מנהרת הזמן 52 - מלך הזירה 1996

Nurd4Life

New member
מנהרת הזמן 52 - מלך הזירה 1996

רקע – שון מייקלס אלוף, סטיב אוסטין מתחיל לפרוץ קדימה, קלוזאפים של המחשוף של סאני וסייבל החלו להיות יותר נפוצים ואין גרג ולנטיין.
כל אלו גורמים שנועדו לשטות בכם ולגרום לכם לחשוב שאתם נכנסים לחוויה חיובית. אנחנו פה במנהרת הזמן עוסקים בעיקר בשיווק ובמכירת חלומות זהב שמתנפצים. אגב זהב, גם גולדאסט יהיה פה והוא יותר גיי מאי פעם!

מנהרת הזמן 52#, נותנים כבוד לאירוע שכבר הלך לעולמו – מלך הזירה (ז"ל) 1996. יוצאים לדרך!
 

Nurd4Life

New member
קארד ללא תוצאות

חצי גמר מלך הזירה: מארק מרו נגד סטון קולד סטיב אוסטין
חצי גמר מלך הזירה: ג'ייק דה סנייק רוברטס נגד ויידר
אליפות הזוגות: הסמוקינג גאנס (א) נגד הגדווינס
ג'רי לולר נגד אולטימייט ווריור
אליפות בין יבשתית: גולדאסט (א) נגד אחמד ג'ונסון
אנדרטייקר נגד מנקיינד
גמר טורניר מלך הזירה
אליפות העולם: שון מייקלס (א) נגד הבריטיש בולדוג, מיסטר פרפקט שופט מיוחד

 

Nurd4Life

New member
האירוע - חלק א'

