מנהרת הזמן 52 - אין יור האוס 9, "תקרית בינלאומית"

Nurd4Life

New member
מנהרת הזמן 52 - אין יור האוס 9, "תקרית בינלאומית"

אנחנו עדיין ברצף מטורף של אירועים ועוד דווקא בתקופה שנחשבה לשחורה במיוחד של ה-WWE מה שאומר שאני כנראה מאוד סדיסט או שהחיים שלי בשפל. בואו נתחיל ונגלה!
אז את חגיגות היובל כבר חגגנו ועכשיו אנחנו סתם בכל אירועי האחרי שלאף אחד לא אכפת ולא בטוחים שצריך להביא בכלל מתנה. כדי לנסות למשוך קהל הגדרנו את האירוע "בינלאומי" וגם טענו שיש איזה תקרית כדי לקבל בכל זאת קצת חשיפה בתקשורת. אה, ופיטרנו את אולטימייט ווריור. כן, אני יודע שנורא חיכיתם לעוד המון סקוואשים של 15 דקות מצידו, אבל נו שוין...

מנהרת הזמן 52#, אין יור האוס 9 – "תקרית בינלאומית" – מתחילים עכשיו!
 

Nurd4Life

New member
קארד ללא תוצאות

פרישואו: סאביו וגה נגד ג'סטין ברדשואו
&nbsp
הבודי דונאס נגד אלופי הזוגות הסמוקינג גאנס בקרב לא על התואר
מנקיינד נגד הנרי גדווין (שמחליף את ג'ייק רוברטס)
מארק מרו נגד סטון קולד סטיב אוסטין
אנדרטייקר נגד גולדאסט
שון מייקלס, סיד ואחמד ג'ונסון נגד ויידר, הבריטיש בולדוג ואואן הארט
 

