שרשור סמאקדאון לפני הצ'יימבר

Diunim

New member
אירועים חשובים


דניאל בריאן פותח את התכנית שמתרחשת בוושינגטון, מדינת מגוריו. הוא מסביר איך הוא נאלץ לפרוש בפעם האחרונה שהיה שם. עכשיו, הוא אומר, הוא מתמקד בלתת לצופים את התכנית הכי טובה, ובקרוב הוא גם יהיה אבא. מיז ומאריס יוצאים, ומיז מציע לבריאן להישאר בבית עם הילד. למה בכלל בריאן נכנס לזירה, הוא שואל, אם הוא לא יכול להתאבק? בריאן אומר שגם מיז לא יכול להתאבק ובכל זאת הוא נכנס לזירה... המיז אומר שהוא כן יכול ונראה את זה בצ'יימבר ביום ראשון. הקהל צועק את השם של בריאן כדי להשתיק אותו. ברון קורבין יוצא ואומר למיז לשתוק. מיז מציע לקורבין לשתף פעולה בצ'יימבר ואז לתת לטוב ביותר לנצח. קורבין אומר שהוא יכול פשוט להוריד אותו במכה. דין אמברוז יוצא ויורד על הלבוש של מיז ועל המוזיקה של קורבין. הוא אומר שיצא עם שני התארים. AJ סטיילס יוצא ואומר שהכל פנטזיה, הוא ניצח כבר את שלושתם. הוא יחזיר לעצמו את התואר ביום ראשון. בריאן קובע קרב מרובע.

ברון קורבין ניצח את AJ סטיילס, דין אמברוז והמיז אחרי אנד אוף דייז ל-AJ.

לוק הארפר מדבר על רנדי אורטון ואומר שביום ראשון, הוא יחתוך לנחש את הראש.

ניקי בלה ונטליה מתראיינות בלוויין. הוא שואל אם הן יוכלו לחזור להיות חברות, ניקי אומרת שנטליה שהיא הכירה מתה ונטליה אומרת שלניקי אין חברות. נטליה אומרת שהיא המתאבקת הטובה יותר והיא תוכיח את זה ביום ראשון. ניקי אומרת שאולי אחותה בהריון, אבל נטליה לא תוכל לעשות את זה. נטליה אומרת שג'ון סינה ימשיך בחיים בלי ניקי.

אפולו קרוז ניצח את דולף זיגלר עם רול אפ. לאחר מכן זיגלר תקף אותו עם כיסא עד שקאליסטו בא לעזור. זיגלר תקף גם אותו. לאחר מכן בריאן קבע לזיגלר קרב האנדיקאפ באירוע.

רנה יאנג אירחה חתימת חוזה בין מיקי ג'יימס ואלכסה בליס לבין נעמי ובקי לינץ'. מיקי ג'יימס אומרת שהיא האתלטית העליונה ושכל המחלקה נבנתה בגללה. בקי לינץ' ניסתה למחוק את העבר, אבל מיקי יצרה אותה. מיקי חותמת על החוזה. בקי אומרת שחבל שהיא הצטרפה לטרולית, ושהיא עזבה כשהדברים הפכו לקשים. היא תחזיר אותה לעבר ביום ראשון. גם בקי חותמת. אלכסה אומרת שמיקי אגדה, ושלבקי תמיד יש תירוצים. והיא שכחה מנעמי, אבל היא תנצח אותה. אלכסה חותמת גם כן. נעמי אומרת שהיא כבר הצמידה אותה פעמיים, ושרסלמניה תהיה באורלנדו, עיר מגוריה, והיא רוצה להיות האלופה ברסלמניה. היא חותמת ותוקפת את אלכסה. מיקי ובקי מתקוטטות, ובסוף נעמי ובקי עומדות בזירה.

האסנשן, הוודווילנז והאוסוז ניצחו את אמריקן אלפא, בריזאנגו וסלייטריינו לאחר שויקטור הצמיד את ריינו.

ג'ון סינה ניצח את רנדי אורטון (ע' בריי ווייאט) אחרי שלוק הארפר בא לתקוף את בריי, וסינה נתן לרנדי AA.
 

Nurd4Life

New member
לא נראה לי שיש תקדים

לאירוע עם 7 קרבות - 3 מהם קרבות נשים. הזוי.
 
למעלה