יש לנו קרב הכתרה על תואר מלך הזירה, תואר שבשנתיים האחרונות העניק לזוכה בו קרב אליפות חודשיים לאחר מכן בסאמר סלאם, יש לנו קרב אליפות – אז כמובן שרוב העניין הולך לפיוד בין אולטימייט ווריור לג'רי לולר. מה הקטע שכל פעם שמגיעים לאירוע הזה, רק בגלל שמוזכרת המילה "מלך" בשם שלו – חייבים להוציא את ג'רי לולר מהאוב ולתת לו קרב מול דמות מרכזית? האם הכותבים אז היו עד כדי כך טיפשים? עזבו, שאלה רטורית. לא צריך לענות.
&nbsp
מאחר וג'רי לולר יהיה היום בקרב, המחליף שלו בעמדת השידור הוא אואן הארט. התחלנו טוב.
מתחילים עם אוסטין נגד מארק מרו בחצי גמר מלך הזירה. ג'ים רוס מודיע שהתרגיל שניצח את סאביו וגה הוא "סטון קולד סטאנר" ושזה הפעם הראשונה שראינו אותו. משעשע שקודם בחרו תרגיל ורק אחר כך נתנו לו שם. ב-WWE של היום זה הפוך.
אהבתי כשאוסטין הוריד את המזרן מחוץ לזירה והנחית את מרו על הרצפה שג'ים רוס אמר "שהאנטומיה של בני האדם לא נועדה לפגוע בבטון", כאילו בני האדם תוכננו לקפץ על מזרוני זירות עוד מימי בראשית.
להפתעתי, קרב ממש סבבה בין השניים. הייתי בטוח שהסגנונות שלהם ממש לא יתחברו. גם אחרי הוריקאראנה מרו לא מנצח, מה שאומר שהוא לא מצליח להצמיד גם עם התרגיל שניצח לו את שמינית הגמר וגם את הרבע.
אוסטין לעומת זאת מצליח לנצח אחרי הסטאנר – אותו הוא עושה בעמידה ועם הכנה. מרו גם כל כך מוכר שכואב לו הצוואר שהוא מנפנף את הידיים שלו לכל מקום. מה שאתם רוצים אם הוא לא הרים כתף.
&nbsp
אוסטין מעפיל לגמר, הפסד ראשון למארק מרו ב-WWF. בכלליות משעשע אותי תמיד שיש קטע בארגון הזה שיש פיוד, מישהו מנצח אותו – ואז דווקא המפסיד מתקדם לגדולות. וגה ניצח את אוסטין בפיוד, אז אוסטין בגמר מלך הזירה ווגה כרגע עושה דרופקיק לצלחת של טבעות בצל בבית.
&nbsp
רק שיהיה לכם ברור – הגימיק של ג'ייק דה סנייק רוברטס בשלב הזה של הקריירה זה בן אדם מבוגר, מכור לקוקאין ואלכוהול לשעבר, שאוהב נחשים וחומר נפץ די די טי.
הוכחה לזה שרוברטס לא יכול לדחות סיפוקים – אחרי כל תרגיל הוא מסמן על הדידיטי. סימנים ברורים של אדם מכור.
אחרי קרב קצר, רוברטס מצליח בסוף לבצע את הDDT, תוך כדי התרגיל ויידר דוחף את השופט ועוד לפני שהוא סופר אותו השופט פוסל את ויידר. בתגובה, ויידר מכסח את רוברטס.
אז הגימיק של האירוע הזה בשנים האלו זה מישהו מגיע לגמר נגד כל הסיכויים – ואז מפסיד. הגיוני.
ויידר עצבני, הוא כועס שהשופטים עוצרים אותו והוא אפילו דוחף את קורנט. בטח שהוא עצבני, הוא אמור להיות מפלצת והוא כמעט הפסיד תוך 5-6 דקות למתאבק בן 51. לא ממש סימנים שאתה הולך להגיע רחוק.
&nbsp
קולוסיאום וידאו אקסלוסיב – ויידר עצבני מאחורי הקלעים ואומר שאף אחד לא מנצח אותו ושהוא מלך הזירה. איזה כיף לאנשים שרכשו את הקלטת וקיבלו ספיישל מיוחד של ויידר צועק. עכשיו הכל ברור להם.
&nbsp
הגדווינס מגיעים ובגלל שקוראים להם HOG ו-PIG, הגיוני שהם מביאים... עז.
קטע מאחורי הקלעים שסאני מגיבה למנג'ר החדשה של הבודי דונאס – בחור שמן עם קעקועים ופאה. סאני מתעצבנת על זה אבל מתחייבת שהסמוקינג גאנס ינצחו היום בגלל שמה שהיא לובשת יסיח את הדעת של פינייס.
כשחוזרים, ג'ים רוס במילים עדינות קורא לסאני שרמוטה. כדי להפריך את הטענה הזו, יש לנו מצלמה שמלווה את התחת של סאני תוך כדי שהוא מתקדם לכיוון הזירה.
בילי גאן מעדכן את פינייס שהוא גרם לסאני להרגיש כמו שהוא מעולם לא הצליח, ובינתיים בארט גאן תוקף אותו מאחור.
רק כדי שתהיו מעודכנים, בשלב הזה: מגדלי חזירים = פייס. בוקרים = היל. להטריד אישה ולבהות בה = פייס. להיות איתה כי זה מה שהיא רוצה = היל. זהו, עכשיו אתם מעודכנים.
ראודי, המנג'ר של הבודי דונאס מעדכן את וינס מקמהן שהוא ממלא את הבגדים טוב יותר מסאני ומפריח אליו נשיקה. לקחו את זה לגרוטסק וזה די משעשע.
מהדברים הלא ברורים – כשההילים עושים כביכול חילוף בכך שהם עושים את הרעש של החילוף ואז הבן אדם שהיה בפנים מתגלגל החוצה לכיוון הפינה שלו. אם הוא התגלגל החוצה לכיוון הפינה – מה מנע ממנו בדיוק פשוט לעשות את החילוף?!
