דעות חלקיות של WK11 מבית NJPW

דעות חלקיות של WK11 מבית NJPW


אני מודה – לא היה לי זמן עכשיו 4 שעות לראות את כל האירוע.
אפילו את הקרב של היאנג באקס לא ראיתי (והם הטאג האהוב עליי), אבל אני בטח אשלים מתישהו.

ראיתי 5 קרבות ולהלן הדעות שלי עליהם, מהקרב הכי פחות טוב לקרב הכי טוב.

אליפות הROH: אדם קול (בייבייייייייייייי~!) ניצח את קייל אוריילי (א) והפך לאלוף ROH בפעם השלישית והראשון אי פעם שזוכה בתואר 3 פעמים.
קייל אוריילי עבר מסע מפרך וארוך כדי לזכות בתואר. ומה קרה עם המסע הזה? נגמר מהר מאוד בהפסד לקול. השמועות אומרות שאוריילי לא חתם על חוזה חדש בROH ולכן היה צריך להפסיד את התואר. מה שמעניין הוא שהחוזה של קול אמור להסתיים באפריל. בכל מקרה, השניים האלה נותנים תמיד קרב טוב אבל הפעם היה קצר מדי. עוד 5 דקות וזה היה יכול להיות הרבה יותר טוב.
קול עדיין בלי הרבה הכרה ומעריצים ביפן, אז זה גם פגע קצת בקרב. מבחינתי 3.25 כוכבים.

אליפות NEVER במשקל פתוח: הירוקי גוטו ניצח את שיבאטה (א) וזכה בתואר.
יש מצב ששיבאטה הוא המתאבק היפני האהוב עליי. שנה שעברה ברסל קינגדום 10 הוא היה בקרב הערב שלי (נגד אישיי, גם על אותו תואר) ושנה שעברה קיבלנו את סטיילס נגד נאקאמורה גם. זה היה גם הקרב שהכי רציתי לראות מארבעת הקרבות הראשיים. אבל משום מה, הוא פחות עבד בשבילי.
שלא תבינו לא נכון – זה היה קרב קשוח, אכזרי, סטיפי מאוד כמו שרציתי שיהיה. אבל היה בו משהו שמנע ממנו להגיע לרמת 5 כוכבים. גוטו ניצח סוף סוף בחגורה על חברו הטוב לשעבר בסיום ברוטלי וכואב. 4 כוכבים מבחינתי וכן, זה נחשב גרוע בשבילי כשאני רואה קרב של שיבאטה חחחח.

אליפות הביניבשתית: נאיטו (א) ניצח את טאנאהאשי.
השנה הגדולה של נאיטו מ2016 ממשיכה אל תוך 2017. נאיטו הוא פשוט הגדרה של קול (cool) מהלך. טאנאהאשי בן 40 ונתן קרב מדהים. בכלל, שניהם נתנו כל מה שיש להם ומבחינת הקהל זה היה המיין איבנט האמיתי. העבודה על הרגליים של שניהם, הספוטים הפסיכים, המכירה – היה הכל מהכל. הקהל הגיב בהתאם והיה קרב טוב, אבל גם היה בו משהו טיפה חסר כדי להגיע ל5 כוכבים.
בקלות קרב של 4.5 כוכבים.

אליפות המשקל הכבד: אוקאדה (א) ניצח את קני אומגה בקרב של 47 (!) דקות.
כל הבניה הזאת של אומגה הייתה בשביל... להמשיך לבנות אותו. זה הקרב הראשון בהיסטוריה שמקבל 6 כוכבים ממלצר. זה קרב שרוב התגובות עליו באינטרנט הם "הקרב הכי טוב שראיתי בחיים שלי". אז זהו... שמבחינתי זה היה קרב מעולה, מדהים, מצוין... אבל לא הכי טוב אי פעם. אפילו לא הכי טוב בערב מבחינתי. הסיבה לכך, בשבילי, הייתה האורך שלו. פאקינג 47 דקות זה המוווווווווון זמן בשביל קרב אחד שהוא לא איירון מן או הטוב מ3 או סטיפולציה אחרת. כן, אומגה ואוקאדה שניהם כמעט מתו כמה פעמים בשביל ההנאה שלנו. הספוטים עם השולחנות היו מקוריים, אכזריים ומסוכנים בטירוף. אבל ההתחלה הייתה איטית מדי וכל הקרב היה ארוך לי באופן אישי.
אם הקרב היה 30 דקות במקום 47 דקות, אין לי ספק שזה היה יכול להיות אחד הקרבות הטובים בהיסטוריה. עדיין, זה היה קרב מעולה והרבע שעה האחרונה פלוס מינוס הייתה תענוג של האבקות. מקבל אצלי 4.75 כוכבים.

אליפות משקל קל: טאקאהשי (לשעבר קמיטצ'י) ניצח את קושידה (א) וזכה בתואר.
זה היה קרב הערב שלי ואני מופתע מזה, למען האמת. קושידה לא היה מטופ מתאבקי משקל קל שלי וקמיטצ'י הוא סבבה והכל, אבל גם לא מישהו שראיתי בקרבות מעולים. פה המצב היה שונה לגמרי. אם אוקאדה ואומגה מתו כמה פעמים כמעט, אז קושידה וטאקאהשי מתו בערך פי 4 יותר פעמים. היו לפחות 3 או 4 פעמים שהייתי בטוח שאחד מהם מעולף על אמת. הם נתנו קרב מלא אקשן, כמעט ללא הפסקה, עם ספוטים מקוריים, אכזריים וכואבים בטירוף. בסופו של דבר, טאקאהשי ניצח ורשם עוד ניצחון ואליפות לטובת LIJ, כשכל חברי הסטייבל סיימו את הערב עם אליפות. באמת שקרב מדהים ומעולה, שסיפר יופי של סיפור יחד עם ספוטים משוגעים וקצב מטורף. 5 כוכבים.
 