Nurd4Life

New member
האירוע

יוצאים לדרך עם הפרי פור אול. די מבאס, כל האירוע הוא חינמי מבחינתי אז אני לא מרגיש פה שאני יוצא מורווח. כל הקטע באירועים האלו שהם אמורים להיות שעתיים, מה זה החרא הזה...
הקרב של הפרי פור אול הוא בין סאביו וגה לג'סטין ברדשואו לייפילד. סאביו וגה היה הדרך שלהם לנסות למכור את האירוע לאלו שמצטרפים מוקדם.
בין השניים יש יריבות כי אחד הוא טקסני עם חבל והשני הוא פורטו ריקני עם רצועה קריבית.
סאביו וגה הוא בעצם הקרוזרוויט הכי שמן שהיה קיים.
קרב מעפן, שבסוף זבקייה מפיל את ברדשואו כדי שינחת על סאביו וגה ואז שם לו את הרגל על החבל הראשון כדי לנצח. החבל הראשון! אפילו לא טרחו להוציא את וגה טוב ולשים את הרגליים על השני!
וגה מתעצבן בסוף על זבקייה, אז כמובן שהוא חוטף לריאט.
גולדאסט עושה את דרכו לזירה בזמן שמראים לנו קליפ של אנדרטייקר שראינו כבר ברו. וכשאני אומר ראינו אני מתכוון לכולנו, כן? אף אחד פה לא מנצל את זה שאני פראייר ומדלג, נכון?
סרטון מהמם, מעניין אם ניסו לשווק אותו אז ל-MTV.
גולדאסט פולט כמה שטויות בעמדת השידור ומבטיח שאנדרטייקר לא ישכח את השם גולדאסט בזמן שמרלינה מעשנת סיגר ושניהם עוזבים.
רואים את האירועים שהובילו למיין איבנט של היום וזה מביא אותנו לעימות בזירה בין חוסה לותריו לג'ים קורנט. נראה לי היה תקופת בחירות אז או משהו אחרת לא ברור מה הפואנטה של הדבר הזה.
קורנט מסביר לו ארוכות שהוא לא ישים את הידיים שלו עליו עוד פעם. בשלב מסוים הם מתעמתים, קורנט מנסה לחבוט בו עם מחבט הטניס, לותריו חומק ונותן לו אגרוף. ויידר מגיע לתקוף את לותריו ומייקלס מגיע ויחד עם המון אנשי אבטחה הצדדים נפרדים.
מוזר לראות קטע שבו יש מיליון אנשי אבטחה לצד ויידר והוא לא רוצח איזה דמות ניהולית.
ג'ים קורנט מאחורי הקלעים והוא מבטיח שאם הקבוצה שלו לא מנצחת אז הוא יחזיר את הכסף לכל מי שבקהל וצופה באירוע. רגע, זה גם בפרספקטיבה? למי אני שולח פרטי חשבון?!?!
מתחילים את האירוע באמת ואנחנו עם סאני והסמוקינג גאנס. הם יפגשו את הבאדי דונאס בקרב לא על התואר, כי זה מה שעושים באירועים ב-96 מסתבר.
הבודי דונאס מאחורי הקלעים אומרים שקלאודי עשתה את העבודה שלה והם לא צריכים את שירותיה יותר. כנראה שהיא מתחרה עם סאני על תקופות ניהול זוגות באופן קצר להפליא.
במהלך הקרב מעדכנים גם שג'ייק רוברטס, שהיה אמור להיות מול מנקיינד, ייעדר בגלל פציעה. לא מספיק היה להם רוסטר של 20 איש בערך, חצי מהם גם פצועים או מושעים?
אין דרך לדכא יותר פתיחת אירוע מאשר לשים בו קרב מדיוויזית זוגות שיש בה בערך 3 זוגות, כך שכולם נפגשו אלפיים פעם, החגורה החליפה ידיים מאתיים פעם – אבל משום מה דווקא הקרב הזה לא על התואר.
במהלך הקרב סאני מתעלפת, סקיפ דואג לשלומה וכמובן שזה היה מלכודת. 6 שנות נישואים והוא עדיין מאמין לשטויות של אשתו, לא ייאמן.
בסיום סייד ווק סלאם של בארט גאן הופך בעזרת דרופקיק מהחבל העליון לספירה של הבודי דונאס וניצחון. לא הגיוני כמה הקרב הזה היה ארוך (18 דקות) ביחס למעמד ולחוסר החשיבות.
&nbsp
מנקיינד מגיע לזירה ואנחנו כבר יודעים שג'ייק רוברטס לא יתמודד מולו. התחליף שלו – הנרי גדווין. ג'ייק רוברטס בטח יושב בית פצוע ונעלב.