ברגע של הסחת דעת, בארט גאן תוקף את פינייס עם המגף שלו שהוא הוריד מהרגל והסמוקינג גאנס מנצחים. הרי למדנו כבר שמגף שלא על הרגל שלך כואב הרבה יותר ממגף שכן על הרגל שלך כבר במנהרת הזמן 22....
&nbsp
הבולדוג מודיע שהערב הוא יצטרף למועדון הטריפל קראון. קטע שפעם זה היה משהו נורא אקסלוסיבי. היום אני מופתע שזאק ריידר לא בפנים.
בכל מקרה, הם מעדכנים שמיסטר פרפקט ישפוט את הקרב בצורה הוגנת בדיוק באמצע ואז הוא פתאום מופיע ומסתבר שחדר ההלבשה שלו הוא יחד עם הבולדוג. טוב, מן הסתם מיסטר פרפקט יעזור לבולדוג – התיק שלו ליד שלו! לא יהיה נעים אחר כך לקחת את התיק!
&nbsp
ג'רי לולר מגיע ומאוד מתרשם מכל חפצי המלוכה, אבל אומר שהוא כבר היה שם (מלך הזירה 93), הוא יורד קצת על הקהל וכל משיכת הזמן הזו אומרת שהקרב בינו לבין ווריור הולך להיות סקוואש. לולר מציע לאנשים לנשק את הרגל המלכותית שלו (מלך הזירה 95). כמה רפרנסים, איזה טקסט אינטרטקסטואלי....
לולר לועג לווריור, מסיים לדבר – ואז נראה מאוד מופתע כשהמוזיקה של הווריור נשמעת. כאילו, מה ציפית שיקרה? ישודר פרק של "חברים"?
טוב חברים, סורי – נראה לי אני הולך לראות פרק של חברים....
&nbsp
טוב, אחרי שביססנו את זה שג'ואי לא חולק אוכל, נאלץ לצפות גם בזה. לולר תוקף מאחור את ווריור וחונק אותו במשך דקות ארוכות עד שהוא מת. תכלס היה יותר הגיוני מאשר איך שזה קרה בפועל.
כשהוא מסיים לחנוק אותו, לולר עושה על ווריור פיילדרייבר – מה שמעיר אותו לגמרי. זה צריך להיות הסלוגן שלו "מתחיל לפעול אחרי מכה בראש".
שתי מכות, ספלאש והווריור מנצח. אנשים שאוהבים דברים כאלה, מגיע להם קרבות כמו אלה. אההם אההם גולדברג אההם אההם
&nbsp
גורילה מונסון מעדכן שרק ג'ייק יודע מה מצב הפציעות שלו. די משעשע בהתחשב בעובדה שג'ייק עומד מאחוריהם ואף אחד לא טורח לשאול אותו. מונסון מעדכן שקרב הגמר ייערך כסדרו ואם הוא יצטרך לעצור אותו, הוא יעשה זאת.
&nbsp
סיכום הפיוד של אנדרטייקר – מנקיינד: מנקיינד תקף אותו. אחר כך הוא עלה לו בקרב ארון. אחר כך הוא עלה לו בקרב עלייה למלך הזירה. אחר כך הוא תקף אותו. וואו, איזה אפס אנדרטייקר יוצא בפיוד הזה.
כניסות, כניסה של אנדרטייקר, חושך, נדלק האור – אנדרטייקר על החבל העליון קופץ על מנקיינד. כולם זועקים "איך הוא הגיע לשם, לא ראינו אותו!". ברור שלא ראיתם, חושך! ואיך הוא הגיע? הלך, היה חושך באולם איזה דקה וחצי....
אני יכול להבין את הקטעים בהם השופט מוסח כי המנג'ר על החבלים, קורה לו משהו, הוא נפצע וכו' וכו' – אבל להתעלם ממכת כיסא של אנדרטייקר כי "הוא משוחח עם פול ברר" פשוט מרגיש מופרך. טוב, בעיקרון אני שופט אבל הוא פנה אליי ושאל אותי לשלומי, אז אני מניח שאני חייב לו שיחת חולין עם הקשבה מלאה של כ-2-3 דקות...
אגב, רק כדי שתבינו את רוח התקופה, באמצע 96 מכת כיסא הייתה שוות ערך פלוס מינוס לכיסא חשמלי. לקום משבירת שולחן אגב, זה כבר מעלה שאלות של התערבות אלוהית.
מנקיינד מנסה לנעול את המנדיבל קלו, אנדרטייקר חוסם אותו. מנקיינד צווח בקריאות כאלה שאני מופתע שמעולם לא ציוותו אותו עם הגדווינס.
אחרי עוד כמה עימותים בין השניים, טייקר דופק לו כיסא והפעם בראש. מנקיינד קומל לרצפה. קצת מגעיל אבל זה לחלוטין מעלה בי געגועים לימים בהם אנשים היו מקבלים כיסא לראש....
אחרי שמנקיינד חוטף לברר את הכד וברר חוטף אותו בחזרה, מנקיינד נועל את המנדיבל קלו. ברר מנסה לחלץ את אנדרטייקר בעזרת תקיפה עם הכד, אבל פוגע בטייקר, מהמם אותו לגמרי ומנקיינד מצליח לנצח עם המנדיבל קלו.
&nbsp
לא ממש זכרתי את הקרב הזה, רוב הדיבור על הקרבות ביניהם לרוב מופנה (מן הסתם) לקרב במלך הזירה אחר, אבל אני דווקא ממליץ למי שלא יצא לו לראות את זה. קרב ברוטאלי לפני שעוד היה מינוח כזה ב-WWF. אתה רואה את זה ורואה שעבורם זה חדשני וניסיוני ומחוץ לקופסא. אני, באופן אישי, נהניתי.
&nbsp
 

