לוצ'ה אנדרגראונד עונה 3 פרק 19: אלים בין אנשים

Diunim

New member
לוצ'ה אנדרגראונד עונה 3 פרק 19: אלים בין אנשים

ספיישל אמצע העונה!
 

Diunim

New member
דיווח


סגמנט מצולם: דאריו נמצא במשרד שלו ומדבר עם דאלגאדו, נציג מועצת לוס אנג'לס. הוא אומר שהלילה קייג' יהיה בפעולה עם הכפפה. הוא לא מבין שהכוח אוכל אותו. דאלגאדו אומר שהם עומדים להיות אנשים בין אלים, ודאריו אומר שהאלים חייבים להם. אל דראגון אצטקה נכנס למשרד ודורש קרב מול מטנזה. דאריו מסכים, ודאלגאדו אומר שיש לו ביצים. אל דראגון אצטקה דורש קרב מוות.
&nbsp
פתיחה: במהלך הפתיחה, ואמפירו אומר למיל שאולי לא הלילה ואולי לא בשבוע הבא, אבל זמנו יבוא.
&nbsp
טחאנו ג'וניור ניצח את ג'ואי ראיין: לקראת סוף הקרב, פיימוס בי וביוטיפול ברנדה הגיעו לצפות בטחאנו, הפעם לבושים כבוקרים. בי מנע מג'ואי להשתמש בלאסו של טחאנו, וברנדה הביאה לטחאנו פרסה, בה הוא השתמש כדי לנצח אחרי שבע דקות. לאחר הקרב הוא דחף את פיימוס בי, אבל דווקא נראה מעוניין בברנדה.
&nbsp
סגמנט בזירה: ג'וני מונדו בזירה עם אוונס ו-PJ (טאיה בבית, מצלמת את הדוקומנטרי). הוא אומר שהוא חיכה הרבה מאוד זמן לרגע הזה. הוא אומר שהוא ראש העיר של סלאמטאון, הפנים של לוצ'ה אנדרגראונד, ושאפשר לקרוא לו איך שרוצים אבל הוא האלוף. הוא היה הכוכב היחיד בארגון והפך אותו למה שהוא היום תוך כדי שהוא מנצח את כולם. וה"מאמינים" לא האמינו בו. רק הוורלדווייד אנדרגראונד האמינו בו. הוא מודה להם ומבקש רגע לבד. הוא פונה למאק ויורד על הבטן שלו. מאק לא יכול לשרוד כל הלילה איתו בזירה, בעולם שלו. וכולם יאמינו בזה. דה מאק רץ החוצה לתקוף אותו אבל אוונס ו-PJ רצים לעזור. מאק מצליח להתגבר עליהם עם סטאנרים, והמאבטחים באים לעצור אותו. הוא נותן גם להם סטאנרים. מאק אומר שהתואר יהיה שלו, והוא יכסח לג'וני את הצורה כל הלילה.
&nbsp
קייג' ניצח את ואנאנו: אגב, ואנאנו הוא לא אחר מאשר קורטז "ריקי רייז" קסטרו מתחת למסכה. קייג' מכסח את ואנאנו תוך דקה וחצי עם הלוצ'ה דיסטרוייר. לאחר מכן קייג' איים על השופט עם הכפפה אבל החליט שלא לתקוף. לאחר מכן סקסי סטאר רצה החוצה ומאשימה את ואנאנו ששם לה עכביש בלוקר. היא תקפה אותו.
&nbsp
סגמנט מצולם: פרינס פומה מרביץ עם מקלות לשק אגרוף תוך כדי שהוא נזכר בפיוד שלו מול מיל מווארטס. קתרינה מגיעה ואומרת לו שזה אף פעם לא אותו הדבר אחרי שאתה מת. הקולות חוזרים איתו, וגם היא שומעת. פומה אומר שהוא רק חושב על להרוס את מיל. קתרינה אומרת שהיא חוזה בדם של פומה, ומשתגרת משם. פומה, כהרגלו, שובר את השק.
&nbsp
קרב מוות: "המפלצת" מטנזה קוואטו (ע' דאריו קוואטו) ניצח את אל דראגון אצטקה ג'וניור: אחרי שש וחצי דקות של ברול בכל רחבי הבניין, מטנזה נתן לדראגון צ'וקסלאם דרך היציע. הקרב נעצר בגלל זה. לאחר מכן ריי מיסטריו רץ כדי לבדוק את אל דראגון אצטקה. מטנזה רץ כדי לתקוף מעריצים ולפלס את הדרך לריי, שהתחיל לתקוף אותו. מטנזה ניסה לזרוק את ריי גם דרך היציעים, אבל ריי נאבק. מטנזה רץ אל ריי, שנתן לו באק באדי דרופ דרך גג המשרד של דאריו! דאריו משתגע ומכריז על פינוי המקדש.
&nbsp
סגמנט מצולם: מליסה סנטוז יוצאת מהמקדש ומישהו צופה בה. כמובן שזהו מרטי "דה מות'" מרטינז. לפתע מישהו מכסה לו את הראש בשק וחוטף אותו. מרטי מתעורר קשור, ומתברר שזאת מריפוסה. היא אומרת שהוא השיג את תשומת הלב שלה, ואולי הוא כבר לא ילד קטן. אולי העש ראה את האור. היא נותנת לו סטירה ועוזבת, והוא צוחק בטירוף.
&nbsp
לוצ'ה אנדרגראונד תחזור רק בקיץ. עד אז, תצפו רק בארגונים טובים.
 

Diunim

New member
דעות

לא!!!!!!!!!!! לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
&nbsp
אתם לא יכולים לצאת להפסקה עד הקיץ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
&nbsp
לא אחרי פרק כזה מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
&nbsp
אוף, איזה פרק מדהים. זרם מעולה.
&nbsp
הקרב בין טחאנו לג'ואי היה קצת ארוך בשביל קרב קומי... אבל נו טוב. פיימוס בי מצא משהו מצחיק נוסף לעשות. עד החזרה, תזכרו... FOUR TWO THREE-GET-FAME!
&nbsp
אז החצי השני של העונה ייפתח בקרב כל הלילה בין מאק ומונדו. מאק אחלה, מונדו מצוין, סגמנט נהדר, רק חבל שהקרב פשוט לא מתאים. מישהו קונה את מאק נלחם כל הלילה מול ג'וני? היה צריך איזה ברול מגניב. נו טוב, הם יכולים לעשות את זה...
&nbsp
אז לא החזרה הכי טובה לבלש רייז למקדש... גם קייג' מכסח אותו עם הכפפה וגם סקסי סטאר מאשימה אותו.
&nbsp
פומה ומיל... מה יהיה הסוף?!
&nbsp
אתם יודעים משהו, יש לי הצעה. מי שלא צופה בלוצ'ה, קחו חמש דקות, חמש דקות בלבד- לצפות במיין איבנט בין מטנזה לאל דראגון אצטקה. חמש דקות. נראה אתכם נשארים אדישים לספוטים.
&nbsp
המקדש נסגר עד הקיץ...
&nbsp
ומה קורה עם שבט העש? מריפוסה חטפה הפעם את אחיה?
&nbsp
אוף, מה נעשה עד הקיץ עכשיו?
 
למעלה