תוצאות אלימיניישן צ'יימבר

תוצאות אלימיניישן צ'יימבר


פרה שואו
מוג'ו ראולי ניצח את קורט הוקינס

האירוע עצמו
בקי לינץ' ניצחה את מיקי ג'יימס.

אפולו קרוז וקאליסטו ניצחו את דולף זיגלר. זיגלר תקף את קאליסטו לפני הקרב אבל חזר לקראת סוף הקרב. אחרי שהקרב נגמר, זיגלר תקף אותם עם כסא.

אליפות הזוגות: אמריקן אלפא שמרו על התואר, אחרי שניצחו את אסנשיין בסוף הגונטלט.
סדר ההדחה: סלטייריינו ניצחו את בריזנגו. סלטייריינו ניצחו את הוודווילנס. האוסוז ניצחו את סלייטריינו. אמריקן אלפא ניצחו את האוסוז. אמריקן אלפא ניצחו את האסנשיין.

ניקי בלה נגד נטליה נגמר בספירת חוץ כפולה והיה קרב די אלים לפי הדיווח. אחרי הקרב הן המשיכו לריב עד למאחורי הקלעים.

רנדי אורטון ניצח את לוק הארפר, במה שהוגדר קרב הערב עד לאותה נקודה.

אליפות הנשים: נעמי ניצחה את אלכסה בליס (א) וזכתה בתואר.

אלימיניישן צ'יימבר לאליפות העולם: בריי ווייאט זכה באליפות, אחרי שהדיח את איי ג'יי סטיילס בסוף.
כל ששת המתאבקים נכנסו לקרב לפני שהייתה אפילו הדחה אחת. קורבין העיף את דין דרך אחד הפודים אחרי ההדחה שלו.

סדר הכניסה:
1. ג'ון סינה
2. איי ג'יי סטיילס
3. דין אמברוז
4. בריי ווייאט
5. בארון קורבין
6. המיז

סדר ההדחה:
1. בארון קורבין ע"י דין אמברוז, ממש איך שמיז יצא.
2. דין אמברוז ע"י המיז, אחרי שקורבין תקף את אמברוז.
3. המיז ע"י ג'ון סינה, אחרי AA.
4. ג'ון סינה ע"י בריי ווייאט, אחרי סיסטר אביגייל.
5. איי ג'יי סטיילס ע"י בריי ווייאט, אחרי סיסטר אביגייל.
 

iRoNBaLLz

New member
שאלה

הצלחתי להתחמק מהתוכן שמכיל תוצאות :)
&nbsp
יש איזשהו קרב ששווה לראות בלי לדעת תוצאה?
האם הציימבר היה סביר וכזה שאפשר לראות או רק FF?
&nbsp
תודה רבה :)
 
ראיתי רק את המיין איבנט

ונורא נהנתי.
מומלץ מאוד, לא חושב שאפשר לעשות לו FF.

בקשר לשאר האירוע - קראתי רק תוצאות, בעיניי יש קרבות שאפשר לדלג ויש כאלה ששווה לראות הכל.
 

pufpuf

New member


ולזה בסוף תמיד מדרדר הפיצול- ה WWE מרשים לעצמם לשים אליפות עולם על מתאבק שאין שום הצדקה שיהיה אלוף עולם.
&nbsp
אגב, אלוהים יודע למה היה להם כל כך דחוף להוריד את התואר מסטיילס בראמבל, אם גם ככה הוא הגיע עד הסוף בצ'מבר...
 