Nurd4Life

New member
האירוע - חלק ב'

מיסטר פרפקט מתעמת מאחורי הקלעים עם שון מייקלס ושוב חוזר על המנטרה שלו. מה בעצם הסיבה שכל זה לא התפתח לקרב בין מייקלס לפרפקט? למה הוא בעצם לא התאבק, הוא היה פצוע בתקופה הזו ב-WWF?
&nbsp
הגענו לקרב על האליפות הבין יבשתית ויש פה קטע נחמד, שאחמד ג'ונסון פשוט פורץ דרך הדלת מה שמעיף את "השומרים" לצדדים. כשעושים פיודים שהם נורא "אישיים", הדבר הכי הגיוני בעולם זה שהגורם הנפגע יפרוץ כרוח סערה ולא יחכה שנייה עד שהקרב יתחיל ולא יעמוד ויעשה כניסה של 4 דקות עם פוזות. במקרה של אחמד ג'ונסון זה גם אומר שהקרב יהיה קצר יותר אז זה בכלל תופס.
אגב, נחמד לחשוב על הימים התמימים של 1996, שדמות בשם אחמד יכולה להיות פייס.
אגב 2#, דברים שהיו פעם ואינם היום = פיילדרייבר. מה זה היו? זורקים את זה פה כמו סוכריות. אם היו משעים את זה ב-96, זה נשמע כמו להשעות קלוזליין.
הסיום מלא הגיון – גולדאסט עושה סליפר, ג'ונסון מנמומנם – אז גולדאסט מחליט שבמקום לספור עדיף שהוא יעשה לו הנשמה מפה לפה. ג'ונסון מונשם, מתעורר מלא כוח – מכסח את גולדאסט, מנצח וזוכה באליפות. גולדאסט נדפק בגלל שהוא כזה ספורטאי למופת. מה ילדים ילמדו מזה????
&nbsp
פרומו לאין יור האוס הבא, בו חייזרים חוטפים איזה אוהד שמבקש מהם לעשות לו בדיקות פולשניות אחר כך כי הוא רואה WWF, אז הם מצטרפים אליו. כן, ככה נראו פרומואים פעם.
&nbsp
אחמד ג'ונסון חוגג מאחורי הקלעים וכולם מחבקים אותו – כולל הבושווקרס! יש לנו אפשרות ליהנות מהבושווקרס ולא נותנים לנו את זה??? אשכרה יש להם עוד זוג בסטנדביי ובכל זאת החליטו שכל קרבות הזוגות בשנה הזאת יכללו רק את הבודי דונאס, הגדווינס והסמוקינג גאנס?
&nbsp
בריאן פילמן חתם לא מזמן ב-WWF וכבר הוא מגיע עם קביים. נשמע כמו גרסה מוקדמת של קווין נאש. פילמן מלכלך על הקהל ואז גם מוסיף son of a bitch שלא נשמע במחוזות ה-WWF מעולם. בזמן שאנחנו מכתירים מלך זירה, הוא הגיע לעשות מהפכה שלמה.
אוסטין עושה את דרכו לגמר מלך הזירה וחולף על פניו של פילמן, שזורק לו כמה מילים. כנראה משהו כמו "יום יבוא ואנחנו ניפגש בבית ואני אירה בך", אבל לא בטוח – אני לא קורא שפתיים.
&nbsp
מצחיק לחשוב בדיעבד שהדרך של סטיב אוסטין לגדולה ולאחד מהרגעים הזכורים ביותר בקריירה עברה דרך בוב הולי, סאביו וגה, הבעל של סייבל שהוא לא ברוק לסנר ובחור שלא מספיק שהוא בן 51 – גם היו צריכים להוסיף לכך סטוריליין של פציעה.
בכל מקרה קרב קצרצר וזה עוד כשבאמצע עצרו את הקרב כדי שגורילה מונסון יבדוק אם רוברטס יכול להמשיך. אוסטין הופך למלך הזירה במה שהיה כנראה הגמר הכי גרוע בתולדות הטורניר.
