חצי גמר המיין איבנט הטוב של 8 המניות האחרונות!

חצי גמר המיין איבנט הטוב של 8 המניות האחרונות!

אז אתמול לא יצא לי לכתוב את החצי גמר, אבל מזל שיש את היום.

רבעי הגמר היו סקוואשים לגמרי, כשלא הייתה שום התלבטות על זהות הזוכים.
נשארנו עם טופ 4 מעולים ועכשיו אני מאמין שיהיה יותר עניין בהצבעה.
תזכורת לרבעי הגמר

אז ההגרלה האקראית שוב בוצעה באמצעות האתר https://www.randomresult.com/tournament.php
ניסיתי לעלות צילום מסך, אבל משום מה הוא רשם שהקובץ אינו נתמך, אז ויתרתי. תצטרכו להאמין לי שאלה התוצאות שיצאו

שנתחיל?
 
חצי גמר 1: מניה 30 נגד מניה 28.

רסלמניה 30: דניאל בריאן ניצח את רנדי אורטון (א) ובאטיסטה וזכה באליפות הWWE למשקל כבד. קרב של 23:20 דקות שקיבל 4.5 כוכבים ממלצר.
באותה שנה, זוכה הרויאל ראמבל היה באטיסטה, שהתקבל בבוז מחריש אוזניים. הקהל רצה את דניאל בריאן במיין איבנט של רסלמניה, אבל בריאן לא היה חלק מהראמבל של 2014 והוא רק הפסיד לבריי ווייאט באירוע. בסופו של דבר, בריאן קיבל קרב נגד טריפל אייץ' בתחילת רסלמניה שאם הוא היה זוכה, הוא היה נכנס למיין איבנט. בריאן ניצח את טריפל אייץ', נכנס למיין איבנט וניצח שם גם במה שתואר כ"נס ברחוב בורבון".

רסלמניה 28: הרוק ניצח את ג'ון סינה בקרב של פעם בחיים. קרב של 30:34 דקות שקיבל 3.75 כוכבים ממלצר.
אח, רסלמניה 28. המניה שהתחילה בניצחון של שיימוס על דניאל בריאן ב18 שניות ונגמרה בזה שדה רוק ניצח את ג'ון סינה בקרב של פעם בחיים, שהפך להיות פעמיים בחיים בשנה שלאחר מכן. עדיין, זה היה אחד המפגשים הכי מצופים אי פעם ואחד ממעט קרבות החלומות שזכינו לראות. האווירה בסאן לייט סטדיום הייתה מחשמלת וקיבלנו את הרוק מנצח במיין איבנט של רסלמניה, שכאמור שוחזר שנה לאחר מכן.

מה הבחירה שלכם? רשמו בתגובה. נימוק יתקבל בברכה!
 

Rami V

New member
מניה 28

הקרב של בריאן היה מאוד מרגש, אך התוצאה שם היתה דיי ידועה. הוא גם בא אחרי שכולם בהלם מההפסד של אנדרטייקר. לא יודע למה, אבל לא מאוד התרגשתי, שמחתי שדניאל זכה אבל העובדה שזה היה מאוד ברור לא גרמה לי להתרגש יותר מדי.
לגביי הקרב של 28- בחרתי בו רק כי ממש עד הרגע האחרון לא היה לי מושג מי ינצח. היה קרב לא רע ממה שאני זוכר, אבל אלמנט ההפתעה מאוד חשוב לי ולכן אני בוחר בו.
 

pufpuf

New member
30

הקרבות של סינה נגד הרוק היו גרועים ומאכזבים.
הקרב של בראין היה בערך המיין איבנט הבאמת טוב האחרון של רסלמניה
 

OZ M1

New member
רסלמניה 30

אומנם תוצאה צפויה ומאוד משמחת ויחד עם זאת הקרב היה אינטנסיבי וטוב ובהחלט ראוי להיות מיין איבנט של רסלמניה.
רוק-סינה גם הוא מיין איבנט ראוי אבל הקרב פחות טוב.
 

Nurd4Life

New member
30

שני הקרבות של סינה נגד רוק לא עמדו בציפיות, בריאן היה תוספת ברוכה למיין איבנט שהיה עתיד להיות נוראי והפך ברגע לאחד הגדולים בעשור האחרון
 
חצי גמר 2: מניה 26 נגד מניה 31.

רסלמניה 26: אנדרטייקר ניצח את שון מייקלס בקרב סטריק נגד קריירה. קרב של 24:00 דקות שקיבל 4.75 כוכבים ממלצר.
סופה של תקופה. שון מייקלס ואנדרטייקר נפגשו בקרב שגנב את ההצגה שנה לפני כן. מייקלס נהיה אובססיבי לגבי הסטריק ורצה עוד פגישה עם טייקר. טייקר היה האלוף בעת הראמבל אבל מייקלס הודח בפיינל 4 של הראמבל והחלום שלו לעוד קרב עם טייקר במניה חמק מבין האצבעות. הוא החליט להתערב בקרב האליפות באלימיניישן צ'יימבר ועלה לטייקר בתואר, מה שעורר את זעמו של האיש המת והוא הסכים לקרב של קריירה נגד סטריק. טייקר ניצח ומייקלס נשאר נאמן לסטיפולציה ולא חזר להתאבק מאז.