Nurd4Life

New member
דעות בקצרה

* חושבים אם לראות את האירוע כולו או רק את הקרב המרכזי?
התשובה היא רק הקרב המרכזי. אין קרב אחד טוב באירוע מלבדו (אולי הארפר נגד אורטון שהיה סביר אבל עם תוצאה ברורה וחסרת עניין)
&nbsp
* הלכו פה על גימיק נחמד שבו כל השישייה שורדת ורק אז מתחילים ההדחות. הקרב היה באמת סבבה, כיפי לצפייה והכל - אבל יש לי בעיה עם זה שדווקא בארון קורבין יצא ממנו ככוכב, בעוד וויאט, מי שזכה בקרב, לא באמת עשה משהו חוץ מכמה סיסטר אביגייל'ס.
&nbsp
* אלא אם הכיוון הוא להכניס את סינה למיין איבנט ולמכור את זה בתור "רסלמניה שבה הוא ישבור את השיא של פלייר" - הזכייה שלו באליפות הייתה מיותרת לחלוטין
&nbsp
* ווייאט נגד אורטון היה מיין איבנט נוראי לנו מרסי. לא ברור מה הם חושבים שהם עושים שזה מה שהם מקדמים בו את רסלמניה.
&nbsp
* יש הרבה הערכה כלפי סמקדאון, אבל חוץ מהמיין איבנטרים - המצב על הפנים. אין בכלל להשוות בין מצב אליפות הנשים של רו (שרלוט, סשה וביילי) לשל סמקדאון (פאקינג נעמי אלופה), אליפות הזוגות של סמקדאון מעוררת רחמים ודולף זיגלר עושה היל טרן בשביל להתמודד מול מתאבקים שברו היה שמים בסקוואש מול סטרומן.
&nbsp
סה"כ - אירוע גרוע, מיין איבנט טוב, כיוון רע לרסלמניה (בכלליות, לא רק בסמקדאון)
 
דעות מורחבות!


מיקי נגד בקי
זה יפה שנותנים לנשים לפתוח את האירוע, בעיקר לאחר כל השמועות שוינס חושב שהקרב הפותח חשוב באותה מידה כמו המיין איבנט. השתיים בהחלט סיפקו את הסחורה ומיקי נראית בכושר הרבה יותר טוב מאשר בטייקאובר. שמח שבקי ניצחה, למרות שזה היה ברולאפ. קרב הנשים הטוב של הערב. 3 מתוך 5.

אפולו וקליסטו נגד דולף
אין שום הגיון לתת יתרון לפייסים במקום להיל. שמח שדולף תקף את קליסטו לפני הקרב, יותר הגיוני ככה מבחינה סיפורית. קרב לא משהו והחזרה הצפויה של קליסטו לא הוסיפה. גם זה שהוא צולע ובקושי הולך לזירה אבל ברגע שהגיע הוא פתאום עושה את כל המהלכים הנוצצים שלו לא עזר. הקטע אחרי הקרב היה יותר מהנה מהקרב עצמו, אבל זה שהקהל צעק תודה לזיגלר זה לא סימן טוב. 1.5 מתוך 5.

טורמויל לאליפות הזוגות
הבוקינג והקצב של הקרב היה מוזר. אמריקן אלפא איבדו מהפופלריות שלהם ברוסטר הראשי לעומת NXT וזה חבל. היה עדיף שיתנו קרב בין אלפא לאוסוז וזהו, יש להם כימיה טובה. לא חשבתי שהאסנשיין יזכו אז גם לא הייתי במתח. התבאסתי שדה רבייבל לא באו בסוף ותקפו את אמריקן אלפא, אבל זה מה יש. 2 מתוך 5.

ניקי נגד נטליה
ציפיתי מהקרב הזה ליותר. זה לא היה קרב גרוע, אבל יחסית ליחסים הטעונים בין השתיים והשנאה העזה בסיפור, הקרב עצמו די אכזב. מה שכן – ניקי עושה STF טוב יותר מסינה. הברול אחרי הקרב היה יותר מעניין מהקרב, שזה מוטיב טיפה חוזר באירוע הזה (כמו שהיה גם בקרב של זיגלר). 2 מתוך 5.

אורטון נגד הארפר
התחיל איטי, אבל הגביר קצב והשתפר פלאים. אני מאוד מחבב את הארפר וחושב שהוא יכול להיות כוכב יחידים מעולה. הוא לא דיבר הרבה בWWE, אבל מהתקופה שלו באינדיז ומראיונות ששמעתי איתו הוא אחלה על המיק והוא מעולה בזירה. ומה נגיד על רנדי? כשהוא עם מוטיבציה הוא אחד מהטובים של כל הזמנים. וכל הסיפור עם משפחת ווייאט החזיר לו את המוטיבציה והוא היה מצוין מאז וגם כאן. קרב מהנה מאוד, תוצאה אמנם צפויה והגיונית אבל הארפר יצא חזק למרות ההפסד. 4 מתוך 5.