&nbsp
בתוך כל הנאום, סטון קולד גם מכריז שכל אנשי ה-WWF נכנסו לרשימה שלו והוא ימחק אותם אחד אחד. מה יש לכריס ג'ריקו להגיד להגנתו?
בכל מקרה, מדהים שבנאום אחד הוא הצליח להכניס לא מעט קאצ'פרייזים שבסופו של דבר רצו איתו במשך שנים. פרומו של 2 דקות – שהפך לאיקוני, לא פחות.
&nbsp
הגענו למיין איבנט – שון מייקלס נגד הבריטיש בולדוג, מיסטר פרפקט שופט מיוחד.
אגב, פרפקט שופט לפי בקשתו של בולדוג וקורנט בגלל אירועי הקרב הקודם שהשופט ספג מכה, נפל ונהיה כל הבלאגן של שני השופטים. "מיסטר פרפקט לא ייפול ככה". אבל בתכלס, דווקא השופט שנפל הוא השופט שאמר שמייקלס ניצח, לעומת השופט שהחליף אותו. אז אם בעצם השופט לא היה נופל, מייקלס היה מנצח. מה ההגיון בזה?
בכל מקרה, גורילה מונסון מגיע ומודיע שפרפקט ישפוט מחוץ לזירה וארל הבנר ישפוט בתוך הזירה. סוג של גזר דין פציעה על הבנר...
רגעים שבהם אתה לא מבין היאבקות = הבריטיש בולדוג זורק את מייקלס מחוץ לזירה ווינס מקמהן זועק שצריך לפסול אותו. למה? אסור להעיף מתאבק מעל החבלים?
רגעים שאתה לא מבין מה רוצים ממך 68# - מיסטר פרפקט סופר את מייקלס בחוץ, אבל מבין שספירת עשר זה לא טוב אז עוצר כל כמה רגעים, בזמן שהבולדוג חוגג בתוך הזירה. למה הבולדוג לא פשוט מכניס אותו פנימה?!
אני לא יודע אם לרוב אני רושם את הסיום של הקרבות, אתם יודעים, בכל זאת מדובר פה בפרוייקט של 10 שנים ולמי יש מושג, אבל הפעם אני אחרוג ממנהגי (או שלא, כמו שאמרתי – לא יודע) ולא ארשום איך הקרב הסתיים. כלומר, אפשר להגיד שמייקלס ניצח, לכולם יש ספרי היסטוריה או ויקיפדיה – איזה מהשניים שזה מופיע – אבל אני פשוט יכול לומר: תראו את הקרב הזה. אחד מקרבות האליפות הטובים ביותר בתולדות מנהרת הזמן, קרב אליפות שמחזיק עד היום. באמת, ותרו על איזה רו או סמקדאון בדרך לראמבל, לא באמת קורה שם משהו – תשלימו את הקרב הזה או תצפו בו שוב כדי לראות כמה טוב הוא היה.
&nbsp
ואחרי הקרב – טים קורנט מתערב לטובתו של בולדוג, אחמד ג'ונסון מגיע אך מפסיד לקרב המספרים אז אולטימייט ווריור מגיע להפוך את זה לשלוש על שלוש ולהבריח את הרעים. טאק, יש לך מיין איבנט לאירוע הבא – וזה מבלי להפריע לתוצאה של הקרב הקיים, בלי איזה DQ או משהו עלוב שכזה. יופי של התפתחות עלילתית.
&nbsp
לסיכום – היה לנו קרב חצי גמר סבבה, היה אחלה קרב בין טייקר למנקיינד, מיין איבנט ללקק את האצבעות ופרומו איקוני שנחקק במשך שנים. הדברים הרעים ברובם היו קצרים (גמר הטורניר, קרב הזוגות או ווריור לולר) אז לסיכום אני באמת יכול להגיד שמדובר באירוע מצוין שלגמרי סיפק את הסחורה. רוצו לחנויות!
&nbsp
 