כל הקרב מנקיינד צווח ומיילל כמו חזיר, דבר שדי גורם לתהות למה זה לא אמור להוות יתרון להנרי גדווין.
בכל מקרה, לא באמת היה פה כלום. בסוף מנקיינד מצליח לבלום סלופ דרופ ונועל את המנדיבל קלו שמשתק את גדווין.
מנקיינד רץ לו אל מאחורי הקלעים ובמקומו יוצא סטון קולד סטיב אוסטין. וואו מה יצא מהמידקארד של 96. נבאו גדולות לטי ג'יי פרקינס ואפולו קרוז.
אוסטין בפיוד עם מארק מרו, שפתח לו את השפה בקרב חצי הגמר של מלך הזירה. כן, קודם הם עושים קרבות ביניהם, גורמים למרו את הסטריק עם הפסד ראשון – ואז פותחים נזכרים לעשות פיוד ביניהם. הגיוני.
מרו הוא מתאבק גדול, שרירי, שיודע לעשות תרגילים מרשימים, הוא אובר ויש לו אישה כוסית. העובדה שבאותה תקופה שתי האליפויות המרכזיות הוחזקו על ידי פייסים ממש דפקה אותו. כאילו, הבן אדם דופק מונסולט אל מחוץ לזירה. אגב, לחשוב שסייבל החליפה אותו בברוק לסנר. כנראה הטעם שלה בגברים כולל הרבה פרוטאין.
מרלינה מגיעה עם שליח ומביאה לג'רי לולר חבילה ונשארת באזור, אבל לא ממש משפיעה על הקרב כשאוסטין מנצח את מרו, שוב עם הסטאנר.
מרו הגיע ברסלמניה ככוכב, ביולי הוא כבר בערך עם 3 הפסדים בחודש (בתקופה שעדיין יש קרבות ג'וברים). לזאק ריידר נתנו יותר צ'אנס.
&nbsp
ממשיכים ישר לקרב בין גולדאסט לאנדרטייקר. בשלב הזה, כשה-WWE לחלוטין רואים את הפוטנציאל בסייבל וסאני ונותנים להם בגדים חושפניים וצמודים, הפוקוס במרלינה הוא עדיין בזה שהיא מוצצת... סיגר. אל תגזימו.
התגובה ב-96 לכך שמכים מישהו עם המדרגות = שיין מקמהן קופץ מ-5 מטרים על שולחן.
פתאום במהלך הקרב אנדרטייקר עושה קריידל. אני אומר לעצמי – פאק, מתי לעזאזל ראינו את אנדרטייקר עושה קריידל? מנצח עם סמול פקאג' או רולאפ? זה מוזר, פשוט מתאבק שלא משתמש אף פעם בטקטיקות האלה.
הסיום די התפקשש להם, כשאנדרטייקר עושה את הטומבסטון על גולדאסט, הולך לספירה אבל עושה אותה באיטיות של צב כדי לאפשר למנקיינד להופיע דרך הזירה. באמת, מהרגע שהוא שם יד אחת על הגוף של גולדאסט עד הספירה עובר בערך 8 שניות.
אז מנקיינד תוקף את גולדאסט ומושך אותו אל מתחת לזירה. מנקיינד יוצא החוזה מהחור, עשן יוצא ממנו והמוזיקה של אנדרטייקר נשמעת. מנקיינד מחפש אותו בחור ולא מוצא. הקהל בטירוף מעודד "רסט אין פיס", כאילו זה לא אומר שאנדרטייקר מת או משהו בסגנון.
לפתע אנדרטייקר יוצא מחור בצד השני של הזירה ותוקף את מנקיינד. הם מתגוששים בדרך חזרה אל מאחורי הקלעים. טוב, זה היה מפגר ברמות אבל זה עבד והקהל היה בטירוף. כמה אפשר להאשים את וינס על שטויות כאלה אם הקהל מגיב להם בצורה כזו?
וינס, רוס ולולר מדברים על המיין איבנט ולפתע המצלמה מאחורי הקלעים מראה לנו את המכות בין טייקר למנקיינד. המצלמה במהרה מתנתקת אבל הסאונד ממשיך ושומעים את מנקיינד צועק.
שנייה אחרי זה רואים קידום לקרב "בוילר רום" בסאמר סלאם בין מנקיינד לאנדרטייקר. לא יודע אם זה היה במקור באירוע או נכנס אחר כך לוורסיות הבאות, אם זה במקור אז זה אחד הדברים הדבילים שראיתי.
גולדאסט מאחורי הקלעים מצטט את קריימר נגד קריימר ומסתבר שהוא מלטף את מנקיינד ומרגיע אותו. מנקיינד מבטיח ל"אמא גולדאסט" שהדדמן ילמד שהרס יכול להיות דבר יפהפה.
&nbsp
 

