שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


רומן ריינס נכנס אל הזירה כשהכלוב שכריס ג'ריקו יהיה בו נמצא בה. הוא אומר שביום ראשון, הוא יזכה בתואר האוניברסלי. אוונס יוצא עם ג'ריקו ואומר שהוא נתן פאוורבומב לריינס דרך השולחן. ג'ריקו יורד על זה שהוא ניצח את ריינס ואומר שהוא יהיה פינייאטה סקסית ביום ראשון. ריינס מציע קרב חוזר על התואר הלילה, ואוונס מסכים לצערו של ג'ריקו. אוונס גם חוזה שריינס ינעל בתוך הכלוב הלילה.
&nbsp
לוק גאלוס ניצח את סזארו אחרי פייסבאסטר בקרב עם שני שופטים. במהלך הקרב, אנדרסון תקף את שיימוס. הצמדים ילחמו בפרי-שואו בראמבל.
&nbsp
סמי זיין רוצה להיכנס לרויאל ראמבל, סטפני (בטלפון) קובעת שהוא ילחם מול סת' רולינס, והמנצח יהיה בראמבל.
&nbsp
ביילי מתראיינת, אומרת שהיא באמת מעריצה כמו ששארלוט אמרה, ומבטיחה עוד ניצחון ביום ראשון.
&nbsp
קרב העפלה לראמבל: סמי זיין ניצח את סת' רולינס אחרי רול אפ כשהמוזיקה של טריפל אייץ' התנגנה.
&nbsp
מוסטפה עלי, TJ פרקינס וג'ק גלאגר ניצחו את אריה דאבורי, טוני ניס ודרו גולאק אחרי שעלי הצמיד את גולאק עם 450 ספלאש הפוך בפינה.
&nbsp
הניו דיי יוצאים החוצה ואומרים שנמאס להם שקוטעים אותם כשהם אומרים שהם ינצחו בראמבל ויהיו... אנזו וקאס יוצאים וקאס נכנס לראמבל. רוסב יוצא עם לאנה וג'ינדר ונכנס לראמבל. טייטוס יוצא, אבל הוא לא בראמבל. לאחר מכן ברון סטרומן יוצא ומתחיל קרב רביעיות, בו סטרומן, רוסב, ג'ינדר וטייטוס ניצחו את הניו דיי (קופי וביג אי), אנזו וקאס אחרי שסטרומן השתמש בפאוורסלאם על אנזו. לאחר מכן ביג שואו יוצא להסתכל על סטרומן. הוא יהיה בראמבל גם כן.
&nbsp
אליפות ארצות הברית: רומן ריינס ניצח את כריס ג'ריקו בפסילה אחרי שאוונס תקף אותו. לאחר מכן ג'רי-KO ניסו לנעול את ריינס בתוך הכלוב, אבל לבסוף ריינס הצליח לנעול את אוונס בכלוב ולתקוף את ג'ריקו. כשהוציאו את קווין אוונס, ידעו אותו שהקרב בראמבל יהיה ללא פסילות.
&nbsp
שארלוט התראיינה ואמרה שהיא תנצח את ביילי.
&nbsp
נייה ג'קס כיסחה ג'וברית. לאחר מכן נייה יורדת על סשה, שיוצאת על קב ותוקפת אותה. נקבע להן קרב בפרי-שואו.
&nbsp
ריץ' סוואן ניצח את נועם דר (ע' אלישיה פוקס). לאחר מכן הוא מזמין את נוויל לזירה, נוויל רוצה להיכנס ואז עוזב. סוואן מבצע סואיסייד דייב על נוויל.
&nbsp
שואלים את סדריק אלכסנדר על הקרב שלו מול נוויל מחר. הוא אומר שהוא רוצה להיות אלוף ולהשאיר את אלישיה מאחוריו. אלישיה ונועם מגיעים לרדת עליו.
&nbsp
גולדברג יוצא ומדבר על הראמבל. היימן יוצא ומציג את לסנר. הוא אומר שלסנר ידיח את גולדברג. גולדברג קורא ללסנר לבוא. כשלסנר עומד להיכנס לזירה, אנדרטייקר מופיע בה וככה מסתיימת התכנית.
 

Diunim

New member
כי הוא דביל

מי פותח דלת עם הראש?!
&nbsp
מי ששובר חלונות עם היד, כנראה...
 
למעלה