kendog keds

New member
keep it up!

אגב המנג'ר ההוא הוא לא ראודי אלא קלאודי (קונטרה/פארודיה על סאני).
ולבולדוג ומייקלס תמיד היו מפגשים אדירים, מהקרב על הביניבשתית ב-92 דרך קרב מעולה ברו אחרי ראמבל 95 (עם סיד כשומר ראש של מייקלס) ועד הקרב הזה
 

Diunim

New member
החלטתי להשלים

אמרתי לך באירוע הקודם שתקבל פיצוי על הקרב המאכזב בקרב מעולה. ושגם תקבל אירוע לא רע בכלל.
&nbsp
וכן, לחלוטין.
&nbsp
כמה דברים חשובים:
&nbsp
ארל האבנר מבצע דפיקה ראשונה למשפחת הארט.
&nbsp
אואן והירידות שלו על חוזה... יש קטע שוינס צועק "מיסטר פרפקט מתווכח עם חוזה לות'ריו!" ואואן צועק "לא! חוזה לות'ריו מתווכח עם מיסטר פרפקט!"
&nbsp
דיאנה כוסית. אבל מהסיפורים שברט מספר עליה, היא תמיד הייתה זאת שלוחשת לדייבי באוזן ומנסה לשכנע אותו לדרוס את כולם בדרך למטרה.
&nbsp
בולדוג נראה על סטרואידים ברמה נוראית. זה נראה כאילו זה משפיע עליו ברמה השכלית.
&nbsp
שון ובולדוג כל הזמן מדברים במהלך הקרב. אני לא מבין מה הם אומרים אחד לשני בדיוק, אבל קצת פוגם לי בחוויה.
&nbsp
הקונפטי של גולדאסט נדבק לכולם לגב...
&nbsp
בולדוג במחווה לדיינמייט קיד עם דייבינג האדבאט.
&nbsp
הסיום הזה היה מטומטם- למה שאואן יעשה את זה?!
&nbsp
בנוגע לפרפקט- כן, הוא היה פצוע. היה תכנון שיחזור, אבל הייתה לו פוליסת ביטוח ענקית על הגב שלו (בלוידס של לונדון) והוא לא רצה לוותר עליה. אפילו רצו שהוא ילחם מול טריפל אייץ' בהמשך הערב. כשהוא חזר זה היה ל-WCW.
&nbsp
מעניין מה היה קורה אם ווריור היה נשאר. נראה לכם שהוא היה נלחם מול שון באיזה סרבייבור סירייס?
&nbsp
רציתי להגיד לך שאל תדאג, זה הסוף של לולר... אבל נראה לי שגם בשנתיים הבאות תצטרך לסבול פיודים שלו באירועי קינג אוף דה רינג. ואל תחכה ל-99: כי שם אמנם לולר לא מתאבק, אבל בילי גאן עובר משליטה באליפות הזוגות למיין איבנט...
 

kendog keds

New member
אגב, למרות שזה היה קרב מצוין, מה שאני זוכר ממנו

זה קודם כול את הסופרקיק פיניש הכי מפספס ועלוב שראיתי ממייקלס. הוא איזה 30 ס"מ מהראש של בולדוג
 

Nurd4Life

New member
אז לגמרי צדקת באירוע הקודם

לא כל כך הבנתי איפה הייתה בדיוק דפיקה של ארל הבנר.
&nbsp
ומה שאואן עשה זה הפריע בקרב לפרפקט לספור, שכביכול היה נורא נרעש מזה אבל סימן שהייתה רק ספירת שתיים. זו כנראה הייתה תכנית הפעולה שלהם למצב שבו מייקלס יוכל לנצח - והעניין שהבנר ספר גם קצת הרס להם.
&nbsp
לגבי הסוף - טיפה דילגתי. מצטער, אבל אני לא קורא ספוילרים
 

Diunim

New member
ארל בא לשפוט במקום פרפקט?!

נו, דפיקה! כרגיל הוא בא להרוס להארטים!
&nbsp
עדיין לא הבנתי את הסיום. למה שאואן יוציא דווקא את פרפקט ולא את ארל?
 

pufpuf

New member


למייקלס ובולדוג הייתה כימיה ממש טובה בזירה בדרך כלל. גם אני מאד אוהב את הקרב הזה שלהם, אבל הקרב שלהם מ ONS אפילו עוד יותר טוב לדעתי.
 

kendog keds

New member
איך שכחתי את הקרב מ-ONS

כנראה הכי טוב מכל הקרבות ביניהם (אם כי גנב את כל תשומת הלב ההיסטורית מקרב 5 כוכבים של ברט-טייקר שהיה לפניהם)
 
למעלה