה.
 

rkoron

New member


סמאקדאון פשוט כמה רמות מעל RAW...זה ממש מזכיר לי את התקופה מ2003-2004.
הסגמנט במיז TV היה פשוט נהדר. מיז מדהים על המיקרופון, והמשפט של סינה עם האנדרטייקר והדד-מן היה אדיר.
הארפר-סטיילס היה מותח מאוד. התוצאה מאוד הפתיעה אותי..יש הרבה שמועות על קרב בין סטיילס לשיין ברסלמניה, אז הייתי בטוח שזה ששיין יצא החוצה יהיה הטריגר לזה, ובסוף סטיילס ניצח.
הבגידה של אורטון לדעתי לא הייתה טובה..לא אהבתי את כל הדבר הזה.

בסה"כ יופי של תוכנית, הרבה יותר טובה מRAW
 

hitman89

New member
שאלה (או יותר נכון השערה)


בריי זכה בתואר ב12.2 באלימיניישן צ'יימבר.
רסלמניה היא ב2.4 (כלומר חודשיים פחות 10 ימים לאחר מכן).

האם לאחר מה שקרה עם אורטון בתוכנית הזו, ולאור העובדה שבריי חייב להגן על התואר שלו תוך 30 יום (והזמן הזה אמור להיגמר גג עוד שבועיים), הרי שאנו צפויים לראות את בריי נ' סטיילס על האליפות בסמאקדאון עוד שבועיים, לא?
 

kendog keds

New member
בתקופת רסלמניה אין חובה להגן 30 יום

תכלס, אף פעם אין חובה, זה תלוי מתי הם נזכרים בזה :)
בכל אופן תמיד היה נהוג שלמעט ההגנה על התואר באירוע של פברואר, בין הראמבל לרסלמניה, כשמבינים מה המיין אבנט, אין ציפיה מיוחדת מהאלוף להגן על תארו.
ושלא נזכיר את לסנר ומה שהיה בפעם האחרונה עם האליפות שלו...
בגלל זה זה היה די אידיוטי שהפשיטו מנעמי את התואר בטענה שהיא לא תוכל להגן עליו תוך 30 יום, במקום להדגיש את הדבר החשוב יותר, שהיא לא תוכל להגן עליו ברסלמניה.
&nbsp
בכל אופן #2, אני חושב שהקטע עם ה-30 יום מעולם לא חל על התארים הראשיים
&nbsp
בכל אופן #3, עדיין הגיוני שיעשו את הקרב שדיברת עליו
 

Nurd4Life

New member
דווקא הזכירו

אמרו בהקשר של נעמי שהיא לא תוכל להגן על התואר לתקופת רסלמניה, ולכן משמישים את חוק 30 הימים ולוקחים לה את התואר.
 

kendog keds

New member
בערך

בראיין אמר שדווקא בגלל שזו תקופת רסלמניה, הוא רוצה להקפיד על חוק ה-30 יום. לא הבנתי בצורה מוחלטת שזה אומר שהיא לא תוכל להתחרות במניה (שהיא עוד יותר מ-30 יום), אלא שפשוט היא לא תוכל להתחרות בחודש שמוביל למניה, והוא לא רוצה לעשות לאלופה הנחות בתקופה הזאת.
אני הייתי חושב בדיוק להיפך, אבל לא חשוב, כנראה הוא התכוון למה שאתה אמרת
 

PardoFM

New member
דעה

היה שווה לראות את כל התוכנית רק בשביל הפתיחה, כל כך הרבה כריזמה בזירה אחת ושורה אחת ששווה את כל זה "You're not the Undertaker, but come at me again and I'll make you a deadman.".
&nbsp
אבל שלא תטעו, אני חושב שהייתה תוכנית מעולה, פשוט זה היה גולת הכותרת של הדבר הזה. אה וגם הסגמנט של הזוג סינה/ניקי עם כרמאלה ואלסוורת'
 

kendog keds

New member
קטע פשוט נוראי

כל הסגמנטים האלה כמו סגמנט הסיום, שצצים פעם בכמה שנים (או פחות מזה כי היה גם לפני פחות משנה לדעתי, עם ניו דיי והוואייטס), של סגמנט קולנועי שמשולב בתכנית, זה פשוט עולב לילדים בני 11 ומעלה.
מה פתאום באמצע פרומו נכנסת מוזיקת מתח מאחורה? מה זה האפקטים על התמונה? מה זה כל הזוויות צילום הדרמטיות האלה כשכביכול הוא נמצא שם לבד עם צלם? רואים קלוז אפ על הפרצוף שלו מקדימה, פתאום שוט רחב מאחורה ואין שום צלם מלפניו...
&nbsp
אתם רוצים לקחת סיפור מפגר מלכתחילה ולהציג אותו? אז או שייראה ספונטני כמו כל פרומו אחר, או שיהיה ערוך אבל יוצג לנו בדיעבד ולא כ"שידור חי". אי אפשר בחי לעשות קטע קולנועי.
 
למעלה