גמר טורניר המיין איבנט הטוב ב8 המניות האחרונות!!!

גמר טורניר המיין איבנט הטוב ב8 המניות האחרונות!!!

הגענו לגמר הגדול!!!!

רסלמניה 26 נבחרה ברוב של 5 קולות מול 2 של מניה 31.
רסלמניה 30 נבחרה ברוב של 7 קולות מול 1 של מניה 28.

הפעם ההצבעה תהיה קצת שונה.
יהיו 2 נושאים שונים, כל אחד עם קרב אחד.
אתם תבחרו את הקרב האהוב עליכם על ידי תגובה בשרשור של הקרב עצמו.
שנתחיל?
 
רסלמניה 26

אנדרטייקר ניצח את שון מייקלס בקרב סטריק נגד קריירה. קרב של 24:00 דקות שקיבל 4.75 כוכבים ממלצר.

סופה של תקופה. שון מייקלס ואנדרטייקר נפגשו בקרב שגנב את ההצגה שנה לפני כן. מייקלס נהיה אובססיבי לגבי הסטריק ורצה עוד פגישה עם טייקר. טייקר היה האלוף בעת הראמבל אבל מייקלס הודח בפיינל 4 של הראמבל והחלום שלו לעוד קרב עם טייקר במניה חמק מבין האצבעות. הוא החליט להתערב בקרב האליפות באלימיניישן צ'יימבר ועלה לטייקר בתואר, מה שעורר את זעמו של האיש המת והוא הסכים לקרב של קריירה נגד סטריק. טייקר ניצח ומייקלס נשאר נאמן לסטיפולציה ולא חזר להתאבק מאז.

בקרב השניים ניסו לשחזר את הקסם משנה לפני זה, ולדעת רבים הם גם הצליחו. זה היה קרב ללא התערבויות חוץ, פשוט 2 מהמתאבקים הגדולים של כל הזמנים נותנים הכל בשביל הקהל ובשביל עצמם. הסיום עצמו נחקק בזכרון, כשמייקלס עם סימון חתיכת הגרון של טייקר מבקש ממנו שיסיים את הקריירה שלו בעצם ואז לחיצת הידיים והפרידה של מייקלס. צמרמורת.

לינק לצפיה בקרב המלא:
http://www.dailymotion.com/video/x2...undertaker-vs-shawn-michaels-full-match_sport

לינק לצפיה בקליפ היילייט: https://www.youtube.com/watch?v=1o82uwRwrqA

 
רסלמניה 30

דניאל בריאן ניצח את רנדי אורטון (א) ובאטיסטה וזכה באליפות הWWE למשקל כבד. קרב של 23:20 דקות שקיבל 4.5 כוכבים ממלצר.

באותה שנה, זוכה הרויאל ראמבל היה באטיסטה, שהתקבל בבוז מחריש אוזניים. הקהל רצה את דניאל בריאן במיין איבנט של רסלמניה, אבל בריאן לא היה חלק מהראמבל של 2014 והוא רק הפסיד לבריי ווייאט באירוע. בסופו של דבר, בריאן קיבל קרב נגד טריפל אייץ' בתחילת רסלמניה שאם הוא היה זוכה, הוא היה נכנס למיין איבנט. בריאן ניצח את טריפל אייץ', נכנס למיין איבנט וניצח שם גם במה שתואר כ"נס ברחוב בורבון".

המסע של בריאן לפסגה, דרך כל מה שהאותוריטי האכילו אותו, כולל במהלך הקרב הזה גם, הסתיים לאחר כ18 חודשים ארוכים במה שהיה אחד המיין איבנט הכי feel good שהיו אי פעם. זה נראה שהWWE אכן מקשיבים לאוהדים שלהם ולמעריצים שלהם והם נותנים לאדם הנכון בזמן הנכון את התואר. הקהל פרץ בחגיגות יחד עם הקונפטי.

לינק לצפיה בקרב המלא: http://www.dailymotion.com/video/x2k284o

לינק לצפיה בקליפ היילייט: https://www.youtube.com/watch?v=LyNRgVYHvtw

 

Nurd4Life

New member
בוחר ב-30

פשוט כי זה היה פיל גוד מומנט נכון, בזמן הנכון ולמרות שזה היה ברור שזה יקרה, עדיין היה את הפחד הזה שכרסם בכל אוהד היאבקות שאולי "הם בכל זאת יעשו דווקא".
וגם היה קרב מצוין, דבר די מפתיע בהתחשב בחלק מהנפשות הפועלות
 

AMEOBI

New member
30

הרגע הכי זכור ומשמח שאני זוכר מהיאבקות בשנים האחרונות.
זה שהאוהדים לבדם הצליחו לדחוף את בריאן למיין איבנט היה מדהים.
והפייאוף היה מושלם עם ההכנעה על באטיסטה.
בספק אם יהיה רגע מרגש כזה שוב פעם.
 

קופיני1

New member
חד משמעית 26

גם כי אני משוחד בקשר לטייקר ומייקלס וגם כי בסופו של דבר ברסלמניה 30 אני מרגיש שהמיין איבנט לא היה כזה קרב טוב ופחות אהבתי שבראיין הכניע דווקא את באטיסטה ולא את אורטון, שהיה האלוף המכהן וזה שהתעלל בבראיין כל התקופה הזאת.
 

ninjastar

New member
30

אני חושב שבאידאל, זה מה שאני רוצה לראות יותר במניה. סיפור קלאסי של מתאבק טוב, אהוב הקהל, שיוצא למסע שמתסיים בניצחון שלו במניה
&nbsp
כמובן, שלא ככה היה במציאות. בריאן כבר היה אלוף בסאמרסלאם, הוא לא ניצח את הראמבל, והזכייה שלו באה אחרי שהקהל הכריח את וינס. אבל אולי גם זה סיבה שאני אוהב את הקרב הזה, רק הידיעה שוינס נכנע לקהל לשם שינוי.
 

pufpuf

New member
30

קרב מצויין ובזמן אמת היה מותח (לראות אם הם באמת ילכו עם זה עד הסוף), האיש הנכון ניצח, פנים חדשות במיין איבנט, מארק אאוט מומנט, רסלמניה מומנט...מה עוד אפשר לבקש ממיין איבנט של רסלמניה?
 
למעלה