שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


שיין מקמהן יוצא החוצה ומדבר על הראמבל. הוא מכריז שאלוף ה-WWE יצטרך להגן על התואר שלו בתוך צ'יימבר באלימיניישן צ'יימבר. AJ סטיילס יוצא ואומר שהוא ינצח בשני הקרבות, ושיין אומר שאולי סינה יזכה בתואר ה-16. AJ מסרב. שיין מכריז שאין מה לעשות, ו-AJ מאיים לחזור ליפן. סינה יוצא ו-AJ קוטע אותו ומתמרמר. מיז יוצא ואומר שיהיה במיין איבנט של רסלמניה. סטיילס ומיז מתווכחים כשסינה מחמם אותם. שיין קובע קרב בין סטיילס ומיז. הקרב מסתיים בלי תוצאה כשסינה תוקף את שניהם.
&nbsp
ניקי בלה קוראת לנטליה להילחם מולה. נטליה מופיעה בקהל ומסתכלת על מרצ'נדייז. לה אין. היא זורקת את המרצ'נדייז של ניקי לפני שניקי תוקפת אותה.
&nbsp
דין אמברוז ניצח את רנדי אורטון אחרי שלוק הארפר מנע מאורטון לבצע RKO, ודין השתמש בדירטי דידז. הארפר ואורטון מתקוטטים ובריי עוצר אותם.
&nbsp
ג'רי לולר עורך מהדורה של הקינג'ס קורט (התכנית בממפיס). הוא מארח את זיגלר. לולר שואל אותו מה קרה. הוא חושב ששינוי גישה יאפשר לו לנצח? זיגלר שותק. זיגלר עומד ללכת ולולר מתחנן בפניו לדבר. זיגלר אומר שהוא ידע שזה מה שיקרה, ומראה קטעים מהקרב שלו מול לולר- ביום שבו לולר חטף התקף לב. זיגלר אומר לו שהוא יכול לגמור את מה שהוא התחיל. לולר שואל אותו איך זה להיות לוזר. זיגלר נותן לו סופרקיק ועוזב.
&nbsp
בריי ווייאט מכריז שהמשפחה תהיה בראמבל.
&nbsp
קרב כלוב, אליפות הנשים: אלכסה בליס ניצחה את בקי לינץ' אחרי שלה לוצ'אדורה שברה את הדיסארם-הר, מה שאפשר לאלכסה להשתמש בסנאפ DDT. לאחר מכן בקי נלחמה מול שתיהן וחשפה שלה לוצ'אדורה היא מיקי ג'יימס! הן מכסחות אותה כשהתכנית נגמרת.
 
קטע מפרומו הפתיחה. גאוני מיק בשטח!

https://streamable.com/wu59o

אז מה קורה כשאיי ג'יי סטיילס, מיז וג'ון סינה מחזיקים מיקרופון?

פשוט תענוג של קטע! צפייה מהנה!

(דעות מלאות אחרי שאצפה בכל הפרק)
 

iRoNBaLLz

New member
כמעט ולא מגיב פה

אבל זה היה זהב טהור!
הלוואי ומיז יצליח להיות טוב בזירה כמו שהוא טוב על המיק.. והוא מדהים על המיק.
 
למעלה