רסלמניה 31: סת רולינס ניצח את ברוק לסנר (א) ורומן איינס כשהוא פודה את מזוודת הMITB ומכניס את עצמו לקרב על אליפות העולם. קרב של 16:43 דקות שקיבל 4.5 כוכבים ממלצר.
בדומה לרסלמניה 30, גם כאן זוכה הראמבל התקבל בבוז ותוספת של הרגע האחרון לקרב שידרגה אותו פלאים. שלא תבינו לא נכון, לסנר נגד ריינס היה קרב טוב מאוד, סטיפי מאוד ואלים מאוד, כולל דם (מתוכנן או לא, כנראה שלא נדע). אבל אז קרה הרגע שטרם נראה – פדיה של מזוודת המאני אין דה בנק ברסלמניה עצמה, תוך כדי המיין איבנט!!! וזה לאחר שרולינס הפסיד מוקדם יותר בערב לרנדי אורטון (עם הRKO הכי יפה אי פעם או לפחות השני הכי יפה אי פעם). זה היה רגע רסלמניה שייזכר לדורות הבאים, כשסת פדה את המזוודה וניצח את אחיו לשעבר לשילד רומן ריינס.
 

Rami V

New member
26

מייקלס הוא המתאבק האהוב עליי באותה תקופה, ולמען האמת האחרון שאהבתי כבודד (עכשיו כולם אותו דבר מבחינתי). לכן, הקרב הזה סימל הרבה אצלי. לדעתי גם היה אחלה קרב, התבאסתי ששון לא ניצח ופרש (מה גם שהוא דווקא מכבד את הפרישה הזו, בניגוד להרבה קרבות קריירה שהיו).
בקרב השני אהבתי את הסיום, אבל מבחינת קרב הוא לא עשה לי את זה.
 

pufpuf

New member
26

רולינס נגד לסנר היה שונה ומיוחד, אבל זה קרב של פעם אחת. לא נראה לי שהוא מעורר יותר מדי חשק לצפות בו שוב צפייה חוזרת ובאופן כללי שבצפייה חוזרת הוא יהיה הרבה פחות כיפי.
&nbsp
מייקלס-טייקר פשוט קרב טוב בכל צפייה.
 

kendog keds

New member
הולך על 31

פשוט כי 26 לא היה כ-זה טוב כקרב, אלא מה שגדול בו הוא כל הדרמה שמסביב, הפרידה ממייקלס וכו'. בעיקר הקרב הזה נפגע בגלל הצל הגדול שמטיל עליו הקרב המקורי שלהם מ-25. אין ספק שאם הקרב ב-25 היה מתמודד פה הוא היה מנצח את התחרות כולה.
ב31, קודם כול זה היה כיף לראות את לסנר נשחט, אבל חוץ מזה, הטוויסט והעניין הגדול היה בתוך הקרב, עם הכניסה של רולינס.
&nbsp
פלוס שיש שם את הרגע הקטן שבו שומעים את רולינס לוחש לריינס "תודה רבה" תוך כדי שהוא מצמיד אותו, שזו אחת האנקדוטות היפות שמספרות סיפור שלם אמיתי מאחורי זה, ואני אוהב את זה :)
 

קופיני1

New member
26

מבחינתי זה הגמר האמיתי. שניהם טובים יותר משני הקרבות בחצי השני. 26 הוא החבילה השלמה מבחינת הסיפור שמאחוריו
 

ninjastar

New member
26

אני אישית ממש לא נהנתי מהסיפור של רולינס במניה 31, ובנוסף הריצת אליפות שלו הייתה נוראית.
&nbsp
טייקר מייקלס לא היה חף מבעיות, אבל חלק גדול מזה היה לנסות להתעלות על הקרב מהשנה הקודמת. תמיד סקרן אותי לראות את הקרב הזה בלי לראות את הקרב שלהם ממניה 25, אני חושב שזאת חוויה אחרת לגמרי.
 

Nurd4Life

New member
31

אולי לא ממש נייטרלי, אבל בכל זאת הסיום של הרסלמניה היחידה שנכחתי בה - זה בכל זאת ייצרב לנצח.
&nbsp
וגם כי מייקלס טייקר שנה לפני היה טוב יותר, שזה קרב שבו הסיפור גובר על הקרב עצמו (כמו שעשו אחר כך הקרבות של טייקר נגד טריפל אייץ') ואני חושב שבאמת הקרב של לסנר נגד ריינס היה הקרב הכי טוב של ריינס והאווירה שם הייתה פשוט מדהימה ותוצאה שהצליחה להדהים את קהל ה-WWE בדור האינטרנט...
 
למעלה