Nurd4Life

New member
המיין איבנט

סיד צועק דברים לא מובנים, אז אני אנצל את הזמן הזה לתהות – הפעם האחרונה שסיד היה קשור למייקלס זה לא שהוא תקף אותו אחרי רסלמניה 11 וכך מייקלס הפך להיות פייס?
מתי הם השלימו ו/או סיד הפך לפייס בכלל?
אין דבר שיותר ממחיש אחידות מאשר הילים שיוצאים ביחד ואז פייסים שיוצאים בנפרד כל אחד למוזיקת הכניסה שלו.
מהדברים שקורים רק בקרבות זוגות או מחוץ לקרבות = אנשים מקבלים תרגילי סיום תוך בערך דקה של קרב.
האמת, לא מדויק. היום כבר קרבות של לסנר/סינה מתחילים בתרגיל סיום ורק אז מתחממים. או עם גולדברג, אז הם כבר נגמרים.
מדהים לחשוב שזה מיין איבנט של אירוע. כאילו, תחשבו על קרב שלשות כמיין איבנט של אירוע כיום. זה די מרגיש שעובדים עליך.
אגב, "צירוף מקרים" מעניין, קרב השלשות הזה נערך ביולי 1996, כשבמקביל ב-WCW (או יותר נכון שבועיים לפני) היה את "bash at the beach", בו היה קרב שלשות די מוכר כזה, זה שבו נוסד ה-nWo. מעניין איזה רגע בלתי נשכח קרב השלשות הזה ייתן לנו!
אוהד מנסה להתערב בקרב ורואה איך בולדוג וג'ונסון דופקים אליו ריצה. כששניים כמו בולדוג ואחמד רצים אליך, אתה בורח. כנראה הוא היה אמור להיות ההולק הוגאן של האירוע הזה, אבל פישל.
דברים שגורמים לך להרגיש כמה זה לא אמין – בולדוג עושה פאוור סלאם על מייקלס, בא לספור- סיד רוצה להתערב אבל קודם הוא רץ לחבלים בשביל לעשות לג דרופ . כמובן שאין מצב שהיה מספיק עד ספירת שלוש, אז השופט מפסיק לספור באמצע. כמה ביטחון עצמי יש לך שאתה קודם רץ לחבלים? טוב, זה היה מכובס. כמה מטומטם אתה שאתה עושה את זה?
סיד נכנס ומחלק צ'וקסלאמים לכולם. ברול מתחיל בין כל המעורבים. מייקלס נותן לויידר את מחבט הטניס בראש, אבל זה מספיק רק לשתיים. מייקלס מתכונן לסוויט צ'ין מיוזיק, קורנט תופס לו את הרגל, חוטף מלותריו אבל זה מספיק כדי לעצור את שון. ויידר עושה ויידר בומב על מייקלס ומנצח את הקרב.
אז קורנט היה מוכן להמר על כל הכסף שיש לו בגלל... שהוא אשכרה בטח בהם? בלי טריקים? איזה מנג'ר מעולה, שמאמין באמת ובתמים במיוצגים שלו!
אחרי הקרב סיד וג'ונסון מכסחים לבד את בולדוג ואואן הארט ומתכוננים לפאוור בומב על ויידר, אבל מושכים אותו החוצה. מייקלס מזנק על ויידר והברול נמשך עוד קצת עד שהרעים אומרים די והטובים חוגגים בזירה את ההפסד.
&nbsp
&nbsp
 

y2pach1

New member
מעולה

היה חסר מאוד בדיווח האחרון שלך,
את ההערות המצחיקות.
שמח שחזרת לדווח ככה
 

y2pach1

New member
מתקן: מלך הזירה היה מצוין, רו רטרו היה רק מידע נוסטלגי ;)

 

Nurd4Life

New member
אה, אוקיי

זה רוח הדברים - מנהרת הזמן זה סקירה משעשעת ומבודחת של הסבל הבלתי ייאמן שנגרם לי, רו רטרו זה פשוט השלמה של תכניות בין אירוע לאירוע - שעל הדרך אני גם סוקר אותם עבור הפורום (ועבור זה שלא אריץ).
&nbsp
פה ושם כשיש לי הערות ברו אני מעיר, אבל יחסית שומר שם על כתיבה אחרת.
&nbsp
אבל שמח שנהנה מהפינה!
 

dannygoosh

New member
אני חושב שהתכוונת "מזוכיסט"

אתה זה שמכריח את עצמך לצפות ולסכם את הזוועות האלה
 
תודה לך על ההקרבה העצמית לטובת הבידור שלנו

נשמע כמו אירוע פח.
הכתיבה שלך מעולה ומצחיקה כמו תמיד.

בכלל, נראה שככל שהאירוע יותר גרוע - ככה הכתיבה יותר טובה ומצחיקה!
 

kendog keds

New member
אני חושב שהתכוונת ל"רטרוספקטיבה"

ותנחומיי על מה שעובר עליך פה
 

Nurd4Life

New member
בכלל, כמות הטעויות שיש לי

כאן זה משהו מופרע. רוצה לכתוב שטייקר מוכנס לתוך הזירה, כותב גולדאסט. מתפלק לי שני פעלים, טועה במילים. רואים שכשאתה בתנאי שבי אתה לא במיטבך
 

pufpuf

New member
הרוסטר כל כך דליל בתקופה ההיא...

המיין איבנט עם הניצחון הנקי של ההילים זכור לי שנחשב להפתעה די גדולה בזמנו (אני חושב שאפילו דיווחו על זה ככה במדור "בין החבלים")
 

Nurd4Life

New member
"נקי"

בכל זאת ג'ים קורנט תופס לשון מייקלס את הרגל ולא מאפשר לו לעשות סוויט צ'ין מיוזיק לויידר. אפשר לומר שההתערבות שלו עלתה לפייסים בניצחון.
 
למעלה