שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


התכנית מוקדשת לזכרו של ג'ימי "סופרפליי" סנוקה.
&nbsp
רומן ריינס יוצא ואומר שכחבר שילד, הוא יודע מה זה להשיג יתרון מספרי. אבל בעוד שבועיים ג'ריקו יהיה נעול בכלוב והוא יזכה בתואר. פול היימן יוצא החוצה ואומר שלסנר יזכה בראמבל. ג'רי-KO יוצאים וג'ריקו אומר שהם יהיו המיין איבנט ברסלמניה. אוונס אומר שהוא יישאר אלוף. רולינס יוצא ואומר שהוא יהיה המיין איבנט. ברון סטרומן יוצא גם כן ואז ברוק לסנר מגיע. כשלסנר מגיע, סמי זיין רץ לתקוף את סטרומן ואז מתחיל ברול, שבסופו לסנר נותן לריינס F5.
&nbsp
אנזו וקאס ניצחו את רוסב וג'ינדר מהאל אחרי ספלאש של אנזו לג'ינדר.
&nbsp
אריה דאבורי ניצח את לינס דוראדו אחרי קוברה קלאץ'. ג'ק גאלאגר מפרשן.
&nbsp
אליפות הזוגות: הקלאב ניצחו את שיימוס וסזארו בפסילה אחרי ששיימוס בטעות פגע בשופט. היה דאסטי פיניש, ונראה היה שהקלאב ניצחו עם מג'יק קילר על סזארו, אבל השופט המקורי פסל את שיימוס וסזארו. לאחר הקרב גם שיימוס חטף מג'יק קילר.
&nbsp
פרומו לאמלינה, שמבטיחה ששווה לחכות.
&nbsp
סמי זיין מנסה להצטרף לריינס ולרולינס בתור חבר שילד.
&nbsp
הקרב של ריץ' סוואן מול טוני ניס הסתיים ללא תוצאה כשנוויל בא לתקוף את סוואן. נוויל מבטיח לנצח אותו בראמבל.
&nbsp
הניו דיי יוצאים לדבר על הראמבל. הם מבטיחים לנצח, וטייטוס או'ניל יוצא. הוא מנג'ס להם עד שביג אי מסכים לשים את המקום שלו בראמבל על הכף מולו, בתנאי שיעזוב אותם. ביג אי ניצח את טייטוס או'ניל עם הביג אנדינג.
&nbsp
שארלוט יוצאת, אומרת שביילי ממוצעת ואובססיבית. היא קוראת את החיבור של ביילי על איך שהיא רצתה להיות מתאבקת. ביילי יוצאת, ואומרת שהיא לא מתביישת שלאבא שלה לא היו קשרים. היא מבטיחה לנצח.
&nbsp
סדריק אלכסנדר ניצח את בריאן קנדריק אחרי עזרה מאלישיה פוקס. נועם דר צפה. לאחר מכן אלישיה לא רצתה לדבר על מערכת היחסים בינה לבין נועם דר.
&nbsp
קורט אנגל מצטרף להיכל התהילה.
&nbsp
גולדברג יבוא בעוד שבוע.
&nbsp
קווין אוונס, כריס ג'ריקו וברון סטרומן ניצחו את סת' רולינס, רומן ריינס וסמי זיין אחרי פאוורסלאם של סטרומן לסמי. לאחר הקרב היה ברול שבסופו אוונס נתן לריינס פופ אפ פאוורבומב דרך שולחן השדרנים.
 
למעלה