שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


בריי ווייאט פותח את התכנית ומדבר על זה שסופסוף העולם נמצא בידיים שלו. הוא מכריז על עידן ווייאט. סינה יוצא ואומר שבריי הוא מטרה עכשיו, ושהוא מציע שיערכו את הקרב החוזר מיד. AJ יוצא ודורש קרב חוזר משלו. דניאל בריאן יוצא, ומכריז על קרב משולש הלילה.

אמריקן אלפא ניצחו את האסנשן. לאחר הקרב האוסוז הופיעו על המסך כדי להזהיר את אמריקן אלפא.

ג'יימס אלסוורת' מנסה להזמין את כרמלה לצאת. דין אמברוז, שמחפש את ברון קורבין, מגיע ואומר שכרמלה מנצלת אותו. בריאן מגיע וקובע קרב בין אלסוורת' ואמברוז. לפני שהקרב התחיל, קורבין תקף את אמברוז וזרק אותו לאזור הטכני.

נטליה וניקי מתווכחות במשרד של בריאן ואחרי ברול, בריאן קובע ביניהן קרב הכרעות בכל מקום בשבוע הבא.

דולף זיגלר התראיין ואמר שהוא מתכוון להוריד את כל המתאבקים החדשים.

מיקי ג'יימס ניצחה את בקי לינץ'

נעמי יצאה לחגוג את הזכייה שלה בתואר. מתברר שהיא קצת נפצעה בקרב. אלכסה בליס יוצאת ויורדת עליה. היא נותנת לה שבוע להתכונן לקרב חוזר.

אליפות ה-WWE: בריי ווייאט ניצח את AJ סטיילס וג'ון סינה. לפני הקרב לוק הארפר תקף את בריי. הסיום קרה כש-AJ פספס פנומנאל פורארם וסינה חטף סיסטר אביגייל. לאחר הקרב, אורטון יצא ודיבר על הניצחון שלו בראמבל. לאחר מכן הוא הודיע שהוא מסרב לפגוש את בריי ברסלמניה. הוא כרע ברך בפניו.
 
דעות!!!


הWWE ברצף חיובי!
3 ימים רצופים בדברים טובים!

בריי אלוף עולם חזק, אהבתי איך ששיפצו לו את הדמות ואת אלמנט ההרתעה אחרי שרמסו אותו בשנים האחרונות.

קורבין-אמברוז יהיה פיוד מעולה שישים את קורבין על המפה. אהבתי איך שהוא גרר את הגופה של אמברוז לזירה.

מיקי-בקי היה מעולה. יש להן כימיה מעולה וסוף סוף יש לבקי מישהי טובה לעבוד איתה. הסוף היה טוב ושמר על בקי (כשהיא בעטה החוצה מיד אחרי ה3, שזה טוב). מיקי חזרה לעניינים ובגדול!

והמיין איבנט? וואו! חתיכת מיין איבנט. ברמת רסלמניה אפילו. ההתקפה של הארפר לפני הקרב הייתה מעולה ואני אוהב את הכיוון של הדמות של הארפר.
בריי שמר כשהוא מצמיד את סינה נקי וסיסטר אביגייל שמר על מעמדו כפינישר שבאמת מסיים קרבות, בניגוד לAA או סטיילס קלאש.

והסוף הסוף... איך הצליחו לגרום לרנדי אורטון להיות כל כך רלוונטי, זה מדהים. מה שכן, הוא אמר שכל עוד בריי הוא המאסטר הוא לא יילחם מולו... יש פה פרצה שרנדי ייצא מהשליטה של בריי.

בטוקינג סמאק - דניאל בריאן הכריז על באטל רויאל בשבוע הבא לקבוע מי יילחם נגד בריי על התואר ברסלמניה. רק אני מריח פה ניצחון של הארפר ואז רנדי יכניס את עצמו לקרב ונקבל טריפל ת'רט של משפחת ווייאט??? מחכה בקוצר רוח לשבוע הבא!!!
 

kabukim

New member
משהו קטן על...

סינה. הדמות שלו כל-כך דו-פרצופית שזה מדהים שהדבר הזה נחשב פייס על-ידי רוב הקהל.
שבועיים לפני הקרב עם סטיילס: "אתה לא מספיק טוב. אין לי כבוד אליך כי ההישגים שלך נעשו מחוץ ל-WWE בלה בלה בלה אני ד'ה מאן"
רגע אחרי שזכה באליפות סינה בי לייק: "יש לי מלא כבוד לסטיילס, הוא הכי טוב והוציא ממני את הכי טוב בלה בלה בלה"

ואז סינה מפסיד את האליפות. בריי וואייט עומד בזירה כאלוף, ואלפי אנשים צועקים לו "מגיע לך!" ומוחאים לו כפיים - וסינה משתין על זה בקשת: "לא מגיע לך, כי לא מגיע לאף אחד כלום. צריך לעבוד קשה." כאילו מה, וואייט לא עבד קשה בשביל לנצח בקרב? הוא ניצח ברמאות? באחיזת עיניים? הוא לא ניצח את האלימיניישן צ'יימבר?? ואז, רגע אחרי זה סינה דורש קרב אליפות חוזר כי... הוא ג'ון סינה. כלומר, כי מגיע לו.

ובכלל כל החודשים האחרונים מאז שחזר וכל הקטע של "צריך לעבור דרכי כדי להיות האיש" ממש מקטין את כל הרוסטר מסביב, כולל אלה שמחזיקים באליפויות והם לא הוא.

הבעיה שלי עם כל זה, שזוהי התנהגות שחצנית לחלוטין. אולי לא הילית בהכרח, אבל ממש לא דמות מופת כמו שסינה אמור להיות. הוא נהיה הקווטרבק שיודע שיצליח לצאת עם כל בחורה בקולג' בגלל שהוא הקווטרבק. מגיע לו כי הוא במעמד הזה וזהו. והקהל ברובו אוכל את זה כבייביפייס מושלם.
 
בקשר לזה...

מסכים עם כל מה שאמרת. נראה לי שסינה כבר טווינר והוא פשוט משחק לתוך זה.
הילדים אוהבים אותו כי הוא לבוש בבגדים צבעוניים ויש לו קאץ' פרייסים טובים.

המבוגרים מזמן שורקים לו בוז. הוא פשוט למד ללכת על הקו הדק הזה.
חוץ מזה - הוא ג'ון סינה! והוא יכול לעשות מה שבא לו! Recognize!
 
למעלה