Diunim

New member
כמה דעות

טאקאהשי מול קושידה: קודם כל, שתדעו שאני לא מכיר אף אחד. אולי קצת מהשמות, ואת אומגה כמובן, אבל אף אחד. וישר- פצצת זמן מתקתקת, כניסה עם בלונים ענקיים. ואני מתעניין. ובכניסה של קושידה מסבירים- אם הוא לא היה מנצח את אומגה לפני שנה, אומגה לא היה הופך להאביווייט, משתלט על הבולט קלאב ונמצא במיין איבנט. מדהים! בסך הכל קרב מעולה, נורא חיבבתי את הפסיכולוגיה שבה קושידה עובד על הזרוע, וטאקאהשי מדהים. 4.5 כוכבים.
&nbsp
קאטסויורי שיבאטה מול הירוקי גוטו: אחלה קרב, שיבאטה מפחיד. איזו עוצמה. איזה קרב סטיפי וכואב. 4.25 כוכבים.
&nbsp
טאטסויה נאיטו מול הירושי טאנאהאשי: נאיטו הזה נראה לי חתיכת חרא לא קטן. הוא עשה דברים שהילים לא אמורים לעשות ביפן! ממתי יפנים יורקים?! ממתי הם משוויצים?! בכל מקרה, שבר לי את הלב שהוא ניצח את השני. ואני אפילו לא מכיר אותם! 4.5 כוכבים.
&nbsp
ועכשיו... המיין איבנט.
&nbsp
חשוב לדעת: לפי מה שהבנתי, פעם סטימבוט ופלייר קיבלו על קרב אחד שלהם 6 כוכבים ממלצר. אני לא יודע אם זה נכון או לא, אבל אם רק סטימבוט ופלייר הצליחו להגיע להישג הזה, אז זה עדיין כבוד לאומגה ולאוקאדה שהצליחו להגיע לשם. ואם לא- אז הם הראשונים. רציתי לצפות באירוע בעיקר בגלל הקרב הזה, כדי לראות אם הוא באמת היסטוריה.
&nbsp
קאזוצ'יקה אוקאדה מול קני אומגה: ליבי עם היפנים שלא נתנו לאומגה את הבגדים...
&nbsp
וזהו זה. היסטוריה. ענק. אני לא מאמין, לא חשבתי שזה אפשרי, אבל האתלטיות של אומגה, הקפיצה שלו מהזירה אל אוקאדה בקהל, הבאק באדי דרופ מהזירה אל השולחן, וכמובן כמובן- עשר הדקות האחרונות שהיו לא מהעולם הזה.
&nbsp
חברים, הקרב הזה שבר את כל הכללים.
&nbsp
6 כוכבים
&nbsp
תצפו עכשיו בקרב האליפות. עכשיו.
 

pufpuf

New member
טוב, ראיתי את המיין איבנט בלבד

וזה פשוט קרב לא נורמלי. מקבל לגמרי את מלצר שנתן לו 6 כוכבים
מתכוון להשלים בהמשך השבוע את שאר הקארד המרכזי.
&nbsp
 

rkoron

New member
נכנעתי ללחץ

פעם ראשונה שראיתי קרב של NJPW בגלל כל הביקורות שהיללו את הקרב הזה -
אחד מהקרבות הטובים שראיתי אי פעם בחיים שלי..וואו!
 

Rami V

New member
קצת דעות


ראיתי את כל האירוע, בפעם הראשונה אי פעם שאני רואה את הארגון הזה.
הקרבות היו סבבה לגמרי, כמה מהם ממש אהבתי (הזוגות ובעיקר המיין איבנט).
לפני שאדבר על המיין איבנט כמה דברים שהיו מוזרים לי בגלל שפעם ראשונה שרואה:
1. לא אמרו שג'ים רוס הוא השדר באנגלית? אז למה היה מישהו אחר?
2. איך זה שאין נשים מתאבקות?
3. מה עם קטעים בין לבין- מאחורי הקלעים וכאלה?
אדבר על המיין איבנט- אהבתי אותו מאוד, ללא ספק קרב ענק. חבל לי שקני אומגה הפסיד, אבל מגיע גם הרבה לאוקדה שעשה עבודה גדולה גם כן (למרות שכולם מדברים רק על אומגה).
אני מקווה שהוא לא קיבל זעזוע מוח או שבר בצוואר מהמהלכים שהיו שם, כי ראו אותו דופק את הראש והצוואר כמה פעמים. מקווה שאומגה יגיע ל-WWE ושידעו להשתמש בו שם. ביאס אותי שאחרי הקרב הם דיברו ביפנית, מאוד הייתי רוצה לדעת מה נאמר.
אהבתי את האירוע, ראיתי הרבה יותר מאשר אני רואה אירועים של E. אולי זה סממן לאחלה שנה שהולכת להיות.
מישהו יכול להסביר לי על הארגון הזה- יש להם תוכניות שבועיות? כי לא שמעתי כלום על זה.
 

Aberforth

New member
ספוילר.

אז גם אני החלטתי לתת למיין אבנט הזדמנות למרות שאין לי שום היכרות מוקדמת עם הארגון.
&nbsp
למען האמת, המארקים בפייסבוק הוציאו לארגון שם רע אז בכלל שמרתי ממנו מרחק.
&nbsp
ובכל זאת צפיתי במיין אבנט, ואומנם הוא לא קיבל אצלי 6 מתוך 5 כמו שמלצר תיאר והגזים, אבל הוא קרב טוב.
&nbsp
אני דווקא חושב שהסיני (לא קני אומגה) יכול לעשות המון דברים יפים בWWE.
 
למעלה