אליפות הנשים: בליס נגד נעמי
אתרי ההימורים שינו את הליינים יום לפני האירוע לטובת נעמי. חשבתי שהיא תנצח בפסילה או בספירת חוץ וככה אלכסה תשמור על התואר. אבל לא. נעמי ניצחה נקי, למרות כמה בוצ'ים במהלך הקרב. הן התעלו על הקרב הקודם שלהן ואפילו היו טובות יותר (בעיניי) מניקי ונטליה. מעניין יהיה לראות אם נעמי תגיע לרסלמניה הביתית שלה (באורלנדו) בתור האלופה או לא. אישית מקווה שלא, אבל הניצחון הזה הגיע לה. 2.5 מתוך 5.

האלימיניישן צ'יימבר!
תשמעו, היה אחד הצ'יימברים הטובים!
כל ההחלטות היו מעולות, חוץ מאחת שנגיע אליה בהמשך.
לפתוח את הקרב עם סינה וסטיילס זה מתכון להצלחה. הקהל היה בעניין מההתחלה והצירוף של אמברוז רק הוסיף לטירוף. בחצי הראשון של הקרב, מי שיצא ממנו הכי טוב היה בארון קורבין בעיניי. הראה דומננטיות והוכיח שהוא מתאים לסצינת המיין איבנט, גם אם לא כרגע אז בעתיד הקרוב. ואז החלו ההדחות. אהבתי את ההדחה של קורבין שמראה שלמרות הכל – הוא עדיין טירון שעושה טעויות פשוטות ולכן הגיוני להדיח אותו עם רול אפ. ואז הוא השתולל והוציא את כל זעמו על אמברוז בצורה משכנעת – עוד החלטה טובה. ככה נפתח לו הפיוד בין אמברוז לקורבין ואני מקווה לקרב ברסלמניה ביניהם על התואר ולא עוד קרב סולם מרובה משתתפים על הביניבשתי. שישמרו את זה לקרוזווייטס.
כמובן שמיז ינצל את המצב וידיח את אמברוז. אחרי זה הוא פשוט פרח עם ההתקפות סטייל דניאל בריאן שלו וגם עם המהלכים שלו. אבל אז – החלטת הבוקינג שלא אהבתי. אין לי בעיה שמיז יודח מהקרב. אין לי בעיה שהוא יודח על ידי ג'ון סינה (אם השמועות על הקרב של סינה/ניקי נגד מיז/מאריס במניה נכונות, אז צריך להתחיל לבנות את זה). אבל יש לי בעיה שהוא מודח על ידי AA אחד, כשזה בעצם המהלך היחיד שהוא חוטף. זה לא שהוא היה איזה 20 דקות מתישות בקרב וחטף מכות מטורפות. הוא נכנס רענן לקרב והשתולל שם רק כדי להיות מודח ממהלך אחד בלבד? חלש ביותר!!!
אבל נעבור הלאה. סינה מודח על ידי בריי ווייאט, מה שמבטיח אלוף חדש! אז למה לתת לסינה לנצח את סטיילס בראמבל? כדי שהוא ישתווה לפלייר כמובן ואז לתת לו לעבור את פלייר עם תואר מספר 17 מתישהו בעתיד. לא נורא, כהונה קצרה של סינה זה לא סוף העולם.
האמת? רציתי שסטיילס ינצח. אני מחכה כבר מספיק זמן לקרב בין סטיילס לאורטון, שיכול להיות הקרב הכי טוב בהיסטוריה. אבל כנראה שאצטרך לחכות עוד קצת. ממש אהבתי את המכירה של סטיילס בסוף הקרב. לא יודע אם הוא נפצע באמת בצלעות או שהוא רק מכר פציעה, אבל בכל מקרה שאפו לו. גם נורא אהבתי שהוא נאבק לצאת מהסיסטר אביגייל, בניגוד לאחרים שפשוט נחים להם בכיף בידיים של בריי. סטיילס הזה, הייתי קורא לו פנומנלי...

אז בריי זכה בתואר הראשון שלו ואנחנו בדרכינו לאורטון-ווייאט על התואר. האמת, אם יוסיפו לקרב איכשהו את הארפר ויעשו מזה טריפל ת'רט של משפחת ווייאט אני אהיה מבסוט. 4.5 מתוך 5.

סה"כ אירוע בינוני פלוס. אורטון-הארפר והמיין איבנט היו מעולים ושווים צפיה. אפשר להוסיף את מיקי-בקי ועל השאר לדלג.
 
למעלה